DISKUZE K ČLÁNKU "Jeden z jezdců Ferrari by měl přijmout vinu za kolizi," říká Brawn. Co radí Binottovi?
Jeden z pilotů Scuderie by měl přijmout obvinění ze způsobení kolize ve Velké ceně Brazílie, kterou kvůli poškození vozu ani jeden z nich nedokončil, myslí si šéf Formule 1 Ross Brawn.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Jeden z jezdců Ferrari by měl přijmout vinu za kolizi," říká Brawn. Co radí Binottovi?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
jon
12:14 09.12.2019 90.176.154.XXX
Tak jako, pokud by stál za to, tak proč ne, že jo. Ale je pravda, že hledat perlu v žumpě ... No jeden tu perlu asi klidně oželí.
Holt musím citovat místního klasika. Když se o někom hodně mluví, je prostě hodně dobrý. Jen mi nějak nesedí to, že o Lewisovi se moc nemluví a má 6 titulů a o Vettelovi se mluví hodně a má tituly 4. A o Alonsovi též hodně a má tituly 2. Mě z toho logicky vychází, že Lewis je z této trojice nejslabší, byť jednoho z jmenovaných v konečné klasifikaci porazil a celkově se mu to povedlo 8x z 12-ti možností. Kdežto s Vettelem to má Lewis 7,5 : 5, kdežto Alonso Vettela nikdy v plné sezóně neporazil, ale jsem si vědom toho, že se zde povinně uvádí sezóna 2007 jako totální rozložení Vettela od Nejlepšího. Takže to je 11:1 bez dalších komentářů.
Po pravdě, mě už z toho všeho jde hlava kolem, náčelníku. Předpokládám, že Nejlepší se stanem nejlepším soutěžákem díky jeho odhodlání se postavit na start. Že dostane v cíli od Loeba oblož 1,5 dne bude omluveno tím, že od Loeba se prostě s takovým výsledkem počítalo, kdežto Alonso tam byl jako nováček a měl na právo na to dojet za 169. místě, když si to v cílové rovině rozdá s doprovodným vozem Seba, který bude řídit Séverine a pojedou s Valentine popřát do cíle taťkovi.
Holt musím citovat místního klasika. Když se o někom hodně mluví, je prostě hodně dobrý. Jen mi nějak nesedí to, že o Lewisovi se moc nemluví a má 6 titulů a o Vettelovi se mluví hodně a má tituly 4. A o Alonsovi též hodně a má tituly 2. Mě z toho logicky vychází, že Lewis je z této trojice nejslabší, byť jednoho z jmenovaných v konečné klasifikaci porazil a celkově se mu to povedlo 8x z 12-ti možností. Kdežto s Vettelem to má Lewis 7,5 : 5, kdežto Alonso Vettela nikdy v plné sezóně neporazil, ale jsem si vědom toho, že se zde povinně uvádí sezóna 2007 jako totální rozložení Vettela od Nejlepšího. Takže to je 11:1 bez dalších komentářů.
Po pravdě, mě už z toho všeho jde hlava kolem, náčelníku. Předpokládám, že Nejlepší se stanem nejlepším soutěžákem díky jeho odhodlání se postavit na start. Že dostane v cíli od Loeba oblož 1,5 dne bude omluveno tím, že od Loeba se prostě s takovým výsledkem počítalo, kdežto Alonso tam byl jako nováček a měl na právo na to dojet za 169. místě, když si to v cílové rovině rozdá s doprovodným vozem Seba, který bude řídit Séverine a pojedou s Valentine popřát do cíle taťkovi.
jon
09:14 09.12.2019 90.176.154.XXX
700 komentářů? To přidej. Ono zhodnocení všech křivd, vyhejtování Helmuta, naložení Maxovi a nedej bože, že by byl pořád Vettel ve Ferrari a ještě k tomu si dovolil dojet mezi Maxem a Alonsem, ale přitom za LeClercem. Po pravdě si ani nedovedu představit, co by to přineslo za teorie. I když jsou tu experti, kteří by v klidu přišli s tím, že Vettel nebyl schopen porazit kolegu a že dojel s o sekundu rychlejším autem až za Maxem. Rychlejší auto logicky proto, že dojel před Alonsem. Bohužel Alonso se trápil s těžkými technickými problémy, tak dostal od Maxe půl kola, ale to se vlastně nepočítá stejně jako rok 2015. Špatné výsledky bez udání důvodu jsou subjektem k pořádnému věšení pilota jen pokud je to kdokoli jiný.
Mike17
18:04 07.12.2019 185.149.130.XXX
Ty jo, napsal jsi to dokonale. Všechno.
Je fakt, že trápení Nejlepšího v RB by bylo brutální. Asi o dost větší než ve Ferrari a je mi jasný, že by to bylo jedině díky týmové režie a podrážení Nejlepšího. Jakákoliv strategie by byla opět jen proti němu, jakákoliv kolize vinou Maxe. Což by vlastně nebylo nic nového. Ale srandy by byla spousta trochu bych se obával, že by padlo možná i těch 700 komentářů na závod.
Je fakt, že trápení Nejlepšího v RB by bylo brutální. Asi o dost větší než ve Ferrari a je mi jasný, že by to bylo jedině díky týmové režie a podrážení Nejlepšího. Jakákoliv strategie by byla opět jen proti němu, jakákoliv kolize vinou Maxe. Což by vlastně nebylo nic nového. Ale srandy by byla spousta trochu bych se obával, že by padlo možná i těch 700 komentářů na závod.
jon
23:14 06.12.2019 90.176.154.XXX
To mě těší, ale ono tomu tak je asi téměř vždy. Já nemám problém vidět kolize tak, jak jsou. Možná je to i tím, že jsem sám strávil závoděním nyní již cca třetinu života. Člověk pak zná i druhou stranu špinavé hry.
Co se týká té kolize, je to úplně jasné. Škoda jen, že tu není více fandů jezdců, kteří by dokázali uznat chybu jejich favorita. Asi proto toto vlákno žije životem jen díky nám dvěma.
Příští sezóna bude OK v případě, že Binokálara pošlou šlapat zelí na Ukrajinu, ideálně ještě o pár tisíc kilometrů dále, kde si myslí, že internet je moderní sedlo na mulu. Odtamtud může perfektně vést stáj nebo ho mohou jednoduše vykopnout. V obou případech to pomůže a Mauriziovo telefonní číslo snad stále mají uložené, tak bych věděl i o super náhradě. Za této konstalace bych se popravdě začal trochu obávat.
Každopádně Ferrari získalo v druhé polovině sezóny potřebný přítlak a Vettel šel nahoru. Takže je velice pravděpodobné, že jestli si tu formu udrží, oba kohouti budou příští sezónu od sebe nebezpečně blízko a to může opět přinést zajímavé momenty. Tedy pro fanoušky kohokoli kromě Ferrari.
Co se týká Nejlepší vs. LeClerc. Ehm. Ve vší úctě vzhledem k míře napětí mezi mladým a Vettelem by možná byl rok 2007 ještě odvárek. Docela by mě zajímal názor Alonsistů, kteří teď mají nového koně v poli. Ale při letošní výkonnosti LeClerca bych Alonsovi moc šancí nedával. Letos získal skalp Vettela, tak by si na odbornou veřejností uznávaného rychlíka a v závodech toho Nejlepšího asi docela věřil. I když nejradši bych Nejlepšího viděl v tom RB vedle Maxe. Sice by tam Max nemohl v očích Alonsistů nikdy dosáhnout respektu (buď by prohrál s Nejlepším, což se prostě dalo čekat nebo by vyhrál jen díky Helmutovi), ale já bych se na ten obklad moc rád podíval. Stejně tak i vedle Lewise. Jen ať mu proboha, ať už to bude kdekoli, dají do smlouvy, že případné škody způsobené jeho ješitností nebo nevymáchanou pusou si prostě uhradí z prasátka sám.
Co se týká té kolize, je to úplně jasné. Škoda jen, že tu není více fandů jezdců, kteří by dokázali uznat chybu jejich favorita. Asi proto toto vlákno žije životem jen díky nám dvěma.
Příští sezóna bude OK v případě, že Binokálara pošlou šlapat zelí na Ukrajinu, ideálně ještě o pár tisíc kilometrů dále, kde si myslí, že internet je moderní sedlo na mulu. Odtamtud může perfektně vést stáj nebo ho mohou jednoduše vykopnout. V obou případech to pomůže a Mauriziovo telefonní číslo snad stále mají uložené, tak bych věděl i o super náhradě. Za této konstalace bych se popravdě začal trochu obávat.
Každopádně Ferrari získalo v druhé polovině sezóny potřebný přítlak a Vettel šel nahoru. Takže je velice pravděpodobné, že jestli si tu formu udrží, oba kohouti budou příští sezónu od sebe nebezpečně blízko a to může opět přinést zajímavé momenty. Tedy pro fanoušky kohokoli kromě Ferrari.
Co se týká Nejlepší vs. LeClerc. Ehm. Ve vší úctě vzhledem k míře napětí mezi mladým a Vettelem by možná byl rok 2007 ještě odvárek. Docela by mě zajímal názor Alonsistů, kteří teď mají nového koně v poli. Ale při letošní výkonnosti LeClerca bych Alonsovi moc šancí nedával. Letos získal skalp Vettela, tak by si na odbornou veřejností uznávaného rychlíka a v závodech toho Nejlepšího asi docela věřil. I když nejradši bych Nejlepšího viděl v tom RB vedle Maxe. Sice by tam Max nemohl v očích Alonsistů nikdy dosáhnout respektu (buď by prohrál s Nejlepším, což se prostě dalo čekat nebo by vyhrál jen díky Helmutovi), ale já bych se na ten obklad moc rád podíval. Stejně tak i vedle Lewise. Jen ať mu proboha, ať už to bude kdekoli, dají do smlouvy, že případné škody způsobené jeho ješitností nebo nevymáchanou pusou si prostě uhradí z prasátka sám.
Mike17
13:21 04.12.2019 185.149.130.XXX
No,to už je úplně jiná diskuse, než se Situsem.
Já klidně připusítm, že to mohlo být 60:40, nebo 40:60. Prostě oba mají výrazný podíl. Vettel zbytečně vyučoval někoho, kdo nechtěl být vyučen. Manévr udělal on. Ale nebýt Leclercova pohnutí volantem doprava, nic by se nestalo, jako u ostatních podobných manévrů v tom závodě. Stačil zlomek vteřiny a Vettel by byl před ním. Byl to malý kousek předního křídla, který přejel. Celkem chápu, že si Vettel mohl myslet, že už je před ním. V těch zrcátkách ten cenťák člověk nemusí trefit. Za to Leclerc musel vidět, že tam kousiček chybí. Uhýbat Vettelovi sice nemusel, ale zcela zřejmě věděl, co přijde. Sám se připravil o 3. flek v MS. Pro potřebných 15 bodů by si nejspíš dojel. Prostě je mladej a vyučil se sám. Myslím, že mu to už došlo, že si to prokaučoval.
No další sezonu se zřejmě můžeme těšit na pokračování. Mercedes může být v klidu. Zatím dělají perfektní práci. I kdyby Leclerc s Vettelem neztratili zbytečně ani bod, měli by stejně titul. Těch 150 bodů je brutální náskok. A co od roku 2021? No byla by fakt sranda se koukat, jak Nejlepší dostává nářez od Leclerca. Myslím, že by soupeři zase získali nějaké kvalitní informace o Ferrari. Jen mám pocit, že Leclerc nemá moc důvod, hrát si na Piqueta. Nicméně občasné blokování boxů, jako v roce 2007 by jistě rozproudilo diskuse.
Já klidně připusítm, že to mohlo být 60:40, nebo 40:60. Prostě oba mají výrazný podíl. Vettel zbytečně vyučoval někoho, kdo nechtěl být vyučen. Manévr udělal on. Ale nebýt Leclercova pohnutí volantem doprava, nic by se nestalo, jako u ostatních podobných manévrů v tom závodě. Stačil zlomek vteřiny a Vettel by byl před ním. Byl to malý kousek předního křídla, který přejel. Celkem chápu, že si Vettel mohl myslet, že už je před ním. V těch zrcátkách ten cenťák člověk nemusí trefit. Za to Leclerc musel vidět, že tam kousiček chybí. Uhýbat Vettelovi sice nemusel, ale zcela zřejmě věděl, co přijde. Sám se připravil o 3. flek v MS. Pro potřebných 15 bodů by si nejspíš dojel. Prostě je mladej a vyučil se sám. Myslím, že mu to už došlo, že si to prokaučoval.
No další sezonu se zřejmě můžeme těšit na pokračování. Mercedes může být v klidu. Zatím dělají perfektní práci. I kdyby Leclerc s Vettelem neztratili zbytečně ani bod, měli by stejně titul. Těch 150 bodů je brutální náskok. A co od roku 2021? No byla by fakt sranda se koukat, jak Nejlepší dostává nářez od Leclerca. Myslím, že by soupeři zase získali nějaké kvalitní informace o Ferrari. Jen mám pocit, že Leclerc nemá moc důvod, hrát si na Piqueta. Nicméně občasné blokování boxů, jako v roce 2007 by jistě rozproudilo diskuse.
jon
10:45 04.12.2019 90.176.154.XXX
Promiň, že odpovídám až teď. Mám toho poslední dobou nějak nad hlavu, tak diskuze kolem F1 nestíhám. Ono je to tady vždy na delší lokte.
K té kolizi. Za mě je to tak ze 60% Vettelova vina. To najíždění bylo zbytečně agresivní.
Těch 40% pro LeClerca není kvůli nějaké antipatii, kterou k němu údajně chovám. Zatím u něj vidím dostatek pokory, inteligence a sebereflexe. Jen mi vadilo to jeho fňukání, ale i v tom se lepší.
Dobře, teď k tomu, proč vidím tak velkou část viny u něj. V mých očích je to velice inteligentní kluk, který moc dobře ví, co dělá a proč to dělá. Že Vettelovi neuhnul, když se na něj tlačil. Naprosto v pořádku. Stojí si za svým od Rakouska, kdy prohlásil, že nebude za joudu, co se bude uhýbat. Telemetrie je v tomto jasná a u Ferrari by přesně věděli, komu vyčinit. Jenže ono to opravdu nebylo jen toto. Jak jsem psal výše, pochybuji, že neviděl (nevěděl) o incidentu z Baku 2017. Lewis jen sundal nohu z plynu, Vettel ho nabral a pak přišel ten jeho blikanec. Je to pilot, který měl těch zkratů víc. Proč ho tedy budu provokovat tím, že vyjedu ze zatáčky, udělám místo na vnějšku a když tam skoro začne najíždět, tak cuknu volantem doprava? Mohu potom čekat, že zrovna Vettela to nevytočí do ruda a nechá to být? Dle mého to udělal LeClerc zcela záměrně. Ten důsledek byl hrozný, ale to už byl podíl smůly. Ten škrtanec nebyl nějak extra silný, aby to jindy zavěšení nevydrželo. Žel to dopadlo tak, jak dopadlo.
Za mě to tedy mohl udělat opravdu lépe bez té zbytečně provokace, která to dost možná celé odstartovala. Kdyby tam nebyla, Vettel do něj začal najíždět a LeClerc neuhnul - OK, tam bych dal 95% vinu Vettelovi. Těch 5% pro LeClerca by bylo obligátní jen vzhledem k Ferrari a pokoře k týmového výsledku.
Když to tedy shrnu, abych odpověděl na zmíněné nejasnosti.
LeClerc vědomě neuhnul. Nechtěl a plně mu rozumím.
LeClerc se dopustil zbytečné provokace. Zbytečné v tom smyslu, že mu muselo být jasné, že se Vettel téměř určitě chytne.
Vettel by měl krotit emoce a to najetí do LeClerca bylo také zbytečné.
Katastrofální důsledky přičítám velké smůle, které ale šli oba naproti. A jak jsem uvedl, Vettel určitě o něco více.
Osobně bych čekal, že Vettel bude rozumný odpovídajíc jeho věku, LeClerc nebude zbytečně provokovat na úrovni žáčka ZŠ, odpovídajíc jeho věku a inteligenci. Což v podstatě naprosto koreluje s Tvým tvrzením, že se oba zachovali jako blbci. Naprosto trefné shrnutí toho, co se stalo. Jen je k tomu potřeba esej, aby z toho hned nebyla antipatie. I když ono to vlastně je stejně pouze obhajování Vettela a dělání blbce z LeClerca. Ale na chvíli jsem se zasnil, že by to třeba někdo mohl vidět i jinak. Stejně jako nikdo z náš fanoušků Lewise nehledá chybu v Albonovi, že si dovolil bojovat s Lewisem, který ho pak torpédoval. Respektive logikou zastánců občasných Maxových naivních manévrů lépe řečeno bojoval až do chvíle, kdy se Lewisovi zapomněl uhnout.
Jinak co se týká Vettela, ať rozhodně nikam nechodí. Nebo jestli ano, tak ať je někde, kde se může s LeClercem dál tlouci, i když už nebudou v jedné stáji. Mě to vyhovuje a inženýři Mercedesu alespoň nemusí kroutit přesčasy a mají čas na rodinu.
Ale na druhou stranu nějaký ten spájgejtek a krešgejtek by po letech zase bodnul. Od inkriminovaného Singáče je to na podvody a aféry okurková sezóna. Tak by nějaké to práskáníčko motorových fíglů Ferrari, předání dokumentace RB soupeři nebo něco podobného bodlo. Jen by mi bylo líto, kdyby to pak měl odskákat pilot distancem. Leda by v tom uměl pořádně chodit, ale rychlého pilota, co umí vykličkovat ze špionážní aféry bys pohledal. Být to někdo, kdo by se navíc uměl vylhat i z podvodného vítězství, bylo by to terno. Jenže takového neseženeš ...
K té kolizi. Za mě je to tak ze 60% Vettelova vina. To najíždění bylo zbytečně agresivní.
Těch 40% pro LeClerca není kvůli nějaké antipatii, kterou k němu údajně chovám. Zatím u něj vidím dostatek pokory, inteligence a sebereflexe. Jen mi vadilo to jeho fňukání, ale i v tom se lepší.
Dobře, teď k tomu, proč vidím tak velkou část viny u něj. V mých očích je to velice inteligentní kluk, který moc dobře ví, co dělá a proč to dělá. Že Vettelovi neuhnul, když se na něj tlačil. Naprosto v pořádku. Stojí si za svým od Rakouska, kdy prohlásil, že nebude za joudu, co se bude uhýbat. Telemetrie je v tomto jasná a u Ferrari by přesně věděli, komu vyčinit. Jenže ono to opravdu nebylo jen toto. Jak jsem psal výše, pochybuji, že neviděl (nevěděl) o incidentu z Baku 2017. Lewis jen sundal nohu z plynu, Vettel ho nabral a pak přišel ten jeho blikanec. Je to pilot, který měl těch zkratů víc. Proč ho tedy budu provokovat tím, že vyjedu ze zatáčky, udělám místo na vnějšku a když tam skoro začne najíždět, tak cuknu volantem doprava? Mohu potom čekat, že zrovna Vettela to nevytočí do ruda a nechá to být? Dle mého to udělal LeClerc zcela záměrně. Ten důsledek byl hrozný, ale to už byl podíl smůly. Ten škrtanec nebyl nějak extra silný, aby to jindy zavěšení nevydrželo. Žel to dopadlo tak, jak dopadlo.
Za mě to tedy mohl udělat opravdu lépe bez té zbytečně provokace, která to dost možná celé odstartovala. Kdyby tam nebyla, Vettel do něj začal najíždět a LeClerc neuhnul - OK, tam bych dal 95% vinu Vettelovi. Těch 5% pro LeClerca by bylo obligátní jen vzhledem k Ferrari a pokoře k týmového výsledku.
Když to tedy shrnu, abych odpověděl na zmíněné nejasnosti.
LeClerc vědomě neuhnul. Nechtěl a plně mu rozumím.
LeClerc se dopustil zbytečné provokace. Zbytečné v tom smyslu, že mu muselo být jasné, že se Vettel téměř určitě chytne.
Vettel by měl krotit emoce a to najetí do LeClerca bylo také zbytečné.
Katastrofální důsledky přičítám velké smůle, které ale šli oba naproti. A jak jsem uvedl, Vettel určitě o něco více.
Osobně bych čekal, že Vettel bude rozumný odpovídajíc jeho věku, LeClerc nebude zbytečně provokovat na úrovni žáčka ZŠ, odpovídajíc jeho věku a inteligenci. Což v podstatě naprosto koreluje s Tvým tvrzením, že se oba zachovali jako blbci. Naprosto trefné shrnutí toho, co se stalo. Jen je k tomu potřeba esej, aby z toho hned nebyla antipatie. I když ono to vlastně je stejně pouze obhajování Vettela a dělání blbce z LeClerca. Ale na chvíli jsem se zasnil, že by to třeba někdo mohl vidět i jinak. Stejně jako nikdo z náš fanoušků Lewise nehledá chybu v Albonovi, že si dovolil bojovat s Lewisem, který ho pak torpédoval. Respektive logikou zastánců občasných Maxových naivních manévrů lépe řečeno bojoval až do chvíle, kdy se Lewisovi zapomněl uhnout.
Jinak co se týká Vettela, ať rozhodně nikam nechodí. Nebo jestli ano, tak ať je někde, kde se může s LeClercem dál tlouci, i když už nebudou v jedné stáji. Mě to vyhovuje a inženýři Mercedesu alespoň nemusí kroutit přesčasy a mají čas na rodinu.
Ale na druhou stranu nějaký ten spájgejtek a krešgejtek by po letech zase bodnul. Od inkriminovaného Singáče je to na podvody a aféry okurková sezóna. Tak by nějaké to práskáníčko motorových fíglů Ferrari, předání dokumentace RB soupeři nebo něco podobného bodlo. Jen by mi bylo líto, kdyby to pak měl odskákat pilot distancem. Leda by v tom uměl pořádně chodit, ale rychlého pilota, co umí vykličkovat ze špionážní aféry bys pohledal. Být to někdo, kdo by se navíc uměl vylhat i z podvodného vítězství, bylo by to terno. Jenže takového neseženeš ...
Petr Hloušek
20:07 25.11.2019 194.79.55.XXX
2014 Alonso týmovým kolegou poražen určitě nebyl a uvádět Vettela za rok 2007 je spíš vtipem
Miroslav D.
01:33 25.11.2019 194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Mike17
18:36 24.11.2019 185.149.130.XXX
Vettel je rozhodně vinen. Nijak to nepopírám. Podle mne chtěl vyhnat Leclerca do špíny a utáhnout mu nájezd do příští zatáčky. Úplně zbytečně, protože byl už v půlce rovinky vedle něj a nebylo co řešit. Mohl si dovnitř najet o metr později a nic by se nestalo.
Ovšem Leclerc má na tom taky velký podíl viny. Ty jsi rozumný, tak mi možná zvládneš vysvětlit, jak se taková kolize s tak pomalým přibližováním k sobě stane neúmyslně. Já tomu nerozumím. CHápal bych, kdyby byl Leclerc starý a třásly se mu ruce, měl šedý zákal, přes který by Vettela neviděl, dostal křeč do ruky, že mu nedovolila uhnout, ztratil vědomí, nebo za volantem usnul. To všechno bych chápal, ale nic z toho nezmiňuje. Mne už další možnost nenapadá. Tak mi prosím poraď. Ostatní to vysvětlit neuměli.
Bez toho je jeho (ne-)manévr úmyslný a tedy úmyslná i kolize. Pak podle mne nemá smysl hodnotit, na které straně je víc viny. Oba věděli co dělají a komisaří rozhodli správně, když to nechali být. Oba jsou blbci, oba ztratili body a trest je tedy přirozeně vyřešen.
Já doufám, že Vettel neodejde, protože by jsme přišli o kopec srandy. Tedy jedině, že by přišel někdo jiný, s kým by bylo srandy ještě víc. Ale to bych tu raději nerozebíral.
Ovšem Leclerc má na tom taky velký podíl viny. Ty jsi rozumný, tak mi možná zvládneš vysvětlit, jak se taková kolize s tak pomalým přibližováním k sobě stane neúmyslně. Já tomu nerozumím. CHápal bych, kdyby byl Leclerc starý a třásly se mu ruce, měl šedý zákal, přes který by Vettela neviděl, dostal křeč do ruky, že mu nedovolila uhnout, ztratil vědomí, nebo za volantem usnul. To všechno bych chápal, ale nic z toho nezmiňuje. Mne už další možnost nenapadá. Tak mi prosím poraď. Ostatní to vysvětlit neuměli.
Bez toho je jeho (ne-)manévr úmyslný a tedy úmyslná i kolize. Pak podle mne nemá smysl hodnotit, na které straně je víc viny. Oba věděli co dělají a komisaří rozhodli správně, když to nechali být. Oba jsou blbci, oba ztratili body a trest je tedy přirozeně vyřešen.
Já doufám, že Vettel neodejde, protože by jsme přišli o kopec srandy. Tedy jedině, že by přišel někdo jiný, s kým by bylo srandy ještě víc. Ale to bych tu raději nerozebíral.
Mike17
18:22 24.11.2019 185.149.130.XXX
No je otázka, jestli je přejetí zadními koly špičku předního křídla významnou částí.
Tož vzpomněl bych si. Kdyby to trochu sedělo. Schumi s Barim vymetl zeď, jestli si matně vzpomínám. Tedy se dá směle říct, že mu nenechal místo na trati. Sorry, ale to se o Leclercovi říct nedá ani omylem. Kdyby ho vyhnal na trávu, neřekl bych ani popel.
Pokud chceš srovnatelné incidenty, najdeš je ve stejném závodě. Kupodivu nikdo jiný je v komentářích nezmiňuje.
Tož vzpomněl bych si. Kdyby to trochu sedělo. Schumi s Barim vymetl zeď, jestli si matně vzpomínám. Tedy se dá směle říct, že mu nenechal místo na trati. Sorry, ale to se o Leclercovi říct nedá ani omylem. Kdyby ho vyhnal na trávu, neřekl bych ani popel.
Pokud chceš srovnatelné incidenty, najdeš je ve stejném závodě. Kupodivu nikdo jiný je v komentářích nezmiňuje.
Situs
09:49 24.11.2019 88.102.38.XXX
Přidal se Hughes a Brundle, jinak ono už to nemá cenu řešit, těch pár lidí co nepřijali větší míru zodpovědnosti na kolizi Vettelovi do teď tak už to měnit nebudou, tam můžeme již jen doporučit více nadhledu. Nejvíce na tohle stejně doplatí sám Vettel, Leclerc sice tímto nejspíše přišel o 3 místo v celkovém pořadí, jenže Vettel tím dost možná definitivně zlomil jeho pozici lídra, a ta se zdá je ve Ferrari alfou omegou
jon
00:23 24.11.2019 90.176.154.XXX
Já jsem uvedl, že prostě prohřešek proti pravidlům musí být trestán. O tom nepochybuji a ani nechci vyvracet to, že FIA udělala správnou věc. Jen mě štve to, že F1 má být o inovaci a já bych jim klidně nechal volnou ruku v čemkoli. V čem je rozdíl v tom, že jezdec dostává informaci typu sektor 2 tak a tak a točítka 1 a 2 do polohy takové a onaké a pak bacha na tomto a ono. Ať to je na pilotovi, určitě! Kdo viděl kokpit stíhačky bez kopilota se musí smát tomu, co jim všechno diktují. Ať dají informační tabule po trati a vysílačka ať funguje jen ve směru pitot -> box. Když se pak něco má podělat, tak to bude šance pro stáje středu pole na bednu. Takto je to směšné. Ale musí se ty pravidla v tomto pohnout.
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek