DISKUZE K ČLÁNKU "Jeden z jezdců Ferrari by měl přijmout vinu za kolizi," říká Brawn. Co radí Binottovi?
Jeden z pilotů Scuderie by měl přijmout obvinění ze způsobení kolize ve Velké ceně Brazílie, kterou kvůli poškození vozu ani jeden z nich nedokončil, myslí si šéf Formule 1 Ross Brawn.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Jeden z jezdců Ferrari by měl přijmout vinu za kolizi," říká Brawn. Co radí Binottovi?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Situs
16:29 20.11.2019 88.102.38.XXX
Tak jsem se teda taky podíval a dávám ti za pravdu, to je uplně něco jiného Argumentace Mika spadla do hotového lejna a to jen proto aby mohl tvrdit že Leclerc úmyslně najel do Vettela. No každý má právo na názor, když nechce vnímat názory oponentů proč Vettel nese větší vinu, a bude jen hledat nesmysly aby mu to jako sedlo na příkladu Norris/Ricci, tak si zvolil a nemá cenu se přít.
Mike17
15:51 20.11.2019 185.149.130.XXX
1. Sorry, jestli jsem si spletl kola. Ano, myslím kolo kdy ho Max předjel.
2. Kdo koho předjel nějak mění to, kdo je vinen, nebo nebezpečnost manévru? Jde snad o to, že někdo do někoho najel. Jestli máš stejně ten pocit, pak druhé dva příklady jsou ve stejném gardu jako u Vettela.
3. Není to zcela zřejmé. Můžeš mít pravdu, ale v některých chvílích mám pocit, že Ricci je na částečně vedle Norrise. Nějak se mi nezdá, že by jel dobrovolně po trávě.
Promiň, ale neívm, co je na postoji, že za to můžou oba tak radikálního, že mne řadíš k Hogrovi. Nějak jsi pořád nevysvětlil, proč to bylo u jiných v pořádku. Minimálně u Leclerca v prvním kole. Vettel to měl jednoznačně udělat líp. Ale na uvedených příkladech je jasně vidět, že i ti druzí na podobnou situaci reagovali zcela jinak, než Leclerc. Jsou hloupí?
2. Kdo koho předjel nějak mění to, kdo je vinen, nebo nebezpečnost manévru? Jde snad o to, že někdo do někoho najel. Jestli máš stejně ten pocit, pak druhé dva příklady jsou ve stejném gardu jako u Vettela.
3. Není to zcela zřejmé. Můžeš mít pravdu, ale v některých chvílích mám pocit, že Ricci je na částečně vedle Norrise. Nějak se mi nezdá, že by jel dobrovolně po trávě.
Promiň, ale neívm, co je na postoji, že za to můžou oba tak radikálního, že mne řadíš k Hogrovi. Nějak jsi pořád nevysvětlil, proč to bylo u jiných v pořádku. Minimálně u Leclerca v prvním kole. Vettel to měl jednoznačně udělat líp. Ale na uvedených příkladech je jasně vidět, že i ti druzí na podobnou situaci reagovali zcela jinak, než Leclerc. Jsou hloupí?
Kaša
12:19 20.11.2019 82.142.123.XXXAle kdyby prokázali že to používají dlouhodobě, tak by je mohli DSQ na tu část sezony nebo na celou .... ale podle mě si toto nedovolí protože Ferrari a protože by to byl moc velký skandál. Podívej se jak to zahráli do pozadí (doslova!) u Renaultu, ti porušovali tím brzdným systémem sportovní pravidla po celou dobu co jsou ty pravidla v platnosti (nevím od kdy), a diskli je stejně jen z jedné GP - prostě přizdis*áčství FIA. On ti bude Adi oponovat že to jsou nějaké pseudo sportovní "doporučení", ale on je v tomto dost zaslepený.
Kaša
10:31 20.11.2019 82.142.123.XXX
Teď jsem četl že FIA zabavila tři káry z VC Brazílie aby zkoumalo údajné podvádění Ferrari se vstřikováním nepovoleného množství paliva do motoru. Je zabaveno Ferrari, jeden z monopostů jejich "Bčkového" týmu a zcela jiný monopost, aby porovnali výsledky .... no ty Bláho! Jestli něco najdou tak bude sranda. Jak v případě že to budou chtít zamést pod koberec (pravděpodobné), a nebo i kdyby se k tomu postavila FIA čelem a došlo by na diskvalifikaci aspoň z GP. kde toto použili. Hmmm ... zajímavé.
Petr
10:29 20.11.2019 109.81.245.XXX
Z mého pohledu to je víceméně jasné a vnímají to tak i lidé v padoku - za kolizi může z větší části Vettel. On začal na rovince měnit směr a najíždět doleva k Leclercovi. Charles nezabočil doprava, jak se zdá z jednoho snímku z videa - pouze koriguje, aby vůz ze zabočování srovnal, aby jel rovně.
Mohl Leclerc zabránit kontaktu? Mohl. Ale vy byste předpokládali, že týmový kolega najede až do vás? To přece nemohl tušit, že Vettel půjde až do kontaktu - normální je predikovat, že se na mě nalepí, udělá ramena a zůstane tak. Pokud by piloti měli předvídat, že kdykoliv může dojít k nárazu, jak chcete, aby vypadalo závodění? Jízda vedle sebe na rovinkách by nebyla možná? A co starty?
Mohl Leclerc zabránit kontaktu? Mohl. Ale vy byste předpokládali, že týmový kolega najede až do vás? To přece nemohl tušit, že Vettel půjde až do kontaktu - normální je predikovat, že se na mě nalepí, udělá ramena a zůstane tak. Pokud by piloti měli předvídat, že kdykoliv může dojít k nárazu, jak chcete, aby vypadalo závodění? Jízda vedle sebe na rovinkách by nebyla možná? A co starty?
Aktuálně
Nadcházející závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
- Závod (18:00 - 19:00)
- Kvalifikace (22:00 - 23:00)
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek