DISKUZE K ČLÁNKU Server F1NEWS.cz přešel na nový vzhled

Zpravodajský server F1NEWS.cz po sedmi letech přešel na nový design. Rádi bychom vám vysvětlili důvody a co nás čeká dál. Chceme vám naslouchat, přesto, některé změny byly nutné.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Server F1NEWS.cz přešel na nový vzhled

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 41, poslední 14.06.2015 22:56 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000397 (Hlasovalo 33 lidí) 10.06.2015 08:51
Nu, je to takové idnesácké, ztratilo originalitu… »
» uzivatel001719 (Hlasovalo 25 lidí) 10.06.2015 10:57
NIc proti novému dizajnu, ale proč se všechno… »
» rock (Hlasovalo 24 lidí) 11.06.2015 11:18
Funguje to, hurá. Díky za tu odezvu. Ale na mém… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Fantomas

    Fantomas

    XXX
    To už je 7 let? To to uteklo... Už si sice nevybavuji starý design, ale přijde mi to jako před chvílí. Nějakou dobu to asi potrvá, než si (a nejenom já) zvyku, ale myslím že se to časem poddá. Holt pokrok nezastavíš.... 14

    + 1 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Meky81

    Meky81

    XXX
    Ne!!! Tenhle vzhled se mi nelibi, nema to Vas styl, prijde mi to takove kopirovani smeru nekam, kam se dnes ubiraji vsechny stranky....ale myslim si, ze obcas je lepsi jit svou cestou a zachovat si svoji identitu i prostrednictvim www stranek.....jen muj nazor :-)

    + 22 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000397

    uzivatel000397

    XXX
    Nu, je to takové idnesácké, ztratilo originalitu a vlastní tvář. Kdysi byl nejsledovanější magazín o F1 na auto.cz. Pak to koupil Ringier, majitel Blesku, udělal jiný design a tamější F1 prakticky zanikla, dnes je to tam mrtvé. Velká část uživatelů včetně mne se tehdy přestěhovala sem. Zdejší systém při vši úctě nebyl tak vymakaný jako původní na auto.cz, byl ale slušný, měl vlastní originalitu a já osobně jsem se zde rychle zabydlel a mám je ve svých *oblíbených kam ráno při spuštění PC vlezu. Co tedy kladně kvituji, je snaha provozovatelů o stále aktualizovaný obsah. Tuším, že čas od času sem píše jeden z autorů tehdejší F1 na auto.cz. Domnívám se, že ten stejně jako dřívější užívatelé je změnami na auto.cz silně zhrzen. Nu a teď máme podobnou změnu zde. Asi je to takový obecný trend, i když něco funguje a zde se domnívám že fungovalo velmi dobře, provozovatelům se zdálo že je málo trendy in a cool a celé předělají. Obrazně, z dobře zasezené křeslo v kterém se nám v oblíbeném podniku dobře sedělo majitel vyhodí a nahradí novým podobné jako mají v prefabrikovaných hotelech. Dá se v tom sedět, už se tak nehledí na pohodlí jako dříve, je to ale moderní. Asi jsem konzerva, dříve jsem častěji lezl na oficiální web F1, dnes skoro ne, také jej předělali a live timing je děsný, svého času jsem hodně obchodoval na Aukru, inzeroval na Sbazaru, dnes když tam vlezu, tak děsné, i to bych překousl, počty zobrazování aukcí a inzerátu i obchody se zmenšily. Podobné je s operačními systémy a programy, XP a Sedmičky vyzrále za leta, ale ne MS je musí zgruntu překopat, takže je vše jinak a takové zbubřelé a nacpané balastem o který nestojím. Původní funkce jsou tedy zachovalé, k některým se musím složitě proklikávat a dříve šlo na jeden klik. Mám na PC poslední testovací verzi W10 a kupodivu se vrací kousek zpět. Jako technik uznávám zásadu, že genialita je v jednoduchosti, elegantní a dokonale funkční jednoduchost je většinou obtížnější vytvářet než zbubřelé složitosti.
    Ostatně, portál patří zřejmě mediální společnosti která naní specializované na motorismus a je to jeden z jejich projektů, stejně jako dnešní auto.cz na Ringieru, takže majitelé nebudou mít asi úplně osobní vztah k tomuto magazínu a jako většina majitelů zastává filozofii "my nejlépe víme, co vy musíte používat". U auto.cz uživatelé hlasovali nohami, tedy obrazně, přešli sem. Nyní jsou možnosti menší, je sice konkurenční portál, obsahově těžící s podobných zdrojů, zde se mi ale líbilo lépe. Asi si i časem zvyknu. Osobně tedy postrádám pořádný web o Indycar, závodění je tam zajimavější a člověk i při sledování poznává jinou Ameriku než díky politickým zprávám. Být mladý, stěhuji se tam, více to tam přeje kreativitě a věci se tam řeší jednodušeji bez jha úředníků, i závodění.
    Ještě bych u své litánie chtěl podotknout, že u vyspělého diskusního systému by měla být možnost svůj příspěvek editovat, případně vymazat. Tehdy na auto.cz tro bylo. Jsem gramatický idiot a také roztržitý, píší při jídle nebo jiné práci, často odbíhám a tak mám rád možnost přežlblepty opravit.

    Reakce redakce: Děkujeme za názor. Majitel vydavatelství AS na motorsportu vyrůstal, speciálně na F1. Staré stránky byly velice zastaralé. Věřím, že čtenář to moc nevnímá, ale pro redaktory byla práce velice obtížná a nebyl možný vývoj projektu. Nový design inspirovaný moderními trendy (idnesácký) je třeba pro někoho problém, ale mnohým dle testů vyhovuje. Vše je o zvyku a věříme, že si i zde zvykneme všichni. Zda je to dobře či nikoli je vždy otázkou názoru. My za názor děkujeme, snažíme se naslouchat a editaci příspěvků si píšeme do úkolů. Děkujeme.
    Příspěvek byl redakčně upraven.

    + 33 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • skejpa

      skejpa

      XXX
      Možnost editace příspěvku bych taky ocenil.

      Reakce redakce: Píšeme si, snad by to mohlo brzy být realitou. Děkujeme
      Příspěvek byl redakčně upraven.

      + 3 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Fantomas

      Fantomas

      XXX
      Výborný komentář Dyzl, víceméně s tebou souhlasím, směr kterým se ubírá veškerý software ani mě moc nesedí. Vypadá to že už jsem asi starej, starý lidi nemaj rádi změny, ne? 12
      Každopádně výborný nápad s úpravou příspěvků, jsem rozhodně pro! 01

      + 9 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000397

      uzivatel000397

      XXX
      Nu, musím ale konstatovat, že nejméně třetina stránky je s odkazy a upoutávkami na další projekty jako jsou např. Eurozprávy atd. Předpokládám, že ty fandy F1 zajímají minimálně. Chápu reklamu, musíte se nějak živit. Majitelé stejně jako Ringierové předpokládaly že se dostaví sinegrický efetk, předpokládali ale mylně, pro mne tedy je naopak. Blesk je mi odporný a Isport kde je hlavně o kopané mne nezajimá, stejně jako nějaké Eurozprávy kde budou jednou za dva dny pitvat Krámného a pod. Pod tím diskuse idootů. Na této stránce když ji chci prololovat dolů, mi hoří kolečko na myši a informace jsou tak rozptýlené po ploše, že si mohu ukroutit hlavu jako při tenise.
      Ještě technické, okénko na psaní do fóra je naopak malinké, abych po sobě přečetl delší příspěvek, musím pracně rolovat. Za to zde nechybý zbytečně veliké panely Fejzbuku a Tweetů, to ostatně nečtu, raději bych zajímavosti měl v nějakých Aktualitách.

      Reakce redakce: Vydavatel vlastní jak F1NEWS.cz, tak EuroZprávy.cz - to jen pro Vaši informaci. Protože díky čtenářům, kteří používají blokovací systémy na reklamy by se projekt F1NEWS.cz neuživil, provoz je hrazen právě z takových, pro Vás odpudivých projektů, kterým je server EuroZprávy.cz. A je třeba tuto podporu nějak vracet. A protože já sleduji EuroZprávy.cz, nevšiml jsem si, že by 2x denně pitvali Kramného. Naopak, jsou tam velice kvalitní informace. Jestli Vy nesledujete Blesk a neplete se Vám to.
      Příspěvek byl redakčně upraven.

      + 15 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000397

        uzivatel000397

        XXX
        "ti majitelé předpokládali" a že pak nejsem GI (gramatický idoot), opak PB (písmenkový buberant)

        + 4 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000397

        uzivatel000397

        XXX
        Ne Blesk zásadně nesleduji a ani tištěný nikdy nekoupil. Jednou jsem s ním jen vedl spor který jsem vyhrál. Byl tedy ohledně reklamy a ne pomluv. Krámný teď zrovna ustoupil do pozadí, před časem byl ale dlouhodobě jedním z hlavních témat. Nicméně, diskuse jsou tam občas děsné. A zprávy prefabrikované jako všude jinde. Vlastní novinařiny málo. Tedy vlastně přesně nevím, sleduji málo. Používám pro sledování medií výborné stránky www.pravednes.cz kde jsou nadpisy a odkazy na aktuální články prakticky celého spektra medií, včetně motosportu a to i tohoto magazínu.
        Netvrdím, že zrovna Eurozpravy jsou pro mne odpudivý projekt i když některé články jsou také bulvární. Odpudivý je tedy Blesk, Prásk a podobné.
        Ostatně, je to vaše podnikání, jak jej provozujete je váš byznys a nemáme do něj co mluvit. Napsal jsem hlavně svůj názor na tento magazín a za tím si stojím. přestalo to zde být přehledné a asi budu sledovat méně, což je jen můj problém a už se k tomu nebudu dále vyjadřovat.
        Vyjadřoval jsem se tehdy i při změnách na auto.cz, noví majitelé ale věděli co chtějí oni a ne my a dnes v oblasti motosportu prakticky přestali existovat. A to se tam člověk dovídal i o jiných oblastech motosportu, takže to nemusel pracně dohledávat jinde. Fóra tam byla také úžasný, sem tam nějaký vůl se našel, v odborných fórech dokonale fungoval právě ten synergický efek, protože si témata byla blízká pro podobný okruh takto tématicky zaměřených čtenářů. A vychtávek který ten původní systém uměl bylo tolik, že již nikdy nikdo nebude mít. Budiž mu země virtuálního hrobečku lehká. 05

        + 3 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001724

      uzivatel001724

      XXX
      Skvěle jsi to napsal. Cítím se tu trochu nesvůj. Auto.cz bylo nejlepší. Zdravím. Konzerva - chufu.

      + 6 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000397

        uzivatel000397

        XXX
        Ahoj Chufu. Doporučuji sledování Indycar. Slováci se pochlapili, mají na svém Slovak Sport1. To je alespoň stále staré dobré závodění, měně technologií, auta silná a poslouchat je a koukat na protáčející se kola když odjíždějí z boxů je úžasné. Tam je pilot pilotem a ne hříčkou pneu a ekologických technologii. Letos tam září Montoya. A jejich web je také ještě normální a to jsou kolébka PC a internetová velmoc.
        Indy komentují Čechové a jsou to pořádní zapálanci. Také se jezdí každý víkend, závodilo se také o víkendu v soboru i neděli. Pro mne výhodou, že se jezdí na náš čas v noci, tak nemařím den. Nedávno jsem tedy stával ve 3 ráno a závod byl relativně nezajímavý na oválu. Stejně ale koukat na ně jak jezdí cca kolem 350 nalepení cenťáky od sebe třeba několik kol je maso. Ani se nedivím, že je tam F1 odsunutá na okraj zájmu. Teď se má jet v Kanadě, u nás přenos později odpoledne. Jezdí tam tedy někdy v sobotu, někdy v neděli.

        + 4 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001724

          uzivatel001724

          XXX
          Ahoj, no, víš, já už tu zpropadenou F1 sleduju dobrých 40 let. Amerika není pro mě to pravé. Škoda, že v tom nejbáječnějším období jsem byl ještě malý kluk, dnes bych z toho měl větší rozum. Jezdilo se nespoutanou technikou, byl prostor pro nápady a jezdilo se na báječných přírodních okruzích s převýšením a krajinou. Asi u toho už zůstanu, to ostatní mě tolik neoslovuje, i kdyby se jezdilo seberychleji, pro mě mělo hrozně velké kouzlo tohle. Jako doplněk sleduju motoGP a trochu mi vstává hrůzou zbytek chlupů na celém těle, když vidím, co se děje u nás v Brně s okruhem. Rád bych Ti napsal něco optimističtějšího, tak aspoň? je fajn, že je venku léto :-). Měj se.

          + 6 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel000397

            uzivatel000397

            XXX
            Jsem na tom stejně, na přírodních okruzích včetně starého Brna jsem i jezdil, někde jako turista jinde jako závodník, včetně Manu. Co se týká Autodromu, je to stejné svinstvo jako bylo s fabrikami a velkou části tradičních značek včetně motorek. Část života jsem v jedné strávil a je neuvěřitelné, jak dokázalo pár lumpů vše zlikvidovat. Jednomu komančovi který nám tehdy v ČZ patří dnes Jawa a také to dle ni dopadá. Někteří Svazarmovci dnes sedí na UAMK a tak to vypadá se sportem. S Autodromem kterého se zmocnili velkorealitky jsem měl také osobní činění, byl to také tunel neskutečný, šefové se tam střídali a vyváželi pro kamarády. Dnes tam poměry neznám, dají se ale tušit. Na jedné straně je to propojené s týmem který investuje neskutečné peníze do jednohoopaběrkujícího závodníka a na druhé straně sají peníze od státu jako dotace. I když mám Brno rád, tak ať klidně zkrachují, stejně tam osobně už nepůjdu a i z moderní televize mám lepší zážitek, než někde z předraženého místa na tribuně. Vůni spáleného ricinového oleje nám už nikdo nevrátí!! A tehdejší atmosféru teprve ne.

            + 4 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001717

    uzivatel001717

    XXX
    budu tady asi za trubku, ale marně se pokouším najít staré dobré fotogalerie z F1, ten jednoduchý a jednoznačný systém byl přehledný - rok - tým - závod - eventuálně jiná specifikace ... a pod tím dvěapůl hafa nádherných fotek, které jsem chtěl najít, žádné další rušivé prvky ... reklama se nepočítá, ta to platí,

    může dostat starý páprda radu, jak se k těm fotkám dostat ?
    R

    + 6 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      XXX
      Fotogalerie by se měla brzy vrátit v podobné podobě, jakou jste ji znali (filtrování), zatím není veřejně dostupná. Každý víkend jsme nahrávali přes 500 fotek a uvědomujeme si, jak silnou zbraní byla - rychlé nalezení potřebné fotografie.

      Edit: Tak zatím můžete zkusit kliknout nahoře na fotogalerie [odkaz na stránku] a dole pod "Hledejte fotografie" vyplnit rok a štítek (měl by automaticky naskakovat při psaní). Možnosti filtrování by se měly dále zlepšit, snad až k původní podobě.
      Příspěvek byl redakčně upraven.

      + 3 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001716

    uzivatel001716

    XXX
    Nová fotogalerie je fajn, dobře působí a konečně nemusím scrollovat abych překlikl na další fotku.
    Snad jediná změna, která mne ale o to víc vytáčí, je přesunutí aktuálních zpráv dolů pod hlavní zprávy. Vážně mě nebaví pořád sjížděť níž abych se podíval jestli se něco nového neobjevilo 17

    Každopádně díky za nejlepší české formulové zpravodajství 11

    + 11 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Rostislav M.

    Rostislav M.

    XXX
    Nový vzhled se mi líbí. Tabulky na úvodní straně, to je moc fajn. Jen bych ty aktuální zprávy neroztahoval tak moc na rolování a udělal bych menší nadpisy a víc je "zhustil". Ale není to výtka...jen názor.
    Fakt dobrý. Jste jedničky.

    Reakce redakce: Dejte nám prosím několik dní na testy, shromáždíme nejvážnější připomínky a zkusíme je realizovat. Děkujeme za konstruktivní podněty.
    Příspěvek byl redakčně upraven.

    + 2 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000666

    uzivatel000666

    XXX
    mobilní verze by se šikla

    Reakce redakce: Je to v plánu brzy po vyladění nové verze a zprovoznění všech funkcí. Děkujeme za důvěru.
    Příspěvek byl redakčně upraven.

    + 4 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jake HorseRadisher

      Jake HorseRadisher

      XXX
      Tak to ja jsem naopak zastance normalni PC verze na mobilech... co mne jen u predchozi verze poradne iritovalo bylo, ze kdyz dal clovek reagovat tak mu stranka odskocila nekam do pryc a clovek psal novy komentar, pokud si toho nevsiml a neragoval

      + 5 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001715

    uzivatel001715

    XXX
    Chvilku to potrvá, udělá se pár malých úprav a všichni si zvykneme. Děkuji za skvělý web! 01 11 21

    + 10 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  • Pátek

    • Trénink ()
    • Kvalifikace ()
  • Sobota

    • Trénink ()
    • Závod ()
  • Neděle

    • Závod (22:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama