DISKUZE K ČLÁNKU Honda věří, že by její motory už mohly zvládnout požadovanou vzdálenost 7 závodů

Představitelé Hondy jsou optimističtí, pokud jde o jejich poslední specifikaci pohonné jednotky a její schopnost ujet bez poruchy vzdálenost sedmi velkých cen, což doposud po svém návratu do F1 v roce 2015 nedokázala.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Honda věří, že by její motory už mohly zvládnout požadovanou vzdálenost 7 závodů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 169, poslední 04.06.2019 15:53 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovali 4 lidé) 30.05.2019 17:01
Já nevím, co čteš ty. Já čtu od Hellhogra, že… »
» Situs (Hlasovali 4 lidé) 30.05.2019 17:23
Jak zase? Když řekli že pojedou na 5 motorů tak… »
» daaviid23 (Hlasovali 4 lidé) 30.05.2019 20:18
Já vidím jen nepřehlednou změť čísel. »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
A proč zrovna 10 let? 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
To je relativní 11 V každém případě by se toho měl někdo chytit a udělat tabulku utraceného balíku peněz týmů za posledních 10 let a k tomu počet titulů 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Přiznání se přijímá 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Ano, řešil jsem Hondu pod článkem o Hondě....jsem vinen. 12

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
No toto, nenadával jsi na argumentaci " je to relativní" ? 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Na začátku jsi byl teda ty 18 Pan provokatér 14

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Já jsem řešil fandění Hondě, on začal nesmyslně rejpat do Ferrari a toho se chytl Mike a rejpnul na efektivitu, načež se do toho chudák Hellhogr podle tebe zamotal.

Takže ano, přímo efektivitu neřešil první ale svým komentářem vyvolal tuhle diskuzi. Nemám pravdu? 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Koukni na poslední komentář ke komentáři před ním, tak to začalo 14

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Není chybná, jen je potřeba vědět že to je právě relativní a co je zvýhodněno. Je to jako přepočítávat peníz jen na titul třeba za posledních 10 let. Je jasné že ten s polovičním rozpočtem si prostě nevrzne. Na druhou stranu porovnat to u týmů s podobným rozpočtem, třeba jako Ferrari RedBull Mercedes, je to docela jiná. A celkově by nejhůře dopadlo Ferrari se všemi týmy. Protože z těch co nezískali v posledních 10 let titul utratili oproti ostatním megamonstrozní balík. Prostě je to relativní.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Nechal vtáhnout? On tu začal off-topic řešit peníze Ferrari 18

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kevin

Kevin

80.250.28.XXX
Mně diskuse na téma vynaložené peníze na bod nepříjde chybná, to je relevantní věc. A co se pointy týče, v mých očích právě i na tomto ukázal, jak tendenční ve skutečnosti je. Samozřejmě není jediný, každý má právo na svůj názor, být fandou toho či ono temu a nemít v libosti zase jiné. Na druhou stranu by to mělo být věcné a korektní. Ale to už je na jiné téma...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Chápu, ale do té diskuze s vynaložením peněz na bod se nechal jen zbytečně a chybně vtáhnout. Jeho pointa byla opravdu jinde a myslím že vynaložený peníz u Ferrari teď opravdu nepředstavuje výsledkovou metu kterou měl přinést.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Však určitě, týmy co chtěj vyhrávat do toho dávají co nejvíce právě za tím účelem a to je oč tu běží. Ovšem ne každý na to má potřebný balík, to je taky potřeba si přiznat. Možná je většině lidí šumák zda se přidělují body lineárně či progresivně, ale jde o to že to má vliv na přepočítávání peněz na bod. Efektivita v F1 teď tak trochu vlastně neexistuje, respektive je to druhořadá věc. Teď jde jen o to kolik na to kdo má a kdo ten titul na konci sebere. Až budou rozpočtové stropy, pak to bude jiná 03 Teda nevím jaké to bude, ale mělo by to být více o té efektivnosti a kvalitně utracené koruně.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kevin

Kevin

80.250.28.XXX
Řekl docela citace:
To jen tak pro Mika, který zase psal nesmysly, že McLaren a Renault musí vynaložit větší finanční prostředky na to, aby získaly body, hold když někdo neví a jen plácá.
To že se rudí propadají to přišlo na scénu až po té, co byl usvědčený z toho, že ten co plácá je on sám.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kevin

Kevin

80.250.28.XXX
Prostě když HellHogr tvrdil, že rudí vynakládají na zisk jednoho bodu větší prostředky než třeba Mclaren či Renault, tak se zde ozvalo pár lidí, kteří na ten nesmysl poukázalo. Nevím, kdo určuje co je správná a špatná metodika, fakt je ten, že tohle přepočítávání se objevuje v článcích roky.
Kromě toho, většině diváků jsou nějaké lineární či progresivní body šumák, na závody hledí optikou první druhý třetí… Titul vyhrál ten a ten a někoho třeba ani neuvidí na stupních vítězů. Pak za delší dobu si pamatují jen jména a počty titulů buď jezdců nebo stájí. Lidé od marketingu, by se k tomu asi mohli vyjádřit nějak fundovaněji, zdali je lepší mít nižší rozpočet končit třeba šestý nebo větší rozpočet a končit alespoň na stupních vítězů. Také pochybuji o tom, že se najde velké množství diváků přepočteno na %, kteří budou za 15 let přemýšlet nad tím, kdo byl relativní leader nějaké skupiny, že třeba dříve Force India, nyní Racing Point odváděla vzhledem k rozpočtu lepší práci než někdo jiný. Většina lidi si bude pamatovat absolutní výsledky, titul mě ten a snad porazil toho. Nebo je možné si vymyslet další metodiku, zdali team tvoří zisk nebo finanční ztrátu za sezonu apod.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
... pardon, Senna Vettela samo 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Ne tak docela, on jen řekl o Ferrari že s daleko větším rozpočtem se propadá dolů.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Porovnávat efektivitu začal tvůj kolega.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Ajaj, tady samo přepočítávat na kolik přijde peněz jednotlivý bod není správná metodika pro hodnocení úspěšnosti či efektivnosti. Jelikož je přidělování bodů progresivní tak jsou progresivně zvýhodněni ti vpředu, kdyby se bodovala všechna místa lineárně s odstupem jednoho bodu tak by se to najednou otočilo o 106. Jestli chcete někoho porovnávat s ohledem na peníze tak je nejlepší rozdělit dané týmy do skupin dle financí a tam porovnat kdo si jak vede. No Ferrari se opravdu s jejich rekordním balíkem asi letos chválit nebude, že. Další skupina by asi měli v dnešní době být B-týmy, ale to už je na jiné povídání 18

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kevin

Kevin

80.250.28.XXX
Ale ale, tady je Tvoje citace 19

To jen tak pro Mika, který zase psal nesmysly, že McLaren a Renault musí vynaložit větší finanční prostředky na to, aby získaly body, hold když někdo neví a jen plácá

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

Alex Albon si nárazem do Zdi šampionů zkomplikoval situaci (ilustrační foto)

V třetím tréninku Mercedesy jako kdysi, triumf jim "pokazil" Verstappen

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama