DISKUZE K ČLÁNKU Po závěrečné kvalifikaci sezóny se raduje Hamilton před Bottasem, Fina ale čeká penalizace
ABÚ ZABÍ - KVALIFIKACE; Do zítřejšího závodu bude startovat z pole-position Hamilton, jehož v první řadě po penalizaci stájového kolegy Bottase doplní Verstappen. Druhá řada patří Ferrari s rozdělenou strategií.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Po závěrečné kvalifikaci sezóny se raduje Hamilton před Bottasem, Fina ale čeká penalizace
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Mansell_fan
17:54 30.11.2019 37.188.157.XXX
FIA může zavádět třeba padesát průtokoměrů a je dobře že to dělá. A Ferrari může zpomalovat a zrychlovat jak se mu zlíbí, pokud to dělá v rámci pravidel. A zatím jsem neviděl jediný hodnověrný důkaz že to v rámci pravidel nedělá. Ty ano, Situsi?
Spíš mě zaráží jak jednoduché je dneska v F1 na někoho bez důkazů hodit špínu a pak se zpovzdálí se smíchem dívat jak se FIA činí. Red Bull a Mercedes udělali.přesně tohle
Spíš mě zaráží jak jednoduché je dneska v F1 na někoho bez důkazů hodit špínu a pak se zpovzdálí se smíchem dívat jak se FIA činí. Red Bull a Mercedes udělali.přesně tohle
HellHogr
17:50 30.11.2019 89.24.35.XXXRoman
Roman 17:19 30.11.2019 188.175.112.XXX
Argumentovat Alonsem, který se deset let plácal od zdi ke zdi (tedy jednou zdí mu pomohl Piquet) bez nějakého výsledku, je opruz. A dokonce museli odstranit všechny vazby Alonsa v Mcl, protže chtěli podepsat s Mercedesem. Do doby, dokud byl Alonso oficiálně spajt s F1 McL nechtěli u Mercedesu s dodávkami motorů ani slyšet. A také je k smíchu , jak fanoušci Mcl fandí svému týmu. Po závodě ztěží jeden příspěvek ke svému týmu, ale k Ferrari a Vettelovi stovky. Čím to asi je? 04
+ 0 / − 1
ohodnotit kladně záporně
Reagovat Nahlásit
Kluci, někdo by měl říct Donaldovi, že mít náskok 0,049s na rovince, není nedosahnutelný, oproti tomu co mělo Ferrari, navíc by měl asi někdo říct Donaldovi, jak vypadali sezony Alonsa u Ferrari, protože to neví očividně a co teprve ten nesmysl s McLarenem, hlavně, že je Alonso stále ambasadorem McLarenu a je s týmem v ABu
Situs
17:41 30.11.2019 88.102.38.XXX
Nepředpokládám že jejich fandové uznají že na jejich výkonnostním poklesu něco je a to zavedení druhého průtokoměru s nima vůbec nesouvisí Mimochodem ty zabavené věci kolem průtokoměru prý FIA nezvládá a je to prý složitější než si myslela Na to že to odebrala až po těch direktivách bych čekal že to budou mít rychle hotové, ale ten drát na blokování frekvence tam Ferrari možná zapomnělo
Mansell_fan
17:30 30.11.2019 213.220.223.XXX
K případu údajného podvádění Ferrari.
Za prvé: jak víme tak FIA zkoumala od Brazílie palivové systémy tří vozů (tovární Ferrari, zákaznické Ferrari a Honda) a v případě že by našla nějaké nepovolené vyfikundace, měla o tom do tohoto víkendu informovat. Nestalo se tak. S pravděpodobností hraničící s jistotou tedy nenašla nic proti pravidlům.
Za druhé: jistý italský motoristický server se chlubí tím že je v kontaktu s insiderem přímo z FIA a ten jim po Brazílii sdělil toto. FIA během CELÉHO TOHOTO ROKU velmi pečlivě monitoruje telemetrická data všech motorů v poli a špičkový rozdíl ve výkonu motoru Ferrari oproti zbytku pole je 26-30 koní. Zdroj k tomu dodal že FIA má k dispozici a je schopna číst absolutně všechna telemetrická data týmů a tak odhalit jakýkoliv neobvyklý a podezřelý nárůst výkonu u kohokoliv. Ani u Ferrari, ani u jiného týmu takový prapodivně získaný výkon zaznamenán nebyl. Sedmdesátikoňová výhoda Ferrari o které mluví neustále Red Bull a Mercedes je tedy z říše pohádek.
A za třetí: objevila se spekulace že obviňování Ferrari je od RB a Mercedesu spíše jen pomstou za nepoužití práva veta proti rozpočtovému stropu. Poněkud licoměrný přístup od týmů které nám oficiálně s úsměvem na rtech vykládají jak se na změnu pravidel od roku 2021 vlastně těší
Za prvé: jak víme tak FIA zkoumala od Brazílie palivové systémy tří vozů (tovární Ferrari, zákaznické Ferrari a Honda) a v případě že by našla nějaké nepovolené vyfikundace, měla o tom do tohoto víkendu informovat. Nestalo se tak. S pravděpodobností hraničící s jistotou tedy nenašla nic proti pravidlům.
Za druhé: jistý italský motoristický server se chlubí tím že je v kontaktu s insiderem přímo z FIA a ten jim po Brazílii sdělil toto. FIA během CELÉHO TOHOTO ROKU velmi pečlivě monitoruje telemetrická data všech motorů v poli a špičkový rozdíl ve výkonu motoru Ferrari oproti zbytku pole je 26-30 koní. Zdroj k tomu dodal že FIA má k dispozici a je schopna číst absolutně všechna telemetrická data týmů a tak odhalit jakýkoliv neobvyklý a podezřelý nárůst výkonu u kohokoliv. Ani u Ferrari, ani u jiného týmu takový prapodivně získaný výkon zaznamenán nebyl. Sedmdesátikoňová výhoda Ferrari o které mluví neustále Red Bull a Mercedes je tedy z říše pohádek.
A za třetí: objevila se spekulace že obviňování Ferrari je od RB a Mercedesu spíše jen pomstou za nepoužití práva veta proti rozpočtovému stropu. Poněkud licoměrný přístup od týmů které nám oficiálně s úsměvem na rtech vykládají jak se na změnu pravidel od roku 2021 vlastně těší
Roman
17:19 30.11.2019 188.175.112.XXX
Argumentovat Alonsem, který se deset let plácal od zdi ke zdi (tedy jednou zdí mu pomohl Piquet) bez nějakého výsledku, je opruz. A dokonce museli odstranit všechny vazby Alonsa v Mcl, protže chtěli podepsat s Mercedesem. Do doby, dokud byl Alonso oficiálně spajt s F1 McL nechtěli u Mercedesu s dodávkami motorů ani slyšet. A také je k smíchu , jak fanoušci Mcl fandí svému týmu. Po závodě ztěží jeden příspěvek ke svému týmu, ale k Ferrari a Vettelovi stovky. Čím to asi je?
Pinďa
17:12 30.11.2019 45.82.234.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Roman
17:10 30.11.2019 188.175.112.XXX
Ono máš pravdu. protože Ferrari na rychlých úsecích stále nemá konkurenci, jen v pomalých zatáčkách. Pořád stejné. A v celkové závodní rychlosti, až na asi dva okruhy, jsou celý rok pomalejší. Stačí se podívat na to , kolik měli PP a kolik dovezli vítězství. A argumentovat ztrátou "půl" procenta po nějakých directivách je směšné.
Nameless_Wonder
16:46 30.11.2019 188.123.98.XXX
Papája parádička. Nevidel som tréningy tak neviem ako veľmi ich znevýhodní štart na červených oproti zvyšku.
Lando utecha na konci sezony a satisfakcia za všetku tu smolu.
Sebastian si začína robiť serióznu hanbu. Jeho tím detto.
Albona ľudia často chvália, ale ja úprimne fakt netuším, že prečo. ( odkedy jazdí za A-plechovky , v Bčku sa mu dalo fandiť )
Lando utecha na konci sezony a satisfakcia za všetku tu smolu.
Sebastian si začína robiť serióznu hanbu. Jeho tím detto.
Albona ľudia často chvália, ale ja úprimne fakt netuším, že prečo. ( odkedy jazdí za A-plechovky , v Bčku sa mu dalo fandiť )
Aktuálně
Nadcházející závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
- Trénink (18:30 - 19:30)
- Kvalifikace (22:30 - 23:14)
-
Sobota
- Závod (18:00 - 19:00)
- Kvalifikace (22:00 - 23:00)
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek