DISKUZE K ČLÁNKU GP MAĎARSKA: Vítězná komedie McLarenu, rozzuřený Verstappen, jubilující Hamilton

Každé dvojité vítězství je pro tým opravdu zajímavé, stejně jako může být kontroverzní. To, co v Maďarsku předvedl McLaren se nedá srovnávat s legendárními větami typu "Fernando is faster than you". Lze si položit otázku, kdo upřímně bude chtít tohle vítězství oslavit.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: GP MAĎARSKA: Vítězná komedie McLarenu, rozzuřený Verstappen, jubilující Hamilton

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 88, poslední 25.07.2024 10:41 Vložte komentář

Nejlepší názory

» RoBertino (Hlasovali 5 lidé) 21.07.2024 17:56
Mimochodem, Hamilton opět nezklamal. Po první… »
» Duncan66 (Hlasovali 5 lidé) 21.07.2024 18:03
Jo dneska bych to asi taky hodnotil jako zavodni… »
» odin (Hlasovali 5 lidé) 22.07.2024 13:46
A zjišťuji, že ani zde v diskuzi se nic nezměnilo… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • odin

    odin

    109.81.172.XXX
    Máš pravdu, že jsme tenkrát diskutovali o prasárnách Senny a já jsem je přirovnával k prasárnám Schumachera a napsal něco ve smyslu, že Senna riskoval životy soupeřů. Ty jsi mi vysvětloval, že v případě Schumiho o prasárny nešlo, protože do svých soupeřů narazil v malé rychlosti. Tenkrát jsi rozdíl mezi Adelaide a Jerezem nedělal. To až později jsi přišel s názorem, že v Adelaide sejmul Hill Schumachera. Další ze tvých fantasmagorií 18 11

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Ano, Senna riskoval životy. To co udělal Schumi v 97 nic společného s riskováním života nemělo.
      A rozdíl mezi Adelaide a Jerezem jsem dělal vždy. Jedno bylo oprávněné zavření zatáčky a vina Hilla, druhé jednoznačná a úmyslná vina Schumachera. Že to byla vina Hilla jsem tvrdil vždy. Už v roce 1994, kdy jsme se ještě neznali. A samozřejmě nenajdeš tady nikde můj názor, že by to byla vina Schumiho. To sis opět jen vymyslel. Jen ty to máš nastavené tak, že pokud je tvůj neoblíbenec vinen jednou, jak pak vinen vždy.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        109.81.115.XXX
        [odkaz na stránku]

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          109.81.172.XXX
          Zdravím tě GRAHAME - pěkné video, trošku jsem na něj pozapomněl. 11
          Ale jako bych slyšel Mika17 - "to nemohl být Schumacher, protože on takové věci nedělal. A pokud to byl on, pak Barrichello zaslouží trest za to, že si ho dovolil předjet mimo vyznačenou trať a nerozbil si hubu o boxovou zeď. 18
          Mike to takhle má. Oblíbenec se sice nezachoval úplně OK, ale jeho soupeř také porušil pravidla , tak co bychom měli vyčítat? 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • odin

    odin

    109.81.172.XXX
    Ne né Miku. Opět si upravuješ svá tvrzení. O průtokoměrech jsme vedli sáhodlouhé diskuze ve kterých jsi Red Bull stejně jako pány Hornera s Markem hájil a mě jsi měl za zlé, když jsem je nazýval lháři. Svůj názor jsi změnil až po rozhodnutí soudu. A to nějakou dobu trvalo a také se do té doby odehrálo mnoho diskuzí mezi námi dvěma. Jenže to jsi jaksi vytěsnil a nedělá ti dobře, že tě právě pro tyto tvé obhajoby neobhajitelného nazývám fanatikem. To totiž není jen jeden jediný jiný názor na nějakou situaci. Ty jsi v opozici vždycky a řekl bych, že z principu. Když se pak oficiálně ukáže, že jsi se mýlil, obrátíš a uznáš to a od té chvíle tvrdíš ofigo verzi a vymažeš ze své paměti své opačné názory před ... A to platí i o Schumacherovi v roce 1997.
    Ano shodneme se, že McLaren zbytečně vzdal (vzal ) Landovi možnostř bojovat o PJ. Ale možná že se naopak cítí tak silní v kramflecích, že potřebují Piastrovu vděčnost a tímto rozhodnutím si ho jen zavázali, aby od teď pomáhal Landovi. Kdo ví?
    Znovu opakuji, Vettel by Kimiho v Monaku na trati nikdy nepředjel, protože to tam prostě nejde, když mají oba k dispozici podobnou techniku. A mohl být rychlej jak chceš. Bylo to přání týmu a týmová režie. Bohužel tě ke změně názoru nepřinutil ani jeden z následujících závodů v Monaku, kdy Ricciardo jel na prvním místě přes půlku závodu s poškozeným a tedy rapidně pomalejším autem a přesto ho Vettel nebyl schopen předjet. A opět mi nezbývá, než poukázat na fanatizmus ve tvých názorech a absolutní absenci nadhledu..
    Fakt nevím, jak k tobě přistupovat, když vím, že jsi inteligentní kluk. Bohužel veškerou svoji inteligenci používáš k vymýšlení stupidit, jen aby jsi mohl být v opozici

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Nic si neupravuju. Tehdy jsi RB odsoudil hned na začátku úplně bez důkazů. Jo, vymýšlel jsem možnosti, jak k tomu mohlo dojít bez podvodu, které se neukázaly správné. Ale taky jsem tehdy dodal, že pokud soud prokáže vinu RB, trest si zaslouží. Jediné co jsem hájil, bylo právo RB na soudní proces. To je vše.
      To samé o Schumacherovi. Od roku 1997 jsem vždy tvrdil (na rozdíl od 1994), že je to čistě jeho vina bez pochybností. Ty jsi pak začal plácat něco o pokusu o vraždu Villeneuva za kterou si zasloužil zákaz startu v další sezoně. Tak jsem ti jen oponoval v tom, že ten ťukanec v malé rychlosti nemohl Villeneuvovi udělat ani malé bebí. To je vše.
      Co chtěl Mclaren netuším, ale je mi to celkem jedno. Jen jako fanoušek F1 bych byl celkem rád, kdyby se o titul bojovalo.
      Ano, Monako jsme už probírali. Podle tebe by nebyla TR jen v případě, že by tým nařídil TR ve prospěch Kimiho. Takto si to rozdali na trati. Oba měli několik kol na zajetí co nejrychlejšího času. Férově s mírnou výhodou Kimiho s novými gumami. Vettel byl rychlejší. Ale chápu, že jediná možnost jak by to nebyla týmová režie by bylo zaříznutí Seba. To je fanatismus. Jistě by pak Kimiho nepředjel. V tom máš pravdu.
      Ty poslední 2 věci budu brát tak, že jsi se rád přišel pohádat. 12 A já jsem rád, že jsi přišel. 12

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        109.81.172.XXX
        Tak Miku opět si to přibarvuješ. RedBull jsem bez důkazů neodsuzoval a ty jsi jim právo na soudní proces hájit nemusel, protože v diskuzích se mnou jsem toto právo nikdy nezpochybnil, ani jim to neupíral. To si zase vymýšlíš, nebo mi podsouváš nějakou tvoji diskuzi s někým jiným... Je pravda, že jsi vymýšlel spousty možností, jak RedBull obhájit a je taky pravda, že jsi uznal oprávněnost jejich trestu, respektive, že jsi uvěřil v jejich provinění, až po rozhodnutí soudu.
        Ony diskuze s tebou většinou takové jsou. Když se evidentně proviní tvůj oblíbenec, tak to sice uznáš, ale hned vidíš vinu i na straně toho druhého. Ať už jde o soupeře nebo oponenta.. Hned dám příklad z neděle. Max vletěl do souboje s Lewise jako utržený z řetězu, probrzdil a kvůli němu vznikla kolize. Ty uznáváš hloupý manévr Maxe (a v budoucnu budeš tvrdit, že jsi ho za to kritizoval, i když jsem žádnou velkou kritiku od tebe nečetl), ale hned také tvrdíš, že za kolizi může Hamilton, protože zatočil do Maxe. Pro mě dost nepochopitelné, když vím, jak argumentuješ v případě Adelaide 1994, "že Schumi se tehdá vracel do ideální stopy a Hill do něho narazil". K tomu mám velké výhrady, ale budiž. Pak mě ale překvapuje tvůj pohled na kolizi Maxe a Lewise v Maďarsku. Představ si, že Lewis v té ideální závodní stopě jel celou dobu a když se podíváš na záznam, tak zjistíš, že ono zatočení, bylo zatočení do zatáčky (po vyježděné tmavší stopě), nikoliv zatočení do Maxe.
        A zase Schumacher Villeneuve 1997. Sice jsem psal o, z mého poledu stejných, Sennových a Schumacherových prasárnách a ano i o tom, že riskují životy soupeřů. Ty jsi v tom viděl rozdíl a napsal jsi, že Jak v Adelaide, tak v Jerezu Schumiho kolize byly v malé rychlosti a tudíž o žádné ohrožení nešlo. Opět si vzpomínám na naši diskuzi týkající se Schumiho úrazu na lyžích, kdy jsem já tvrdil, že jednoduše blbnul mimo sjezdovku, tak jako blbne spousta lyžařů hledajících adrenalin a v té rychlosti to nezvládl a narazil hlavou do kamene. Jenže pak přišli s verzí, že jel komusi na pomoc a ty jsi mi dokazoval, že fatální úraz se může stát i v rychlosti 20 km/h. . Tak jak to teda je??? Myslíš, že když do sebe narazí dvě auta a jedno přeletí (přejede)přes to druhé (tak jak se projel Max před třemi lety po hlavě Hamíka), že by nešlo o život vdevadesátých letech??? Já si to nemyslím.
        A monako s tebou nemá cenu řešit. Já tvrdím, že v F1 je týmová režie každý závod v každém týmu. Možná, že ji týmy během závodu upravují podle vývoje, ale TR tam je!!!

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • RoBertino

    RoBertino

    185.63.97.XXX
    Je opravdu hodně milé číst tu názory od Odina, především proto, že pokud píše, je na tom zase o něco lépe - zasvěcení vědí. K otázce výběru - samozřejmě mě napadla i ona maškaráda s Barrichellem, o níž mám své jasné představy, tam to bylo svým způsobem také hodně zbytečné, ale aspoň se mohli zaštítit nepříliš přívětivým tvrzením, že šlo o důležité body.
    Jinak - stárneme, co si budeme povídat, a když děláš prakticky všechno sám a při psaní reportu už myslíš, jak co nejrychleji udělat výsledky a kde je najít, protože ne vždy a všude jsou hned a přesné, tak chňapneš první myšlenku, co se namane. Ostatně v komentáři ji Jolyon Palmer také použil (na duo EisKing nenám ani náladu, ani nervy a ani peníze, to ať si jedna pátá nejmenovaná stanice škubne zadním spoilerem), takže mi byl onen výrok podsunut a já ho uchopil, použil a nerozvinul. Ale jak se zdá, těch příležitostí budu mít možná stejně jako Piastri. 03

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      109.81.172.XXX
      Ahoj Roberte. koukám, že reakce na moje jemné "rýpnutí" na sebe nenechala dlouho čekat. Ono to vlastně ani nebylo rýpnutí, jako spíš vyjádření zklamání z nedostatečného výčtu podobných situuací, na který jsem u tebe zvyklý. Prostě mi tam ten A1 Ring nějak nepochopitelně chyběl a přišlo mi, že jsi chňapl myšlenku těch dvou, respektive tří ze studia. A to mi k tobě nějak nepasovalo. Tak jsem si musel ulevit. 03
      Jiínak snad příležitost k rozvinutí názorů na současnou F1 dostaneš, respektive dostanente (pokud se nebudete obávat setkání s mrzákem) na srazu. Včera jsem letmo proběhl pár posledních článků na F1 news.cz a nějak mi přijde, že tady upadla diskuze... Myslím co do četnosti příspěvků, nikoliv kvality.
      A také jsem si přečetl tvůj poslední paddock včetně diskuze. A tady zase musím uznat... 11 To snad už ani není formát běžného internetového článku, co do množství obsahu. To je půlka brožované knížky. 12 18 A dobrý. Líbilo se mi to. I s diskuzí. Chtěl jsem připojit svůj pohled na tvoji debatu se Slowmou, ale nechám to až na sraz.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • RoBertino

        RoBertino

        185.63.97.XXX
        Odine, já myslím, že minimálně tvrdé jádro hříměždické komunity právě mohutně zajásalo a začalo hledat vhodný termín, kdy bude moci taktéž ulevit všem názorům. Každopádně mě těší, že se věci vyvíjejí (na rozdíl od F1) dobrým směrem a už aby to bylo. Co říkáte, kucííííí? Holky nevyjímaje...

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          109.81.172.XXX
          No úplně dobrým směrem se věci nevyvíjejí. Ale to sem nepatří, nechám to taky na sraz. Každopádně až budu mít konkrétní plán dalších rehabilitací dám vědět a vymyslíme termín.

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • SergioPÉREZ

      SergioPÉREZ

      178.72.195.XXX
      ....tehdy s Barrichellem to byla neskutečná blamáž. Měl jsem na něj při vysokém kurzu vsazeno docela velkou částku a už jsem se radoval ještě z větší výhry...Ještě jednou jsem k vůli Schumimu přišel tak o sto litrů ve výhře, když nebylo tehdy běžné, že všichni dojedou do cíle. Já jsem to neuvěřitelně trefil, že jediný Karthikeyan nedojede (všech 22 kurzů jezdců se násobilo)...a ke konci závodu blamáž!!! Schumi z chvostu pole před koncem zajel do boxu. (prý "šetřil" vůz) takže nebyl klasifikován a chyba v sázce 18 18 18 Už dávno nesázím (nevýhodné kurzy). Tahle blamáž od Mclarenu ale musela hodně "zamíchat" sázky sázejícím 12 12 12

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        109.81.172.XXX
        To máš pravdu, blamáž to tenkrát byla. Zvlášť, kdy6 měl Barik tenkrát jasný náskok. A manifestačně dal všem najevo, jak na tom u Ferrari je. Ostatně i Lando včera předvedl brutální zpomalení, aby jej mohl Oscar předjet. Oba ukázali, že pořadí v cíli bylo přáním týmu, nikoliv výkonů pilotů.
        A pak sázej 18 Jsou to vyhozené peníze.
        Jo a ten druhý případ Schumacher? To byla jeho druhá kariéra, kdy si původně šel pro osmý titul a když pak dostával v závodech kolo ztráty, tak to vždycky odstavil, aby si nekurvil statistiky a jeho uctívači mohli tvrdit, že nedojel kvůli poruše auta. I nu prohry legendy nesnášejí.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Hwrychlik H.

        Hwrychlik H.

        109.81.126.XXX
        A teď ještě tu o "Perníkové chaloupce" prosím.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • odin

    odin

    109.81.172.XXX
    Tak jsem (trochu "omylem") shlédl po dlouhé době zase závod F1. (Po Abu Dhabí 2021 jsem se zařekl, že na ty podvody už jsem starý a nemám zapotřebí se jimi stresovat - tudíž to sledovat odmítám. Jenže včera nás navštívili mladí s vnoučátky a zeťák se jal ukázat svým dětem, že tady v Maďarsku na F1, byl před pár lety také. Tak to pustil...)
    A musím konstatovat, že nic nového pod Sluncem. Jen mě udivilo, že jak komentátorům, tak i autorovi tohoto článku Robertovi, po shlédnutí té komedie v podání McLarenu vytanulo na mysli hlášení z boxů Ferrari " Fernando is faster than you", které obdržel Massa, ale nikdo si nevzpomněl na A1 Ring 2002, kdy bylo Barrichellovi vyhrožováno, "že se mu vedení týmu podívá na smlouivu, jestli nepustí Schumiho před sebe". A to celý závod vedl a vítězství by si zasloužil mnohem víc, než Piastri se svými jezdeckými chybami včera.
    Jak je vidět, příznivci Ferrari a jejich ikony Schumachera, se rádi baví a lamentují nad ferraristickými patenty týmových režií, (ale zřejmě jen některými), zvláště, když je používají jiné týmy.
    A k závodu? Za ty téměř tři roky "nesledování" jsem nepřišel o nic. Max je stále ublížený, když mu někdo neuhne v jeho unfair počínání, stále jezdí, jako by na trati byl jen on sám. McLareny mě mile překvapily svojí výkonností, zatím co u ostatních zůstalo vše při starém. Jen Russela jsem očekával trochu blíže Hamiltonovi a Peréze (díky kvalitě auta) blíže Maxovi.

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Nechci rýpat (jasně, že chci 13), ale ty oba příklady jsou té samé režie toho samého samého Ferrari. Že se vybral právě tento je celkem logické. Stal se prostě legendární.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        109.81.172.XXX
        Jasně že oba příklady jsou z dílny Ferrari. V prvním případě to vedlo k zákazu týmové režie a v druhém k ukončení zákazu týmové režie. Proto taky píšu o patentu na TR v podání Ferrari. A ejhle, v podání McLarenů se píše o komedii, zatím co v podání Ferrari to byl logický krok a Barrichello mohl být rád, že měl tu čest pomáhat Schumimu k ještě větší slávě.
        A o legendárnosti jednoho příkladu oproti druhému lze s úspěchem pochybovat. je to spíše o rozdílných sympatiích k oběma pilotům.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          No já si celkem dobře pamatuju, že se o komedii mluvilo i tenkrát. A mluvilo se o tom všude a moc. Dnes už se nad tím nikdo moc nepozastavoval, jen to stálo za zmínku.
          Ale pokud jde o logiku, zdá se mi, že je logičtější udělat TR pro toho, kdo má větší šanci na titul a je rychlejší, než pro toho, kdo zaostává. Ale je to volba Mclarenu. Jestli jim šance na titul připadá tak malá, že to nemá smysl zkoušet.... Osobně doufám, že Landovi nebude chybět 7b k dostažení titulu. To by byl hustej trapas. 03
          A ta hláška prostě zlidověla. Žádnou podobně vtipnou Barichellovi neřekli.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lewis Hamilton po úspěšné Velké ceně Maďarska

Hamilton Verstappenovi řekl, jak se má mistr světa chovat. Zápis komisařů o kolizi ho šokoval

Mattia Binotto do roku 2022 šéfoval Ferrari

Binotto znovu na scéně, stává se šéfem F1 projektu Audi. Seidl končí

Oscar Piastri a Lando Norris slaví po závodě v Maďarsku

FOTO: Double McLarenu v Maďarsku, bronzový Hamilton a tápající Red Bull

Max Verstappen

"Nemám se za co omlouvat! Tohle byla poslední kapka," varuje naštvaný Verstappen. Komisaře by nechal vyšetřit + VIDEO

Tým Mclaren působí navenek jako pohodový tým. Ale bude si muset poněkud uspořádat poměry

Přepis radiokomunikace týmu McLaren v závěru GP Maďarska

Nakolik myslel Lando Norris své prohlášení upřímně? (Ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po GP Maďarska: Vítězové se plácají po zádech, týmy ze suterénu loví optimismus

George Russell prožil poměrně značný sešup z piedestalu (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: McLaren je opatrně spokojen, Alpine si sype popel na hlavu

Juki Cunoda připravil mechanikům hodně starostí (ilustrační foto)

KVALIFIKACE: Další Pérezovo selhání, dvě červené vlajky a triumf McLarenu

Lewis Hamilton v Maďarsku osmkrát vyhrál, ale v třetím tréninku chyboval (ilustrační foto)

Třetí trénink ovládly McLareny, Red Bully odpočívaly, Leclerc a Hamilton v potížích

Charles Leclerc pokračuje v nepříliš přesvědčivých výsledcích (ilustrační foto)

Druhý trénink - rudé Ferrari způsobilo červenou vlajku, Norris nenašel přemožitele

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • Kvalifikace (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (12:30 - 13:30)
    • 1. Závod (16:00)
  • Neděle

    • 2. Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama