DISKUZE K ČLÁNKU Honda chystá velká vylepšení. Marko začíná mluvit o titulu
Kolují zvěsti o možnosti přestupu Maxe Verstappena do Mercedesu. Obávají se jich u Red Bullu? Čím chtějí mladou hvězdu přesvědčit k setrvání?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Honda chystá velká vylepšení. Marko začíná mluvit o titulu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Iscarian
21:29 30.07.2019 89.177.215.XXX
Pokud bude Max startovat z první řady, pokud Honda vylepší motor... Na můj vkus dvě docela zásadní věci, které i když Red Bullu vyjdou, nezajistí pro Red Bull automaticky vítězství. No a další věc, u Mercedesu ani Ferrari určitě nestojí se založenými rukami, takže...
Petr Hloušek
21:23 30.07.2019 194.79.55.XXX
a jak bylo vidět v posledních dvou celkem motorových závodech, tak ztrácejí v kvaldě velmi málo
Petr Hloušek
20:54 30.07.2019 194.79.55.XXX
například už o víkendu v Maďarsku je považuju za největší favority tohoto závodu, dál se uvidí, jejich progres je opět vynikající stejně jako v předchozích sezonách
GRAHAM
20:42 30.07.2019 77.236.218.XXX
Redbull značně vylepšil šásko, které je už buď na úrovni , někde i před ostatnímy z TOP 3. Bude zaležet na trati. S pneumatikami to umí, faktor Max funguje. Pokud Honda ještě zvýší výkon, tak by tam měli zcela jistě být.
Otázkou je, co na to Mercedes. Ten bude teď dolaďovat šásko a rozhodně pomalejší nebude a Ferrari bych taky nepodceňoval. Budou tratě kde budou pekelně rychlí.
Mohlo by to být zajímavé, proti nido nebude.
Jinak ale Honda dle mého názoru musí hodně máknout. Je potřeba si uvědomit že konkurence už hodně dlouho pracuje a vyvíjí motory pro další sezónu. Ten časový skluz musí dohnat, jinak další sezónu, na začátku mohou mít problém.
Na druhou stranu, krom kvalifikace už motory mají mnohem měnší vliv na výkonost, než dříve. Je to relativně srovnané. Aspoň to tak zvenčí vypadá. Škoda že o tomto je tak málo informací. Systémy ERS , spotřeba účinnost tam může hrát velkou roli a zvenčí to poznat nejde.
Jinak "říká" se, že vylepšení Hondy by mělo mít 20 koní. Zda do kvaldy, či do race módu, nebylo řečeno.
Otázkou je, co na to Mercedes. Ten bude teď dolaďovat šásko a rozhodně pomalejší nebude a Ferrari bych taky nepodceňoval. Budou tratě kde budou pekelně rychlí.
Mohlo by to být zajímavé, proti nido nebude.
Jinak ale Honda dle mého názoru musí hodně máknout. Je potřeba si uvědomit že konkurence už hodně dlouho pracuje a vyvíjí motory pro další sezónu. Ten časový skluz musí dohnat, jinak další sezónu, na začátku mohou mít problém.
Na druhou stranu, krom kvalifikace už motory mají mnohem měnší vliv na výkonost, než dříve. Je to relativně srovnané. Aspoň to tak zvenčí vypadá. Škoda že o tomto je tak málo informací. Systémy ERS , spotřeba účinnost tam může hrát velkou roli a zvenčí to poznat nejde.
Jinak "říká" se, že vylepšení Hondy by mělo mít 20 koní. Zda do kvaldy, či do race módu, nebylo řečeno.
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek