DISKUZE K ČLÁNKU GP FRANCIE: Strategické mistrovství a bojovný Verstappen dovedly Red Bull k vítězství
Paul Ricard byl vždy oblíbený testovací okruh, ale poslední závody neměly příliš dramatický náboj. Letos se vedoucí duo průběžné klasifikace rozhodlo, že postaví obvyklé předpoklady na hlavu - až do posledního kola byl výsledek francouzského závodu na vážkách.,
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: GP FRANCIE: Strategické mistrovství a bojovný Verstappen dovedly Red Bull k vítězství
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Zatracený Mitsubiš
21:48 22.06.2021 78.80.20.XXXS navratem Alonsa do F1, se pro me cela kralovna motorsportu opet tak nejak rozzarila. Diky, teda dekujeme! -
-
-
-
juras
18:12 21.06.2021 37.48.39.XXXJo, jo Alonso je kapacita, nic naplat. Sice věk člověk nezastaví...ale Alonso je vzácný úkaz...a to si myslím že se ještě bude zlepšovat...a pokud by se zlepšoval i Alpine...myslím že Alonso by pěkné zatápěl McLarenu i Ferrari...a za dobrý konstelace by vystrčil drápky i na ty dva top týmy...minimálně Bottase by v jeho rozpoložení asi dokázal porazit.
Alonso měl štěstí na první část kariéry u Renaultu...s pak zas jakoby přitahoval potíže...a vrcholem byla anabáze v McLarenu...doslova ztracené roky. Jenže on asi moc alternativ neměl...a McLaren - Honda na začátku byl velký příběh s velkými ambicemi.
Já jsem na Alonsa zvedavej...vsadil bych se že letos dá bednu.
-
-
-
Pepino60
19:16 20.06.2021 217.197.155.XXXKrásný závod, ikdyž Ferrari bohužel, jak jsem předpokládal podprůměr. Ovšem vidět Lojzu a Wollfa plakat to je zážitek, který vymaže vše ostatní. Superpilot stále brečel do vysílačky prosil inženýry o rady a stejně mu to nepomohlo. Pořád říkám, že jezdit vedle Lojzka Max, tak by si sýr Lojza ani neprdnul. No, holt už nemá o tři třídy lepší auto, takže ty další tituly, které tak lehce nabyl už mu nikdo na podnose nepřinese. A to ještě není v Mercedesu Russel. Ten ho zlomí úplně. Bál jsem se že to Emil nedá, protože RedBull udělal podle mně zastávku moc brzy. Ale on chytře pošetřil gumy na závěrečná kola a tím mě přesvědčil, že už dospěl ve skvělého pilota. A dnes i peréz zaslouží metál. Jen tak dál kluci! Zničit ten podlý užalovaný Mercedes!!! -
Ferda
19:05 20.06.2021 37.188.169.XXXPouze domněnka. Má vlastní.
Nabývám dojmu, že Ferrari svůj motor téměř vůbec nevylepšil,ale pouzezkrátil převodovku. Proto se mu daří na městském okruhu, ale když dojde na rychlost, tak je v pjerdoli. Smůla je v tom, že podle současných pravidel se zpřístupňování v průběhu sezóny mměnit nesmí.-
HellHogr
19:08 20.06.2021 31.30.160.XXXNikoliv, převodovoky jsou stejný a před sezonou se nastavuje 8 převodových stupňů a nesmí se to měnít během sezony. Ferrari bylo dobrý na městských tratích i s tím jejich slavným motorem, však 2017 měli double v Monaku, takže je to o tom jejich pofidérním zavěšení -
-
-
-
tom11
18:42 20.06.2021 185.99.177.XXXtrošku paradox - krásnej závod na hrozný trati.
moc pěkný strategický i přímý souboj na trati o čelní pozice, krásný souboje o další pozice... velice špatně dneska Ferka. naopak McL a AM s oběma autama na bodech, což zvláště u Strolla stojí za povšimnutí. Alonso a Gasly předvedli své v poslední době standardně dobré výkony. a moc pěkně jel taky Russell - už se na něj těším v Mercedesu
co je podle mě naprosto hrozný, je odstup prvních dvou týmů od "zbytku světa". 50 vteřin mezi 4. a 5. místem je opravdu ohromná propast. -
Duncan66
18:42 20.06.2021 86.49.245.XXXNapinavy a zajimavy zavod, ktery rozhodlo spatne rozhodnuti Mercedesu, kdy zbytecne cekali s pitstopem u Hamiltona a nepovolali ho hned dalsi kolo po Bottasovi. Tak by se pred nej nemel Verstapen jak dostat a Hamilton jasne ukazal, ze na tvrdych byl rychlejsi a kdyby vedl, mohl kontrolovat zavod.
A bohuzel se ukazala kruta realita, ze zbytek pole ztraci na prvni dva tymy vice jak vterinu na kolo, kdyz nejsou zadne safety cary, zastavene zavody atp. Osobne jsem cekal, ze ten nejlepsi stred pole je vedoucim tymum preci jen o neco blize.
Aktuálně
Nadcházející závod 3.11.2024
GP Brazílie71 kol (305.879km)
Autodromo Carlos Pace
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek