DISKUZE K ČLÁNKU "Extrémně konkurenceschopný motor, růžová budoucnost." Williams zůstává u Mercedesu až do roku 2025
Williams s Mercedesem dnes potvrdili prodloužení vzájemné spolupráce v oblasti pohonných jednotek.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Extrémně konkurenceschopný motor, růžová budoucnost." Williams zůstává u Mercedesu až do roku 2025
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
Adi
23:05 13.09.2019 95.82.135.XXXNa to, jakou bídu oba Honda týmy v Monze předvedly píšeš dost sebevědomě. Sobotní výsledky rozhodne nezarucovaly Albonovi místo před Renaultama a neděle to jen potvrzovala. Albon byl možná na čistém vzduchu o par desetin před Hulkem, ale i přes to, ze času dohnat “o třídu horší” auto měl dost, tak si ani nečuchl, ani 1x DRS. A porovnávat tempo se sporivou jízdou Ricciho úplně nejde. Opět best lap dali RB i Renault na konci závodu a rozdíl je par desetin. Navíc RB měl asi nejviditelnější aero paket na Monzu, ani to jim nepomohlo. Proste Hondě v rozhodující chvíli chybí koně a na bezmocnosti Maxe proti Checovi to bylo zcela evidentně vidět. Co si jako myslis, ze by vymyslel proti Renaultum, kteří byli ještě o dost rychlejší než RP?! Napovim ti - nic ;)-
Mike17
12:29 14.09.2019 217.170.105.XXXBídu? Podle čeho soudíš?
Kvalda: Hodnotíš podle kterého kola? Podle toho oficiálního Albonova, které zajel pod žlutými vlajkami na půl plynu? Nebo podle toho, které nezajel kvůli zdržovací taktice těch, co se jim nezajetí hodilo? Nebo snad kvůli úplné absenci rychlého kola Maxe? Trochu slabé, dokazovat rychlost na někom, kdo nezajel jediné rychlé kolo. Loni ztrácel RB 1,5s, porovnej s letošním kolem zajetým na půl plynu
A závod? Kdyby Sainz Albona nevytlačil, Renaulty by neviděly ani jeho zadní křídlo. Max dojel za nimi 15 a 30s, se zastávkou navíc, výměnou křídla a spoustou předjíždění a zdržování. A pokud jde o něj, na slabý Mercedes nestačil, ale silný Renault si namazal na chleba. Ať se ti to líbí, nebo ne, rychlost měl RB o třídu vyšší, než Renault. Stačí se podívat na časy na čistém vzduchu. Renault se mohl srovnávat leda s STR.-
Adi
18:50 14.09.2019 95.82.135.XXXHumor ti nechybí. V čistém vzduchu byl Renault mnohdy rychejší než Mclaren klidně i téměř o 1s, viz např. letos v Silverstone a k čemu jim to bylo? RB byl v Monze horí než Renault, prostě se s tím faktem smiř. BTW, to, že Albon taktizoval a nevyjel dřív i přes fakt že neměl zajeté kolo oprvavdu není chyba Renaultu nebo McLarenu, ale pouze a jen demece RB Nějak si zapomněl zmínit, proč Max ani to jedno kolo nezajel A na tu tvoji 1,5s na PP loni vs letos... stačí se podívat na Renault, meziročně stáhnul 1.2s. A teď si představ, kde mohl Albon s Maxem skončit, kdyby letos něměli slabou Hondu-
Mike17
10:28 15.09.2019 217.170.105.XXXMně vůbec nedělá problém smířit se s tím, že RB dojel za Renaulty. To je prostě fakt. Jen netuším, proč bych měl být zklamaný z Hondy. Sám sis všimnul, že v kvaldě to prokaučoval tým, ne motor. Maxovy problémy nebyly vážné, kdyby potřebovali zajet rychlé kolo, zajeli by ho. Neměli důvod, stejně by startoval z konce roštu. A pokud jde o závod, bylo naprosto zřejmé, že je na tom RB líp i na Monze, která svědčí továrnímu Renaultu, na rozdíl od Mekáče se stejným motorem. Stačí nesvádét vyjetí z tratě a strategické chyby týmu v kvaldě, na motor. A kupodivu to jelo i STR. Všiml sis, že Kvjat má už teď víc bodů, než s Renaultem?
Takže na tvou otázku je celkem jasná odpověď. Nebyli by na tom líp, je jen otázka, o kolik hůř.
-
-
-
Petr Hloušek
19:54 15.09.2019 194.79.55.XXXevidentně sis nevšiml na jakých pneumatikách byl Max a na jakých Checo když spolu bojovali na konci
-
-
Miroslav D.
23:11 13.09.2019 194.228.59.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
-
-
-
-
-
El.Senor
16:47 13.09.2019 178.255.168.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
Adi
23:14 13.09.2019 95.82.135.XXXLoni se byl schopen s Renaultem Max bránit Mercedesu a Ferrari a dojel 2. (Nebýt pentle 5s). Letos 15 kol úplně bezmocně nahanel s Hondou a DRS stredopolovy RP. Takže vlastně mas pravdu, ještě ze Max konečně muže předjíždět v DRS a ne na brzdy Jako vtip dobrý.
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek