DISKUZE K ČLÁNKU GP BAHRAJNU: Verstappen dominuje, Alonso na pódiu a Leclerc na dně

GP BAHRAJNU: První závod nové sezony přinesl double Red Bullu v pořadí Verstappen - Pérez. Třetí příčka patří veteránovi Fernandu Alonsovi. Hororový začátek sezony prožil odstoupivší Charles Leclerc a také McLaren. Oscar Piastri nedokončil, Lando Norris dojel poslední.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: GP BAHRAJNU: Verstappen dominuje, Alonso na pódiu a Leclerc na dně

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 57, poslední 08.03.2023 17:46 Vložte komentář

Nejlepší názory

» juras (Hlasovalo 7 lidí) 05.03.2023 18:19
Co se týče FIA...tak mě dneska zas vytočili... … »
» Loqenc (Hlasovalo 6 lidí) 05.03.2023 17:59
Alonso se asi koupe v krvi panen a pije krev… »
» daaviid23 (Hlasovali 5 lidé) 05.03.2023 18:00
O titulech je rozhodnuto ale za RB se rozhodně… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Markklokan

    Markklokan

    85.163.84.XXX
    Radoval sem se s Alonsem.
    Za starých časů se z prvního závodu nikdo do hlavy nestřílel, časy se holt mění, dnes mají jasno o sezóně.
    Ovsem jméno maclaren si tohle nezaslouží

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.150.XXX
    Od pozice tři velmi povedený závod tři týmy jsou na tom výkonnostně velmi podobně a tomu odpovídali souboje.

    Výkon Fernanda byl super. AM udělalo ohromný pokrok, ale teď už bude vy vývoji pravděpodobně ztrácet.

    Ferrari a spolehlivost - obehraná písnička, plus v závodní rychlosti jim hodně chybí.

    Mercedes nevěří současnému konceptu, což znamená že ztratili proti RB dva roky vývoje slepou uličkou.

    Bohužel z pohledu celé sezóny a boje o tituly je rozhodnuto Max a RB mají brutální náskok, Max když na to na začátku trochu tlačil, byl rychlejší víc než o sekundu. Při současném stavu pravidel bude RB vládnout minimálně tuhle a další sezónu.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.60.XXX
      Pořád ještě můžeme vzpomenout na loňský rok, kdy se zdálo, že po 3 závodech to má v kapse Ferrari... Uznávám ale, že se nedá očekávat, že to RB podělá stejně...

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jiras

        jiras

        78.45.230.XXX
        Loni to bylo na začátku vyrovnané, RedBull první 3 závody poruchy, pak vyrovnané až přišla slavná směrnice a to byl konec. Teď má RB mega náskok. Uvidíme další 2 závody, Ferrari nemělo plánované přední a zadní křídlo, měl tím trpět celý setup včetně degradace pneu. Ale takových keců už jsme o Ferrari četli... Jestli to nebude příště jiné, tak ať to dají RB rovnou, můžou být konečně ekologičtí a nejet vůbec. Doby F2002 nebo F2004 jako dominantních aut budou proti RB19 pohodou.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          83.240.60.XXX
          Tehdy se to dalo chápat, protože bylo neomezené testování, Ferrari mělo k dispozici neomezené zdroje, neotřesitelnou politickou pozici... RB to zvládá v době, kdyby tohle prakticky nemělo být možné... Maximálně 1. rok...

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    83.240.60.XXX
    K závodu není moc co říct, LH a jeho tým odvedli dobrou práci, když se dokázali dostat během VC před FA, dokázali zabojovat s CS, nicméně výsledek v podobě 5. místa je prostě katastrofa... Loni to auto bylo hrozné, ale mělo potenciál... Teď není hrozné, ale toho potenciálu už je v něm mnohem méně... Asi se nedá očekávat, že se do příští VC něco moc změní... Což může Mercedes odsunout k bojům na 7 - 8. místo a nedá se vyloučit, že na ně zatlačí i týmy středu pole...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • juras

      juras

      88.103.92.XXX
      Já nechápu když vyhodnotili že má smysl pokračovat v loňském konceptu, proč po prvním závodě propadají panice?
      Jestliže na základě nějakých dat věřili konceptu který nakonec v závěru loňského roku vyhrál velkou cenu...je podle mě panické teď ztrácet hlavu.

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • huhukoktejl

        huhukoktejl

        37.48.24.XXX
        Mozna mu verili, protoze videli mezirocni velke zlepseni, ale netusili, ze ostatni se zlepsi az tak moc taky ...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        Fanda.LH

        83.240.60.XXX
        Podle mě není... Pro mě naopak bylo překvapením, že se jak Ferrari, tak Mercedes nevydali cestou RB, která se ukázala být tou nejlepší a po všech stránkách fungující... Mercedes dokázal jezdit rychle, ale měl slabé stránky, RB je neměl...

        Každopádně co se týče vývoje... Tak meziročně auta zrychlují, proto bohužel loňské výsledky mnoho neznamenají... A meziročně se Mercedes nikam neposunul, naopak ztratil... A to loni měli objektivní problémy, kdy každý viděl, že zápasí s tím, že jim to skáče... Letos jim to neskáče, jsou jen pomalí...

        Čím dříve to zabalí, tím dřív to můžou napravit... A já si nemyslím, že by ty úpravy musely být tak velké... Samozřejmě těžko očekávat, že s takovým autem zabojují o titul...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • huhukoktejl

    huhukoktejl

    37.48.24.XXX
    Dneska jsem byl nespokojeny s rezii. Kolikrat na liverimingu bylo videt, ze se auta stredu pole predjizdi, ale rezie to ignorovala.

    Potom by stalo za zvazeni, jestli bod za nejrychlejsi kolo neudelot v kazdem zavode nejrychlejsimu kolu mezi jezdci top ten. Dneska se komentarori divili, proc Zhou zajizdi chvili pred koncem do boxu. Bylo to jasne, duvod byl, aby sebrali Gaslymu prave ten bod navic a to se povedlo. Ale je tohle ok?

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      176.102.153.XXX
      Za me to sebrani bodu byla pekna prasarna.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Racek

        Racek

        78.80.232.XXX
        Jistě, body se přenechávají soupeři pokaždé, kdy je to možné. Jde jen o peníze a umístění, tak co... ne?

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        Fanda.LH

        83.240.60.XXX
        Je to nešťastný, ale on tenhle bod za nejrychlejší kolo je v současné F1 pěkná kravina a další věc, která pomáhá těm nejlepším... Jen ti co mají závod pevně ve svých rukách, tak dokáží slušně bodovat a ještě urvat NK...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • juras

      juras

      88.103.92.XXX
      Za mě by se měl bod udělovat za nejrychlejší kolo ať ho dosáhne kdokoli a jakkoli.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • huhukoktejl

        huhukoktejl

        37.48.24.XXX
        Jenze to by pak dopadalo tak, ze plno kezdcu v zaveru bude stavet v boxu, klidne nekolikrat po sobe. Idealni by bylo tu uplne zrusit.

        + 4 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          83.240.60.XXX
          To by asi nedopadlo, protože nemáš nekonečné množství pneumatik, ale souhlasím s tím, že by to vedlo k různým bizarnostem...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          A co ho udělit tomu, kdo z těch 10 pilotů zajede nejrychlejší kolo a rychlá kola zbytku ignorovat? 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            Fanda.LH

            83.240.60.XXX
            Tak ho dostane ten, kdo si bude moc dovolit pitstop zdarma... V současné F1 je to prostě kravina, už se nezávodí jako dřív, kdy všichni jeli +- stejnou hranu a nikdo netaktizoval...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • rock

      rock

      85.160.68.XXX
      Ten extra bod bych zrušil úplně. Ale když už se přiděluje, tak současná pravidla jsou dobrý kompromis. Přidělovat ho každému by znamenalo, že na závěr každého závodu by celá druhá polovina startovního pole jela pro čerstvé pneu a z konce závodu by vznikla totální bramboračka. A ještě relativně nebezpečná. Na druhou stranu přidělovat bod tomu nejrychlejšímu z desítky i v situaci, že 16. v pořadí (jako včera) byl rychlejší je prostě divný.
      Takže za mne - zrušil bych tu šaškárnu úplně, ale když už to teda musí bejt, tak ať to zůstane, jak je to teď.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        Fanda.LH

        85.162.8.XXX
        Určitě by bylo nejlepší zrušit úplně... Udělal bych to např. tak, že bych dával cenu např. 5000 dolarů, které by jezdec věnoval obratem na charitu... Něco jako když se fotí s pneumatikou po kvalifikaci, tak by se fotili se šekem...

        Pokud by se za to měl dávat bod, tak jedině za stejných podmínek tzn. vymyslet nějaká pravidla, která by zamezila si proto vzávěru dojet na čerstvých gumách... Současně ale v závěru mají nejméně palivat, tak kdy jindy to zajet no...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama