DISKUZE K ČLÁNKU Požadavky Red Bullu na spolehlivost Hondu zpomalí, myslí si Renault

Vyšší požadavky Red Bullu na spolehlivost motoru podle šéfa Renaultu Cyrila Abiteboula jeho konkurenci v podobě Hondy zpomalí.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Požadavky Red Bullu na spolehlivost Hondu zpomalí, myslí si Renault

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 14, poslední 04.02.2019 19:11 Vložte komentář

Nejlepší názory

» achmed-cz (Hlasovali 2 lidé) 31.01.2019 02:36
Moje největší přání do letošní sezony je, aby… »
» airwar1939 (Hlasovali 2 lidé) 31.01.2019 13:16
Co je na tom nefér, když je to v rámci platných… »
» GRAHAM (Hlasoval 1 člověk) 28.01.2019 16:12
Je otázkou, co bude po roce 2020 s Mercedesem. … »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • achmed-cz

    achmed-cz

    70.90.167.XXX
    Moje největší přání do letošní sezony je, aby RedBull skončil až za Renaultem.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Je otázkou, co bude po roce 2020 s Mercedesem.

    [odkaz na stránku]

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      77.240.103.XXX
      Půjde do formule E 03 18

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Možné to je.... 04

        Na druhou stranu, věřím že tým by Wolff koupil a pokračoval dál.
        Otazkou je, zda Mercedes by dál dělal motory....osobně si myslím že ano.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.103.XXX
          Moje reakce nebyla myšlena zas tak vážně. Spíš to byl fór.
          Ale když už spekulujeme, tak by to byla od Mercedesu pěkná křivárna, kdyby z F1 zdrhli i s výrobou pohonných jednotek, ale neumožnili změnu. (Též si myslím, že zůstanou). Ale kdyby došlo na tvá slova, nejspíše už by úsilí ve vývoji PJ bylo napřeno jiným směrem a v F1 by Mergl ztratil vydobyté pozice.03 (vše spekulace-nebrat příliš vážně!!!)

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Jasný, teď bude hlavně mela o novu dohodu. Ty tři ( Rb+M+F)budou pěkně tlačit , aby jim vydobyté pozice zůstaly. Jenže to ztase nechce Liberty, té to nevyhovuje. Tlak začíná , aspoň ten mediální....tipuji že to zde zítra vyjde.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • airwar1939

            airwar1939

            176.74.141.XXX
            Proč křivárna? Co by bylo špatného na tom, pokud by dospěli k rozhodnutí, že pro ně Formule 1 přestala být zajímavou a budou chtít odejít?

            Vzhledem k tomu, jak se vyvíjejí jednání o změnách ve Formuli 1 po roce 2021, považuji případný odchod "nejen" Mercedesu za celkem očekávaný logický krok.

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              77.240.103.XXX
              Za prvé: vše bylo myšleno v módu "spekulace", což jsem také napsal.
              Za druhé: pokud tým chce odejít, neměl by blokovat změny systému. To je dle mne férový přístup. Ale chápu, že v dnešní době, kdy kolem sebe vidíme neustálé podrazy a msty, už tvoje generace nedokáže rozlišit fér-nefér.
              Za třetí: V roce 2021 si povíme, kdo odešel. Já tvrdím, že neodejde nikdo a dohodnou se na kompromisu.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Tak to je logické, že ji to zpomalí, myšleno v módu to co dostane Redbull, tam pojedou na zcela jinou "jistotu", než jeli loni s TR. Takže asi nebudou moci motor tak vytáčet, či používat v agresívnějších módech, když motor potřebují na cca 4 závody. (Marko tvrdil že pojedou na 5 motorů)
    Vyvoj ale tlumit díky TR nemusí. Ty to pro RB předtestují... ač nevěřím, že by tolik upgrade Honda stihla. Pravdou ale asi je, že Honda si aspoň motor ověří na trati, protože to zatím moc neumí, mód... dostat to na dráhu a aby to hned fungovalo.
    Pevně věřím, že tenhle systém bude v budoucnu zakázán.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • achmed-cz

      achmed-cz

      70.90.167.XXX
      k té poslední větě - předpokládám, že u Ferrari a Mecedesu už přemýšlejí, jak naformulovat stížnost, protože nefér výhoda to bezesporu je.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jurgenb

        jurgenb

        109.105.39.XXX
        Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.141.XXX
        Co je na tom nefér, když je to v rámci platných pravidel?

        Někdy mě kluci příjde, že nevíte co chcete... na jednu stranu Vám vadí penalizace za nadlimitní použití PU a chtěli by jste penalizace na startu za tento prohřešek zrušit, a na druhou stranu Vám vadí, že někdo ty penalizace zahrnul do strategie a systémově používá nadlimitní počet PU.

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
Loading...
 

Aktuálně

Mick Schumacher na Závodě šampionů v Mexiku

V šampionátu F2 vyhrál svůj první závod. Cítí se Schumacher junior připraven na vstup do F1?

Max Verstappen na pódiu po GP Španělska

Verstappen je pro Hondu velmi důležitý, přiznává její šéf

Koncept monopostu pro rok 2021 v aerodynamickém tunelu Alfy Romeo v Hinwilu

FOTO: Budoucnost F1 v aerodynamickém tunelu - v Hinwilu už testují vůz pro rok 2021

Alexander Albon v Monaku

"Albon je rychlejší než Kvjat," zdůvodňuje Helmut Marko a hovoří o jeho smlouvě

Lando Norris v kvalifikaci v Německu

První polovina sezony očima Landa Norrise

Společná fotografie pilotů F1

Souboje týmových kolegů po 1. části sezóny 2019: Kdo dominuje a kdo nejvíce zklamal?

Nico Hülkenberg (Renault), Romain Grosjean (Haas) a Carlos Sainz (vpravo s McLarenem) v závodě v deštivé GP Německa 2019

"Rozdíly mezi týmy jsou větší, než si lidé dokážou představit." Sainz vidí u McLarenu velký prostor pro zlepšení

Pohonná jednotka Hondy RA617H

Honda kvůli své počáteční ztrátě očekávala horší vývoj letošní sezóny. Na Mercedes ale stále nemá

Vozy Mercedes před tréninky na Hungaroringu

Tenčí pneumatiky nejsou zdrojem úspěchu Mercedesu, říká Pirelli. Poukazuje na McLaren

Williams FW42

Jak vidí zvyšování počtu závodů šéfka Williamsu?

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama