DISKUZE K ČLÁNKU Veto Ferrari prezidentovi FIA starosti nedělá. Vettel podle něj bude mít spoustu možností
Prezident FIA Jean Todt se vyjadřuje ke kontroverznímu právu veta Ferrari i k budoucnosti Sebastiana Vettela, jenž nedávno oznámil svůj odchod z Maranella.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Veto Ferrari prezidentovi FIA starosti nedělá. Vettel podle něj bude mít spoustu možností
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
Dokugan
14:52 22.05.2020 77.236.195.XXXNaopak je to příležitost zjednodušit pravidla tak, aby získali aspoň jeden nový tým, který by mohl začít závodit. Zjednodušit motory na prvním místě. Teď si nejsem jistý, ale myslím, že Porsche teď montuje do nějakého auta motor, který vychází z toho, co stavěli pro F1 2021. Zájem by byl, ne že ne, ale chce to zjednodušit. EDIT: Plánují ten motor dát do speciálu Hypercar pro LM.-
-
Dokugan
17:22 22.05.2020 77.236.195.XXXA jak si ty investice představuješ? Jakože odeberou MGU-H, tak investice stoupnou na dvojnásobek kvůli tomu? A během rozpočtových stropů, kdy investice na vývoj stejně růst nemůžou? Třeba právě jmenované Porsche vyvíjelo motor s ohledem na to, že v nových pravidlech MGU-H nebude.-
jumpman
19:08 22.05.2020 178.255.168.XXXrozpočtový strop se motorářů netýká, to zaprvé. Zadruhé si to představuješ jako hurvínek válku, když si myslíš, že zkrátka z toho motoru seberou jednu komponentu a ono to bude bez dalších zásahů fungovat. Ono totiž to MGU-H má víc funkcí než jenom nabíjet baterku, je tím v podstatě kompletně řízené přeplňování, včetně reakcí na plynový pedál. Takže pokud by jsi to chtěl odebrat, tak to pro motoráře znamená zahodit současný motor a začít na čistém listu papíru. Pokud to tak neudělají, tak dopadnou jako sedláci u chlumce.
To, že se motorová pravidla neměnila je důsledek především toho, že kromě občasného výkřiku do tmy nikdo neprojevil reálný vážný zájem o vstup jako dodavatel motorů. Jenom proto zůstala zachována současná pravidla, protože jsou motoráři již +/- vyrovnaní a není třeba šílených investic do motorového vývoje, protože zisk je v řádu koní a už nemá takový vliv jako když mercedes na začátku hybridní éry měl náskok přes 100 koní
-
-
-
-
Mansell_fan
15:36 22.05.2020 37.188.249.XXXDnes ráno jsem byl měnit olej v autorizovaném servisu jedné nejmenované značky a dealer mi říkal že za dva měsíce prodal jedno auto a vyřídil desítky zrušených objednávek. Těžké časy čekají všechny co mají něco společného s výrobou aut -
-
-
-
-
-
Mike17
12:36 22.05.2020 185.149.130.XXXZřejmě sází vše na jednu kartu - na to, že se uvolní místo u Mercedesu, kde končí smlouva oběma jezdcům, jelikož nabídku McLarenu odmítl.
Zdroj: [odkaz na stránku]
Tak napiš redakci, v čem žije. -
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek