DISKUZE K ČLÁNKU Přestupový kolotoč se roztáčí. McLaren a Ferrari potvrzují posily
je to tady. McLaren dnes oznámil, že jeho barvy bude od sezony 2021 hájit Daniel Ricciardo, který zaujme místo vedle Landa Norrise. Cesta Carlose Sainze do Ferrari je tak volná.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Přestupový kolotoč se roztáčí. McLaren a Ferrari potvrzují posily
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Situs
15:59 18.05.2020 88.102.38.XXX
Je evidentní že Ferrari míří pod Binottem plně na Leclerca, přizpůsobují tomu tak vše a Vettel se jim nehodí do krámu. Ztratil status jedničky a na dvojku nemá náturu, to už opravdu potvrdil několikrát. Tým na prvním místě je v jeho podání jen fráze, takže ruku na srdce, setrvávání ve stavu Leclerc Vettel by pro ně vlastně v jejich filosofii byla hovadina.
Mansell_fan
10:31 17.05.2020 37.188.161.XXX
Údajně prý ve Ferrari Vettelovi žádnou nabídku na prodloužení vůbec nedali a už od podzimu jednali se Sainzem.
juras
19:43 16.05.2020 88.103.92.XXX
Myslím že Ferrari už má nového lídra...Vettel usilovně pracoval na svém odchodu už 2 roky...a po loňské sezóně byl jeho odchod na spadnutí.
Kdyby mělo Ferrari podobnou technickou dominanci jako za časů Michaela...a nebo jako měl v posledních letech Mercedes...mohlo by si dovolit angažovat Ricciho...protože Ricci je nezáludnej a prostě by se jen rozhodlo o titulu mezi ním a Leclercem.
Jenže dominance (technická) Ferrari se nedá čekat...je tady vítězný Mercedes (který šlape díky německé preciznosti a tomu že má jednoho z nejlepších pilotů dekády Hamiltona...a nyní i ideální dvojku Bottase)...a pak je tady Redbull s Verstappenem a oživlou Hondou. Takže vzít Sainze vypadá jako nejlepší krok který v Maranellu mohli udělat. Že Leclerc je osobnost která má na to být lídrem Ferrari jsme podle mě loni poznali. Sainz patří k těm nejlepším z mladé generace...kromě toho je zjevně loajální a jezdí s chladnou hlavou (což je docela s podivem...vzhledem k jeho španělskému temperamentu). Rozhodně v kontextu současné situace je lepší volbou než Giovanazzi.
Ricci má vlastně trochu smůlu...on má nejvyšší ambice...ale místa lídrů těch 3 top týmů jsou bohužel obsazená...takže podle mě udělal asi taky nejlepší co mohl...Mclaren je na vzestupu...kromě toho bude mít motory Mercedes...ale hlavně Seidl to tam nasměroval správným směrem...takže osobně si myslím že Mclaren spíš než Renault může v určitém časovém horizontu rozšířit top 3 na top 4.
Kdyby mělo Ferrari podobnou technickou dominanci jako za časů Michaela...a nebo jako měl v posledních letech Mercedes...mohlo by si dovolit angažovat Ricciho...protože Ricci je nezáludnej a prostě by se jen rozhodlo o titulu mezi ním a Leclercem.
Jenže dominance (technická) Ferrari se nedá čekat...je tady vítězný Mercedes (který šlape díky německé preciznosti a tomu že má jednoho z nejlepších pilotů dekády Hamiltona...a nyní i ideální dvojku Bottase)...a pak je tady Redbull s Verstappenem a oživlou Hondou. Takže vzít Sainze vypadá jako nejlepší krok který v Maranellu mohli udělat. Že Leclerc je osobnost která má na to být lídrem Ferrari jsme podle mě loni poznali. Sainz patří k těm nejlepším z mladé generace...kromě toho je zjevně loajální a jezdí s chladnou hlavou (což je docela s podivem...vzhledem k jeho španělskému temperamentu). Rozhodně v kontextu současné situace je lepší volbou než Giovanazzi.
Ricci má vlastně trochu smůlu...on má nejvyšší ambice...ale místa lídrů těch 3 top týmů jsou bohužel obsazená...takže podle mě udělal asi taky nejlepší co mohl...Mclaren je na vzestupu...kromě toho bude mít motory Mercedes...ale hlavně Seidl to tam nasměroval správným směrem...takže osobně si myslím že Mclaren spíš než Renault může v určitém časovém horizontu rozšířit top 3 na top 4.
Fanda.LH
22:59 15.05.2020 83.240.60.XXX
Kdyby to bylo takhle jednoduchý, tak už tam sedí... Alonso jistě nějaké Španělské sponzory má, snad to bude stačit na jeho výplatu...
Chci hlavně říct, že u Renaultu nebude problém v penězích... Ale pozornost by se mohla hodit, pokud bude co prezentovat...
Chci hlavně říct, že u Renaultu nebude problém v penězích... Ale pozornost by se mohla hodit, pokud bude co prezentovat...
Kaša
10:11 15.05.2020 82.142.123.XXX
No a ohledně návratu Alonsa do Renaultu - ono to na Renault může mít taky dost pozitivní vliv. bude to obrovská reklama. Přijdou sponzoři a zájem médií. Tým se třeba bude o to víc snažit když bude mít zpátky takovou hvězdu jako je Fernando. Na druhou stranu je známo že Ála je dosti nejříjemný když tým nesplní očekávání, což je právě to, co od Renaultu čekám (že se dostatečně neposune a nedostihne top týmy).
juras
18:12 14.05.2020 88.103.92.XXX
No...moc variant nebylo...Ricci zjevně Renaultu nevěří...Ferrari zvolilo "tvárného" Sainze.
Psal jsem že Ferrari potřebuje výborného pilota který bude loajální a bude vděčný za to že už jen může jezdit za Ferrari. Jestli Saint ukáže ambice na víc teprve uvidíme. Nikdy neříkej nikdy.
Ricci už vyhrál závody...pro něj další meta je jediné titul.
Sainz ještě nevyhrál...pro něj bude skvěle pokud vyhraje ve Ferrari závod...
Ricci je pro McLaren velká posílá...když dostane pořádný auto...nebude McLaren litovat.
Psal jsem že Ferrari potřebuje výborného pilota který bude loajální a bude vděčný za to že už jen může jezdit za Ferrari. Jestli Saint ukáže ambice na víc teprve uvidíme. Nikdy neříkej nikdy.
Ricci už vyhrál závody...pro něj další meta je jediné titul.
Sainz ještě nevyhrál...pro něj bude skvěle pokud vyhraje ve Ferrari závod...
Ricci je pro McLaren velká posílá...když dostane pořádný auto...nebude McLaren litovat.
Mike17
16:57 14.05.2020 185.149.130.XXX
Pro mne za vše mluví výsledky na trati, nikoliv ankety diskutérů.
Max měl víc nehod, ale byl rychlejší. Jednoznačně. Z 12-ti závodů, které dokončili oba byl lepší v 8-mi, z těch 4 jednou startoval vinou týmu z posledního fleku a 3x měl kolizi, ale závod dokončil. (2x vlastní vinou).
V kvalifikacích to bylo 11:4 pro Maxe. 5 kvalifikací jsem nepočítal, když měl někdo problém (3xRicci, 2x Max).
To jsou čísla, nikoliv dojmy diskutérů nebo Villeneuva.
Max měl víc nehod, ale byl rychlejší. Jednoznačně. Z 12-ti závodů, které dokončili oba byl lepší v 8-mi, z těch 4 jednou startoval vinou týmu z posledního fleku a 3x měl kolizi, ale závod dokončil. (2x vlastní vinou).
V kvalifikacích to bylo 11:4 pro Maxe. 5 kvalifikací jsem nepočítal, když měl někdo problém (3xRicci, 2x Max).
To jsou čísla, nikoliv dojmy diskutérů nebo Villeneuva.
Aktuálně
Nadcházející závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
- Trénink (18:30 - 19:30)
- Kvalifikace (22:30 - 23:14)
-
Sobota
- Závod (18:00 - 19:00)
- Kvalifikace (22:00 - 23:00)
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek