DISKUZE K ČLÁNKU GP AUSTRÁLIE: Návrat na pátý kontinent svědčil Leclercovi

Dva roky čekali fanoušci u protinožců, než se k nim po na poslední chvíli zrušeném závodě vozy nejrychlejší formule vrátily. Rekordní počet diváků sledoval spanilou jízdu rudého oře z Maranella a další selhání obhájce titulu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: GP AUSTRÁLIE: Návrat na pátý kontinent svědčil Leclercovi

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 196, poslední 12.04.2022 19:03 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mansell_fan (Hlasovalo 7 lidí) 10.04.2022 10:34
Charles se stal šestadvacátým jezdcem F1 který… »
» Mansell_fan (Hlasovali 5 lidé) 10.04.2022 09:26
A Latifi. Ale zas na druhou stranu Sainz mêl… »
» jumpman (Hlasovali 5 lidé) 10.04.2022 09:47
sainz si to hlavně potřebuje srovnat v makovici.… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

        • daaviid23

          daaviid23

          91.245.26.XXX
          Zatím raději mlčím, protože bych musel chválit Binnota a to se mi zatím nechce 18

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            11 Myslím, že Binotto je dnes spíše jako maskot. Takový poradce na úrovni Laudy v Mercedesu.
            Zatím vypadá Ferrari jako jednoznačně nejvyladěnější vůz v poli. Hodně důležité bude jak si Ferrari poradí s poskakováním v Monze. Tenhle rychlý okruh možná napoví jak se bude vyvíjet další vývojový směr v týmech.
            Právě v Monze očekávám výraznější novinky u Mercedesu. No uvidíme, máme se na co těšit. 03

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Limbi

    Limbi

    147.228.12.XXX
    Za mě nová pravidla předjíždění zhoršila. Díky tomu jak jsou vozy koncipovaný, extrémně se zmenšil prostor pro brždění. Jezdci mají opravdu omezenou vzdálenost pro to, kdy brzdit, aby zatáčku ještě projeli a nezablokovali kola. Musí být mnohem opatrnější. Tudíž předjíždění na brzdách prakticky přestává existovat. Auta působí strašně těžkopádně. Nevím jestli s tím vývojáři dokáží něco zásadního dělat. Každopádně si nemyslím, že se něco zlepšilo. A to si vemte, že Austrálie byla předělaná do značně plynulejší verze. Na staré by se snad ani nedalo předjíždět s těmahle autama.

    + 4 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Se současnými pravidly se možnost předjíždění bude jenom zhoršovat jak týmy své vozy budou vylaďovat.
      Období temna nastalo.

      + 1 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      No jestli tohle je zhoršení předjíždění, tak jen ať je to horší a horší. 12
      Když si vzpomenu všechny ty Australské závody, jeden jako druhý odjetý ve vláčcích....

      + 4 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Nevnímáš, že se předjíždění zlepšilo pouze díky změně tratě a třem dlouhým DRS zónám?
        Copak jsi neviděl jak se Gasly natrápil za nejhorším vozem v poli s jedním nejslabším řidičem za volantem?

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • daaviid23

          daaviid23

          91.245.26.XXX
          Austrálie byla vždycky mizerná na předjíždění, SA a Bahrajn ukázali slušnou show.
          Samozřejmě je otázka jak to bude vypadat až týmy doladí auta k lepšímu výkonu, což v minulosti vždycky znamenalo zhoršení předjíždění.
          Nicméně v současné době se předjíždí na vhodných tratích řekl bych dost slušně 03

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            Není to pravda. Austrálie je svým pojetím stejně zajímavý okruh jako Kanada. Že se v posledních létech v Austrálii špatně předjíždělo můžou vozy, né okruh.

            + 1 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              V Kanadě se předjíždělo i v minulých letech, narozdíl od Austrálie. Sice to není top okruh pro předjíždění, ale byl to velký rozdíl mezi těmito okruhy.

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Ferda

                Ferda

                46.47.176.XXX
                Austrálie bývala tradičně úvodním závodem v roce. Většina týmů často brala tento závod jako testovací. Mnohdy neměli ani díly na výměnu po připadné kolizi, tak jezdili úsporný program.
                To samozřejmě závodění nepomohlo, ale trať za to přece nemohla.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  Naopak. Tím vic by se mělo předjíždět.
                  Té trati prostě chyběla ta dlouhá rovinka v Kanadě. Ta dělala rozdíl.

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Ano, úpravy tratě přispěly. Ale možná ti uniklo, že se předjíždělo i na cílové rovince a rovince následující. Pokud vím, jen se opravdu lehce změnila první zatáčka.
          Ať děláš co děláš, třetí závod v řadě, který předvedl na té samé trati mnohem lepší šou, než v předchozích letech. Pomalu bych se loučil s představou, že je to náhoda. 03

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • juras

        juras

        88.103.92.XXX
        Tak jistě...asi se nedá tvrdit že by se předjíždění zhoršilo...ale jsme ve třetím závodě...rozšířený počet DRS zon...a viditelně rychlejší auta nebyla schopná předjet...za mě zklamání.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Tak nemůžeš to srovnávat s jinými okruhy. Jako jo, bylo víc zón, okruh upraven, ale závod nesrovnatelně lepší, než v minulých letech.
          Za mne jen potvrzení předchozích dvou závodů. Nová pravidla fungují. 01

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Limbi

        Limbi

        147.228.12.XXX
        Ty vážně nevnímáš chování těch aut na brzdách? Stačí si pustit onboard záběr na F1TV a je vidět, že to auto působí na brzdách jak kamion. Tohle je úplně jiná trať než byla dřív. A toho DRS už víc ani být nemohlo. Předjíždět se bude z 95% na DRS. Na brzdách a v pomalých zatáčkách už nikdo nic nepředvede.

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Nevím jak ty, ale já pár předjetí na brzdy viděl. Brzdná dráha je o fous delší. Tím víc to přece dává příležitostí k předjetí.
          V pomalých zatáčkách nikdo nikoho nikdy nepředjel (pokud neudělal brutální chybu, jako dnes třeba Mick, nebo Gasly). Začít to musí tím, že se na brzdy dostaneš vedle soupeře. Pak ho v té zatáčce můžeš předjet.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • juras

      juras

      88.103.92.XXX
      Přesný popis...přesně tak to vidím i já...ta radost z předjíždění v prvním závodě byla předčasná.
      Auta jsou těžkopádná...
      Pokud nebudou DRS zóny vyloženě předjetí nahrávat bude se postupně předjíždět méně a méně.
      Před dnešním závodem se mluvilo díky těm rozšířeným DRS zónám dokonce o tom že bude předjíždění podobné Moto GP....velká mýlka!
      Určitě to bude okruh od okruhu...ale osobně si nemyslím že pokrok v možnostech monopostů bojovat a předjíždět je velký.
      Nechápu proč zůstala povinnost nasadit v závodě dvě směsi gum...to je přesně proti tomu aby se dala větší možnost použít alternativní strategii a proti překvapení...viz dnes Albon. To že dokázal odjet ve velmi slušném tempu celý závod na jedné sadě bylo vlastně potrestáno.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Limbi

        Limbi

        147.228.12.XXX
        No aby to časem nebyla taková bída, že se vrátí tankování 18 To byla opravdová strategická hra tenkrát 04

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama