DISKUZE K ČLÁNKU PROHLÁŠENÍ po závodě: I přes vítězství se Hamilton v Mexiku trápil
Jak hodnotí dnešní závod v Mexiku jednotliví piloti a představitelé týmů?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: PROHLÁŠENÍ po závodě: I přes vítězství se Hamilton v Mexiku trápil
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Mike17
20:58 29.10.2019 185.149.130.XXX
To samozřejmě můžeš. Máš pravdu, že občas někoho urážím (byť nepřímo). Za povšimnutí asi stojí, že ten oponent vždy dělá to samé, ale všímat si toho jistě nemusíš a můžeš to vidět jen na jedné straně, asi jako situaci u Ferrari. A taky se dá všimnout, že tu se spoustou lidí diskutuji bez urážek, ikdyž mají jiné názory. To ovšem také vnímat můžeš a nemusíš. Ale pokud mi toto vyčítáš, měl bys jít příkladem a chovat se jinak. Nemusíš ke mně, když tak mnou pohrdáš. Třeba jen k Jonovi, kde jsi hned začal urážkou, aniž by se on choval tak k tobě.
A pokud jde o čtení, tak jsem četl dobře. Jestliže nevíš, co je na tom agresivního, tak jsem se tě slušně zeptal, jak by to agresivní mělo vypadat. Místo prosté odpovědi (ž-č-ž, nebo ž-č-č), začneš řešit můj charakter. Zdá se, že je to už nějaký obvyklý způsob diskusí Alonsofans. Zajímavé, že přijde vždy ve chvíli, kdy očekávám problémy s odpovědí na dané téma.
Tak sorry, že jsem se tě na něco zeptal.
A pokud jde o čtení, tak jsem četl dobře. Jestliže nevíš, co je na tom agresivního, tak jsem se tě slušně zeptal, jak by to agresivní mělo vypadat. Místo prosté odpovědi (ž-č-ž, nebo ž-č-č), začneš řešit můj charakter. Zdá se, že je to už nějaký obvyklý způsob diskusí Alonsofans. Zajímavé, že přijde vždy ve chvíli, kdy očekávám problémy s odpovědí na dané téma.
Tak sorry, že jsem se tě na něco zeptal.
Situs
10:50 29.10.2019 88.102.38.XXX
Vymýšlíš hovadiny jen aby jsi nemusel konkrétně argumentovat s věcmi co ti předkládá Pikaso? Leclerc zničené gumy v jeho prvním stintu neměl, měl nejlepší pozici a ještě nebyl důvod se jeho postavení vzdávat. Na to argumentuj místo vymýšlení toho že Vettel má jezdit do boxů v posledním kole. Je z tebe akorát cítit nesnášenlivost s Leclercem, protože fakt nechápu k čemu ti je psát že Leclerc nechápe že závod nekončí v 15 kole, to značí že o tom víš uplný kulový.
Pikaso
21:58 28.10.2019 62.240.164.XXX
Nejprve v duchu Mike17----No podle toho co píšeš to vypadá, že u zadku stojíš ty SV a čekáš až se uvolní místo. Asi jsme oba kouali na jinej závod, ale tvoje nesmyslný kecy o ničení pneumatik (který mimochodem v týmu F přesně obráceně než ty píšeš) a neumění jezdit úsporně směrem k pneumatikám trošku hapruje s tvými kecy tom, že si neumí vyjet náskok na pitstop. To si chlapče musíš vybrat co by jsi po tom chlapci chtěl.
Mimochodem v době, kdy CHL odvolali na první boxy, JEL PRVNÍ a každým kolem sice pomalu(0,1-0,22s), ale ujížděl všem svým soupeřům, kromě malé chvilky asi tak kolem kol 8-11 jel stejné časy pouze LH a ten dojížděl SV toho vašeho mistra. !!!!!!TEDY V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ NEJEL DO BOXŮ KVŮLI TOMU, ŽE BY SI ZNIČIL GUMY!!!!
Další lež kterou tu vydáváš za pravdu jsou ty tvoje 0,2 na kolo ve druhém úseku. Zaprvé to bylo v rozmezí od 0,2 do 1,1s na kolo a to zejména s ohledem na to, že všichni postupně předjížděli první opozdilce, tedy čisté kolo tam vlastně vůbec nebylo. No a gumy si tady zničil, protože to prostě chtěl zkusit, protože věděl, že nic jiného mu nezbejvá, než to zkusit, i když i ten největší tupan věděl, že rozdíly v gumách už dávno nejsou takový jako bejvaly. Navíc, když jedou směsi hned vedle sebe jako zde c4-c3-c2. Každej i ten poslední leštič ve stáji věděl, že červený jsou k ničemu a pojede se žlutá bílá.
No a už mě nebaví znovu někomu kdo je línej se dívat na závod popisovat jak to bylo. Prostě F mělo komfortní pozici (znovu) a mělo si diktovat co se pojede. I na MV viděli, že ten progres směrem vpřed je prostě těžkej mezi horšími auty, natož ve špičce. Nic jim nebránilo jet v klidu a vyčekat si soupeře, kterým AA se vší úctou nebyl a hlavně když se odpískal sám (nebo spíše pokusem ho odpískal tým) ale tam to bylo aspoň trochu pochopitelné, prostě to zkusili a kdyby to udělali o kolo dřív tak jim to vyšlo, ale s hloupostí žlutá žlutá, by stejně nakonec skončili tam kde skončili. Nevím jestli tady někdo vzývá CHL, ale já jenom zhodnotil nepopiratelné. Navíc ještě samy posrali i první místo pro toho mazánka, jenom aby ho bezpečně udrželi před CHL.
Zde poslední malá pznámka. Jak to, že jsi se nezmínil o tom, že ten tvůj mistr si nedokázal najet náskok před LH na boxy ?????? Pokud chceš být objektivní, měl by jsi takovej být na obě strany. Jak to, že ten tvůj mistr nevyhrál závod????? O co jim jde ve F ????? Titul nemůžou urvat ani jeden a vítězství v závodech si samy ničí a darují ho M. Proč není jejich největší ambicí vyhrát závod ????? V poháru konstruktérů mají náskok jako blázen takže o co jim vlastně jde ??????
Mimochodem v době, kdy CHL odvolali na první boxy, JEL PRVNÍ a každým kolem sice pomalu(0,1-0,22s), ale ujížděl všem svým soupeřům, kromě malé chvilky asi tak kolem kol 8-11 jel stejné časy pouze LH a ten dojížděl SV toho vašeho mistra. !!!!!!TEDY V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ NEJEL DO BOXŮ KVŮLI TOMU, ŽE BY SI ZNIČIL GUMY!!!!
Další lež kterou tu vydáváš za pravdu jsou ty tvoje 0,2 na kolo ve druhém úseku. Zaprvé to bylo v rozmezí od 0,2 do 1,1s na kolo a to zejména s ohledem na to, že všichni postupně předjížděli první opozdilce, tedy čisté kolo tam vlastně vůbec nebylo. No a gumy si tady zničil, protože to prostě chtěl zkusit, protože věděl, že nic jiného mu nezbejvá, než to zkusit, i když i ten největší tupan věděl, že rozdíly v gumách už dávno nejsou takový jako bejvaly. Navíc, když jedou směsi hned vedle sebe jako zde c4-c3-c2. Každej i ten poslední leštič ve stáji věděl, že červený jsou k ničemu a pojede se žlutá bílá.
No a už mě nebaví znovu někomu kdo je línej se dívat na závod popisovat jak to bylo. Prostě F mělo komfortní pozici (znovu) a mělo si diktovat co se pojede. I na MV viděli, že ten progres směrem vpřed je prostě těžkej mezi horšími auty, natož ve špičce. Nic jim nebránilo jet v klidu a vyčekat si soupeře, kterým AA se vší úctou nebyl a hlavně když se odpískal sám (nebo spíše pokusem ho odpískal tým) ale tam to bylo aspoň trochu pochopitelné, prostě to zkusili a kdyby to udělali o kolo dřív tak jim to vyšlo, ale s hloupostí žlutá žlutá, by stejně nakonec skončili tam kde skončili. Nevím jestli tady někdo vzývá CHL, ale já jenom zhodnotil nepopiratelné. Navíc ještě samy posrali i první místo pro toho mazánka, jenom aby ho bezpečně udrželi před CHL.
Zde poslední malá pznámka. Jak to, že jsi se nezmínil o tom, že ten tvůj mistr si nedokázal najet náskok před LH na boxy ?????? Pokud chceš být objektivní, měl by jsi takovej být na obě strany. Jak to, že ten tvůj mistr nevyhrál závod????? O co jim jde ve F ????? Titul nemůžou urvat ani jeden a vítězství v závodech si samy ničí a darují ho M. Proč není jejich největší ambicí vyhrát závod ????? V poháru konstruktérů mají náskok jako blázen takže o co jim vlastně jde ??????
Pikaso
20:31 28.10.2019 62.240.164.XXX
Zeptat se můžeš je to tvé právo a já mám právo odmítnout odpověď. No a já jí odmítám. Diskuse s tebou nikdy nikam nevedou, spíše se snažíš každého (sice jemně), ale urážet a navíc, nejsi vůbec schopen řešit jednu konkrétní situaci.
Navíc pokud se budu na tomto fóru chovat jako ty musím zdůraznit, že asi neumíš číst a měl by jsi se vrátit do první třídy základní školy, protože můj odstaveček začíná dotazem NEVÍM CO JE AGRESIVNÍ NA TOM............
Navíc pokud se budu na tomto fóru chovat jako ty musím zdůraznit, že asi neumíš číst a měl by jsi se vrátit do první třídy základní školy, protože můj odstaveček začíná dotazem NEVÍM CO JE AGRESIVNÍ NA TOM............
jon
20:06 28.10.2019 90.176.154.XXX
Docela by mě zajímalo, co by bylo řečeno, kdyby ho tam nechali stejně s Vettelem a mladýmu odešly za pár kol gumy a stejně by dojel čtvrtý.
Pak by to bylo to super spravedlivé Ferrari, které dalo oběma stejnou strategii. Jenom mladej se ukázal, že je totální lopata? Dostalo by se pak Vettelovi uznání, jak ho mazácky smázl? Docela si říkám, že to Ferrari vyřešilo ještě docela dobře, protože ve mnou zmíněném případě by je už LeClerc fanclub věšel úplně.
Pak by to bylo to super spravedlivé Ferrari, které dalo oběma stejnou strategii. Jenom mladej se ukázal, že je totální lopata? Dostalo by se pak Vettelovi uznání, jak ho mazácky smázl? Docela si říkám, že to Ferrari vyřešilo ještě docela dobře, protože ve mnou zmíněném případě by je už LeClerc fanclub věšel úplně.
jon
19:54 28.10.2019 90.176.154.XXX
Já bych se na to volání Vettela do boxů úplně vykašlal a zavolal ho tam v posledním kole, aby si splnil povinnost.
I když počkej. To by zase bylo špatně, protože by získal výhodu, že by jel v kritické fázi závodu (rozuměj doba prvních pitstopů) jízdy na čistém vzduchu a tam by si nasyslil náskok a díky tomu by dojel lépe.
Přitom je to jednoduché. Mladej prostě stále nechápe, že závod nekončí v patnáctém kole a že si musí umět vyjet ten pitstop navíc, když se k těm gumám neumí chovat jako ostřílení borci.
I když počkej. To by zase bylo špatně, protože by získal výhodu, že by jel v kritické fázi závodu (rozuměj doba prvních pitstopů) jízdy na čistém vzduchu a tam by si nasyslil náskok a díky tomu by dojel lépe.
Přitom je to jednoduché. Mladej prostě stále nechápe, že závod nekončí v patnáctém kole a že si musí umět vyjet ten pitstop navíc, když se k těm gumám neumí chovat jako ostřílení borci.
jon
19:51 28.10.2019 90.176.154.XXX
Předpokládám, že plán byl žlutá-žlutá-červená ... Jenže to by si nesměl každou sadu odrovnat po 20-ti kolech.
Co se týká Vettela, je mi totálně u zadku. Jen se musím smát tomu přisuzování "božského" statutu mlaďákovi, který je sice rychlý, ale pořád se má ještě hodně co ušit. S nastavením, vývojem, práci s inženýry a především závodní chytrosti, aby si pokaždé nezhulil gumy po pár kolech, kdy se sice jeví jako superrychlý, ale díky zbytečně brzké zastávce v boxech nebo jedné navíc se mu celá alternativní strategie rozpadne jak domeček z karet.
On by určitě ještě pár kol na těch gumách vydržel, ale jaký by to mělo význam. Při degradaci, jako měl, by do cíle dojel na tak vyřízených bílých, že by dost možná dojel i za Albonem.
Jak trefně píše Mike, to mu tedy měli dát rovnou červené, aby to všem bylo taky jasné, že ho za 10 kol uvidí v boxech nebo mu dát šanci na alternativní strategie, pokud by se mu nějakým zázrakem povedlo ty gumy nezrušit svoji "superstíhací" jízdou, kdy na nové sadě jel o 0,2s rychleji než Vettel na 15 kol starých ... Jen tak mimochodem, Ferrari mu během prostředního stintu několikrát hlásilo, že těm gumám může dát co proto ... A jaká byla odpověď ...
Nejdřív si projdi těch pár detailů, kvůli kterým se muselo Ferrari nějak zachovat a pak je suď. Za mě je to asi tak, že vzhledem k tomu podprůměrnému výkonu, co tam podal v porovnání s týmovým kolegou může být rád, že dal alespoň toho Albona.
Co se týká Vettela, je mi totálně u zadku. Jen se musím smát tomu přisuzování "božského" statutu mlaďákovi, který je sice rychlý, ale pořád se má ještě hodně co ušit. S nastavením, vývojem, práci s inženýry a především závodní chytrosti, aby si pokaždé nezhulil gumy po pár kolech, kdy se sice jeví jako superrychlý, ale díky zbytečně brzké zastávce v boxech nebo jedné navíc se mu celá alternativní strategie rozpadne jak domeček z karet.
On by určitě ještě pár kol na těch gumách vydržel, ale jaký by to mělo význam. Při degradaci, jako měl, by do cíle dojel na tak vyřízených bílých, že by dost možná dojel i za Albonem.
Jak trefně píše Mike, to mu tedy měli dát rovnou červené, aby to všem bylo taky jasné, že ho za 10 kol uvidí v boxech nebo mu dát šanci na alternativní strategie, pokud by se mu nějakým zázrakem povedlo ty gumy nezrušit svoji "superstíhací" jízdou, kdy na nové sadě jel o 0,2s rychleji než Vettel na 15 kol starých ... Jen tak mimochodem, Ferrari mu během prostředního stintu několikrát hlásilo, že těm gumám může dát co proto ... A jaká byla odpověď ...
Nejdřív si projdi těch pár detailů, kvůli kterým se muselo Ferrari nějak zachovat a pak je suď. Za mě je to asi tak, že vzhledem k tomu podprůměrnému výkonu, co tam podal v porovnání s týmovým kolegou může být rád, že dal alespoň toho Albona.
Jindrich K.
12:23 28.10.2019 89.103.12.XXX
Jak souvisí nerespektování žlutých vlajek v sobotní kvalifikaci s vyhlášením jezdcem dne za závod v neděli ?
Mike17
10:59 28.10.2019 185.149.130.XXX
Můžu se jen zeptat? Jak by sis představoval tedy agresivní strategii? Dát mu červené, na kterých bylo na začátku závodu jasně vidět, že nevydrží ani 10 kol? Nebo pomalejší bílé? Já ti nevím, ale pokud bych plánoval 2 pitstopy s tím, jak se chovají červené, dal bych mu žluté.
Pikaso
23:43 27.10.2019 62.240.164.XXX
Co je agresivního na tom, že si dáš stejné gumy, které si měl a celému světu tím signalizuješ, v klidu si jeďte ještě třeba dvacet kol i kdybych vás náhodou dojel, budu muset do boxů ještě jednou. Vy tu strategii asi děláte s borcema od FFFF a Sebíkovi vaříte kafíčko ne ??? Agresivní strategie je taková která ti umožní agresivní přístup a vytvoří tlak na soupeře, ale napráskat se, že do boxů určitě pojedu ještě jednou je fakt super. Klobouk dolu, že se vám tohle líbí
Kaša
22:43 27.10.2019 194.228.79.XXX
Super výkon Hama, slabší Ferrari, Max si to sám podělal nerespektováním dvojitých žlutých. Paráda Peréz, ukazuje jak jezdí velmi silný jezdec oproti tlačence Strollovi.
Nevýhoda červených gum na startu byla očividná, ale McL (jmenovitě Sainz) byl nakonec poražen i TR kteří na tom stejně, takže nevím co se s oranžovými dnes dělo .... krom toho že to pokazily Landovi (to je smolař)!
Nevýhoda červených gum na startu byla očividná, ale McL (jmenovitě Sainz) byl nakonec poražen i TR kteří na tom stejně, takže nevím co se s oranžovými dnes dělo .... krom toho že to pokazily Landovi (to je smolař)!
Aktuálně
Nadcházející závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
- Závod (18:00 - 19:00)
- Kvalifikace (22:00 - 23:00)
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek