DISKUZE K ČLÁNKU Kola ve Formuli 1 - ráfky a lanka

Ráfky kola jsou důležitou součástí monopostů F1: představují spojení mezi pneumatikou - jedinou částí vozu, která je v kontaktu s vozovkou - a šasi vozu. Krátce se podíváme, z čeho jsou vyrábené a jak jsou zajištěné.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Kola ve Formuli 1 - ráfky a lanka

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 9, poslední 18.07.2011 11:28 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasoval 1 člověk) 10.03.2010 20:50
Článek jsem psal min. týden - pod pojmem brzy… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Tom

    XXX
    Oká, tomu už rozumím .)

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Tom

    XXX
    Bylo řečeno, že kola podléhají homologaci a nesmí se během sezony měnit. Nerozumím teda poslední poznámce o kolech, že si je ostatní týmy okopírují a bude klid..

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      XXX
      Článek jsem psal min. týden - pod pojmem brzy jsem myslel do tech. přejímky v Bahrajnu. Pokud to neokopírují do pátku, v sezóně by je už nasadit neměly.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • marway

    XXX
    nový ráfek Ferrari F10 - připadá mi zvláštní, že na něco takového někdo nepřišel dřív, když do vývoje F1 jde tolik peněz ... asi to tam bude podobné jako v běžných firmách, pro zahlcení birokracií a politikářským kariérismem není prostor pro čisté techniké selské myšlení ... západ nebo východ, pravice nebo levice, jsme jen lidi 04

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • imartas

    XXX
    Pěknej článek,mě osobně se nejvíc líbí ráfky Mercedesu.

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    XXX
    Ano, to první číslo je (v pravidlech FIA) mírně zaokrouhlenoo. Nesmí se používat nic lehčího než hořčík (a ani jeho slitina M18430).

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000037

    uzivatel000037

    XXX
    Dle regulí FIA musí být použit homogenní kovový materiál s minimální hustotou 1,74 g/cm3 (při 20 °C), což odpovídá využití hořčíku (1,738 g/cm3)

    Tak nevim, ale myslim si, že 1,738 je o něco míň než 1,74, tak jak to teda je, nebo se to snad zaokrouhluje?

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Miri

    XXX
    moc pěkný a pro mne velice zajímavý článek.

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • kl

    XXX
    nevíte kde by sli sehnat kola z f1?

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama