DISKUZE K ČLÁNKU GP BELGIE: Odlišná a vítězná liga Red Bullu

Po loňské ostudě, kdy byl "závod" fraškou nutnou ke splnění určitých nařízení se pořadatelé možná obávali, zda diváci na Spa nezanevřou. Byly to plané obavy, protože zejména Verstappenova Orange Army bez potíží naplnila tribuny a zahalila okruh do oranžové.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: GP BELGIE: Odlišná a vítězná liga Red Bullu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 74, poslední 29.08.2022 20:59 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jumpman (Hlasovali 5 lidé) 28.08.2022 19:40
hamiltonovi se nedávají... A to jeho uznání viny?… »
» Ferda (Hlasovali 5 lidé) 28.08.2022 17:27
Tohle nešlo neuznat. »
» juras (Hlasovali 5 lidé) 28.08.2022 18:40
Ferrari a Michael si nenávist vysloužili tou… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                    • jumpman

                      jumpman

                      178.255.168.XXX
                      sorry, ale richter se chová naprosto neprofesionálně, plete si jezdce, auta netuší nic o historii, nedokáže si všimnout základních věcí... To je vážně ubohá náhražka moderátora a je více než smutné, že tuto práci dělá tak dlouho a je spíš čím dál horší...

                      + 2 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
              • RoBertino

                RoBertino

                185.63.97.XXX
                Schumacher už tam přes 15 let nejezdí a lidí, co ho v týmu pamatují, je asi minimum. Nehledě k tomu, že posuzovat týmy podle toho, jak se v jejich barvách ten který pilot choval? Ale pravda je, že do hlav fanoušků nevidíme...

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Prokop S.

                  Prokop S.

                  213.143.48.XXX
                  Ono je i otazkou nenavist vuci Ferrari vs nenavist vuci patla-tymu Binotto/Ferrari. S Arrivabenem to byl celkem
                  sympaticky tym. No pak slavna tajna dohoda.

                  + 2 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • Ferda

                  Ferda

                  193.165.97.XXX
                  Já si myslím, že památníků F1 naopak přibývá a 15 roků je pouhý mžik.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
              • juras

                juras

                88.103.92.XXX
                Ferrari a Michael si nenávist vysloužili tou svojí zlatou érou...dnešní Ferrari jsou jiní lidé...a třeba LeClerc je mnohem sympatičtější než Michael...alespoň pro mne. Vůbec si myslím že Ferrari dnes přeje hodně lidí...a ta "naštvanost" je dána tím "lempactvim" s jakou Ferrari mrhá svým potenciálem.

                + 5 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
            • juras

              juras

              88.103.92.XXX
              Já bych neřekl nenávist...mě se zdá že ty lidi štve jak Ferrari mrhá svým potenciálem...prostě bychom chtěli vyrovnanější souboj o titul...a zatímco místo toho aby Ferrari bylo bezchybné a vytvořilo na přece jen rychlejší Redbull tlak...být ari tlak na sebe a chybuje tak strašné často...že i kdyby mělo o kousek rychlejší monopost...nemělo by proti Redbullu šanci.
              Doufal jsem že po přestávce bude Ferrari na úrovni Redbullu...a alespoň trochu bude vzdorovat...ale mělo mě varovat to když Binotto řekl před pár závody že nevidí důvod aby Ferrari nevyhráli všechny zbývající závody do konce roku...tam se Binotto odstřelil.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • RoBertino

                RoBertino

                185.63.97.XXX
                Tohle bych bral s nadhledem. Když jsem zjistil, jak vzniká oblast těchto zpráv, majících pochybný záměr motivovat tým... F1 je jeden velký cirkus a tohle do toho všeho zapadá. Jsou to mediální představení a kolikrát jde někdo před mikrofon s vědomím, že se totálně shodí, ale je ve vyšším zájmu to udělat. Ferrari je výjimečný subjekt a páchá občas neskutečné minely, ale na druhou stranu chápu, že ona snaha a občas i zoufalství, že ať zkoušejí to či ono nevede ke kýženým výsledkům může způsobit ty strašné minely: přílišná motivace, nervozita před veřejností a tak dále. Jistě, jiné týmy to zvládají podstatně lépe, ale když skončila u Red Bullu éra Vettela a tým přestal soupeře drtit, nikdo se jim nepoškleboval a nedělal si z nich legraci. Měli podporu a dostali se na vrchol. Ferrari je mnohem větší legenda a ta je také ostřeji sledovaná.

                + 2 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • juras

                  juras

                  88.103.92.XXX
                  No, když jsem v pozici adepta na tituly...mám zjevně potenciál...ale dělám chyby které vidí i běžný fanoušek (ani není třeba znalosti detailů a prostředí F1)...a vypouštím podobná prohlášení jako Binotto?
                  1.Udělat chybu? To se stane každému...ale je třeba si z ní vzít poučení.
                  2.Udělat nějaké pozitivní prohlášení pro veřejnost a působit pozitivně? Určitě ano...ale čím blíže realitě bude tím méně si tím naběhnu na vidle když "opět" vyrobím nějakou minelu.
                  3.Obával jsem se už na začátku sezóny jak Ferrari zvládne souboj o titul...ale tehdy jsem předpokládal že budou držet malou technickou výhodu před Redbullem...a doufal že díky tomu ten souboj bude trvat co nejdéle (ideálně do posledního závodu). Jenže ouha...Ferrari postupně s Redbullem začalo prohrávat technicky...a to že není zvyklé bojovat o tituly a vrší chyby má za následek rozčarování v řadách fanoušků. Nejen těch přímých Ferrari, ale i těch kteří fandí jiným barvám...ale v boji o titul přejí Ferrari (za současného rozložení sil).

                  Teď nevím jestli jsem to četl tady a nebo mi to někdo vykládal...ale Ferrari prý má v Maranellu tým statégů kteří za pomoci špičkové výpočetní techniky mají za úkol hledat nejlepší strategie...a že prý tým se řídí podle toho co "stratégové" v Maranellu vymyslí. A že to je příčina toho katastrofálního rozhodování které letos Ferrari předvádí. Nevím co je na tom pravdy, ale upřímně řečeno by to mohlo být pravda.

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • RoBertino

                    RoBertino

                    185.63.97.XXX
                    On může být zakopaný Le chien v tom, že Ferrari čeká na titul tak dlouho. Tím se zvyšuje tlak a každý nový "team v týmu" je brán jako spasitel, jenže hned nevyhraje a je zatracen. Red Bull tohle nezná, protože po Vettelovi nečekal zase tak dlouho. Jak říkám, přemotivovanost a asi nějaký pocit odpovědnosti. Otázkou bude, zda najdou nějakého génia a co bude s Red Bullem, až se Newey odporoučí. Nemám problém s tím, když Red Bull vyhrává, pokud to dokáží férovou cestou, jsou lepší a s tím se musí soupeři vyrovnat. Ale fanoušků (samozřejmě mimo těch limonádových) je mi líto - a každý asi chápe, proč nedám dopustit na sedmdesátá léta.

                    + 1 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • juras

                      juras

                      88.103.92.XXX
                      No vzláštní je jak právě v druhé polovině šedesátých let svedlo Ferrari nerovný souboj s továrním Fordem...jestli se nepletu...poprvé od převálečné formule (německé tovární týmy Mercedes a Auto Union) nějaká automobilka investovala jak se lidově říká "neomezené prostředky" na to aby se prosadila proti v této rovině "pidirivalovi".
                      Ve formuli 1 přišel až Renault s tím že s pomocí turba porazí Ferrari a spol.
                      Já jsem sedmdesátky aktivně nezažil (o F1 se zajímám až někdy od roku 1980)...ale taky je považuju za zlatou éru.

                      Co se týče vyhrávání...nebaví mě když nějakej tým zvítězí ve víc jak dvou letech po sobě...naposledy jsem byl spokojený v letech 2005-2012.

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • RoBertino

                        RoBertino

                        185.63.97.XXX
                        Čekal jsem, jak se filmaři vypořádají s citlivým případem spojení Ferrari Ford, nakonec to v Le Mans '66 dost zhudlařili, ale jak to bylo ve skutečnosti... kdo ví. Ostatně Ford na to šel od lesa a agregátem Cosworth chtěl vlastně F1 ovládnout (na což doplatil Clark) a téměř se mu to povedlo. Ale od 80. let už to nebylo ono, i když nějaké ty úspěchy dorazily.

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • jumpman

                          jumpman

                          178.255.168.XXX
                          Tak nečekal jsi, že v oslavné ódě na americkou automobilku prohlásí, že se ford snažil ferrariho podrazit a ten se nenechal utáhnout na vařenou nudli a celý slavný souboj ford-ferrari v době, kdy do toho ford nasypal astronomickou částku, aby porazil tým bojující nad hranicí finančního krachu a stejně se mu to povedlo až po 3 letech obrovských investic...

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
            • tom11

              tom11

              194.212.104.XXX
              no jo, jenže ona ta jejich snaha v 99% případů nedopadá zrovna moc dobře. jak praví klasik - nápad to byl určitě dobrý. výsledky však dobré nebyly...
              vím, že to nemyslíš na mě, ale neber to ode mne, prosím, ani náznakem jako nenávist. byly doby, kdy jsem Ferkám i docela fandil ( Gilles Villeneuve, Jody Scheckter... ), ale co se současnou situací dělat jiného, než si z toho dělat srandu? to přece už ani nejde brát úplně vážně. 04

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              84.242.137.XXX
              Proč myslíš, že jde o nenávist? Za mne jde jen o frustraci a lítost k Leclercovi.
              Kolikátá je to letos chyba, která ho připravila o body? Pátá?
              Jako jo. Dnes se to dá pochopit. Ikdyž si myslím, že RB by do takového rizika kvůli jednomu bodů nešel.
              Ale je dost frustrující závod co závod sledovat ty Paty a Maty na jejich zídce.
              Mimochodem nechat odjet Charlese celý závod jen na dvou žlutých byl taky slušný úlet.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    193.165.97.XXX
    Letec dne Hamilton.
    Vlastně svou leteckou vložkou trošilinku obránil Ferrari od ještě větší potupy.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama