DISKUZE K ČLÁNKU Renault pro rok 2019 volí odlišnou filozofii vylepšování vozu, v oblasti motoru doufá ve větší zisky

Renault pro letošní sezónu volí podle svého jezdce Daniela Ricciarda zcela novou filozofii vývoje vozu, což by mu mělo pomoci se udržet vpředu a dále stahovat deficit v oblasti pohonné jednotky.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault pro rok 2019 volí odlišnou filozofii vylepšování vozu, v oblasti motoru doufá ve větší zisky

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 41, poslední 10.03.2019 14:29 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Adi (Hlasovali 2 lidé) 08.03.2019 09:39
Souhlas jurge. Je pravda, že se PJ R Mercedesu… »
» airwar1939 (Hlasovali 2 lidé) 08.03.2019 13:50
Já jsem v testech žádné supetr přiblížení středu… »
» daaviid23 (Hlasovali 2 lidé) 08.03.2019 15:08
Tak ať se daří, konkurence je potřeba 03 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Tak kvalifikace je klíčovou součástí závodního víkendu, a kdyby se za ní dávali body, třeba 3, 2 a 1 pro první tři, tak by to mělo vzhledem k jejímu významu logiku. A nepochybně by ji i zatraktivnilo. Ale nej kolo v závodě je sportovně o ničem.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

83.240.61.XXX
Ani nevíme s určitostí, jaký tým je 4. Dokonce se objevují hlasy, ze je to RB, pze 3. Je Renault. Vím však, ze při kvalifikacích loni ani zdaleka nebylo tolik týmu do 1s jako je tomu letos. A samozřejmě i loni Top týmy neukazaly svůj maximální potenciál.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Přiznávám se, že už si rozdíly z loňských simulací závodu nepamatuji, takže nemám co porovnávat, letos mě ale top tým středu pole příjde stále o více než sekundu na kolo pomalejší... a jak píši výše, něco mě říká, že především Ferrari a Mercedes rozhodně nevyložili všechny karty.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Jo, vím že už to bylo. A taky myslím, že je to zbytečné. Ale aspoň to musí zajet někdo na bodech. Ta kvalda by mi dávala větší smysl.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel003302

uzivatel003302

109.105.39.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Svého času už ve Formuli 1 něco podobného bylo, ale dnes mě to příjde jako úlet o ničem. Hlavně to je další krok, který ani o píď nezlepší závodění.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Kvalda za body nebude....mohla by zničit závod, kdyby ten bod byl potřebný, aby se někdo stal mistrem světa. A závod by už byl o ničem....

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Tak se prý bude dostávat bod za nejrychlejší kolo. Víte k tomu někdo něco? Co pole position?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Já bych počkal.....může mít pravdu. I po testech se do prvního závodu vyvíjí....

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Tak ať se daří, konkurence je potřeba 03

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

81.19.11.XXX
Staci se podívat, kde jsou s casema týmy středu letos a kde byli loni.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Pro někoho to výhodné být může, pro někoho ne. Pro Mercedes či Ferrari kteří jsou schopni se v každém závodě kvalifikovat na prvních místech a tyto pozice i s omezeným výkonem udržet to výhodné není, pro tým co ztrácí několik desetin na kolo, které umaže zvýšeným výkonem na úkor spolehlivosti, už to výhodné je.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Já jsem v testech žádné supetr přiblížení středu pole ke špičce při závodních simulacích neviděl... ba naopak si troufnu tvrdit, že TOP týmy je nejeli 100% na plno, takže ten rozdíl bude spíše větší, než se jevilo v testech.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
ArtaBAN

ArtaBAN

46.39.169.XXX
Zajimavy bude sledovat ,jak na tom budou v porovnani A-cka a B-cka s celkovou zivotnosti ,jestli se ty data budou podstate kopirovat bude to znamenat totozna nastaveni auta i motoru ,v pripade vetsich diferenci bude ve hre individualni rozhodovani na pozici jednotlivych staji ...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Tohle nejde odhadnout, když motor má vydržet 7 závodů. Třeba jim to bude držet, nakonec času na to měli dost, už by se neměli na nic vymlouvat. Pokud ale dokaží jet na 5 jednotek , s tím že jim to umožní mít větší výkon, tak proč ne. Výhodné to ale být nemůže, protože to by to Ferrari s Mercedesem taky dělali. Bude to z nouze ctnost.

Nakonec uvidíte, pokud Honda bude měnit častěji motory, tak sektaři od Hondy to budou nazývat plánovaným Upgrade motoru. 18

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
ArtaBAN

ArtaBAN

46.39.169.XXX
No zatim to vypada ,ze se snazi jako primarni ukol nahnat nejaky koniky coz se jim podle rychlosti v BAR docela povedlo,uvidime jak to pujde dohromady s zivotnosti a fungovanim celyho auta.Tezko predikovat kam se zaradi,ja osobne cekam velmi promenlive vysledky za dvojici "gigantu" a to kompletne celeho stredu pole ,snad vyjma Williku kteri si zarezervovali absolutni chvost a o malo lepsi bude celkove RP+HR ...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Nevím jak bude RB silný, myslím že v Hondě motoru jako takové problém nebude.....myslím že to bude hlavně o vývoji v sezóně. Někdo bude sypat hodně, někdo méně. Třeba Mclaren se myslím bude hodně soustředit už na F1 s jinými pneumatikami. Takže sypat do toho bude jen přiměřeně. Potřebují se i finančně stabilizovat, samozřejmě v módu, jak moc bude rychlé vylepšovaní potřeba. Holt Btýmy jim budou imho těžce zatápět. Není to uplně komfortní situace....aby to mohli, či měli možnost "komfortně" odjezdit na 4-5 místě, pobrat peníze a vylepšovat postupně, bez tlaku.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

81.19.11.XXX
Jeslti se potvrdí vysledky testů, tedy fakt, že střed pole bude o mnoho blíže TOP týmům, tak by na to mohl RB celkem dojet, pže by měl podstatně větší problém se po penalizacích prokousat polem. Zároveň si nemyslím, že RB bude stejně silný jako loni... za týden touto dobou budeme zase o něco málo moudřejší :) Už aby to bylo!

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
A letos si tipnu že v tom bude Honda pokračovat a myslím že zcela úmyslně, aby měla vyšší výkon. Tipnu si že RB to po ní vyžaduje.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

81.19.11.XXX
Souhlas jurge. Je pravda, že se PJ R Mercedesu každý rok přibližovala a od Asijské části 2017 již dovolila RB celkem pravidelně bojovat o vítězství. Vzpomínám jak v r. 2014 byli velmi blízko PJ Ferrari, které jim poté uteklo. Tehdy byla PJ M úplně někde jinde. Jeslti je pravda, že přidali 50 ps (počítám od C spec. 2018) a jestli je pravda, že M a F přidali max 10 - 12 ps a přitom R pohlídal spolehlivost, jsou si poprvé tito 3 výrobci motorově rovni. Je otázka co Honda. Dle všeho výkon mají, ale jak správně zmiňuješ - nalézt kompromis mezi výkonem a spolehlivostí je rébus a ten Honda zatím zvládala nejhůře ze všech výrobců.

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a design jeho přilby při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama