DISKUZE K ČLÁNKU Brundle o Alonsovi: V sezoně 2021 se chce vrátit do F1
Vrátí se Fernando Alonso do Formule 1? Martin Brundle tvrdí, že zkušený Španěl mu myšlenky na svůj comeback V Abú Zabí potvrdil.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Brundle o Alonsovi: V sezoně 2021 se chce vrátit do F1
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Jindrich K.
(Hlasovalo 7 lidí)
06.12.2019 07:40
Otazkou ovšem zůstává zda dva roky mimo F1 nejsou… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Mike17
11:05 11.12.2019 185.149.130.XXX
Tak snad tu trať narovnají. Jestli se mu něco stane, udělají z něj nejlepšího závodníka Dakaru všech dob.
Říkám si, ještě že není sraz teď. Když si představím z jakých šrotů by se dal udělat nejlepší vůz některých sezon, do rána by nám to nestačilo. To bych asi nepřežil. Už loni mne druhý den bolelo břicho ze smíchu.
Říkám si, ještě že není sraz teď. Když si představím z jakých šrotů by se dal udělat nejlepší vůz některých sezon, do rána by nám to nestačilo. To bych asi nepřežil. Už loni mne druhý den bolelo břicho ze smíchu.
Mike17
11:00 11.12.2019 185.149.130.XXX
Nás zajímají statistiky. Staistiky 1 závodu nás zajímají při posuzování 1 závodu. Statistiky kvalifikací nás zajímají při debatě o kvalifikacích. Prostě nás zajímají statistiky k daným věcem.
A jo, Albert říkal, že E=mc2. m je Alonso, c je Alonso, takže nejlepší je Alonso. Dokázáno!!!
Jestli si myslíš, že někdo dokáže vypočítat kvality jezdce, aniž by znal všechna data o vozech, tratích, teplotách, vlhkosti, tlaku, gumách za jednotlivých podmínek atd, vypovídá to o tvé zoufalosti dost.
A jo, Albert říkal, že E=mc2. m je Alonso, c je Alonso, takže nejlepší je Alonso. Dokázáno!!!
Jestli si myslíš, že někdo dokáže vypočítat kvality jezdce, aniž by znal všechna data o vozech, tratích, teplotách, vlhkosti, tlaku, gumách za jednotlivých podmínek atd, vypovídá to o tvé zoufalosti dost.
jon
10:40 11.12.2019 90.176.154.XXX
Porovnání telemetrie s použitím jiného křídla, které prokázalo tu časovou výhodu na rovince je opravdu nešťastné řešit na Twitteru. Tak alespoň po nespokojenosti přístupu McLarenu k jeho osobě nešel spolupracovat s vyšetřovateli špionážní aféry. Být ufňukaný je jedna věc, ale být ufňukaná krysa je věc další.
Co jako ve Valencii? To bylo něco lepšího, než předvedl Kimi v Suzuce 2005? To tehdy asi také vyhrál titul trotl v dominantním voze a nejlepší pilot té sezóny zůstal v propadlišti dějin, ne?
Co tam máš dál? Zkus něco, čím nepřímo nesejmeš i Alonsa. Můžeme se hravě dostat k tomu, jak on získal své dva tituly.
Co jako ve Valencii? To bylo něco lepšího, než předvedl Kimi v Suzuce 2005? To tehdy asi také vyhrál titul trotl v dominantním voze a nejlepší pilot té sezóny zůstal v propadlišti dějin, ne?
Co tam máš dál? Zkus něco, čím nepřímo nesejmeš i Alonsa. Můžeme se hravě dostat k tomu, jak on získal své dva tituly.
Situs
10:40 11.12.2019 88.102.38.XXX
Já nic nesčítal, to ty se oháníš Barcelonou tak když porovnám ten tebou zmíněný úsek celej tak vyjde rozdíl pod 4s za 20 kol a to se Vettel musel prodrat Hamiltonem, Rosbergem a Buttonem No jo, za blbost se platí, Vettel tam nezvládl kvalifikaci, porouchal si křídlo které mu museli měnit, nezpomalil na žlutých vlajkách a dostal trest průjezd boxy. Hezky nám připomínáš jeho kiksy
jon
10:35 11.12.2019 90.176.154.XXX
Heleď, hodil jsem si teď nohy na stůl a trochu si pročetl La Marcu. Je to pravda a Alonso vyhraje příští Dakar, je to dané. Rigoly tam pečlivě zasypávají, do ISIS káry mu dali handsfree a hlasové vytáčení a hlavně je teď po deklasování Saudů pořádně při chuti. Hodlá je tam spolknout jako malinu, dodělat trojkorunu, povodit extraligu ve WEC a odskočit si podepsat smlouvu s Ferrari, ukázat Helmutovi opět prostředníček a zajít za Totem a zopakovat slavnou scénu z filmu Horem pádem "Mažu si Tě, bejku!".
Jak praví místní klasici, Alonso se nenudí a my s ním. Květen se nám nezadržitelně blíží, tak já si jdu zajistit kalendář kondičních masáží bránice. Mám tušení, že noc na srazu bude dlouhá a na zmíněný sval značně náročná. Už totiž bude po Dakaru i po kvalifikaci na Indy.
Jak praví místní klasici, Alonso se nenudí a my s ním. Květen se nám nezadržitelně blíží, tak já si jdu zajistit kalendář kondičních masáží bránice. Mám tušení, že noc na srazu bude dlouhá a na zmíněný sval značně náročná. Už totiž bude po Dakaru i po kvalifikaci na Indy.
jon
10:26 11.12.2019 90.176.154.XXX
Ano, něco v tom smyslu řekl. Respektive myšleno tak, že to není citace, ale obsahově to sedí, jestli si i já správně pamatuji. Je to totiž několik let a víš, kdy to řekl?
Ad nejrychlejší technika. To nejde ani potvrdit, ani vyvrátit. Vzhledem k tomu, že vedle Alonsa tehdy jezdil jalový Massa, který dostával těžký obklad i od Bottase, tak nevím, jestli lze brát v potaz ta imaginární výjimečnost Alonsa. Že by si Alonso poradil s Webberem stejně jako Vettel, o tom nemám pochyby. Ale co se týká výkonnosti obou v těch letech, tam bych Vettela moc neshazoval. Ten vůz mu seděl a jezdil s ním špičkové výsledky. Alonso je určitě lepší do vozu, který nemusí být 100% perfektní, ale pokud měli oba rychlý materiál, který jim sedí pod rukou, tak jeli oba dobře. RB měl bez pochyby nejlepší balík pokud to vezmu napříč celou sezónou a nebudeme se hašteřit o pár závodech. Ale určitě to nebylo o tom, že by Alonso měl celou sezónu o půl vteřiny pomalejší vůz, se kterým dělal zázraky, jak se by se mnohým líbilo. Byl v té sezóně určitě konzistentnější a o titul ho připravil Grosjean svým postartovním manévrem, který si doufám dodnes pouští každý večer před spaním a děkuji všem svatým, že to odnesl jen karbon. V těch ostatních třech sezónách to měl více ve svých rukách, ale ve dvou měl RB silně dominantní vůz a v roce 2010 si to podělal sám, tedy vlastně ho podělal tým strategií. Zapomněli mu říci, že tehdy tam už neměl Piqueta, který by mu pomohl.
Ad nejrychlejší technika. To nejde ani potvrdit, ani vyvrátit. Vzhledem k tomu, že vedle Alonsa tehdy jezdil jalový Massa, který dostával těžký obklad i od Bottase, tak nevím, jestli lze brát v potaz ta imaginární výjimečnost Alonsa. Že by si Alonso poradil s Webberem stejně jako Vettel, o tom nemám pochyby. Ale co se týká výkonnosti obou v těch letech, tam bych Vettela moc neshazoval. Ten vůz mu seděl a jezdil s ním špičkové výsledky. Alonso je určitě lepší do vozu, který nemusí být 100% perfektní, ale pokud měli oba rychlý materiál, který jim sedí pod rukou, tak jeli oba dobře. RB měl bez pochyby nejlepší balík pokud to vezmu napříč celou sezónou a nebudeme se hašteřit o pár závodech. Ale určitě to nebylo o tom, že by Alonso měl celou sezónu o půl vteřiny pomalejší vůz, se kterým dělal zázraky, jak se by se mnohým líbilo. Byl v té sezóně určitě konzistentnější a o titul ho připravil Grosjean svým postartovním manévrem, který si doufám dodnes pouští každý večer před spaním a děkuji všem svatým, že to odnesl jen karbon. V těch ostatních třech sezónách to měl více ve svých rukách, ale ve dvou měl RB silně dominantní vůz a v roce 2010 si to podělal sám, tedy vlastně ho podělal tým strategií. Zapomněli mu říci, že tehdy tam už neměl Piqueta, který by mu pomohl.
Mike17
10:23 11.12.2019 185.149.130.XXX
Přeji pevné nervy a hodně volného času. Já to balím.
Celý den v pr... a jediné, co jsem se dozvěděl, že Williams byl nejlepším vozem sezony 2012, protože si stačí vytáhnout rychlost z jediného závodu. A nebo Mercedes, Lotus, Mclaren... Stačí si vybrat správný závod.
Taky jsi nevěděl, že RB byl nejlepším vozem celé letošní sezony a Max horší než Vettel? Kola na čistém vzduchu z Rakouska, Brazílie a Německa to dokazují. Já to taky nevěděl. Ale když to tvrdí Situs s Hogrem, ti přece F1 rozumí. Tak to musí být pravda.
Celý den v pr... a jediné, co jsem se dozvěděl, že Williams byl nejlepším vozem sezony 2012, protože si stačí vytáhnout rychlost z jediného závodu. A nebo Mercedes, Lotus, Mclaren... Stačí si vybrat správný závod.
Taky jsi nevěděl, že RB byl nejlepším vozem celé letošní sezony a Max horší než Vettel? Kola na čistém vzduchu z Rakouska, Brazílie a Německa to dokazují. Já to taky nevěděl. Ale když to tvrdí Situs s Hogrem, ti přece F1 rozumí. Tak to musí být pravda.
Mike17
10:19 11.12.2019 185.149.130.XXX
Jasně hogříku, průjez boxy trvá ve tvém světě 67s.
Situs chtěl časy na čistém vzduchu, dostal časy na čistém vzduchu. Evidentně měl Alonso o 0,5s-1s rychlejší auto, než Vettel, jak z USA vyvozujete vy. A nejlepším vozem (nebo druhým) by Williams. Správně chlapci, právě jste prokázali, jak výborně rozumíte F1.
Situs chtěl časy na čistém vzduchu, dostal časy na čistém vzduchu. Evidentně měl Alonso o 0,5s-1s rychlejší auto, než Vettel, jak z USA vyvozujete vy. A nejlepším vozem (nebo druhým) by Williams. Správně chlapci, právě jste prokázali, jak výborně rozumíte F1.
HellHogr
10:18 11.12.2019 89.24.35.XXX
Prosím tě, bavíš se o závodě, dvou oproti tomu co udělal třeba ve Valencii 2012 tak nic? Sorry, ale Jak neměl vyrovnané výsledky bez ohledu na spolehlivost, co jak mu ruply nervy v Belgii 2012, kde JB dominantně vyhrál Q i závod a Haman po Q šel brečet na twitter, jak tým nadržoval JB ..
HellHogr
10:16 11.12.2019 89.24.35.XXX
Popíram, že Renault 08 měl na to vyhrát titul ano 2018 myslím vážně, jenže 2010 a 2012 měl dominantní techniku, kde nebyl problém si ty body vyjet jindy, 2018 měl sice nejrychlejší auto, ale nebylo dominantní, takže to zahodil a Haman nebyl daleko, aby ty body zobal, nemluvě Valtteri its James, nebo do 1.48 pleas, we dont want Lewis behind other cars
Mike17
10:16 11.12.2019 185.149.130.XXX
Tak jsem ti jich doložil dost, ve všech 2 stintech. Kolo za kolem na čistém vzduchu ztrácel. Když t bylo jen 0,5s byl asi hodně rád. Nenašel jsi jediné, kdy byl Vettel rychlejší. Tak se snaž.
Sečíst ztrátu, když jezdil Alonso za pomalým Raikonenem a Maldonadem se ti anjednou hodí. To už nechceš prokázat rychlost na čistém vzduchu. Dost ubohý.
Sečíst ztrátu, když jezdil Alonso za pomalým Raikonenem a Maldonadem se ti anjednou hodí. To už nechceš prokázat rychlost na čistém vzduchu. Dost ubohý.
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek