DISKUZE K ČLÁNKU "B-specifikace dělá to, co jsme čekali." Šéf motorů Renaultu už hovoří také o další verzi

Technický ředitel Renaultu pro oblast motorů, Rémi Taffin, prozrazuje informace o posledním vývoji ve Viry. Jak byli spokojeni s novou specifikací pohonné jednotky, kterou představili v Kanadě? A jak to vypadá se specifikací C, která má přimět Red Bull k tomu, aby litoval svého odchodu k Hondě?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "B-specifikace dělá to, co jsme čekali." Šéf motorů Renaultu už hovoří také o další verzi

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 72, poslední 21.06.2018 12:49 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jon (Hlasovali 5 lidé) 20.06.2018 14:16
Jestli bylo to očekávání dotažení vyhuntovaného… »
» jon (Hlasovali 5 lidé) 20.06.2018 14:40
Mercedes neměl elementární chybu v designu. Jen… »
» jon (Hlasovali 4 lidé) 20.06.2018 14:48
To nebyla výmluva. Jen to podtrhuje to, že motor… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Tak nikdo nestojí na místě... Holt je to i o tom, kdo do toho kolik nasype. To je u Renaultu holt slabší, o tom žádná....

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.152.247.XXX
A v čem? RB má šasí, která je o dvě třídy lepší než továrního Renaultu nebo McLarenu. K tomu jede své palivo, ke kterému se Abiteboul vyjadřoval, že jim to škodí. Já Ti nevím, ale RB si po roce 2014 řeší pár věcí jinak a vzhledem k tomu, že čas od času vyhrají závod a celou dobu se v klidu drží mezi prvními třemi, tak to asi dělají dobře. Renault odvádí průměrnou práci a pořád se jen snaží se nechat plácat po ramenou, co se jim nepovedlo za zázrak. Kdyby se povedl, tak věřím, že RB také smekne a asi se také začnou chovat jinak. Zatím je to tak, že si opravdu vše vybojovali hlavně sami. Tovární Renault jede třetí sezónu a stále dostává od velké trojky kolo. Opravdu myslíš, že je to jen otřesnou šasí nebo v tom má svůj podíl i motor?

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.152.247.XXX
double...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.152.247.XXX
No jasně, ale ta kvalda byla hlavně na vrub novému kusu motoru. Mercedes je šetřil do závodu a aby ty motory byly schopné ještě trénovat. Holt tam v takovém režimu je výkonu srovnatelně, už tam není ten drobný náskok.
Jinak kvalda se zase srovná. Mercedes bude letos dělat velké skoky ve výkonnosti. Ta nová koncepce má své dětské nemoci, ale veliký potenciál.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Jen rejpeš.... 02

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.152.247.XXX
Mercedes s ním není určitě tam, kde RB a Ferrari. Na druhou stranu ho má výrazně lepší než zbytek pole.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Tak určitě....to ale všichni že. Nehledě na to že Mercedes zpomalil....a v kvaldě už je lepší Ferko. Jo díky oleji....v závodě už ne. Sám guru Andy to říkal. 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.152.247.XXX
Třeba to pódium, např. 03 Pokud vím, tak na něm byl RB, krerý jede se svým palivem. Na které si musí i dolaďovat motorové mapy. Apropo, na pódiu byl RB s motorem Tag Heuer, ne? 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.152.247.XXX
Mercedes měl nové mapy. Oni taky nejeli se stejným výkonem jako v Austrálii. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Radovan Č.

Radovan Č.

88.102.75.XXX
Připisování si zásluh druhých? O čem a s kým je tu veden rozhovor. Se šéfem přes motory.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Tak Mercedes a Ferko s olejem "podvádělo", o tom spor ale nevedem.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Hmm stejně daleko....takže Renault přidá 20 koní, Mercedes nic a jsou stejně daleko. No tak jo, no....

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
No nevíš jak na tom je Mercedes se šáskem....je to závod od závodu různe a problém Renaultu je hlavně v kvalifikaci.

+ 0 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.152.247.XXX
V čem u nich byl Renault lepší než Honda?
Renault se letos zlepšil, o tom žádná. Ale ta prohlášení jsou směšná. Pořád jsou stejně daleko. RB se letos drží jen díky geniální šasí.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.152.247.XXX
To nebyla výmluva. Jen to podtrhuje to, že motor Mercedes se sedmi závodními víkendy na hrbu, provozu v alternativním režimu a v šasí, která je téměř určitě o nějaké desetiny horší než RB, byl stále schopen držet zázračnou specifikaci B Renaultu v pozici třetího nejlepšího motoru. To je smutný fakt, na který jsem poukazoval v prvním komentáři.

+ 4 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

86.49.250.XXX
Viz opotřebení u Renaultu a McLarenu viď? 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

86.49.250.XXX
Ale umožňují, copak si je nečetl? 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.152.247.XXX
Komplexně je stále nejlepší. Ferrari si zahrává a pořád jede s olejem na hraně.
Jinak motor byl zhuntovaný tím, že už měl najeto. Cca tolik, že je k tomu běžně potřeba dvou motorů Renault. 04

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.152.247.XXX
To není brek za olej. Přes zimu šli na hranu a v Austrálii zjistili, že by se to mohlo vymstít. Tak to pojistili. Mají k tomu už i lepší mapy, tak to není už tak zásadní. Jen to odstavilo party mod, což je na jednu stranu dobře, ne? 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.152.247.XXX
Mercedes neměl elementární chybu v designu. Jen se ukázala menší anomálie při pozměněné simulaci. Nejednalo se o nic ve smyslu Renault@konec sezony 2017. Je to malá chybka a přehnaná opatrnost. Tedy něco, o čem v Renaultu neslyšeli. Kdyby Renault od roku 2014 měl na triku jedno takové “selhání” a dokázal se celou dobu držet na špici, měl by RB jedinný důvod jít pryč?

+ 5 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a design jeho přilby při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama