DISKUZE K ČLÁNKU GP TURECKA: Bottas splnil svůj cíl zvítězit, Hamilton neskrýval rozladění

Před tureckým závodem se nejvíce řešila skutečnost, jak se Hamiltonovi podaří eliminovat ztrátu po poklesu na startu. Nějakou dobu to vypadalo na minimální odstup, ale v závěru došlo na ostrou výměnu názorů mezi pilotem a boxy a odstup narostl.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: GP TURECKA: Bottas splnil svůj cíl zvítězit, Hamilton neskrýval rozladění

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 111, poslední 16.10.2021 12:05 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovalo 7 lidí) 10.10.2021 16:44
Oconova pneu na konci http://pbs.twimg.com/media… »
» daaviid23 (Hlasovalo 6 lidí) 10.10.2021 16:03
Nevím no, nudnej závod. Mercedes jasně lepší,… »
» daaviid23 (Hlasovali 4 lidé) 10.10.2021 16:36
Nepsal jsi mi po Silvestone, že to takhle brát… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • GRAHAM

      GRAHAM

      109.81.213.XXX
      Tvoji kritiku chápu. Myslím všeobecně...ale realita je taková že to co dělají a ty kritizuješ je nejrychlejší cesta do cíle. F1 je moc dokonalá...tam.je zakopaný pes.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      90.182.169.XXX
      Jo jo nějakej Pepík z horní dolní, kterej ani nebyl na místě, dokáže z televizních záběru líp rozpoznat situaci na trati než doslova všichni z F1 co byli na místě. Bavím se 12

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        31.30.161.XXX
        Ty se nazýváš pepíkem z horní dolní? 13

        + 2 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • daaviid23

          daaviid23

          90.182.169.XXX
          Sebe nazývám hloupým Ferraristou, nicméně tvoje poznámka nesedí, protože já nejdu proti názoru celého padocku F1 13

          + 1 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            31.30.161.XXX
            No tím bych si nebyl tak jistej viz tajná dohoda Ferrari s FIA 18 ale jo ty komentáře, že to měli udělat tak a tak, je klasická česká vlastnost se stylem: kam to nahráváš, tam máš na levo úplně volno a mohl bejt gol. Prostě někteří ví všechno nejlíp 11

            + 2 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • juras

    juras

    88.103.92.XXX
    Mě se závod líbil...kromě toho že měl několik "zápletek" připravených už před startem do toho ještě promluvilo počasí...závod v mokru pak společně s očekáváním zda dojde na gumy da suchou trať a nebo se bude pokračovat na gumách s dezénem byl nakonec podle mě dobrou podívanou.
    Vy kdo píšete o nudě, co konkrétně si představujete? Podle mě v porovnání s dnešním byly extrémně nezáživnější závody...

    Už kvalifikace připravila podmínky pro dobrou podívanou...a v závodě bylo určitě zajímavé jak se rychlost jednotlivých pilotů dokázala měnit.

    Bottas dnes zaslouží pochválit, odjel profesorsky závod, vyhrál...a ještě si připsal bod za nejrychlejší kolo. Ovšem myslím že hodně lidí čekalo jak to zvládne...
    Verstappen a Redbull byl zaskočen tím že Mercedes byl v Turecku rychlejší...takže si myslím že strategicky dojeli druzí...Perez konečně předvedl solidní výkon.
    Leclerc s Ferrari dokonce atakovali podium...nakonec je i čtvrté místo velmi dobrý výsledek. Sainz eliminoval škody, podle mě rovněž výborný výkon při startu z konce pole.
    Hamilton se mi dnes moc líbil...bojoval a když měl volnou trať byl neskutečně rychlej...docela by mě zajímalo proč už mu to nejelo tak v závěru. Každopádně je úžasný ho sledovat jak se dokáže prokousávat startovním polem...byť dnes měl k dispozici podle mě nejlepší monopost.
    Gasly opět odjel maximum...
    Norris to samé...McLaren prostě v Turecku nebyl tak rychlej. Ricciardo se vrátil do starých kolejí...ale ono to po té nepovedené kvalifikaci bylo těžký.
    Stroll zastínil opět Vettela, ale AM může být rád za problémy Alonsa...ten by jinak asi dolej v první šestce.
    Ocon jen paběrkoval...škoda že Alonso měl smůlu v prvních kolech.
    AR dnes lépe než Williams...kdoví jak by to bylo kdyby Russell postoupil do Q3...mezi týmy středu pole se dnes skoro nepředjíždělo.
    Williams tedy zklamal...vzlášť když se jelo na mokru...čekal jsem od Russella rozhodně víc.

    Jinak co se týče kolizí...Gasly - Alonso nechápu...v prvním kole je těsno a k drobným kontaktům dochází pravidelně...kromě toho dnes to vypadalo že Gasly dostal trest nikoliv za samotný kontakt...ale za následek (Alonsovi to zkazilo závod).
    Alonso - Mick...tady je to myslím správné...Alonso to koneckonců přiznal jako svou chybu.

    Souboj Tsunoda - Hamilton...neřekl bych že Tsunoda udělal něco špinavého...spíš si myslím že Hamilton byl v prvních kolech opatrnější...jakmile se dostal před japonce už byl v soubojích tvrdší...a nutno podotknout že ti které předjel (především se to týká Gaslyho) se chovali korektně a nikdo nešel do nějaké tvrdé obrany.
    Hamilton - Perez...krásnej souboj,,,a myslel jsem si že Perez povolí...leč nepovolil. JInak ten inkriminovanej okamžik kde si Perez udržel pozici za cenu vyjetí mimo vyznačenou trať...podle mě to prošlo logicky...protože kdyby ne...musel by být vyšetřován Hamilton za vytlačení mimo trať.

    Taktika...i když výkon nevýrazný, Vettel to alespoň zkusil na slicky...Leclerc s Ferrari možná měli zastavit s Bottasem a Verstappenem...a Ferrari by mělo 3. místo...Hamilton a Mercedes je složitý odhadnout...ale podle gum u Ocona je vidět že dojezd do cíle byl na hraně....a to Ocon nepochybně nejel tak agresívně jako Hamilton...takže spíš jde o to jestli měli zastavit dřív...ale rozdíly v časech na jedno kolo u ojetých a nových gum nebyly velké.

    Boj o titul...i na dalších místech pokračuje...takže co víc si přát...

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.60.XXX
      Tsunoda vs LH... Nevidím tam žádnou špinavost... Maximálně v tom, že obětoval vlastní závod / pneu, aby LH zdržel co nejvíce a to se mu podařilo fakt skvěle...

      Peréz vs LH... Nevím o jakém vytláčení může být řeč... Byl to souboj kolo na kolo, LH měl právo volit stopu a dal Perézovi dost prostoru se stáhnout, což by mi přišlo férovější... Resp. podobné situace se v minulosti trestali a řekl bych, že i takové, kdy byli jezdci v právu mnohem více, než bránící se Peréz... Ostatně vzpomeňme na Maxe v prvním závodě nebo před lety Vettela v Kanadě... Nebo třeba LH ve SPA 2008...

      Nemůžeš v souboji k uhájení pozice využít ve svůj prospěch prostor mimo trať... A současně neexistuje nějaké absolutní právo na "prostor", kor pro pilota na vnější straně... Je zcela přirozené, že jezdec na vnitřku přibouchne dveře a jezdec na vnějšku se např. může pokusit o prokřížení... Já si myslím, že to prošlo kvůli podmínkám na trati + to nepůsobilo zas tak šokantně... Ostatně nikdo to neřeší, nikdo si překvapivě nestěžoval takže...

      + 2 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • juras

        juras

        88.103.92.XXX
        Nemyslím si že Japonec objevoval závod kvůli Hamiltonovi...že se chtěl při jeho zdržení "vytáhnout" před Markem je docela pravděpodobné...ale Hamilton byl prostě opatrnější...podle mě pochopitelně.

        Já tedy nevím ..vytlačit někoho mimo trať je normální a není to v rozporu s pravidly?
        A za druhé...v jakém okamžiku má pilot právo volby stopy "bez ohledu" na soupeře?
        A není náhodou tak že právě to udržet se na vnějšku po boku soupeře je vtip toho že pak se situace obrátí (pokud je další zatáčka na druhou stranu) a výhoda je zas na druhé straně?

        A na co by jsi si stěžoval? Na jízdu mimo vyznačenou závodní dráhu? Obrazem bys musel vysvětlit proč neměl ten druhý místo na průjezd po závodní dráze...

        Fakt je že Hamilton to má těžký...jakmile jede až za Verstappen...a předjíždí kohokoliv...stačí i malá chyba a může při kolizi vypadnout...obzvlášť v souboji s druhým Redbullem. Ale Pérez jel podle mě férově...vezmeme-li v potaz zkrat Bottase na startu v Maďarsku.

        Z druhé strany mi připadalo jak zákazníci Mercedesu skoro Hamiltonovi uhýbali z cesty.

        V Austin to bude už otevřenější...to je Hamiltonova oblíbená trať...Bottas taky zdá se "našel" formu...Verstappen to bude mít těžký.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          83.240.60.XXX
          Tsunoda to svým způsobem přiznal i tady na webu v jeho prohlášení to tak trochu zazní. Slyšel jsi i odvážnější vyjádření, že přeje Maxovi a chtěl LH zdržet...

          LH Peréze nevytlačil, to je jednoduché... Tohle chápání situace je mi zcela proti srsti... Souboj kolo na kolo je taktická hra o pozici a Peréz se dostal do pozice, kdy ten souboj prohrál a měl se tedy stáhnout... Když jedou dvě auta vedle sebe a před tím autem vzadu, na vnějšku pomalu mizí trať, tak ten souboj prohrálo... Má se dostat na vnitřek popř. dostat svoje kola před svého rivala a tedy volit stopu... Ale držet pozici trať, netrať s tím, že jako když se tam nevejdu, tak jsem vytlačen... No s touhle logikou by se závodit nedalo, dříve tohle řešili štěrkové / travnaté únikové zóny... Asfaltové dávají prostor tomuhle, ale logika závodění by se měnit neměla...

          Co se týče zákazníků Mercedesu, tak upřímně nevím co si o tom myslet... V průběhu sezóny jsem viděl to i to... Např. v Monze si Mclaren vítězství vzít nenechal... Ale na jiných okruzích jsem viděl konkrétně Landa, že zas až tolik LH nepřekážel...

          Edit. Když se na to koukám opakovaně... Beru ten souboj smířlivěji...

          + 1 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • juras

            juras

            88.103.92.XXX
            Jedna zásadní věc...to že jsi o půl metru vepředu ti nedává právo volit stopu bez ohledu na soupeře.
            Dokud si tohle neuvědomíš...nemá cenu dál diskutovat.

            Zrovna Hamilton na Silverstone místo na trati měl...způsobil nehodu...a popravu byl potrestán.

            + 3 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Ferda

              Ferda

              46.47.176.XXX
              V Silverstone nechal Hamík Emilovi místa na tři vozy a přesto to Emilovi nestačilo.

              + 1 / − 5

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Dokugan

                Dokugan

                146.102.151.XXX
                V Silverstone nechal Verstappen Hamiltonovi místo na tři vozy a ten stejně nedokázal do zatáčky zabrzdit a sestřellil ho. Úplně to samý, co Alonso a Mick včera. 100% vina u Hamiltona, 100% chyba u Alonsa.

                + 2 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Ferda

                  Ferda

                  46.47.176.XXX
                  Pozor, Hamík si jel svou stopu a ještě se blížil k vnitřnímu kraji zatáčky. Pouze Emil byl tak poblázněný, že by Hamíka sestřelil i kdyby měl sám pro sebe místa i na deset vozů.

                  + 0 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • juras

                    juras

                    88.103.92.XXX
                    V okamžiku kontaktu byl Hamilton na závodní dráze a po pravé straně měl místa dost...že v té trajektorii průjezdu zatáčkou to nemohl projet byla jen a jen jeho chyba. Ale nikdo nemůže tvrdit že neměl místo na závodní dráze.

                    + 1 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    Sorry, ale Hamík tam měl místo na ještě jeden vůz a ani ten by nemusel jet po obrubníku.
                    Naopak Hamík by Max sundal, i kdyby ten kopíroval vnější kraj tratě. 03

                    + 0 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
              • juras

                juras

                88.103.92.XXX
                To jsem nepochopil...asi proto že to nedává smysl. 18

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
            • Fanda.LH

              Fanda.LH

              83.240.60.XXX
              Ale nevolil stopu bez ohledu na soupeře... On dal Perézovi dost prostoru se stáhnout, když ten souboj prohrál...

              Za mě je vytláčení, když měníš stopu za účelem dostat soupeře z trati / donutit ho zpomalit... LH stopu neměnil a Peréz se jeho stopě nedokázal přizpůsobit (Např. tím, že by brzdil dříve a zkusil se s ním prokřížit)...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • juras

                juras

                88.103.92.XXX
                To co píšeš je úmyslné vytlačení...a nebo úmyslná kolize...Jerez 1997.

                Já pořád nechápu proč se má stáhnout ze souboje pilot který se udržel v souboji po boku Hamiltona?

                Letos bylo několik situací kdy se stáhnul Hamilton...a souhlasím že dost pravděpodobně zabránil kolizi (nebo min. kontaktu)...ale paradoxně způsobil pak dvě kolize.
                Perez ten souboj vedl tvrdě, ale fér...tak proč by měl uhybat ze souboje kde držel pozici opravňující ho k respektu soupeře?

                Ve hře je hodně...a mě jen udivuje že fanoušci Hamiltona kritizují nekompromisní přístup k soubojům...moc dobře si pamatuju jak Nico Rosberg musel opakovaně snášet naprosto stejný přístup Hamiltona při jejich soubojích. A připomínat Hamiltonovi legendární souboje s Massou ještě v McLarenu snad nemusím.

                Pamatuju si jak Ayrton Senna těžce nesl když se objevil Michael a dostal se s ním párkrát do křížku...narazil totiž na stejně nekompromisního soupeře.

                Taky se tomu lidově říká: "Kdo čím zachází...tím taky schází".

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Ferda

                  Ferda

                  46.47.176.XXX
                  Trochu zmatek né?
                  Senna si nedělal těžkou hlavu ze Schumiho, ale kvůli nedovolenému aktívnímu zavěšení.
                  V souboji s Rosbegem byl to právě samotný Rosberg, který hrál tvrdší hru a dokonce za podpory týmu, který se nestyděl před sezónou vzít Hamíkovi jeho mechaniky a dát je Rosbergovi.
                  A připomínat Massu, který neměl od Ferrari ten rok jiný úkol než Hamíkovi ničit závody. Zaznělo to v televizi v rozhovoru Ferrari s Massou v přímém přenose.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama