DISKUZE K ČLÁNKU Motory jsou čím dal vyrovnanější, proč tedy McLaren přechází k Mercedesu?
McLaren hovoří o své nové smlouvě, kterou uzavřel s Mercedesem na dodávky pohonných jednotek od přelomové sezóny 2021. Proč se rozhodl k tomuto kroku, když jsou rozdíly mezi pohonnými jednotkami čím dál menší?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Motory jsou čím dal vyrovnanější, proč tedy McLaren přechází k Mercedesu?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Miroslav D.
19:35 07.10.2019 194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Miroslav D.
19:33 07.10.2019 194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
GRAHAM
19:14 07.10.2019 77.236.218.XXX
Uvidí se. Renault bude muset máknout. Není vše jen o max výkonu v závodě a kvalifikaci, ale jaký výkon motor má a to včetně ERS v rámci více kol najednou a to včetně spotřeby.
A to jsou neznámé, co se nikdy nedovíme. To každý tají....
Renault má jeden velký problém a to ten, že si součastky na motor nechává vyrábět externě a v mnohem větší míře než ostatní. Na druhou stranu, prý mají něco v šuplíku. Tak uvidíme. Zatím jak to vypadá ( současný stav) je Ferrari první, pak Mercedes a pak až s nějakou ztrátou Honda s Renaultem. Jak ta ztráta je velká a nemyslím jen výkon, je otázka. Letos se výkony říkají jen "hubou", Amus nic "neměřil"....pokud je mi známo.
Jsem zvědav na Hondu v Suzuce, jak otočí kohoutky výkonu.
A to jsou neznámé, co se nikdy nedovíme. To každý tají....
Renault má jeden velký problém a to ten, že si součastky na motor nechává vyrábět externě a v mnohem větší míře než ostatní. Na druhou stranu, prý mají něco v šuplíku. Tak uvidíme. Zatím jak to vypadá ( současný stav) je Ferrari první, pak Mercedes a pak až s nějakou ztrátou Honda s Renaultem. Jak ta ztráta je velká a nemyslím jen výkon, je otázka. Letos se výkony říkají jen "hubou", Amus nic "neměřil"....pokud je mi známo.
Jsem zvědav na Hondu v Suzuce, jak otočí kohoutky výkonu.
Adi
18:59 07.10.2019 78.35.233.XXX
Tak věřím, ze ten motor vyvíjí hlavně pro sebe a pak už je to pouze otázka peněz...když svoji PJ nabídnou levnější než Mercedes a bude v r. 2021 prokazatelně stejně dobra jako PJ od Mercedesu, muže byt pro RP či Williams Renault lákavý... pakliže vůbec má Renault nějakou snahu mít další týmy kromě svého továrního. To nikdo nevíme. Když v roce 2005 a 2006 vyhráli titul, taky neměli zákazníka. Až Briatore v r. 2006 vyjednal smlouvu s RB, kteří chtěli 2,4l V8 Renault.
Adi
18:53 07.10.2019 78.35.233.XXX
Když se podíváme na křivku nárůstu výkonu všech dodavatelů PJ, je celkem dost možné, ze v r. 2021 bude nejlepší PJ Ferrari a to ještě více dominantně v těsném závěsu Renault (stále více věřím, ze podobná architektura s Ferrari nese své ovoce a asi dovoluje ždímat o něco více než filozofie M a H) a až poté M a H. Nebo to bude úplně jinak, kdo ví. Každopádně pro Renault by bylo dobre mít alespoň jednoho zákazníka. Napadá me Williams. Případně nový tým...
GRAHAM
18:29 07.10.2019 77.236.218.XXX
Jo chápu co chceš říci, i bych ti dal za pravdu, ale Ferrari mělo problém uvnitř a tímhle byl vyřešen. On by jinak odešel.....prostě má to více důvodů. Když bude potřeba , tak se myslím stáhne....zase do svého světa. Osobně si ale myslím , že mu to povede. Teď mají slušně našlápnuto.
Miroslav D.
18:13 07.10.2019 194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Miroslav D.
18:09 07.10.2019 194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Aktuálně
Nadcházející závod 30.6.2024
GP Rakouska71 kol (306.452 km)
Spielberg
-
Pátek
- 1. Trénink (13:30 - 14:30)
- Kvalifikace (17:00 - 18:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (12:30 - 13:30)
- 1. Závod (16:30)
-
Neděle
- 2. Závod (15:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek