DISKUZE K ČLÁNKU GP BAHRAJNU: Verstappen dominuje, Alonso na pódiu a Leclerc na dně

GP BAHRAJNU: První závod nové sezony přinesl double Red Bullu v pořadí Verstappen - Pérez. Třetí příčka patří veteránovi Fernandu Alonsovi. Hororový začátek sezony prožil odstoupivší Charles Leclerc a také McLaren. Oscar Piastri nedokončil, Lando Norris dojel poslední.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: GP BAHRAJNU: Verstappen dominuje, Alonso na pódiu a Leclerc na dně

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 57, poslední 08.03.2023 17:46 Vložte komentář

Nejlepší názory

» juras (Hlasovalo 7 lidí) 05.03.2023 18:19
Co se týče FIA...tak mě dneska zas vytočili... … »
» Loqenc (Hlasovalo 6 lidí) 05.03.2023 17:59
Alonso se asi koupe v krvi panen a pije krev… »
» daaviid23 (Hlasovali 5 lidé) 05.03.2023 18:00
O titulech je rozhodnuto ale za RB se rozhodně… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Podstatné na tom jsou slova o nastavení a ztrátě na RB. Ale chápu, že Vaseur o F1 moc neví. 03 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
Ukázaná platí. To za prvé. A za druhé, my co se orientujeme v F1 víme, že Ferrari tradičně balí boj o titul až ve druhé polovině sezóny a soustřeďují se na vůz pro tu budoucí... 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Koukal jsem na dnešní prohlášení u Ferrari a nějak tradičně tvé jasné názory nesdílejí. Stačí prý vyřešit nastavení vozu a budou konkurenceschopní.
Ale možná se nový šéf Ferrari v F1 tak úplně neorientuje, když boj o titul nebalí. 04 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
To by mne zajímalo, který z těch roků bys škrtnul, protože se měnila pravidla. 2009 a? Nějak se měnila i letos. Mimochodem Wolff sám řekl, že jsou možná ve slepé uličce a změní celý koncept. To možná souvisí se změnou pravidel minulou zimu. Jsme teprve 12 měsíců od druhé největší změny v tomto století.
Nečekám nic extra. Ale měnit se může spousta věcí. Třeba takový AM nezmiňuješ jako tým, který má ty možnosti a jeho pokrok za 3 měsíce byl za mne brutální. Změna konceptu může Mercedesu přinést zlepšení, stejně tak stačí Ferrari vyřešit problém s degradací. Bahrajn je náročný na degradaci, takže se stejný scénář nemusí příště opakovat. Ostatně i to ve Ferrari psali. Možností je spousta a jen člověk neznalý historie má věc za vyřešenou. To není jako v roce 2014, kdy celý svět věděl, že motor Mercedesu má tak obrovský náskok, že i malé týmy s jejich motorem dělali konkurenci RB a Ferrari. A Mercedes jen škrtil výkon, aby nedali kolo úplně všem. 03
A jo, čekám, že i Max může vyrobit chybu a nabourat na vedoucí pozici. Stejně, jako to udělal Leclerc vloni a ten je podle tebe lepší, než Max, nebo ne? 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
V tomto máš sice pravdu, ale když škrtneš roky, kdy končily technická pravidla, nebo naopak začínaly platit, tedy dobu kdy je rozložení sil neodhadnutelné, ať už z důvodu vyčerpání vývoje, nebo naopak, nepředvídatelných slepých uliček na počátku a zároveň vyloučíš možnost opakování "podvodu ve vývoji", tak ti moc těch sezón nezbyde. RB měl minulou první sezónu nových technických pravidel obrovský náskok a nadále svůj balíček vyvíjí. Čili to auto posouvá dál, co do vylepšení rychlosti, síly, spolehlivosti i aera. Má prakticky neomezené finanční možnosti do toho nasypat i více, než mu dovolí strop. FIA to nijak netrápí, když do toho sypou nad rámec pravidel a postih je jen symbolický. Jediné dva týmy s finančními možnostmi Ferrari a Mercedes, kteří by teoreticky mohly s RB soupeřit, mají problémy sami se sebou. Tak co chceš prosím tě řešit?
To jako očekáváš, že se najednou bude RB potýkat se spolehlivostí? Nebo že Max bude bláznit jako Vettel a začne rozbíjet auta, když bude vést závod o parník? Nebo, že Horner s Markem najednou rozhodnou, že si Peréz zaslouží titul a budou ho podporovat a v týmu vznikne válka mezi piloty? O tom, že by snad Mercedes předělal koncept během prvních pár závodů a postavil megadominantní auto, aby stihl smáznout náskok RB snad ani neuvažuješ? Nebo že Ferrari zázrakem vyřeší spolehlivost a bude moci tu svoji káru pustit z uzdy? To jim spíš dříve dojdou součástky a budou dostávat penalizace...
Já to nadále nesleduji (nekoukám na to), ale přečtu si o závodech abych byl jakž takž v obraze.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Protože F1 už nějakou dobu sleduji, tak si celkem vybavuji příklady, kdy konec sezony vypadal úplně jinak, než její začátek. Namátkou z posledních 15 let třeba 2021, 2018, 2015, 2013, 2012, 2009.....
Takže moravské víno na sraz dovalím, ale na případný předmět sázky si budeš muset počkat do konce sezony, nebo na sraz příští.
A jak tě znám, začneš komentovat k tématu hned poté, co se RB přestane dařit. 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

88.103.132.XXX
Pokud tu píšeš o nějakém vzdáleném brodu, tak to znamená, že se v F1 neorientuješ. A mnohé dlouholeté indicie, v podobě tvých zdejších diskuzních příspěvků to také potvrzují. Tak pokud si chceš zachovat ještě nějaký zbytek tváře, začni shánět dobré moravské vínko, abys ho mohl dovalit na sraz, který se kvapem blíží.
Více k tématu nemám. A ani v budoucnu (této sezóny) mít nehodlám.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.60.XXX
Tak ho dostane ten, kdo si bude moc dovolit pitstop zdarma... V současné F1 je to prostě kravina, už se nezávodí jako dřív, kdy všichni jeli +- stejnou hranu a nikdo netaktizoval...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
A co ho udělit tomu, kdo z těch 10 pilotů zajede nejrychlejší kolo a rychlá kola zbytku ignorovat? 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
To asi ne. Na letošním srazu se toho vína Odin ještě nedočká. Nebudu stahovat kalhoty, brod je ještě daleko. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Markklokan

Markklokan

85.163.84.XXX
Radoval sem se s Alonsem.
Za starých časů se z prvního závodu nikdo do hlavy nestřílel, časy se holt mění, dnes mají jasno o sezóně.
Ovsem jméno maclaren si tohle nezaslouží

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Poky

Poky

46.254.64.XXX
Já to taky říkal, že se jich to vůbec nedotkne, Jen FIA a pak i Horner tvrdili jak je to velký trest.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.60.XXX
Tehdy se to dalo chápat, protože bylo neomezené testování, Ferrari mělo k dispozici neomezené zdroje, neotřesitelnou politickou pozici... RB to zvládá v době, kdyby tohle prakticky nemělo být možné... Maximálně 1. rok...

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

85.162.8.XXX
Určitě by bylo nejlepší zrušit úplně... Udělal bych to např. tak, že bych dával cenu např. 5000 dolarů, které by jezdec věnoval obratem na charitu... Něco jako když se fotí s pneumatikou po kvalifikaci, tak by se fotili se šekem...

Pokud by se za to měl dávat bod, tak jedině za stejných podmínek tzn. vymyslet nějaká pravidla, která by zamezila si proto vzávěru dojet na čerstvých gumách... Současně ale v závěru mají nejméně palivat, tak kdy jindy to zajet no...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
rock

rock

85.160.68.XXX
Ten extra bod bych zrušil úplně. Ale když už se přiděluje, tak současná pravidla jsou dobrý kompromis. Přidělovat ho každému by znamenalo, že na závěr každého závodu by celá druhá polovina startovního pole jela pro čerstvé pneu a z konce závodu by vznikla totální bramboračka. A ještě relativně nebezpečná. Na druhou stranu přidělovat bod tomu nejrychlejšímu z desítky i v situaci, že 16. v pořadí (jako včera) byl rychlejší je prostě divný.
Takže za mne - zrušil bych tu šaškárnu úplně, ale když už to teda musí bejt, tak ať to zůstane, jak je to teď.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
rock

rock

85.160.68.XXX
Kdybych věděl, že to bude fungovat, tak mu ty panny i nemluvňata seženu už v r. 2007.
Btw dalo se to spojit do jednoho, tehdejší nemluvňata by mohly být dnešní panny (aspoň ty, nespěchají).

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
rock

rock

85.160.68.XXX
Jestli máš na mysli ten první, 2002 (kdy nezávodil, ale byl testman, jestli mne paměť neklame), tak tam o přestup v pravém slova smyslu nešlo. Renault (Benetton) byl v rukách Briatoreho a ten dělal Alonsovi manažera. V podstatě na r. 2001 našel Alonsovi místo v Minardi na zkušenou, pak ho na r. 2002 nechal testovat a v r. 2003 byl závodní pilot - ale ten začátek kariéry byl nalinkovanej a byl to asi stejný přestup, jako když si Red Bull přesouvá svoje piloty z Alpha Tauri do Red Bullu a zpět.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jiras

jiras

78.45.230.XXX
Loni to bylo na začátku vyrovnané, RedBull první 3 závody poruchy, pak vyrovnané až přišla slavná směrnice a to byl konec. Teď má RB mega náskok. Uvidíme další 2 závody, Ferrari nemělo plánované přední a zadní křídlo, měl tím trpět celý setup včetně degradace pneu. Ale takových keců už jsme o Ferrari četli... Jestli to nebude příště jiné, tak ať to dají RB rovnou, můžou být konečně ekologičtí a nejet vůbec. Doby F2002 nebo F2004 jako dominantních aut budou proti RB19 pohodou.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.60.XXX
Pořád ještě můžeme vzpomenout na loňský rok, kdy se zdálo, že po 3 závodech to má v kapse Ferrari... Uznávám ale, že se nedá očekávat, že to RB podělá stejně...

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.60.XXX
To by asi nedopadlo, protože nemáš nekonečné množství pneumatik, ale souhlasím s tím, že by to vedlo k různým bizarnostem...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama