DISKUZE K ČLÁNKU Seidl chce, aby McLaren zůstal po skvělé sezóně pokorný. Sainz se po jiných týmech rozhlížet nehodlá

Šéf McLarenu Andreas Saidl po svých zaměstnancích požaduje, aby se po letošním skvělém ročníku nestali samolibými a přes zimu dál tvrdě pracovali. Carlos Sainz je v týmu spokojený a po vypršení smlouvy se ani jinde po místě rozhlížet nehodlá.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Seidl chce, aby McLaren zůstal po skvělé sezóně pokorný. Sainz se po jiných týmech rozhlížet nehodlá

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 30, poslední 29.11.2019 17:46 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovali 4 lidé) 27.11.2019 10:07
McLaren si loni rychle uvědomil své nedostatky a… »
» Situs (Hlasoval 1 člověk) 27.11.2019 08:20
Přiznám se že jsem si hodně sliboval hlavně od… »
» Situs (Hlasoval 1 člověk) 27.11.2019 08:53
Jenže vůz McLarenu bude ještě lepší, taky nespíme… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Přiznám se že jsem si hodně sliboval hlavně od Norrise, ale popravdě větší krok kupředu mi paradoxně přijde že udělal Sainz. Těším se co předvedou příští sezonu, úplný návrat mezi špičku ještě nečekám, ale mohli by stáhnout třeba další půlsekundu a to už by se začali objevovat dobrý šance někoho občas porazit vlastní silou a strategií. Nevíte, nejsem si jist, zrušilo se na příští rok to pravidlo kvalifikačních gum? To by pomohlo 03

    + 1 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Kaša

      Kaša

      82.142.123.XXX
      No tak Norris podával hlavně v 1. polovině sezony senzační výsledky, ale pak ho Sainz asi kvůli zkušenostem lehce překonával. Kdyby neměl lando takovou smůlu, tak má podobně bodů jako Carlos a jsou nej ze "zbytku světa" oba dva. Ale Carlos měl taky dost smůly, a to hlavně na začátku sezony.
      já očekávám lehké stáhnutí ztráty na top 3 v roce 2020, a přidání se k top v letech následujících - pokud se povede hned přechod na motory mercedes.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        88.102.38.XXX
        No on se Sainz hlavně zvednul oproti Norrisovi i v těch kvalifikacích, to bylo pro mě překvapivé asi nejvíce.

        Přechod na motory Mercedes snad bude jiná káva, tam času na to mají dost.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Kaša

          Kaša

          82.142.123.XXX
          Jak to myslíš že času mají dost ... podle mě právě naopak, jestli už dost nepracují na káře na rok 2021 tak budou dost pozadu, a doufám že už mají data od mercedesu a těžce makaj i na zástavbě motoru.
          Proto by to mohlo být jinak jak s přechodem na Renault, kdy na to měli strašně málo času a stejně to nezvládli. Ale problém byl i koncepčně jinde v té káře r.2018, a to v tom jak blízko byly bočnice od předních kol a aerodynamické problémy s tím spojené.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            88.102.38.XXX
            Tak jsem to myslel, že teď na to mají o sezonu delší čas než tehdy s Renaultem.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Kaša

            Kaša

            82.142.123.XXX
            Bojím se hlavně, aby to Mercedes neudělal jako tento rok v testech, kdy byl schopen na dve testy přivést skoro dvě různé auta .... to spotřebovalo určitě neskutečné prostředky a počet lidí. A jestli mercedes v F1 zůstane jako tým (myslím že jo) tak je schopný na auto pro rok 2021 věnovat tolik pozornosti (rozpočet, lidi, atd.) jako může třeba McL na auto pro r.2020. A tam je problém toho že nebyl rozpočtový strop zaveden už tento rok - kvůli tomu že "velké" týmy do tohoto roku můžou nasypat tolik, že menší týmy nebudou s auty pro rok 2021 stíhat ještě několik let.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              88.102.38.XXX
              Je to pravda no, chtělo by to aby McLaren příští rok uvolnil taky velký balík navíc. No pořád je tam omezení v hodinách v aerodynamickém tunelu, ale i tak to bude chtít těch peněz co nejvíce.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • Kaša

    Kaša

    82.142.123.XXX
    Dobrá práce od celého týmu McLaren. Přeju jin ať se jen zlepšují a snad za pár let (třeba i doslova) zapojí do bojů o tituly! 01 04

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama