DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes v dodávkách motorů McLarenu spatřuje i riziko
Šéf Mercedesu Toto Wolff připouští, že dohoda s McLarenem na odběr pohonných jednotek pro tovární tým představuje také určité riziko, pokud jejich nový zákazník bude odvádět dobrou práci.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Mercedes v dodávkách motorů McLarenu spatřuje i riziko
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
juras
19:36 09.10.2019 90.177.218.XXXAni teď nechápeš že rozhodnutí jezdit pouze s jedním týmem (počínaje rokem 2015) bylo jednou z největších chyb McLaren - Hondy kterých se dopustili.
Řeči o kapacitách jsou obyčejné PR...automobilka jako je Honda nepochybně kdyby chtěla...kapacity by dokázala zajistit.
Je to obyčejná politika...-
GRAHAM
20:17 09.10.2019 77.236.218.XXXZapoj myšlení, zjisti fakta, historii jak věci byli- je to na netu a pak diskutuj. Jsou fakta, jasně daná, jak na tom byla Honda při vstupu do F1, jaké měla možnosti a co všechno musela postavit v Anglii, nabrat zaměstnance atd aby mohla dodávat Mclarenu, testovat atd. To vůbec nebylo.....
Jasně, třeba Mercedes když k němu chtěl Mclaren jít tak co řekl ? Rozhodli jste se pozdě, nemáme kapacitu.
Že ji dokáží vybudovat, to fakt chápu.
Ano více, týmů, více dat...to taky chápu, ano je to výhoda....jenže.....
.... Honda měla tehda problém s designem motoru a tam jsou ti data víš k čemu....
Ještě by jsi nám mohl vysvětlit Zero, v tom nemáš taky jasno......
PS: Víš jak je daleko ze Sakury na všechny okruhy ? Víš, tak ti to snad docvakne....-
HellHogr
20:30 09.10.2019 89.24.35.XXXSorry, ale tady ti uniká ta pointa, Honda prostě nechce, nechtěla stavět základu v Anglii, aby to měli s McLarenem spojený, chtěli jen Sakuru, nechtějí větší kapacitu, místo toho, aby platili týmu, že je používají, měli tyhle prachy navrat do vyvoje a kapacity, Honda jako společnost jasně prokazuje prvky Japonské kultury -
GRAHAM
20:30 09.10.2019 77.236.218.XXXJeště doplním, protože Vám fakt chybí logické myšlení. V roce 2015 Honda přišla s motorem , který vyvíjela a někam vývoj posunula, zjistily že navrhovaný design je omyl, ale protože se to zjistilo až v sezóně, (dříve to nešlo) logicky museli v roce 2016 pokračovat s tím samým motorem ač vývoj pokračoval. Přesto v roce 2016, už začali hned na začátku roku, vyvíjet novej motor alá Mercedes pro rok 2017. V roce 2016, ale museli jezdit ještě s tou "mylnou" konstrukcí nebylo jiné cesty. A vy tu budete pořád mlít svoje dojmy....-
-
-
HellHogr
21:01 09.10.2019 89.24.35.XXXJenže 5 let a co z toho? Dvě výhry jedna na mokru a druhá, když do té doby Mercedes jel závod na půl plynu a Ferrari se odrovnalo strategií samo .. to není až taková hezká vizitka, cosi budeme povídat, to co by dřív stačilo v pohodě, v době zmrazeného vyvoje už dnes absolutně nestačí a doplácí na to i Renault
-
-
-
-
GRAHAM
20:59 09.10.2019 77.236.218.XXXNechybí a piš k věci......bavíme se o motorech a ne o tom kdo jakou měl formu v daném týmu. To že RB je lepší než Mclaren je pravda, ale o tom řeč není.
Já napsal posloupnost jak se motory Hondy vyvíjeli v čase, je to jasný jak facka , dostals nakládačku, prostě kapacitu neměli, věděli že motor je špatnej a že s ním budou muset jezdit sezónu 2016.... a ty data by byli zhola k ničemu.
-
-
-
juras
20:39 09.10.2019 90.177.218.XXXVíš v čem je problém? V tom že všechna skutečná fakta mluví pro mě...
To že mít pouze jeden tým je z pohledu množství dat nepochybně byla nevýhoda je...jednoduchá matematika.
Koncept "zero" chtěl McLaren...který měl přehnané ambice. Už jsem několikrát vysvětloval jak v historii fungoval vstup nového motoráře...a moc dobře vím že to víš moc dobře...jen nemáš dost odvahy přiznat že to Mclaren prostě pohnojil.
Že problém nebyly jen motory Honda odhalila loňská sezóna...McLaren byl ve stínu i když měl stejný motor jako Redbull (podobně to bylo v roce 2014).
Naopak Redbull dokázal letos s Hondou už dvakrát vyhrát...jistě není to úplně srovnatelné...ale opět...McLaren nic s Hondou nedokázal.
Až letos pozoruju u Mclarenu změnu...za kterou patrně nejvíc stojí Seidl...a vida...McLaren se vrací k Mercedesu...opět jen důkaz o tom že McLaren od rozhodnutí spojit se s Hondou udělal spoustu chyb...a Honda díky tomu že taky neodváděla nejlepší práci to slízla a hodilo se na ní vše podstatné.
Naprosto souhlasím že Mclaren nemohl za to že Honda nedokázala stále opakovaně postavit solidní motor...jenže chyba Mclarenu spočívá v tom že Hondě moc (nebo vlastně vůbec) nepomohl...časem si uměl jen stěžovat a házat vinu na japonce.
PS: Pohádku o tom jak automobilka Honda nedokáže zvýšit kapacity na dodávky motorů dvoum týmům si nech pro svoje děti...jestli s tím nepočítali v prvním roce (ovšem opět v tom hraje roli to že McLaren chtěl exkluzivitu), pak na druhý rok ty kapacity mít mohli...je to jen otázka priorit. Jenže priorita byla exkluzivita Mclarenu...-
GRAHAM
20:54 09.10.2019 77.236.218.XXXÓ je jablka a hrušky..... Musíš to psát v čase , zjistit si ty fakta, kdy RB žádal, jak na tom Honda byla. Atd... a když první motor 2015 byl špatnej a to i konstrukčně že neměl potenciál, tak jsou dva roky v pytli. chápeš to?
Tak ty skutečná fakta dolož, zatím jen pišeš svoje myšlenky.
Každý rok je monopost jiný, nelze takto argumentovat....
Takže první rok, špatná konstrukce, moc to nefunguje....druhý rok, opět špatná kontrukce ( nešlo to jinak) , motor již funguje, ale nemá potenciál.
Rok 2017, nový motor s potenciálem, ale je slabší na začátku roku než ten z konce roku 2016. No co tam máš dál....
To že nebyl Mclaren dokonalej, nerozporuji, ani dokonalej být nemohl....podívej na Marka jak skuhral že se Gasly vysekal v testech a ono nedokočili testy. Co měl tehdy Mclaren? 300 x hůře...
-
-
-
-
-
HellHogr
14:11 09.10.2019 89.24.35.XXXDoporučuji podcast JB, kde se rozmluvil o svém titulu, kariéře, srovnání týmových kolegů, kde řekl, že Ham byl sice rychlejší, ale nejsilnější byl ALonso a to ve všech oblastech, to pak není divu, že Vettel není schopne ani dorovnat Alonsovi výkony ve Ferrari natož je překonat -
-
daaviid23
11:19 09.10.2019 90.182.169.XXXNo, všichni znám rétoriku Mercedesu
Pokud si ve skutečnosti myslí, že je daný subjekt nemůže ohrozit, tak ho vychvaluji a jakože se bojí jeho konkurence.
Pokud si doopravdy myslí, že je daný subjekt může ohrozit nebo dokonce už ohrožuje, tak začnou brečet a ukazovat kde všude podvádí, viz Ferrari vloni a letos po letní pauze
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek