DISKUZE K ČLÁNKU Honda věří, že by její motory už mohly zvládnout požadovanou vzdálenost 7 závodů
Představitelé Hondy jsou optimističtí, pokud jde o jejich poslední specifikaci pohonné jednotky a její schopnost ujet bez poruchy vzdálenost sedmi velkých cen, což doposud po svém návratu do F1 v roce 2015 nedokázala.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Honda věří, že by její motory už mohly zvládnout požadovanou vzdálenost 7 závodů
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
daaviid23
10:01 31.05.2019 90.182.169.XXX
Já jsem řešil fandění Hondě, on začal nesmyslně rejpat do Ferrari a toho se chytl Mike a rejpnul na efektivitu, načež se do toho chudák Hellhogr podle tebe zamotal.
Takže ano, přímo efektivitu neřešil první ale svým komentářem vyvolal tuhle diskuzi. Nemám pravdu?
Takže ano, přímo efektivitu neřešil první ale svým komentářem vyvolal tuhle diskuzi. Nemám pravdu?
Situs
09:50 31.05.2019 85.70.164.XXX
Není chybná, jen je potřeba vědět že to je právě relativní a co je zvýhodněno. Je to jako přepočítávat peníz jen na titul třeba za posledních 10 let. Je jasné že ten s polovičním rozpočtem si prostě nevrzne. Na druhou stranu porovnat to u týmů s podobným rozpočtem, třeba jako Ferrari RedBull Mercedes, je to docela jiná. A celkově by nejhůře dopadlo Ferrari se všemi týmy. Protože z těch co nezískali v posledních 10 let titul utratili oproti ostatním megamonstrozní balík. Prostě je to relativní.
Kevin
09:43 31.05.2019 80.250.28.XXX
Mně diskuse na téma vynaložené peníze na bod nepříjde chybná, to je relevantní věc. A co se pointy týče, v mých očích právě i na tomto ukázal, jak tendenční ve skutečnosti je. Samozřejmě není jediný, každý má právo na svůj názor, být fandou toho či ono temu a nemít v libosti zase jiné. Na druhou stranu by to mělo být věcné a korektní. Ale to už je na jiné téma...
Situs
09:26 31.05.2019 85.70.164.XXX
Však určitě, týmy co chtěj vyhrávat do toho dávají co nejvíce právě za tím účelem a to je oč tu běží. Ovšem ne každý na to má potřebný balík, to je taky potřeba si přiznat. Možná je většině lidí šumák zda se přidělují body lineárně či progresivně, ale jde o to že to má vliv na přepočítávání peněz na bod. Efektivita v F1 teď tak trochu vlastně neexistuje, respektive je to druhořadá věc. Teď jde jen o to kolik na to kdo má a kdo ten titul na konci sebere. Až budou rozpočtové stropy, pak to bude jiná Teda nevím jaké to bude, ale mělo by to být více o té efektivnosti a kvalitně utracené koruně.
Kevin
09:16 31.05.2019 80.250.28.XXX
Řekl docela citace:
To jen tak pro Mika, který zase psal nesmysly, že McLaren a Renault musí vynaložit větší finanční prostředky na to, aby získaly body, hold když někdo neví a jen plácá.
To že se rudí propadají to přišlo na scénu až po té, co byl usvědčený z toho, že ten co plácá je on sám.
To jen tak pro Mika, který zase psal nesmysly, že McLaren a Renault musí vynaložit větší finanční prostředky na to, aby získaly body, hold když někdo neví a jen plácá.
To že se rudí propadají to přišlo na scénu až po té, co byl usvědčený z toho, že ten co plácá je on sám.
Kevin
09:14 31.05.2019 80.250.28.XXX
Prostě když HellHogr tvrdil, že rudí vynakládají na zisk jednoho bodu větší prostředky než třeba Mclaren či Renault, tak se zde ozvalo pár lidí, kteří na ten nesmysl poukázalo. Nevím, kdo určuje co je správná a špatná metodika, fakt je ten, že tohle přepočítávání se objevuje v článcích roky.
Kromě toho, většině diváků jsou nějaké lineární či progresivní body šumák, na závody hledí optikou první druhý třetí… Titul vyhrál ten a ten a někoho třeba ani neuvidí na stupních vítězů. Pak za delší dobu si pamatují jen jména a počty titulů buď jezdců nebo stájí. Lidé od marketingu, by se k tomu asi mohli vyjádřit nějak fundovaněji, zdali je lepší mít nižší rozpočet končit třeba šestý nebo větší rozpočet a končit alespoň na stupních vítězů. Také pochybuji o tom, že se najde velké množství diváků přepočteno na %, kteří budou za 15 let přemýšlet nad tím, kdo byl relativní leader nějaké skupiny, že třeba dříve Force India, nyní Racing Point odváděla vzhledem k rozpočtu lepší práci než někdo jiný. Většina lidi si bude pamatovat absolutní výsledky, titul mě ten a snad porazil toho. Nebo je možné si vymyslet další metodiku, zdali team tvoří zisk nebo finanční ztrátu za sezonu apod.
Kromě toho, většině diváků jsou nějaké lineární či progresivní body šumák, na závody hledí optikou první druhý třetí… Titul vyhrál ten a ten a někoho třeba ani neuvidí na stupních vítězů. Pak za delší dobu si pamatují jen jména a počty titulů buď jezdců nebo stájí. Lidé od marketingu, by se k tomu asi mohli vyjádřit nějak fundovaněji, zdali je lepší mít nižší rozpočet končit třeba šestý nebo větší rozpočet a končit alespoň na stupních vítězů. Také pochybuji o tom, že se najde velké množství diváků přepočteno na %, kteří budou za 15 let přemýšlet nad tím, kdo byl relativní leader nějaké skupiny, že třeba dříve Force India, nyní Racing Point odváděla vzhledem k rozpočtu lepší práci než někdo jiný. Většina lidi si bude pamatovat absolutní výsledky, titul mě ten a snad porazil toho. Nebo je možné si vymyslet další metodiku, zdali team tvoří zisk nebo finanční ztrátu za sezonu apod.
Situs
08:02 31.05.2019 85.70.164.XXX
Ajaj, tady samo přepočítávat na kolik přijde peněz jednotlivý bod není správná metodika pro hodnocení úspěšnosti či efektivnosti. Jelikož je přidělování bodů progresivní tak jsou progresivně zvýhodněni ti vpředu, kdyby se bodovala všechna místa lineárně s odstupem jednoho bodu tak by se to najednou otočilo o 106. Jestli chcete někoho porovnávat s ohledem na peníze tak je nejlepší rozdělit dané týmy do skupin dle financí a tam porovnat kdo si jak vede. No Ferrari se opravdu s jejich rekordním balíkem asi letos chválit nebude, že. Další skupina by asi měli v dnešní době být B-týmy, ale to už je na jiné povídání
Aktuálně
Poslední závod 9.6.2024
GP Kanady70 kol (305,270 km)
Gilles Villeneuve Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
Příští závod 23.06.2024
GP Špan?lska 66 kol (307.236 km)
Circuit de Catalunyadní | hod | min | sek