DISKUZE K ČLÁNKU GP AUSTRÁLIE: Návrat na pátý kontinent svědčil Leclercovi
Dva roky čekali fanoušci u protinožců, než se k nim po na poslední chvíli zrušeném závodě vozy nejrychlejší formule vrátily. Rekordní počet diváků sledoval spanilou jízdu rudého oře z Maranella a další selhání obhájce titulu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: GP AUSTRÁLIE: Návrat na pátý kontinent svědčil Leclercovi
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
Ferda
11:44 10.04.2022 46.47.176.XXXMyslím, že Binotto je dnes spíše jako maskot. Takový poradce na úrovni Laudy v Mercedesu.
Zatím vypadá Ferrari jako jednoznačně nejvyladěnější vůz v poli. Hodně důležité bude jak si Ferrari poradí s poskakováním v Monze. Tenhle rychlý okruh možná napoví jak se bude vyvíjet další vývojový směr v týmech.
Právě v Monze očekávám výraznější novinky u Mercedesu. No uvidíme, máme se na co těšit.
-
-
-
-
-
Limbi
10:05 10.04.2022 147.228.12.XXXZa mě nová pravidla předjíždění zhoršila. Díky tomu jak jsou vozy koncipovaný, extrémně se zmenšil prostor pro brždění. Jezdci mají opravdu omezenou vzdálenost pro to, kdy brzdit, aby zatáčku ještě projeli a nezablokovali kola. Musí být mnohem opatrnější. Tudíž předjíždění na brzdách prakticky přestává existovat. Auta působí strašně těžkopádně. Nevím jestli s tím vývojáři dokáží něco zásadního dělat. Každopádně si nemyslím, že se něco zlepšilo. A to si vemte, že Austrálie byla předělaná do značně plynulejší verze. Na staré by se snad ani nedalo předjíždět s těmahle autama.-
-
-
daaviid23
10:53 10.04.2022 91.245.26.XXXAustrálie byla vždycky mizerná na předjíždění, SA a Bahrajn ukázali slušnou show.
Samozřejmě je otázka jak to bude vypadat až týmy doladí auta k lepšímu výkonu, což v minulosti vždycky znamenalo zhoršení předjíždění.
Nicméně v současné době se předjíždí na vhodných tratích řekl bych dost slušně-
-
-
Ferda
11:51 10.04.2022 46.47.176.XXXAustrálie bývala tradičně úvodním závodem v roce. Většina týmů často brala tento závod jako testovací. Mnohdy neměli ani díly na výměnu po připadné kolizi, tak jezdili úsporný program.
To samozřejmě závodění nepomohlo, ale trať za to přece nemohla.
-
-
-
-
Mike17
11:37 10.04.2022 185.149.130.XXXAno, úpravy tratě přispěly. Ale možná ti uniklo, že se předjíždělo i na cílové rovince a rovince následující. Pokud vím, jen se opravdu lehce změnila první zatáčka.
Ať děláš co děláš, třetí závod v řadě, který předvedl na té samé trati mnohem lepší šou, než v předchozích letech. Pomalu bych se loučil s představou, že je to náhoda.
-
-
-
-
Limbi
11:26 10.04.2022 147.228.12.XXXTy vážně nevnímáš chování těch aut na brzdách? Stačí si pustit onboard záběr na F1TV a je vidět, že to auto působí na brzdách jak kamion. Tohle je úplně jiná trať než byla dřív. A toho DRS už víc ani být nemohlo. Předjíždět se bude z 95% na DRS. Na brzdách a v pomalých zatáčkách už nikdo nic nepředvede.-
Mike17
11:42 10.04.2022 185.149.130.XXXNevím jak ty, ale já pár předjetí na brzdy viděl. Brzdná dráha je o fous delší. Tím víc to přece dává příležitostí k předjetí.
V pomalých zatáčkách nikdo nikoho nikdy nepředjel (pokud neudělal brutální chybu, jako dnes třeba Mick, nebo Gasly). Začít to musí tím, že se na brzdy dostaneš vedle soupeře. Pak ho v té zatáčce můžeš předjet.
-
-
-
juras
11:23 10.04.2022 88.103.92.XXXPřesný popis...přesně tak to vidím i já...ta radost z předjíždění v prvním závodě byla předčasná.
Auta jsou těžkopádná...
Pokud nebudou DRS zóny vyloženě předjetí nahrávat bude se postupně předjíždět méně a méně.
Před dnešním závodem se mluvilo díky těm rozšířeným DRS zónám dokonce o tom že bude předjíždění podobné Moto GP....velká mýlka!
Určitě to bude okruh od okruhu...ale osobně si nemyslím že pokrok v možnostech monopostů bojovat a předjíždět je velký.
Nechápu proč zůstala povinnost nasadit v závodě dvě směsi gum...to je přesně proti tomu aby se dala větší možnost použít alternativní strategii a proti překvapení...viz dnes Albon. To že dokázal odjet ve velmi slušném tempu celý závod na jedné sadě bylo vlastně potrestáno.
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek