DISKUZE K ČLÁNKU "Leclercovi se hluboce omlouváme, takové chyby už nesmíme opakovat," zlobí se ředitel Ferrari Camilleri

Výkonný ředitel Ferrari Louis Camilleri se hluboce omlouvá mladému jezdci Charlesovi Leclercovi za to, jak mu zničili víkendovou Velkou cenu Monaka. Podobné chyby, jako se dopustili v úvodní části sobotní kvalifikace, se podle něj už nesmí opakovat.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Leclercovi se hluboce omlouváme, takové chyby už nesmíme opakovat," zlobí se ředitel Ferrari Camilleri

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 35, poslední 06.06.2019 16:08 Vložte komentář

Nejlepší názory

» tom11 (Hlasovali 4 lidé) 31.05.2019 12:11
při čtení vět: "Hluboce se mu omlouváme!… »
» Situs (Hlasovali 3 lidé) 31.05.2019 12:20
Mě to zní jako hluboce se omlouváme, k takovému… »
» airwar1939 (Hlasovali 3 lidé) 01.06.2019 18:55
Kdyby to měli všichni, co jsou slabí jak čaj,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

SergioPÉREZ

SergioPÉREZ

78.108.149.XXX
proč to ještě neodpískají,..všichni včetně jezdců jsou slabí jak čaj,.. 02

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mansell_fan

Mansell_fan

37.188.161.XXX
Předělávají zavěšení. No jasně, právě tam je zakopaný pes. Nejde jen o hydraulické aktuátory, které za dva roky dovedl Mercedes k dokonalosti (a které dle mého už měly být zakázány na konci roku 2017, protože to prostě jde proti duchu pravidel, ale známe holt FIA) a které Ferrari podcenilo a má ve vývoji víc než roční skluz. Mercedes je nejdál taky v čarování s trakcí. To co kluci používají je už ale opravdu vyšší dívčí. Vůle v uložení zadní nápravy, kouzla se svorností zadních kol, geometrie ze které by techniky na STK kleplo... Éra motorů už skončila, je úplně jedno jaký má kdo výkon, rozhodujou tyhle věci. Mercedes to pochopil, Ferrari zaspalo 17

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

77.48.94.XXX
jj, už se těším, co nám připraví za překvapení v Kanadě 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jirka_1

Jirka_1

217.30.64.XXX
Když přišel Schumi do Ferrari, nebyla to žádná sláva, rudí byli rádi, že byli rádi. Ale přivedl si "svoje" lidi neitalské národnosti a začali pracovat. Kupodivu se jim podařilo snad třikrát za sezónu vyhrát, což byl v době Williamsu a jeho zlaté éry docela div. Klacek pod nohy jim pak hodil McLaren, Newey postavil skutečně špičkové auto a jen Schumi nedostával kolo. Jenže se pracovalo a pracovalo a následně vznikla šňůra 6 titulů v PK a 5 v jezdcích. Pravdou je, že Ferrari extrémně testovalo, což dnes nejde, prakticky co se dnes nakreslí, to musí fungovat a když to nedopadne, je na dlouho utrum. Kromě toho ten obrovský tlak zvenčí i zevnitř dělá své. Loni měli na to vyhrát aspoň titul v jezdcích, ale díky primitivním chybám Seba nebylo nic. A letos je to doslova děs. Nebýt chyby RB v boxech, měl by zatím Mercedes ve všech závodech double a podle všeho by se Vettel na bednu ani nedostal.
Ferrari se už nemůže vymlouvat na PJ, protože výkonu má srovnatelně a možná o facku víc. Ale auto jim nejede a nejede a nebýt PJ, motali by se okolo desátého místa a ještě se štěstím. Kromě toho jejich fenomenální závodní taktika je pro většinu lidí nepochopitelná a upřednostňování Seba před rychlejším Charlesem také mnoho fanoušků nadzvedává. Seb je mimo, jeho výkon jde dolů a jestli skutečně přemýšlí o konci kariéry, dělá jen dobře. Pokud vnoříte své pohledy do tabulek, je jasné, že pokud skutečně Mercedes na něco nezkolabuje, tak je už teď prakticky o titulech rozhodnuto. Jestli Lewis nebo Valtteri nevím, ale nevěřím tomu, že se mezi ně někdo jiný dostane.

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jirka_1

Jirka_1

217.30.64.XXX
Bych řekl, že na těch nových chybách intenzívně pracují... 12

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jirka_1

Jirka_1

217.30.64.XXX
Jenom Binotto? 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
To se stává, i když taky maximálně jednou za deset let! 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
On uznal, že se spletl 16

13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kevin

Kevin

80.250.28.XXX
Týmy chyby dělají, nakonec i Mercedes zaváhal při výběru pneumatik, ale tohle je na hranici lajdáctví. Ve Ferrari jako by občas chyběl zdravý rozum, dokážu pochopit situaci, když mají auto výkonnostně podobné nejbližším soupeřům a chtěli by podobným přístupem ušetřit např. pneumatiky do závodu. Oni ale ke všem závodům přistupují tak, jako že vítězství nebo nic. Snad kvůli image značky, snad kvůli tlaku tifosi a novinářům. Každopádně k závodům by měli přistupovat tak, na co mají vůz, ale oni vždycky riskují ve snaze porazit nejlepšího na roštu aniž by si hlídali záda. Když jsou ve výkonnosti mnohem dál od Mercedesu než k Redbullu, tak si mají pokrývat Redbull a vozit tak povinně body, na které mají auto. Mercedes si hlídá nejbližšího soupeře, Ferrari má Rebull těsně za zády a někdy ani to ne, ale míří na Mercedes Tím neustálým riskováním se připravuj o spousty bodů, které by jinak jízdou na jistotu mohli dovézt. A to se týká Vettela a v posledním závodě i Leclerca při přístupu k jejich závodům. Charlesovo rozpoložení je pochopitelné, ale je třeba za každé situace k věcem přistupovat s chladnou hlavou. Bojovat když to dává smysl a smířit se i se špatnou pozicí, když jsou špatné vyhlídky. No a Monako takové je, pokud někdo neudělá chybu případně nejede po ráfcích, tak se prakticky předjet nedá. Grosjean to řekl dobře, raději ho pustil dopředu s tím, že pokud mu někdo dobrovolně neotevře dveře, tak to jistě skončí nehodou. Tenhle závod byl v jeho podání výjimka, snad se z něj pod tlakem okolností nestane takový ten zbrklý střelec, který to pošle do každého volného prostoru s tím, že to možná vyjde. Takové jezdce, kteří neberou ohled na soupeře moc nemusím.
Jinak si myslím, že hlavní problém Ferrari netkví v osobách šéfů týmu. Těch už tam bylo několik a nedá se moc věřit tomu, že byli všichni neschopní manageři. Ani bych to nesváděl na jejich národnost a ani nevěřím tomu, že by Wolf dokázal z téhle organizace vydupat o moc víc. Binnoto si podle mě zaslouží mnohem víc času na to, aby ukázal jestli umí nebo neumí.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Mě to zní jako hluboce se omlouváme, k takovému nedopatření dochází maximálně jednou za deset let! 11

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

77.48.94.XXX
při čtení vět: "Hluboce se mu omlouváme! Hlavní je, abychom už takové chyby neopakovali. K těmto věcem žel dochází, ale důležité je, abychom nedělali tytéž chyby znovu." mě jako první napadl dovětek: "je třeba najít nové chyby a udělat je". řekl bych pro Ferko zejména letos typické 18

+ 4 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Momentálně to nevypadá moc dobře, ale věřím, že zase bude lépe.
Forza Ferrari!
( A binnoto ven 13)

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
16

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
ať se mi to nelíbí, tak ferrari k úspěchu potřebuje neitalské vedení, jakmile tomu kraluje ital, tak v týmu panuje pouze neskutečný bordel...

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Tady se asi opravdu nedá dělat nic jiného než si z toho vzít ponaučení a hodit to za hlavu, i když to v Leclercovi asi ještě chvíli přetrvá. Byla to hloupá a z mého pohledu neskutečně amatérská chyba.

V každém případě to vypadá že ačkoliv jsem docela kvitoval vytlačení Arrivabeneho Binottem tak tady jsem se sekl, protože ten tým je teď možná bez strachu ale tím to končí a je tam teď spousta dalších negativ. Binotto by měl hlavní pozici vedoucího týmu přenechat jinému kalibru. Může si najít člověka který mu bude vyhovovat, ale někoho tam potřebuje. Ještě že můžou alespoň utrácet víc a víc, dokud to jde 13

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama