Komerční sdělení
Paul Hembery, ředitel Pirelli Motosport, v rozhovoru prozrazuje, jaké změny musela jeho společnost udělat, aby byli schopni plnit svou roli dodavatele pneumatik pro F1 i GP2, a co můžeme od jejich budoucích produktů očekávat.
zpět na článek přehled všech diskuzíPočet komentářů: 1, poslední 22.09.2010 21:21 Vložte komentář
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Pokud chcete nahlásit příspěvek, musíte se nejprve přihlásit zde. Děkujeme za pochopení.
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek
Máte pro nás tip? redakce@f1news.cz +420 778 000 211
© F1NEWS.cz a INCORP a.s. – media group, ISSN 2336–260X. Publikování čí šíření obsahu serveru F1NEWS.cz bez předchozího písemného souhlasu vedení společnosti je zakázáné. Provozovatelem serveru F1NEWS.cz je mediální společnost INCORP a.s. © ČTK, Profimedia a další dodavatelé. Přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu ČTK nebo jeho částí veřejnosti jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
This website is unofficial and is not associated in any way with the Formula One group of companies. F1, FORMULA ONE, FORMULA 1, FIA FORMULA ONE WORLD CHAMPIONSHIP, GRAND PRIX and related marks are trade marks of Formula One Licensing B.V.
Zobrazit: mobil | klasicky