DISKUZE K ČLÁNKU Po závěrečné kvalifikaci sezóny se raduje Hamilton před Bottasem, Fina ale čeká penalizace

ABÚ ZABÍ - KVALIFIKACE; Do zítřejšího závodu bude startovat z pole-position Hamilton, jehož v první řadě po penalizaci stájového kolegy Bottase doplní Verstappen. Druhá řada patří Ferrari s rozdělenou strategií.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Po závěrečné kvalifikaci sezóny se raduje Hamilton před Bottasem, Fina ale čeká penalizace

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 89, poslední 01.12.2019 14:15 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Cooper (Hlasovalo 8 lidí) 30.11.2019 16:37
Jen spekulace zbožné přání a teorie.... ale… »
» Cooper (Hlasovalo 7 lidí) 30.11.2019 16:45
nevěřím žádnejm statistikám který si sám… »
» Cooper (Hlasovali 5 lidé) 30.11.2019 16:46
nj já za poslední 3 roky viděl několik náhlejch… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Situs

Situs

88.102.38.XXX
Tak od něho tě to nemůže překvapovat, ten teď z trápení Vettela je asi nejvíc hotovej 03

+ 5 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mansell_fan

Mansell_fan

37.188.157.XXX
FIA může zavádět třeba padesát průtokoměrů a je dobře že to dělá. A Ferrari může zpomalovat a zrychlovat jak se mu zlíbí, pokud to dělá v rámci pravidel. A zatím jsem neviděl jediný hodnověrný důkaz že to v rámci pravidel nedělá. Ty ano, Situsi?
Spíš mě zaráží jak jednoduché je dneska v F1 na někoho bez důkazů hodit špínu a pak se zpovzdálí se smíchem dívat jak se FIA činí. Red Bull a Mercedes udělali.přesně tohle 02

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

89.24.35.XXX
Nene, tohle se kontroluje běžne, ale ne důkladně, to je proč se nejspíše nic neohlásilo a za druhé, Ferrari je na rovinkách rychlé, ale ne tak exxtrémně a zároveň S3 v Abu vysvětlit výsedek Ferrari v Austinu

+ 1 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

89.24.35.XXX

Roman
Roman 17:19 30.11.2019 188.175.112.XXX
Argumentovat Alonsem, který se deset let plácal od zdi ke zdi (tedy jednou zdí mu pomohl Piquet) bez nějakého výsledku, je opruz. A dokonce museli odstranit všechny vazby Alonsa v Mcl, protže chtěli podepsat s Mercedesem. Do doby, dokud byl Alonso oficiálně spajt s F1 McL nechtěli u Mercedesu s dodávkami motorů ani slyšet. A také je k smíchu , jak fanoušci Mcl fandí svému týmu. Po závodě ztěží jeden příspěvek ke svému týmu, ale k Ferrari a Vettelovi stovky. Čím to asi je? 04

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně
Reagovat Nahlásit

Kluci, někdo by měl říct Donaldovi, že mít náskok 0,049s na rovince, není nedosahnutelný, oproti tomu co mělo Ferrari, navíc by měl asi někdo říct Donaldovi, jak vypadali sezony Alonsa u Ferrari, protože to neví očividně 18 a co teprve ten nesmysl s McLarenem, hlavně, že je Alonso stále ambasadorem McLarenu a je s týmem v ABu 18 18

+ 5 / − 8

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Nepředpokládám že jejich fandové uznají že na jejich výkonnostním poklesu něco je a to zavedení druhého průtokoměru s nima vůbec nesouvisí 14 Mimochodem ty zabavené věci kolem průtokoměru prý FIA nezvládá a je to prý složitější než si myslela 03 Na to že to odebrala až po těch direktivách bych čekal že to budou mít rychle hotové, ale ten drát na blokování frekvence tam Ferrari možná zapomnělo 13

+ 5 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mansell_fan

Mansell_fan

213.220.223.XXX
K případu údajného podvádění Ferrari.
Za prvé: jak víme tak FIA zkoumala od Brazílie palivové systémy tří vozů (tovární Ferrari, zákaznické Ferrari a Honda) a v případě že by našla nějaké nepovolené vyfikundace, měla o tom do tohoto víkendu informovat. Nestalo se tak. S pravděpodobností hraničící s jistotou tedy nenašla nic proti pravidlům.
Za druhé: jistý italský motoristický server se chlubí tím že je v kontaktu s insiderem přímo z FIA a ten jim po Brazílii sdělil toto. FIA během CELÉHO TOHOTO ROKU velmi pečlivě monitoruje telemetrická data všech motorů v poli a špičkový rozdíl ve výkonu motoru Ferrari oproti zbytku pole je 26-30 koní. Zdroj k tomu dodal že FIA má k dispozici a je schopna číst absolutně všechna telemetrická data týmů a tak odhalit jakýkoliv neobvyklý a podezřelý nárůst výkonu u kohokoliv. Ani u Ferrari, ani u jiného týmu takový prapodivně získaný výkon zaznamenán nebyl. Sedmdesátikoňová výhoda Ferrari o které mluví neustále Red Bull a Mercedes je tedy z říše pohádek.
A za třetí: objevila se spekulace že obviňování Ferrari je od RB a Mercedesu spíše jen pomstou za nepoužití práva veta proti rozpočtovému stropu. Poněkud licoměrný přístup od týmů které nám oficiálně s úsměvem na rtech vykládají jak se na změnu pravidel od roku 2021 vlastně těší 12

+ 5 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
No Pereze bych vůbec nepodceňoval, on slušně bodoval snad už 4x za sebou, tam je závodní tempo velkou zbraní.

+ 0 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Binotto se v roli šéfa vyprofiloval na ňoumu prvního kalibru, strašně slabej šéf bez dostatečné autority.

+ 2 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

89.24.35.XXX
Ty od 11 místa dál zase nemají race pace vůbec

+ 0 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Roman

Roman

188.175.112.XXX
Argumentovat Alonsem, který se deset let plácal od zdi ke zdi (tedy jednou zdí mu pomohl Piquet) bez nějakého výsledku, je opruz. A dokonce museli odstranit všechny vazby Alonsa v Mcl, protže chtěli podepsat s Mercedesem. Do doby, dokud byl Alonso oficiálně spajt s F1 McL nechtěli u Mercedesu s dodávkami motorů ani slyšet. A také je k smíchu , jak fanoušci Mcl fandí svému týmu. Po závodě ztěží jeden příspěvek ke svému týmu, ale k Ferrari a Vettelovi stovky. Čím to asi je? 04

+ 2 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Roman

Roman

188.175.112.XXX
12 kdyby mohli mluvit na plnou hubu, myslím, že by toho měl k řeči a vyprávění víc Vettel, než LeClerc.

+ 5 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pinďa

Pinďa

45.82.234.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 1 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Roman

Roman

188.175.112.XXX
Ono máš pravdu. protože Ferrari na rychlých úsecích stále nemá konkurenci, jen v pomalých zatáčkách. Pořád stejné. A v celkové závodní rychlosti, až na asi dva okruhy, jsou celý rok pomalejší. Stačí se podívat na to , kolik měli PP a kolik dovezli vítězství. A argumentovat ztrátou "půl" procenta po nějakých directivách je směšné. 03

+ 1 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Vždyť jo, klidně si mysli že to jenom předstírají, já ti to neberu 11

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Cooper

Cooper

194.12.34.XXX
je to jednoduchý konec sezony o nic nejde tak proč mít každej víkend v garáži FIA kvůli breku Mercedesu a RB... lepší ubrat výkon a nechat si to na příští rok svoje tvrzení mám podložený zhruba asi jako ty takže uplně stejná teorie...

+ 2 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Včera bylo závodní tempo docela v pohodě a zejména Sainz nejel vůbec špatně na té červené, ale díky červeným vlajkám na nich nejel asi tak dlouho jak by si přál. Doufejme že vydrží, jinak to bude ráj pro ty od 11 místa.

+ 3 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Ne, takových kde po nových direktivách tým ztratí asi půl procenta výkonu moc neznám, povídej 03

+ 3 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Nameless_Wonder

Nameless_Wonder

188.123.98.XXX
20 , vidím, že žhavíš proxy len taký rachot 12

+ 1 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Cooper

Cooper

194.12.34.XXX
nj já za poslední 3 roky viděl několik náhlejch vzetupů a pádu výkonosti nebo ne?

+ 5 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Nameless_Wonder

Nameless_Wonder

188.123.98.XXX
Papája parádička. Nevidel som tréningy tak neviem ako veľmi ich znevýhodní štart na červených oproti zvyšku.
Lando utecha na konci sezony a satisfakcia za všetku tu smolu.
Sebastian si začína robiť serióznu hanbu. Jeho tím detto.
Albona ľudia často chvália, ale ja úprimne fakt netuším, že prečo. ( odkedy jazdí za A-plechovky , v Bčku sa mu dalo fandiť )

+ 4 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

  • Pátek

    • Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:30 - 23:14)
  • Sobota

    • Závod (18:00 - 19:00)
    • Kvalifikace (22:00 - 23:00)
  • Neděle

    • Závod (22:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama