DISKUZE K ČLÁNKU Největší soupeř McLarenu v boji o 4. místo? Sainz jmenuje 2 týmy. V testech mlžily

Carlos Sainz jmenoval dva týmy, které budou letos největším soupeřem McLarenu v boji na špici středu pole. Oba podle něj svůj skutečný potenciál v předsezónních testech záměrně skrývaly.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Největší soupeř McLarenu v boji o 4. místo? Sainz jmenuje 2 týmy. V testech mlžily

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 91, poslední 02.03.2020 19:41 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovali 2 lidé) 02.03.2020 14:28
Možná to bude na dlouho poslední závod který… »
» GRAHAM (Hlasovali 2 lidé) 02.03.2020 08:59
Pokud postaví Btýmy "identická" auta a… »
» Situs (Hlasoval 1 člověk) 02.03.2020 11:32
Myslíte si že když nějaký tým F1 se nebude moci… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

        • Situs

          Situs

          88.102.38.XXX
          To ode mne doufám jen sranda 18 Ale jinak o práskačích z Ferrari prý publikoval i AMuS a já to četl od motorsportu.

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Pokud postaví Btýmy "identická" auta a budou v tom "spolupracovat" tak to problém logicky je a do budoucna bude. Hlavně díky "omezenému" rozpočtu.
    Ano, Renault a Mclaren by měli dělat auta na úrovni TOP 3, kdo ale ví že to je i o penězích, které do toho "dlouhodobě" narveš, nediví se že Mclaren a Renault zaostavá. I Mercedes zaostával, než se rozhodl zainvestovat značně více.
    Jasně , jemu pomohl motor, který " nadiktoval" ( napsal pravidla) jaký bude Ross Brawn,( využil určitých znalostí co už měli) ale bylo to i o rozpočtu pro šásko... Teď kapku napovím, něco podobného se teď chystá u Ferrari pro rok 2025. Je to přesně to co bylo v té zprávě, která se imho špatně interpretuje, Ferrari bude hybnou silou jaký bude motor technologicky pro rok 2025. Je jasné že z toho bude těžit, přesně jako Mercedes. To vůbec nemá s motorem 2019 nic společného, to jen soupeři dostali vědět, že Ferrari při podpisu na další roky vylepšilo svůj vliv na F1 jako celek.
    A ohledně motoru 2019 si myslím, že ten letošní motor 2020 bude moci dělat to samé co ten v roce 2019. Možná ne hned, ale časem určitě. Odhaduji že FIA se s Ferrari dohodla, co je legální a co není. A protože to půjde udělat legálně....nešlo k tomu říci ani Ň a Ferrari z toho zase bude těžit, jen to musí udělat technologicky jinak a to už má tipuji vykomunikované.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Mekáč se loni dost zvedl a letos by měl brát jako největšího soupeře Renault. Pokud ho letos porazí i Copy týmy, tak je něco špatně.

    + 1 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      90.182.169.XXX
      Souhlas. Pro Renault a Mclaren, tedy týmy které chtějí útočit na top 3, nemůžou být B-týmy problém.

      + 1 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        88.102.38.XXX
        Co by nemohli, když si koupíš loňský základ šampionského auta s letošním motorem a detailním návodem tak v pohodě. Ten návod ale není samozřejmost 11 Ale až se dostane McLaren do pásma 1% od špičky, tak kopírovačům nepomůže nic, jen otázkou času 13

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          Loňský orginál bude lepší než letošní kopírka, takže je ta kopírka zhruba na úrovní tři roky starého vozu a ten by měl porazit tým který se snaží být TOP?

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            88.102.38.XXX
            Jestli bude na úrovni 3 roky starého Mercedesu tak ho porazíme, ale nemyslím si to. Časy v Austrálii dodaj odpověď jak silný Copy Point bude.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Kaša

            Kaša

            82.142.123.XXX
            Nemáš pravdu, v bývalém Force India jsou dost schopní lidé aby s rozumnýma data o minuloročním Mercedesu, aby pak postavili velice rychlé auto možná i rychlejší (s novým motorem, nejnovějšíma vědomostma, atd.) než je většina středu pole. Vždyť McL (nejlepší z F 1.5) ztrácel 1 až 1,5s, takže aby byly vyrovnaně s RP, tak by opravdu museli stáhnout cca 1,5s na kolo, což by byl husarský kousek! 07

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • daaviid23

          daaviid23

          90.182.169.XXX
          Možná mi nebudeš věřit ale nepřeju si nic jiného než aby se Mclaren a Renault dostal aspoň na to půl procento ztráty....Pak snad přestane ten pláč na B týmy 12

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama