DISKUZE K ČLÁNKU Renault přiveze do Rakouska tři balíky novinek, Ricciardo čeká těsnou bitvu

Velká vylepšení plánuje pro závody na Red Bull Ringu Renault. Francouzská stáj přiveze modifikace, jenž byly původně plánovány do Vietnamu, Nizozemska a Španělska.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault přiveze do Rakouska tři balíky novinek, Ricciardo čeká těsnou bitvu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 86, poslední 03.07.2020 16:48 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jon (Hlasovali 4 lidé) 27.06.2020 17:25
O tom žádná, ale to “trápení” bylo pořád v jiné… »
» Situs (Hlasovali 4 lidé) 27.06.2020 20:47
Tak Alonso vyhrál LeMans z posledního místa 03»
» Situs (Hlasovali 4 lidé) 27.06.2020 20:55
U Hama vlastně pochybuji zda ho F1 ještě zajímá.… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

              • jon

                jon

                37.188.245.XXX
                Vím, že se tu řeší souboj LeClerc x Max. Chci pouze upozornit, že jsme v diskuzi pod článkem o Renaultu. Buďte prosím oba shovívavý a moc tu nešťourejte v tom, že všichni jezdí stejný počet kol. 12

                + 1 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  Tak nečekal bych, že budu muset fanouškovi F1 vysvětlovat, že to všichni jezdí na stejný počet kol a na stejný počet kol mají shodně 2 sady. 12

                  + 0 / − 3

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • HellHogr

                    HellHogr

                    86.49.253.XXX
                    Jj a jeden pilot může mít čerstvější pneu ve druhém stintu, v prvním moc ne, když s ním oba odjeli Q 18

                    + 3 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.130.XXX
                      Když má čerstvější gumy ve druhém, pak to znamená že v prvním je musel víc šetřit a ujet na nich více kol. Je dost smutný, že tak triviální záležitost člověk musí vysvětlovat někomu, kdo je prý odborník na F1. 05

                      + 0 / − 3

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                    • Situs

                      Situs

                      88.102.38.XXX
                      Co si pamatuji bylo to tak, Leclerc si pokrýval Mercedes poměrně dost brzy aby nebyl podseknut, takže první pneu tak nevyužil a ten druhý stint pak byl pro něj fakt dlouhý. To se mu tehdy stalo osudným.

                      + 3 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        185.149.130.XXX
                        Hezký pokus. Vettel zajel o kolo dřív. Leclerc měl na Bottase skoro 5s náskok. Nemusel ho pokrývat hned. A do 3 kol přezuli úplně všichni, co měli červené.
                        Rozdíl byl pouze v tom, že Leclerc startoval na červených, Max na žlutých. Leclerc měl využít líp červených. Na rozdíl od Maxe si nemusel ničit gumy za někým, nebo předjížděním. Prostě byl RB rychlejší, na motorové trati, smiřte se s tím. 13

                        + 0 / − 4

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • HellHogr

                          HellHogr

                          86.49.253.XXX
                          Co do toho pleteš Vettela? Ten stavěl 2x, no vidíš, Verstappen mohl mít delší stint díky žlutým a pak měl výhodu v cerstvehsich pneu a rychlejších, takže se smiř s tím, že na trati, kde se nedá předjíždět a Verstappen měl PP, tak nebyl RB schopnej vyhrát, nemluvě pak na dalších motorových tratích jako Silverstone, Spa, Monza

                          + 2 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Mike17

                            Mike17

                            185.149.130.XXX
                            A jéje. Ty to zase čteš z tabulek a závod jsi nevidě, že? Vettel měl jet původně na jednu. Podruhé přezouval, protože už neměl co ztratit.
                            Ale fakt už nevím, jak ti vysvětlit, že to že jel Leclerc druhý dlouhý stint na žlutých znamená, že první jel krátký na červených. Nemůžu za to, že si nedokázal na lepších gumách udělat větší náskok. Oba jeli 71 kol a oby měli žlutou a červenou směs. 13
                            S tím PP myslíš Maďarsko? A? Že sis vybral zrovna ukázku, jak na nemotorové trati to RB letos nejelo. 11 Na promarněné PP mají spíš specialistu u Ferari. 13
                            A ty 3 tratě? No dobrá ukázka, jak to na nich RB dobře jelo. Tedy u Spa se to blbě posuzuje, když Max vypadl hned na začátku, ale to jsi nejspíš neviděl. 13

                            + 0 / − 3

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • jon

                              jon

                              46.188.159.XXX
                              Očekavám kontra domyšlenými fakty ze sezóny 1993. 12

                              + 0 / − 2

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • HellHogr

                                HellHogr

                                86.49.253.XXX
                                Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

                                + 0 / − 0

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • Mike17

                                  Mike17

                                  185.149.130.XXX
                                  Říká někdo, komu tu někdo podkuřuje pod každým článkem.
                                  On ty argumenty má, na rozdíl od tebe. Ty tu furt měníš téma, když tě v každém tématu dostane. 12

                                  + 0 / − 3

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                              • Situs

                                Situs

                                88.102.38.XXX
                                Já bych čekal spíše upozornění na ty lži co Mike píše, vždyť Leclerc na žádné žluté směsi vůbec nejel! Oba, Leclerc i Verstappen jeli svůj druhý stint na bílé, jenže Leclerc asi o 10 kol déle což prostě hrálo roli. RedBull měl lepší manažment pneumatik i strategii. Kdyby se na něj soustředili od začátku a ne na Bottase troufnu si říci že by Max neměl nárok. No a Mercedes měl problém jak s chlazením tak s i s pneu, tam se na Maxe a Leclerca prostě nečapali.

                                + 4 / − 0

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • Mike17

                                  Mike17

                                  185.149.130.XXX
                                  To máš pravdu. Druhý stint nejel na žluté, ale na bílé. Uznávám. Stejně jako téměř všichni. Tím spíš neměl být problém je udržet v dobrém stavu, tak jako to nedělalo problém jiným. Trochu gól do vlastní branky. 13
                                  Zajímavý, že sis toho všiml o 8 minut po té, co jsem to sám zmínil. 03

                                  + 0 / − 4

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                            • HellHogr

                              HellHogr

                              86.49.253.XXX
                              No nevidím, žádný rozumný argumenty, ano Vettel neměl co ztratit, protože pneu byly out, to stejné u Leclerca, krizizujes Leclerca a co Vettel svým výkonem? Prostě Verstappen měl lepší strategii, tím to končí, stejně jako Brazílie, mokré Německo nemluvě, na jiných tratích, byl Verstappen kde? Bez výhry. Ale jo jasně řekni, že SPA se špatně posuzuje, když Verstappen udělal další chyby, on RB nemá vlastně dva jezdce

                              + 2 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • Mike17

                                Mike17

                                185.149.130.XXX
                                On by to Vettel klidně dokroužil, jako všichni ostatní, co jeli na 1 pitstop. A na 1 jeli všichni kromě Vettela a Magnussena. U Mercedesu jeli dokonce celý tento stint na stejných gumách, o kolo dýl a Ricci dokázal odjet 46 kol na žlutých na začátku závodu. 13
                                Já Leclerca nekritizuju. Já říkám, že měl Max lepší auto. To ty děláš z Leclerca lůzra, když na "lepším autě" od Maxe dostal naloženo. 12
                                A jak lepší strategii měl v Německu nebo Brazílii? Že na rozdíl od Leclerca neskončil mimo trať? To je lepší strategie? Aha? 12 12 12
                                Povídej ještě něco o Maxových chybách. 12

                                + 0 / − 4

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • HellHogr

                                  HellHogr

                                  86.49.253.XXX
                                  No povím, celkem rád, ale Verstappen neměl lepší auto, měl lepší strategii, stejně jako v Brazílii vůči Hamovi. Německo nemělo smysl moc srovnávat nemyslíš? Miku, víš co je zajímavý? že musíš kontrovat na všechno co píšu, tohle už zavázní nějakou duševní poruchou, čekám, že kdybych chválil Verstappena a Vettela, začneš kontrovat nesmyslně též

                                  + 4 / − 0

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                  • Situs

                                    Situs

                                    88.102.38.XXX
                                    No bingo, je to porucha oponentury za každou cenu 03 Bude si vymýšlet hory doly jen aby nemusel uznat že strategie a pneu byly pro ten souboj velmi podstatné.

                                    + 3 / − 0

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
                                    • Mike17

                                      Mike17

                                      185.149.130.XXX
                                      Není potřeba nic vymýšlet. Leclerc jel první stint na měkčích a rychlejších gumách. Měl si udělat náskok. 13
                                      Ale ja fajn, že jste si všimli, že by gumy a strategie mohly být podstatné. Co takhle to aplikovat na sezonu 2012? Tam už podstatné nebyly a bude se proto operovat s kvalifikačními časy, že? 13

                                      + 0 / − 4

                                      ohodnotit kladně záporně

                                      Reagovat Nahlásit
                                    • HellHogr

                                      HellHogr

                                      86.49.253.XXX
                                      Tak samozřejmě, tohle je utažené za vlasy, že to bylo o autu, u Alonsa to bylo o jezdci, atd. Jon se k němu akorát přidal. Ty hatey jsou fakt mimo, hlavně, když inženýři dávají nějaké čísla a své pohledy, tak to někdo vezme, že je to nesmysl, protože tabulka nebo něco podobného

                                      + 2 / − 0

                                      ohodnotit kladně záporně

                                      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama