DISKUZE K ČLÁNKU Panely cudnosti: Jak letos týmy zakryly ošklivé přechody mezi nosem a šasi (+foto)

Loni jsme si těžce zvykali na nevzhledné přední části monopostů, které obsahovaly ošklivé přechody mezi nosy a přední stranou šasi. Letos je pravidla umožnila překrýt, jak k tomu týmy obecně přistoupily?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Panely cudnosti: Jak letos týmy zakryly ošklivé přechody mezi nosem a šasi (+foto)

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 01.03.2013 08:58 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001276 (Hlasovalo 7 lidí) 27.02.2013 16:14
vzhled Nemůžu si pomoct, ale nejhezčí formuli má… »
» Petr (Hlasovalo 6 lidí) 28.02.2013 20:13
O překlad od jinud se nejedná, Michalis již… »
» Petr (Hlasovali 4 lidé) 28.02.2013 20:15
V podstatě se jedná o lehký kus z karbonových… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Severin

    147.175.127.XXX
    moc mi to nedalo Bohužel, to podstatné jsem se nedozvěděl. Jak se ten panel zachová při nárazu a jak, pokud na nos "vyleze" další auto. Jestli je to pevné či křehké, nebo je to něco jako guma. Hezky jsou rozkresleny konkrétní řešení, ale čekal jsem více informací o vlastnostech toho panelu. Jestli to bude možné, prosím autora o aktualizaci článku o tyto informace.

    + 5 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.23.219.XXX
      (IP: 178.23.219.2) RE: moc mi to nedalo Jedná se o překlad od jinud, takže odpověď nečekej.
      Příspěvek byl redakčně upraven.

      + 3 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Petr

        Petr

        78.157.160.XXX
        O překlad od jinud se nejedná, Michalis již delší dobu píše pro náš web - tohle jsi u něj asi nečetl, že? [odkaz na stránku] Klidně ho kontaktuj ;-) Vzhledem k tvému tónu se vůbec nedivím, že se nepodepíšeš.
        Příspěvek byl redakčně upraven.

        + 6 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      78.157.160.XXX
      V podstatě se jedná o lehký kus z karbonových vláken, nestrukturální záležitost. Co by tě více zajímalo? V tom článku šlo hlavně o to rozkreslit hlavní typy toho panelu cudnosti.

      + 4 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Severin

        147.175.127.XXX
        Jak jsem psal, fotky jsou fajn, ta část článku je dobrá. Fakt je, že jsem čekal info o vlastnostech. Ve tvé odpovědi jsi něco naznačil, bude mi to muset stačit.

        + 3 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • wrt

    80.239.242.XXX
    . Spočiatku som si myslel, že to Mercedes pobabral oproti Sauberu, ktorý sa snaží dostť vzduch z nosu nad auto. Teraz sa mi vidí, že pri vybočení dostane Mercedes viac vzduchu nad bočnicu ku coanda výfuku práve v zákrute, kde je treba prítlak.

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mil

    85.93.104.XXX
    Perfektní článek na zajímavé téma + super obrázky.
    Ale!!! Přečetl si autor po sobě, co stvořil? Zejména ten překlad pravidel, to je děs. 20
    Pouze poslední věta odstavce je správně česky, bohužel té zase nerozumím, co si pod tím představit, zejména když se dívám na řešení Sauberu19. Nešel by ještě jedn obrázek pro nás netechniky?

    + 4 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • badys

    46.13.68.XXX
    Konečně pořádně vidím jak se týmy s těmi nosy popasovaly. Fotky nových aut jsem samozřejmě viděl a celou zimu se na ně těšil. Ale rozeznat jak který je odlišný mi moc nešlo ..Takhle názorně je to super.

    + 8 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • 1958MrLotus1994

    82.208.4.XXX
    Takovéhle články mám nejradši!!!01

    + 8 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001276

    uzivatel001276

    93.99.205.XXX
    vzhled Nemůžu si pomoct, ale nejhezčí formuli má tenhle rok zase Sauber a těsně za ním opět McLaren.

    + 7 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Speciální zbarvení McLarenu pro GP Monaka jako pocta Ayrtonovi Sennovi

McLaren vzdává hold Sennovi, do Monaka přijíždí ve speciálním zbarvení + VIDEO

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama