DISKUZE K ČLÁNKU Kvalifikace pod taktovkou Mercedesu v čele s Bottasem s velkým náskokem na Ferrari i Red Bull

Vstup do evropské části letošní sezóny F1 zvládl nejlépe Mercedes a Ferrari se tak i po avizovaných vylepšeních pohonné jednotky musí zatím dívat na jejich největšího konkurenta z úctyhodné dálky. Jak probíhala kvalifikace na pátý závod na španělském okruhu nedaleko Barcelony?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Kvalifikace pod taktovkou Mercedesu v čele s Bottasem s velkým náskokem na Ferrari i Red Bull

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 146, poslední 12.05.2019 14:57 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Je až zarážející jak si RedBull drží lajnu s minulou sezonou vůči Mercedesu, jen o nějaké 3-4 desetiny horší.
    [odkaz na stránku]

    Ve Ferrari je patrná sázka na menší odpor a s tím ale i přítlak. Zatím to ovoce rozhodně nepřináší.
    [odkaz na stránku]

    RedBull se k Ferrari dostává na zoubek, z Verstappena musejí být nervózní.
    [odkaz na stránku]

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      91.245.26.XXX
      01

      Jen ještě, dole si psal o tom, že Ferrari se meziročně nejméně zlepšilo. Nahodíš prosím i tenhle graf?

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      89.24.58.XXX
      Ve výsledku je to špatné pro obě stáje, měl by si celkový graf zlepšení či zhoršení týmu v Barceloně? 04

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Hormón

      Hormón

      37.188.243.XXX
      Jestli si dobre pamatuji, tak mel na zacatku lonske sezony Mercedes problemy s pneu a tim ztracel. Kdyby ty problemy nemel, mozna byly rychly jako dnes. Mercedes pred lety zacal se super motorem a kdyz ho ostatni skoro dorovnali, ukazal se Mercedes jako tym ktery dokaze k super motoru postavit spickove sasi. Nebal bych se rici, ze letos je jejich sasi nejlepsi, nejkomplexnejsi.

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Barcelona v podání Alonsa byla loni až příliš dobrá 12 Ale dám ruku do ohně že je to letos poslední závod kdy jsme od Mercedesu dál než loni. Teda beru zpět, Monako bude taky zavánět, ten přítlak není u McLarenu nejlepší, takže raději až po něm.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        91.245.26.XXX
        O kolik že to chtěli letos navýšit rozpočet? 100 -150 mega?
        Nemohl jsem se rozhodnout jestli je letos největší zklamání Renault nebo Ferrari ale tenhle víkend jasně hovoří pro Ferrari

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          89.24.58.XXX
          Tady v tom nesouhlasím, McLaren ztratil hlavně v posledním sektoru, kde je to o trakci, kteoru McLaren řeší už dlouho, sketro 1 a hlavně 2 byl právě dobrý, Sainz při druhém pokusu v Q2 byl 0,478s po druhém sektoru za Bottasem časově 16

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          Rovnou sem dám i ten Renault, nad tímhle si určitě musí drbat hlavu pořádně [odkaz na stránku]

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          89.24.58.XXX
          Ale proč tě to překvapuje? dříve se ohánělo Ferrari, že musí dohnat ztrátu motorově, teď to bdue čím? sorry, ale Ferrari si vytvořilo uvnitř týmu bordel a místo soustředění se na práci se soustředili o boj postu team bosse, proč se nepodívají na vzor McLarenu, kde Zak jezdí s týmem na závody a má nastarost ten závodní tým a v tvoárně se Zak zase musí zodpovídat nově Mr Porsche budovateli, ano už tam pracuje

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • daaviid23

          daaviid23

          91.245.26.XXX
          No jo no, on byl dobrej když zrovna neházel ručník 13 13 18

          + 2 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            Chce to tam přítlak, jako v Monaku.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            Takže pořád 11

            + 2 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • daaviid23

            daaviid23

            91.245.26.XXX
            Však ano. Když byl ještě Marchione naživu tak měl Arivabane pevnou pozici a vládnul pevnou rukou, což špageťáci potřebují. Po smrti šéfa nastala anarchie a boj o koryta. Tohle nás dost možná stalo loňský titul.
            Kariérista Binnoto myslel jen na svoji kariéru a doskok nelogickemu rozhodnutí, kdy Binnoto sedí na dvou židlích. Jako šéf je nepřesvědčivý a ztracený čas si očividně vybral daň na kvalitě auta.

            Všechno zle 05

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • HellHogr

              HellHogr

              89.24.58.XXX
              To určitě jo, ale řekl bych, že Monako je dosti specifické, určitě mají na to dostat obě auta do Q3 v Monaku 04

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • HellHogr

              HellHogr

              89.24.58.XXX
              No zrovna Marchione rozhodl o konci Arriho, což byl další šok, Binotto jako dlouhletý pracovník Ferrari, kdy pracoval i s Majklem třeba, tak měl větší důvěru, problém je, že pokud tam nesedí někdo jako Arri, Todt, tak je Ferrari nezvladatelné, upřímně Wolf by to taky nezvládl, on je dobrá postavička, ale mít v týmu chaos, nezvládne to, on má výhodu v tom, že Mercedes z vedení řekl - ok, koupil si s Laudou akcie, tak mu to svěříme, stejně nemé technický dohled ... a v tom viddím ten hlavní rozdíl

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • daaviid23

                daaviid23

                91.245.26.XXX
                No ano, Arii měl skončit tak jako tak ale Binnoto měl zůstat technickým ředitelem. Teď je tam akorát bordel a Binnoto logicky nemůže stačit na všechno sám. Do teď nechápu, proč mu naložili tolik povinností.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      Skvělé grafy. 01 01 01

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      Skvělé grafy. 01 01 01

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.141.XXX
        Proti McLarenu a Renaultu hraje to, že loni zabalili vývoj už v květnu či červnu, měli o cca. čtyři měsíce víc času na vývoj letošního auta, a nic extra z toho nevytěžili. Nějak nevěřím že teď když se Mercedes dostal do tempa, budou něco extra stahovat.

        A pokud platí že Barcelona chyby na konstrukci vozu neodpouští, tak mají oba v konstrukci vozu zásadní problém.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama