DISKUZE K ČLÁNKU ANALÝZA SEKTORŮ: Verstappen o 39 tisícin před chybujícím Leclercem, jenž dominoval na rovinkách +VIDEO
SAO PAOLO - ANALÝZA SEKTORŮ; Jakých časů a maximálních rychlostí dosahovali piloti v jednotlivých sektorech během kvalifikace na Velkou cenu Brazílie 2019? Jak se chovaly pneumatiky a která strategie je pro závod dle simulací nejlepší?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: ANALÝZA SEKTORŮ: Verstappen o 39 tisícin před chybujícím Leclercem, jenž dominoval na rovinkách +VIDEO
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Situs
12:57 17.11.2019 88.102.38.XXX
Jestli to chce Ferrari risknout ať svou špičkovou rychlostní výhodu kterou v kvalifikacích měla po letní přestávce opět ukáže, záhadně po těch direktivách zmizela Nerad používám slova Maxe, ale tohle se stane když přestaneš podvádět [odkaz na stránku]
Mac_
12:44 17.11.2019 78.102.70.XXX
Čekám, jak se McL rozhodne u Sainze s výměnou motoru, ev. i jednotlivých komponent. Určitě by se to vyplatilo, a to i kvůli baterii, která zlobí už delší dobu. Problém v kvaldě se týkal zapalování. Kdyby navíc startoval z boxů, mohl by změnit i nastavení auta. Tak uvidíme. Obě auta můžou volit pneu.
Mansell_fan
12:43 17.11.2019 37.188.172.XXX
A o tom to je. Žádný důkaz nemají a proto nebude ani žádný protest. Jak psal daaviid23, ten protest by byl jen o tom "bůů fňuk oni jsou rychlejší než my a my nevíme proč a proti tomu důrazně protestujeme"
Slaby.odvarek
12:11 17.11.2019 46.135.7.XXX
Tak já si zrovna myslím, že tady to Ferrari táhlo celé motorem, že ta technická část vůbec nic moc. A RB má přeci jen dobrý přítlak i mu vyhovuje práce s airem v ridkem vzduchu. Dokonce bych řekl, že Lec ani nezajel sve maximum, v podstatě pomalejší jak kolega a to je většinou ten rychlejší.
Situs
10:51 17.11.2019 88.102.38.XXX
Nepoznám to nikdy, vždy to bude jen názor nikoliv fakt, to by musel přijít důkaz. Řidší vzduch tam je, okolnosti se prostě mění, trať se mění, nastavení se mění, vývoj jede, kdyby tomu tak nebylo tak o poklesu formy díky direktivám u Ferrari není pochybnost, protože k poklesu prostě došlo, jenže právě ty okolnosti.
Situs
10:14 17.11.2019 88.102.38.XXX
Tak Ferrari na rovinkách pomalejší než obvykle v kvalifikacích ukazovalo. Leclerc se zcela novým motorem prý na rovinkách získal jen desetinu na Red Bull a dvě desetiny na Mercedes. Den předtím se mluvilo o 8 desetinách. Zmenšená výhoda Ferrari na rovinách prý nedala důvod k protestu i když se o něm před kvalifikací hodně mluvilo (RedBull by to nechal na Mercedesu).
Asi jak se čekalo nelze dělat jednoznačné závěry, celkově pokles výhody na rovinkách přinesl i smazání dominantní výhody v kvalifikačních časech, nad čímž se pozastavil i Allison. Za mě Ferrari nepřesvědčilo že by na ně nové direktivy neměly dopad, no taky je třeba říci že pokles kvalifikační dominance které se Ferrari těšilo po letní přestávce není nějak obrovský a stále o něj bojují. Jestli to na ně dopad mělo by měli potvrdit i ne již extra rychlá kola po startu či SC. Osobně se přikláním k tomu že Ferrari v tomto nemá čisté ruce, a rozhodně je dobře že FIA něco začala na popud týmů dělat.
Asi jak se čekalo nelze dělat jednoznačné závěry, celkově pokles výhody na rovinkách přinesl i smazání dominantní výhody v kvalifikačních časech, nad čímž se pozastavil i Allison. Za mě Ferrari nepřesvědčilo že by na ně nové direktivy neměly dopad, no taky je třeba říci že pokles kvalifikační dominance které se Ferrari těšilo po letní přestávce není nějak obrovský a stále o něj bojují. Jestli to na ně dopad mělo by měli potvrdit i ne již extra rychlá kola po startu či SC. Osobně se přikláním k tomu že Ferrari v tomto nemá čisté ruce, a rozhodně je dobře že FIA něco začala na popud týmů dělat.
Miroslav D.
05:04 17.11.2019 194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
El.Senor
23:04 16.11.2019 207.244.66.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
El.Senor
23:01 16.11.2019 207.244.66.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Situs
22:58 16.11.2019 88.102.38.XXX
Je parádní že rozdíl v těch rychlostech už je na tak malých hodnotách, ještě loni byl ten rozdíl v číslech neporovnatelně větší. Dnes prakticky nenajdete rozdíl v rychlostech na nějakém místě který by byl dvouciferný, loni to bylo normální u celé poloviny pole, a to jak na rovinkách tak i v zatáčkách. Letošní rozdílové hodnoty jsou méně než poloviční.
Jinak je opravdu zajímavý ten čas Leclerca v druhé části kvalifikace na té žluté směsi. Zajel tam 1:07,888, to je méně než 4 desetiny od PP. Jeho úvodní stint může být velmi zajímavý. No avizuje že bude opět maximálně agresivní, doporučil bych mu více rozumu a spíše se orientovat jen na 6 místo a pokud mu šťastné okolnosti přihrají šanci na něco víc, tak až potom nechť jde do nějakého většího rizika. Za normálních okolností totiž pro něj moc než 6 místo nevidím a proč potom tolik riskovat aby předjel střed pole? Není to ideální startovat takto vzadu ale na této trati není důvod to zahodit přehnanou jízdou jako v Monaku. Rozum a trpělivost chlape, agresivním soubojem s někým ze středu pole závod nevyhraješ.
Jinak je opravdu zajímavý ten čas Leclerca v druhé části kvalifikace na té žluté směsi. Zajel tam 1:07,888, to je méně než 4 desetiny od PP. Jeho úvodní stint může být velmi zajímavý. No avizuje že bude opět maximálně agresivní, doporučil bych mu více rozumu a spíše se orientovat jen na 6 místo a pokud mu šťastné okolnosti přihrají šanci na něco víc, tak až potom nechť jde do nějakého většího rizika. Za normálních okolností totiž pro něj moc než 6 místo nevidím a proč potom tolik riskovat aby předjel střed pole? Není to ideální startovat takto vzadu ale na této trati není důvod to zahodit přehnanou jízdou jako v Monaku. Rozum a trpělivost chlape, agresivním soubojem s někým ze středu pole závod nevyhraješ.
Aktuálně
Nadcházející závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
- Trénink (18:30 - 19:30)
- Kvalifikace (22:30 - 23:14)
-
Sobota
- Závod (18:00 - 19:00)
- Kvalifikace (22:00 - 23:00)
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek