DISKUZE K ČLÁNKU GP BAHRAJNU: Verstappen dominuje, Alonso na pódiu a Leclerc na dně

GP BAHRAJNU: První závod nové sezony přinesl double Red Bullu v pořadí Verstappen - Pérez. Třetí příčka patří veteránovi Fernandu Alonsovi. Hororový začátek sezony prožil odstoupivší Charles Leclerc a také McLaren. Oscar Piastri nedokončil, Lando Norris dojel poslední.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: GP BAHRAJNU: Verstappen dominuje, Alonso na pódiu a Leclerc na dně

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 57, poslední 08.03.2023 17:46 Vložte komentář

Nejlepší názory

» juras (Hlasovalo 7 lidí) 05.03.2023 18:19
Co se týče FIA...tak mě dneska zas vytočili... … »
» Loqenc (Hlasovalo 6 lidí) 05.03.2023 17:59
Alonso se asi koupe v krvi panen a pije krev… »
» daaviid23 (Hlasovali 5 lidé) 05.03.2023 18:00
O titulech je rozhodnuto ale za RB se rozhodně… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Doufám, že rozhodnuto není. Nerad bych kupoval Odinovi to víno. 12
      Ale jo, dnes jeli trochu svoji ligu. Nicméně sezona je ještě dlouhá.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        194.212.104.XXX
        Ale spoléhat se na to, že jim ve vývoji dojdou CFD hodiny, aero tunel a finance díky stropu asi nebudeme, viď 18.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          To asi ne. Na letošním srazu se toho vína Odin ještě nedočká. Nebudu stahovat kalhoty, brod je ještě daleko. 12

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            88.103.132.XXX
            Pokud tu píšeš o nějakém vzdáleném brodu, tak to znamená, že se v F1 neorientuješ. A mnohé dlouholeté indicie, v podobě tvých zdejších diskuzních příspěvků to také potvrzují. Tak pokud si chceš zachovat ještě nějaký zbytek tváře, začni shánět dobré moravské vínko, abys ho mohl dovalit na sraz, který se kvapem blíží.
            Více k tématu nemám. A ani v budoucnu (této sezóny) mít nehodlám.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Protože F1 už nějakou dobu sleduji, tak si celkem vybavuji příklady, kdy konec sezony vypadal úplně jinak, než její začátek. Namátkou z posledních 15 let třeba 2021, 2018, 2015, 2013, 2012, 2009.....
              Takže moravské víno na sraz dovalím, ale na případný předmět sázky si budeš muset počkat do konce sezony, nebo na sraz příští.
              A jak tě znám, začneš komentovat k tématu hned poté, co se RB přestane dařit. 13

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                77.240.96.XXX
                V tomto máš sice pravdu, ale když škrtneš roky, kdy končily technická pravidla, nebo naopak začínaly platit, tedy dobu kdy je rozložení sil neodhadnutelné, ať už z důvodu vyčerpání vývoje, nebo naopak, nepředvídatelných slepých uliček na počátku a zároveň vyloučíš možnost opakování "podvodu ve vývoji", tak ti moc těch sezón nezbyde. RB měl minulou první sezónu nových technických pravidel obrovský náskok a nadále svůj balíček vyvíjí. Čili to auto posouvá dál, co do vylepšení rychlosti, síly, spolehlivosti i aera. Má prakticky neomezené finanční možnosti do toho nasypat i více, než mu dovolí strop. FIA to nijak netrápí, když do toho sypou nad rámec pravidel a postih je jen symbolický. Jediné dva týmy s finančními možnostmi Ferrari a Mercedes, kteří by teoreticky mohly s RB soupeřit, mají problémy sami se sebou. Tak co chceš prosím tě řešit?
                To jako očekáváš, že se najednou bude RB potýkat se spolehlivostí? Nebo že Max bude bláznit jako Vettel a začne rozbíjet auta, když bude vést závod o parník? Nebo, že Horner s Markem najednou rozhodnou, že si Peréz zaslouží titul a budou ho podporovat a v týmu vznikne válka mezi piloty? O tom, že by snad Mercedes předělal koncept během prvních pár závodů a postavil megadominantní auto, aby stihl smáznout náskok RB snad ani neuvažuješ? Nebo že Ferrari zázrakem vyřeší spolehlivost a bude moci tu svoji káru pustit z uzdy? To jim spíš dříve dojdou součástky a budou dostávat penalizace...
                Já to nadále nesleduji (nekoukám na to), ale přečtu si o závodech abych byl jakž takž v obraze.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  To by mne zajímalo, který z těch roků bys škrtnul, protože se měnila pravidla. 2009 a? Nějak se měnila i letos. Mimochodem Wolff sám řekl, že jsou možná ve slepé uličce a změní celý koncept. To možná souvisí se změnou pravidel minulou zimu. Jsme teprve 12 měsíců od druhé největší změny v tomto století.
                  Nečekám nic extra. Ale měnit se může spousta věcí. Třeba takový AM nezmiňuješ jako tým, který má ty možnosti a jeho pokrok za 3 měsíce byl za mne brutální. Změna konceptu může Mercedesu přinést zlepšení, stejně tak stačí Ferrari vyřešit problém s degradací. Bahrajn je náročný na degradaci, takže se stejný scénář nemusí příště opakovat. Ostatně i to ve Ferrari psali. Možností je spousta a jen člověk neznalý historie má věc za vyřešenou. To není jako v roce 2014, kdy celý svět věděl, že motor Mercedesu má tak obrovský náskok, že i malé týmy s jejich motorem dělali konkurenci RB a Ferrari. A Mercedes jen škrtil výkon, aby nedali kolo úplně všem. 03
                  A jo, čekám, že i Max může vyrobit chybu a nabourat na vedoucí pozici. Stejně, jako to udělal Leclerc vloni a ten je podle tebe lepší, než Max, nebo ne? 03

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  Koukal jsem na dnešní prohlášení u Ferrari a nějak tradičně tvé jasné názory nesdílejí. Stačí prý vyřešit nastavení vozu a budou konkurenceschopní.
                  Ale možná se nový šéf Ferrari v F1 tak úplně neorientuje, když boj o titul nebalí. 04 13

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • odin

                    odin

                    77.240.96.XXX
                    Ukázaná platí. To za prvé. A za druhé, my co se orientujeme v F1 víme, že Ferrari tradičně balí boj o titul až ve druhé polovině sezóny a soustřeďují se na vůz pro tu budoucí... 13

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.130.XXX
                      Podstatné na tom jsou slova o nastavení a ztrátě na RB. Ale chápu, že Vaseur o F1 moc neví. 03 13

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
    • Michal Š.

      Michal Š.

      89.190.85.XXX
      rok zpátky 2x DNF z jiný strany je asi těžký si vzpomenout co

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Hwrychlik H.

      Hwrychlik H.

      90.183.80.XXX
      A přestup do Renaultu byl nepovedený?

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • rock

        rock

        85.160.68.XXX
        Jestli máš na mysli ten první, 2002 (kdy nezávodil, ale byl testman, jestli mne paměť neklame), tak tam o přestup v pravém slova smyslu nešlo. Renault (Benetton) byl v rukách Briatoreho a ten dělal Alonsovi manažera. V podstatě na r. 2001 našel Alonsovi místo v Minardi na zkušenou, pak ho na r. 2002 nechal testovat a v r. 2003 byl závodní pilot - ale ten začátek kariéry byl nalinkovanej a byl to asi stejný přestup, jako když si Red Bull přesouvá svoje piloty z Alpha Tauri do Red Bullu a zpět.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Loqenc

    Loqenc

    85.71.3.XXX
    Alonso se asi koupe v krvi panen a pije krev nemluvňat 04

    + 6 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • juras

      juras

      88.103.92.XXX
      11

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • rock

      rock

      85.160.68.XXX
      Kdybych věděl, že to bude fungovat, tak mu ty panny i nemluvňata seženu už v r. 2007.
      Btw dalo se to spojit do jednoho, tehdejší nemluvňata by mohly být dnešní panny (aspoň ty, nespěchají).

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Petr Hloušek

    Petr Hloušek

    194.79.55.XXX
    Ještěže jezdí Fernando, jinak by to byla slušná nuda.
    RB - mám sice radost z vítězství Maxe, ale mají nejlepší auto, ani nemusí moc ukazovat co v něm je. AM - Jak jsem zpochybňoval schopnost Fernanda ještě závodit v jeho věku při jeho návratu do F1, tak musim svá slova vzít zpět - Fernando je Bůh, u něj je ten věk spíš k dobru - to jak klidně, bezpečně a okulahodícím způsobem předjíždí - to je prostě paráda. Letošní AM se opravdu povedl. Ferrari - popravdě jsem od nich čekal víc, ale Charles by měl asi začít přemýšlet nad tím, jestli mu stojí za to svůj talent zabíjet v takové stáji. Mercedes - je na tom podobně jako před rokem. A ze zbytku překvapil snad jen Williams. Už se těšim na další závod

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama