DISKUZE K ČLÁNKU "Extrémně konkurenceschopný motor, růžová budoucnost." Williams zůstává u Mercedesu až do roku 2025

Williams s Mercedesem dnes potvrdili prodloužení vzájemné spolupráce v oblasti pohonných jednotek.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Extrémně konkurenceschopný motor, růžová budoucnost." Williams zůstává u Mercedesu až do roku 2025

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 74, poslední 15.09.2019 20:03 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovalo 6 lidí) 13.09.2019 14:31
Letos? HONDA. 12 12 12 »
» HellHogr (Hlasovali 4 lidé) 13.09.2019 13:15
Lepší než Honda určitě viz Monza 19 »
» Mike17 (Hlasovali 4 lidé) 13.09.2019 13:44
On si zase nevšiml, že oba RB měly kolize a jeden… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

            • Mike17

              Mike17

              217.170.105.XXX
              Tož kdyby nepokazili kvaldu a nevyhnal ho Sainz mimo trať hned na začátku, viděli by Renaulty zadní křídlo dvojky RB. A jestli jsem dobře viděl, i Kvjatovi zavazel nějaký šnek s Renaultem. 03

              + 0 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Adi

                Adi

                95.82.135.XXX
                Na to, jakou bídu oba Honda týmy v Monze předvedly píšeš dost sebevědomě. Sobotní výsledky rozhodne nezarucovaly Albonovi místo před Renaultama a neděle to jen potvrzovala. Albon byl možná na čistém vzduchu o par desetin před Hulkem, ale i přes to, ze času dohnat “o třídu horší” auto měl dost, tak si ani nečuchl, ani 1x DRS. A porovnávat tempo se sporivou jízdou Ricciho úplně nejde. Opět best lap dali RB i Renault na konci závodu a rozdíl je par desetin. Navíc RB měl asi nejviditelnější aero paket na Monzu, ani to jim nepomohlo. Proste Hondě v rozhodující chvíli chybí koně a na bezmocnosti Maxe proti Checovi to bylo zcela evidentně vidět. Co si jako myslis, ze by vymyslel proti Renaultum, kteří byli ještě o dost rychlejší než RP?! Napovim ti - nic ;)

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  217.170.105.XXX
                  Bídu? Podle čeho soudíš?
                  Kvalda: Hodnotíš podle kterého kola? Podle toho oficiálního Albonova, které zajel pod žlutými vlajkami na půl plynu? Nebo podle toho, které nezajel kvůli zdržovací taktice těch, co se jim nezajetí hodilo? Nebo snad kvůli úplné absenci rychlého kola Maxe? Trochu slabé, dokazovat rychlost na někom, kdo nezajel jediné rychlé kolo. Loni ztrácel RB 1,5s, porovnej s letošním kolem zajetým na půl plynu 03
                  A závod? Kdyby Sainz Albona nevytlačil, Renaulty by neviděly ani jeho zadní křídlo. Max dojel za nimi 15 a 30s, se zastávkou navíc, výměnou křídla a spoustou předjíždění a zdržování. A pokud jde o něj, na slabý Mercedes nestačil, ale silný Renault si namazal na chleba. 12 Ať se ti to líbí, nebo ne, rychlost měl RB o třídu vyšší, než Renault. Stačí se podívat na časy na čistém vzduchu. Renault se mohl srovnávat leda s STR. 13

                  + 1 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Adi

                    Adi

                    95.82.135.XXX
                    Humor ti nechybí. V čistém vzduchu byl Renault mnohdy rychejší než Mclaren klidně i téměř o 1s, viz např. letos v Silverstone a k čemu jim to bylo? RB byl v Monze horí než Renault, prostě se s tím faktem smiř. BTW, to, že Albon taktizoval a nevyjel dřív i přes fakt že neměl zajeté kolo oprvavdu není chyba Renaultu nebo McLarenu, ale pouze a jen demece RB 03 Nějak si zapomněl zmínit, proč Max ani to jedno kolo nezajel 03 A na tu tvoji 1,5s na PP loni vs letos... stačí se podívat na Renault, meziročně stáhnul 1.2s. A teď si představ, kde mohl Albon s Maxem skončit, kdyby letos něměli slabou Hondu 03

                    + 1 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      217.170.105.XXX
                      Mně vůbec nedělá problém smířit se s tím, že RB dojel za Renaulty. To je prostě fakt. Jen netuším, proč bych měl být zklamaný z Hondy. Sám sis všimnul, že v kvaldě to prokaučoval tým, ne motor. Maxovy problémy nebyly vážné, kdyby potřebovali zajet rychlé kolo, zajeli by ho. Neměli důvod, stejně by startoval z konce roštu. A pokud jde o závod, bylo naprosto zřejmé, že je na tom RB líp i na Monze, která svědčí továrnímu Renaultu, na rozdíl od Mekáče se stejným motorem. Stačí nesvádét vyjetí z tratě a strategické chyby týmu v kvaldě, na motor. A kupodivu to jelo i STR. Všiml sis, že Kvjat má už teď víc bodů, než s Renaultem? 13
                      Takže na tvou otázku je celkem jasná odpověď. Nebyli by na tom líp, je jen otázka, o kolik hůř. 03

                      + 0 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                • Petr Hloušek

                  Petr Hloušek

                  194.79.55.XXX
                  evidentně sis nevšiml na jakých pneumatikách byl Max a na jakých Checo když spolu bojovali na konci 03

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
              • Miroslav D.

                Miroslav D.

                194.228.59.XXX
                Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      81.19.11.XXX
      Tak, ze je na maximální výkon PJ R a M srovnatelná ví cely paddock. BTW toto tvrdí Mercedes, ne Renault 03

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • El.Senor

        El.Senor

        178.255.168.XXX
        Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Adi

          Adi

          95.82.135.XXX
          Loni se byl schopen s Renaultem Max bránit Mercedesu a Ferrari a dojel 2. (Nebýt pentle 5s). Letos 15 kol úplně bezmocně nahanel s Hondou a DRS stredopolovy RP. Takže vlastně mas pravdu, ještě ze Max konečně muže předjíždět v DRS a ne na brzdy 12 12 12 11 11 Jako vtip dobrý. 01

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            217.170.105.XXX
            Druhý? Co se podívat na výsledky? Loni brzdil Mercedes i Ferrari. Byl pomalejší než všichni jeho soupeři. Letos se dostal z posledního fleku a po výměně křídla na 8 flek. O tom by se mu loni mohlo jen zdát. 12

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        217.170.105.XXX
        No jo, kéž by se závod jezdil na maximální výkon. 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Adi

          Adi

          95.82.135.XXX
          To řekni Kvyatovi, ten neměl ani výkon ani spolehlivost, my alespoň ten výkon máme 03 01

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            217.170.105.XXX
            Výkon máte větší jedině v kvaldě. A o spolehlivosti bych od fanouška Renaultu očekával pouze velké ticho. 12

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama