DISKUZE K ČLÁNKU Vettel je strašně přeceňovaný, myslí si Irvine. Jak si u něj vede Hamilton vs. Schumacher?

Sebastian Vettel je podle bývalého jezdce Ferrari Eddieho Irvina ohromně přeceňovaný. Podle něj není tak komplexním pilotem, jako například Lewis Hamilton, jehož dále srovnává s Michaelem Schumacherem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vettel je strašně přeceňovaný, myslí si Irvine. Jak si u něj vede Hamilton vs. Schumacher?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 39, poslední 06.02.2019 10:35 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ligier (Hlasovali 5 lidé) 24.01.2019 17:38
Ergo Rosberg porazil oba i Hamiho :) »
» Jirka_1 (Hlasovali 4 lidé) 24.01.2019 22:42
Vettel vždy uměl jezdit na špici, to se musí… »
» GRAHAM (Hlasovali 3 lidé) 24.01.2019 17:19
Můj nazor je, že ne vše jde uplně jednoduše… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • tom11

      tom11

      77.48.94.XXX
      nebuď tak negativní. je třeba pozitivního myšlení! zrovna minulou sezonu bych jednotlivé GP hodnotil jako zajímavé s občasnými výjimkami 03.
      co se hodnocení Irvina týká, tak ano, nevyhrál a není mistrem světa. jeho názory tím i mohou být ovlivněny. nicméně on je problematice pilotů v F1 poněkud blíže, než my všichni tady dohromady. ono je vždy velmi ošemetné porovnávat něco, co se reálně porovnat vlastně nedá. upravenými slovy klasika - můžeme s tím nesouhlasit, můžeme zde o tom diskutovat, ale to je tak vše, co se s tím dá dělat 04

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      77.240.103.XXX
      Ligiere, to co jsi napsal je blaf. Irvine měl špičkový vůz pouze když byl u Ferrari s Michaelem Schumacherem (doufám, že Jordan a Jaguar nepovažuješ ve svých dobách za špičková auta?) S Schumacherem neměl 100% podporu týmu. To ani omylem. Plácáš tu jen nesmysly.
      Jediný okamžik, kdy se můžeme bavit o podpoře týmu, byla druhá půlka sezóny 1999, když byl Schumi zraněný. (A to ještě, kdo ví jestli?) Protože Schumacher odmítal nastoupit už v Belgii a pomoci Irvinovi k titulu. A tak si Irvine na tu tvojí stoprocentní podporu musel ještě tři závody počkat. A to nemluvím o první půlce sezóny, kdy se jelo jednoznačně na Schumachera. Měl by sis o tom alespoň něco přečíst, když už jsi to evidentně v té době ještě nesledoval.
      Irvinovi chyběly na konci sezóny na Hakkinena pouhé dva body. Tak že shazovat jeho umění je velmi hloupé.
      Když už tedy chceme takto hloupě srovnávat, pak by bylo fér říci, že Irvine měl stoprocentní podporu týmu a špičkové auto jen osm závodů z šestnácti (a to ještě dost kontraverzních) v celé své kariéře. Zatímco mnozí jiní mistři světa, měli k dispozici špičková auta i 100% podporu týmu několik sezón a titul s tímto potenciálem nezískali. A to včetně Schumachera.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Jestli jsi to nepochopil, on píše o roce 1999. Ať se ti to líbí nebo ne, měl půl sezony status týmové jedničky v nejlepším autě sezony a nebyl schopný si ten titul vyjet.
        První půlku se jelo na Schumiho, protože byl výrazně rychlejší. Tuším ve všech závodech byl EI horší než Schumi, i v těch, kdy tým podporoval jeho.
        A nevím, proč by měl Schumi riskovat zdravotní komplikace jen proto, aby nastoupil dřív. Byl to Irvinův boj. Nemá spoléhat na to, že bude někdo rychlejší za něj sbírat body (nebo obírat soupeře). I tak mu Schumi dost pomohl. 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.103.XXX
          Za půl sezóny statusu týmové jedničky v nejlepším autě se tituly těžko získávají.
          Ale OK. Abychom byli spravedliví, tak srovnávejme srovnatelné. Tedy, co byli schopni oba piloti Ferrari vytěžit z půl sezóny podpory týmu. V kontextu celé sezóny Irvine zajezdil Schumiho. A v konextu první půlky, kdy ten (podle tebe) výrazně rychlejší Schumi, s podporou týmu a nejlepším autem k dispozici, nebyl schopen Irvina výrazně porazit. (tuším, že snad měli po GP GB stejně bodů).
          A samozřejmě tušíš špatně, protože v Malajsii skončil EI před MS. (Což my, objektivní fans, vnímáme jako první, ale také poslední pomoc ze strany MS).
          Poslední tvůj odstavec dokresluje ubohost tvého vnímání. Pokud to byl boj EI a ten se neměl spoléhat na pomoc kohokoliv z týmu, proč se zastáváš názoru Ligiera? A co víc. Proč ti tak vadilo v minulé sezóně, že Ferrari nechalo Kimiho dojíždět před Vettelem? Nebyl to také loni boj Vettela?
          Konzistentnost tvých názorů je prachbídná. Tak že, nic nového pod sluncem, ani na prahu nové sezóny. 05

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            -Aus 1 EI, Schumi měl tech. problém. (kvalda vždy první číslo Schumi 3.:EI 6.)
            Bra 2 Sch, 5.EI kolo za Schumim (4.:6.)
            SM 1. Sch, EI tech. problém (3.:4.)
            Mon 1. Sch, 2 EI 30s zpět (2.:4.)
            Špa 3.Sch, 4. EI 20s zpět (4.:2.)
            Kan: 3. EI, Sch havaroval (1.:3.)
            Fra: 5.Sch, 6. EI 1s zpět (6.:17.)
            To je vše do Schumiho zranění: Sch 38b: EI 36b. V těch 4 závodech, co dojeli oba, ani jednou, opakuji ani jednou, nedojel Eddie před Scchumim. Že zaostával tak málo bylo díky jedinému odstoupení, proti dvěma u Schumiho. Ze 7-mi kvalfikací (kde není žádná TR) je to 6:1 pro Schumiho. Takže 4:0 v závodech a 6:1 v kvaldách je pro mne "výrazně porazit". 03
            -Ano, Malajsie byla jediná pomoc ze dvou možných.
            -Ale klidně ať má pomoc týmového kolegy. Pokud je kolega fit, tak může pomoct. Jako to udělal Schumi v Malajsii. Dokud nebyl Schumi fit, měl na pomoc Sala.
            -A kdy mi vadilo dojíždění Kimiho před Vettelem? Prosím, dolož mi, kde jsem napsal, že je to nefér!!! Já ti jen uváděl Kimiho dojíždění před Vettelem jako důkaz hlouposti tvrzení, jak Ferrari jezdí na Vettela. Nic víc. Naopak, jsem štěstím bez sebe, že jezdil Kimi před ním. Protože tím potvrdili to, co jsem celou dobu tvrdil. 03
            Opět tolik k mé tradiční změně názorů. 12

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              77.240.103.XXX
              Proč končíš Francií? V Anglii také Schumi nastoupil a jel. Že havaroval byla jen a jen jeho chyba. Dokonce havaroval při předjíždění Irvina, který ho spíše pouštěl, než že by s ním jakkoliv bojoval.Tady je jasně vidět, jak účelově argumentuješ.
              Proč ve čtyřech závodech nedojel ani jednou EI před MS, je pro objektivní fans, jasné. Protože Ferrari jelo na Schumiho a Irvine mu pomáhal. Kdyby tomu bylo naopak, tak by i výsledky byly do značné míry, opačné. Tady je přesně vidět vnímání Schumiboys. Zatímco, když Schumi skončil před svým týmovým kolegou, byl to pro vás, fanatické fans MS, důkaz jeho rychlosti a geniality, tak když skončil za svým kolegou, byl to důkaz jeho pomoci, či týmového ducha.
              Za kvalifikace se body nedávají, nevím, proč s tím argumentuješ. Opět účelově. Až se ti to nebude hodit, tak výsledky kvalifikací budeš zpochybňovat. (Mimochodem, i v kvalifikacích je TR). Což je pro vás zaslepence, jistě novinka. Tak že brzdi.
              -"Pokud je kolega fit"... tak o tom lze polemizovat. Z hlediska doktorů byl v Belgii Schumi schopen závodit. Z hlediska Schumiho nikoliv. A nezměnil svůj názor ani v Itálii a dokonce, ani na Nurburgringu v GP Evropy (v domácím závodě). Nad tím byste se vy, fanatičtí Schumiboys, měli alespoň zamyslet. Protože sám Schumi mockrtát těžil z pomoci svých týmových kolegů.
              Dokládat ti a hlavně hledat, kdy ti vadilo dojíždění Kimiho před Vettelem nemíním. Nemám tolik času. Ale vím, že jsi tím mockrát argumentoval. (Zvláště GP Rakouska 2018 ti leží v krku). Protože stejně si už vytváříš podmínky, abys z tohoto tématu zdárně unikl. (viz. věta "Prosím, dolož mi, kde jsem napsal, že je to nefér!!!"). Že je to nefér jsi nikdy nenapsal. To vím. Ale já se tu nebavím o tom, co považuješ za fér a co za nefér. Bavím se tu o konzistenci tvých názorů. Bavím se o tom, jak vnímáš výkonnost a chování svých oblíbenců a neoblíbenců v podobných situacích.
              Pokud jde o Kimiho dojíždění před Vettelem, tak sis asi nevšiml, že jsem letos psal o PODRAZECH Ferrari na Kimiho. Podle mne Ferrari tvrdilo oběma, že nejezdí na žádného z nich. Jen Kimi měl jeden problém za druhým, včetně odmítnutí natankovat mu auto, aby stihl ještě poslední kvalifikační pokus na zlepšující se trati. A proto také dělal Kmi "blbého" a chtěl do rádia slyšet, co po něm Ferrari chce a tak podobně. Proč se Kimi najednou od půlky sezóny zlepšil? Protože se paradoxně dozvěděl, že dostal padáka. Najednou se vykašlal na Ferrari a jejich zájmy i na Vettela a jezdil si to své.
              Já s Irvinem souhlasím, i podle mne je Vettel nejpřeceňovanějším pilotem v F1.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Francií jsem končil proto, že v Anglii Schumi boural a moc toho v závodě neodjel. Dál ty dva asi srovnávat nemá smysl, když Schumi nejezdil ne? Jestli tam chceš přidat tu samotnou Anglii, tak prosím. Takže na závody pořád 4:0 a na kvalifikace už 7:1. Lepší? Pomohl sis? Pokud jde o body, uvědomil jsem si, že jsem se spletl. Tenkrát se ještě jezdilo 10:6:4... Takže i po Anglii to měli na body 32:32. Jeden dojel 7 závodů, druhému na to samé stačilo 5.
                Když by podle tebe byly výsledky opačné, proč tedy irvine dostal od Schumiho v Brazílii kolo? Proč v Monaku zaostal celých 30s a ve Španělsku 20s? CHápu, že by Schumiho teoreticky musel pustit, ale absolutně nechápu, proč by ho schválně Ferrari nechalo dostat od Schumiho kolo a ještě k tomu pustit Frentzena s Ralfem? To chtěli udělat radost Jordanovi s Williamsem? 12 Proč nedojížděl většinou těsně za Schumim, když byl rychlejší? Proč dostal vždy takovou nakládačku? Dostávat příkazy, pak dojíždím protekčnímu jezdci vždy na křídle, nebo ho pustím demonstrativně v posledním kole, jako to udělal Barik.
                A proč tedy svou rychlost neukázal v kvaldách? Dostat 7:1 je celkem slušný nářez? Kam se poděla jeho větší rychlost? Když byl sám rychlejší a Schumiho rychlost byla jen protekcí, proč proboha sám označuje Schumiho jako jednoho z nejlepších a lepšího než Hamilton? 12 12 12
                Tobě to dává smysl?
                Ono se stačí podívat na ostatní sezony:
                1998: 86:47
                1997: 78:24
                1996: 59:11
                V čí prospěch to je, asi nemusím psát ne? To jsou tak brutální rozdíly, že vidět v tom jen vliv TR můžeš pouze ty. Mám rozebírat ostatní statistiky? Klidně najdu počet vítězství, počet PP.... 13
                Za důkaz pomoci jsem označil jeden jediný závod, z těch 4 sezon. Proč? Protože Eddie měl šanci na titul, Schumi už ne a nikdo se netajil tím, že mu Schumi pomohl zcela úmyslně. Ani Schumi, ani Irvine, ani tým to nezpochybňovali. Ale jestli ti jde o ten jediný závod.... Dobře, Eddie byl lepší. Spokojen? 12
                Za kvaldy se body nedávají, ale každý jede na max. Jestli si myslíš, že tým stanoví čas, na který se dvojka má dostat, tak je to hodně slaboduché. Jednak neví, na jaký se má dostat (nemůžou vědět časy soupeřů ani čas Schumiho) a jednak by se pilot netrefil ani na několik desetin. A nedávají se body. Pravda. Ale ty ty body vůbec nebereš, tak co?
                Jak se pilot cítí nebo necítí zdráv je jeho věc. Ani doktor nemůže tušit, jestli ho to bolí nebo ne. Navíc nevím nic o tom, že by JEHO doktor řekl, že je v pořádku. Osobně mi 3 měsíce po komplikované zlomenině podávat špičkové sportovní výkony nepřipadá moc pozdě. Znám případy mnohem delší rekonvalescence.
                Dobře, tak mi dolož, kdy mi pořadí po Rakousku VADILO. Já ti ho mnohokrát předhodil jako důkaz, že Ferrari nejelo na Vettela. Protože v tom závodě Vettel dojel Kimimu doslova na křídle a přehodit pozice by pro Ferrari bylo směšně jednoduché. Ale to, že to mám za důkaz neexistence TR neznamená, že to Ferrari vyčítám. Pro mne je super, že letošní sezonu měli oba dva piloty na stejné úrovni. To, že měl jeden problém s tankováním nic neřeší. Důležité je, že Kimi dojel před Vettelem stejněkrát, jako naopak a do radia dostal příkaz k TR jednou, zatímco Seb 2x. Kdyby ferko chtělo TR pro Vettela, mohl pokaždé dojet Kimi za Vettelem a Vettel by měl mnohem déle šanci na titul.
                Proč se Kimi v druhé půlce zlepšil? Fakt se zlepšil? V 1. půlce 171:131 (11,9b na závod), v druhé 149:120 (12b na závod). No fakt brutální rozdíl. Kdyby ses na to aspoň podíval.
                Že souhlasíš s Irvinem proti Vettelovi mi psát nemusíš, to vím dlouho. 03

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • odin

                  odin

                  77.240.103.XXX
                  Opět mi vkládáš do úst něco, co jsem nikdy nenapsal. Nikde nepíšu a ani jsem nikdy nepsal, že byl Irvine vždy rychlejší, nebo lepší pilot, než Schumi. Já tu jen popírám nesmyslné tvrzení, že Irvine nezískal titul s nejlepším vozem a 100% podporou týmu. Téhle výsady si Irvine užíval pouze půlku sezóny za celou svojí kariéru. A to je k získání titulu po čertech málo.
                  Každý, kdo někdy sportoval na jakékoliv úrovni ví, že i ty jasně lepší lze za jistých okolností porazit, ať už v rámci zápasu, nebo sezóny. Takový Nico Rosberg také dokázal Hamíka jednou porazit a získat titul. Ale nikdy by se mu to nepodařilo, pokud by mu to Mercedes neumožnil a jel ortodoxně na Lewise. A v tomto vidím rozdíl mezi Ferrari tehdá a Merglem, nebo i tehdejším McLarenem, kde též neměli určeno, na koho se jede od začátku sezóny. Tak že zatracovat Irvina a obhajovat, či dokonce glorifikovat Schumiho, mi nepříjde zrovna jako férový pohled.
                  Viděl jsi sezónu 1999? Pokud ano, tak proč píšeš tak nesmyslné otázky? Jistě že v některých závodech dostal Irvine nakládačku (nejen od Schumiho). Ale v jiných Schumimu kryl záda, brzdil soupeře a pouštěl Míšu před sebe. Nesuď pouze podle výsledků, ale podle dění na trati.
                  A že sám označuje Schumiho za lepšího než Hamík? Upřímě řečeno, mně to připadá jako pohled starší generace, která mudruje "jak za jejich časů bylo vše lepší". Tedy i Schumi byl lepší. Bohužel pozapomněl, že přímé srovnání Schumachera s Hamiltonem vyznělo 100% ve prospěch Lewise. Tudíž pro tento závěr nemá jediný argument.
                  Pokud takto vnímáš prohození pozic mezi Kimim a Vetelem v Rakousku, pak bys mohl stejně vnímat prohození pozic mezi Schumim a Irvinem ve Francii, případně mohl Schumi na Irvina počkat v Japonsku, tak jako na Schumiho počkal Barik na A1Ringu. Bohužel tyto triky Ferrari dělalo jen ve prospěch jediného pilota a tím Irvine nebyl.
                  Pořadí v Rakousku 2018: Pokud se dobře pamatuji, tak jsi v diskuzi (nikoliv se mnou) kde se probírala kritika vůči Ferrari, tento argument (prohození obou pilotů) použil též a jako výčitku nesprávného počínání týmu. Z čehož usuzuji, že ti to fakt vadí.A dokonce mi připadalo, že jsi to měl Ferrari za zlé.
                  Kimi neměl problém s natankováním. U Ferrari mu odmítli natankovat auto a neumožnili mu zajet kvalifikační kolo kde by se s velkou prvděpodobností dostal před Seba. A představ si, že se to stalo v kvalifikaci, že to nemělo nic společného se stanovením času, který musí dvojka zajet a přesto je to TR. Vlastně tímto způsobem tým určil čas, který Kimi bude mít a kde v kvalifikaci skončí.
                  Zlepšení Kimiho bylo. Ono Kimi jezdil celkově s Vettelem vyrovnaněji a rozdíly udělaly právě ty větší problémy s technikou a týmem, které Kimi měl. Nezapomeň, že čtyřikrát nedojel vinou techniky, tedy nikoliv své. Čímž přišel v průměru o cca 4x15bodů. Naproti tomu Seb nedojel pouze jedinkrát a to jen a jen svojí vinou-chybou.


                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    -Citace: "Protože Ferrari jelo na Schumiho a Irvine mu pomáhal. Kdyby tomu bylo naopak, tak by i výsledky byly do značné míry, opačné."
                    Kdyby byly výsledky opačné, musel by být EI minimálně stejně dobrý. Co jsem ti tedy vložil do úst?
                    -Ano, okolností je spousta. Jednou týmový kolega vyhraje, jednou prohraje. To se stává. Irvine prohrál, až na rok 1999, všechny sezony a to drtivě. Nebýt Schumiho nehody, dopadl by i rok 1999 stejně. V těch 6-ti závodech (co dojeli oba) dojel Eddie před ním jedinkrát a to jen proto, že ho Schumi pustil. Prostě byl o ligu lepší, smiř se s tím. Přiznává to sám Irvine. V Japonsku už nebyl důvod Eddieho pouštět. Titul by nezískal, tak proč dělat šaškárnu navíc?
                    -O brždění soupeřů nic nevím. Maximálně je brzdil tím, že byl sám pomalý. Schumiho ve Francii možná pustil. Celkem logicky. Jednička byla jasná a Schumi byl rychlejší. To je normální všude a letos jsme to viděli 2x ve prospěch Kimiho.
                    -Nevím, jestli byl rychlejší Schumi, nebo Hamík. O žádném přímém srovnání nevím (byli někdy kolegové?). Jestli myslíš přes Rosberga, pak to vyznívá asi o fous líp pro Hamíka. Ale to už bylo Schumimu přes 40 let. Bavili jsme se o tom, kde bude v tom věku jezdit Alonso. Tomu je 37, za posledních 5 sezon byl nejlepší 6-tý, nikdo ze špičky o něj nemá zájem a tak jezdí někde za mořem třetí ligu. Co bude dělat, až mu bude 43 to ani nechci vidět. Ale vsadím o co chceš, že taky nebude porážet budoucího mistra světa v F1. 13 Jak by vypadalo srovnání Schumiho ve věku Lewise je ve hvězdách. A nemáš jediný argument pro Lewise. Uvidíme, co bude jezdit Lewis za 9 let. 03
                    -Po taktické stránce bylo Rakousko (nejen) chybou Ferrari. Ale mne, jako divákovi se to líbilo. To jsou 2 rozdílné věci. Wolf to napsal jasně. Raději bude zlý, než za idiota. U Ferrari se rozhodli být fér a ani u Mercedesu to nechápali. Vzhledem k tvým komentářům jsem se rochnil blahem. 13
                    -Problémy se vyskytují. Úmysl nenatankovat Kimiho nedává smysl. Skončil díky tomu až 6-tý a místo toho, aby sesadil Lewise z PP, Ferrari přišlo o šanci Vettelovi pomoct. Tedy se stalo něco i proti Vettelovi. Jak je dobré kolegovi zajistit PP, se ukázalo hned nato v Monze. Jaktože tam v kvaldě Kimiho nezařízli??? Doma, pro všechny ty tifosi!!! A přímo odsunul Vettela z PP!!! Prostě ti to nedává smysl. V jednom závodě mu podaljí nic neřešíci kvaldu (stejně mu to tam kleklo) a v jiných závodech ho nechají dojet těsně před protekčním frackem? Za celou dobu na to nemáš odpověď. No bodejď, vždyť to nedává smysl.
                    -A jaké zlepšení Kimiho? V první půlce 11,9b na závod, ve druhé 12b na závod. V obou půlkách měl po 2 odstoupeních. Takže ani omylem neměl ve druhé víc problémů. Přes body, o které přišel, by na Vettela neměl. A to v sezoně, ve které udělal Vettel víc kiksů, než za celou svou kariéru. Navzdory tomu, jako neskutečně Vettel tuto sezonu podělal, stejně Kimiho zajezdil. Ono 16:4 v kvaldách jasně ukazuje brutální rozdíl v rychlosti (jen u Mekáčů a Sauberu byl větší). A klidně si tam uprav Spa. Ikdyž nemáš jediný důkaz, že by Kimi ve Spa Vettela porazil. 13

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • odin

                      odin

                      77.240.103.XXX
                      Ach jo. Typický Mike17. Dlouhé plácání nesmyslů a výmyslů. Kvůli tobě jsem opět shlédl podstatnou část sezóny 1999, abych se po padesáté šesté přesvědčil, že píšeš bludy.
                      Tak předně, Už v Austrálii Irvine zvítězil a představ si, že Schumacher dojel sedmý! (To je ten tvůj pohled a obrázek, který si děláš jen na základě civění do tabulek. Když Schumi nebodoval, neznamená to, že nedojel 13). Tak že hned v prvním závodě sezóny ho Irvine porazil. (Ano Schumi měl problém s odstartováním. Na druhou stranu měl štěstí v podobě dvou SC, tak že se dotáhl až na špici do kontaktu s nejlepšími). Po odstoupení obou vedoucích pilotů McLarenů vyhrál Irvine.
                      V Barzílii Coulthard neodstartoval, vedl Hakkinen před Barrichellem, Schumim a Irvinem, pozděli se Mika propadl na 3. místo a Schumi se dostal do vedení. Po zastávkách v boxech a odstoupení Barika dojel Mika první a Schumi druhý. Irvine a ostatní měli kolo ztráty.
                      V San Marinu byli opět vevvedení oba McLareny a za nimi Schumi s Irvinem. Hakkinen havaroval, Coulthard vedl a Irvine jistil z třetí pozice Schumiho druhé místo před Barrichellem. Schumi se dostal přes boxy před Coultharda a Irvinovi klekl motor.
                      V Monaku Schumi předjel po startu Hakkinena a Irvine Coultharda. Coulthardovi klekl motor, Hakkinen vyjel mimo trať, ale vycouval a vrátil se. To už byl Irvine před ním a držel ho na zádech a kryl Schumiho vítězství až do cíle.
                      Ve Španělsku startoval Irvine druhý za Hakkinenem, třetí Coulthard a čtvrtý Schumi. Irvine měl tak špatný start, že se nechal předjet jak Coulthardem, tak i Villneuvem a posléze i Schumacherem. Po problémech Villeneuva v boxech jej Schumi předjel a vlastně i Irvine. A pak se už nic zásadního neodehrálo. Všichni si udržovali své pozice až do cíle.
                      V Kanadě Vedl Schumi před Hakkinenem a Irvinem. Schumi skončil z prvního místa ve zdi šampiónů, čímž přenechal vedení Mikovi. Za zmínku stojí ještě incident mezi Coulthardem který "předjížděl" Irvina tak nesmyslně, že ho otočil do protisměru a vysloužil si za to pentli, zatímco Irvine ztratil šanci na souboj o vítězství.
                      Ve Francii startoval Coulthard čtvrtý, Schumi šestý Mika 14-tý a Irvine 17-tý. David se brzy dostal do vedení, ale opět pro technické problémy odstoupil. Mika se propracoval za pátého Schumiho, kterého předjel a dále se vyšvihl až na druhé místo za Barrichella. Irvine se dostal na deváté místo. Pak začalo hustě pršet. Mika se otočil do protisměru a ztratil pozice. Schumi se propracoval na první místo, Irvine na šesté. Mika byl 7. Ale vydržel déle na trati a postupně se dostával výš. Zatímco Schumi si zajel pro čerstvou sadu "mokrých" pneu a propadl se na šesté místo kde "bojoval" s Irvinem, který mu opět kryl záda a kterého v závěru brzdil.
                      Anglie. První odstartoval Hakkinen Schumiho předjeli jak Coulthard, tak Irvine. Když mu Irvine evidentně vracel pozici, neb jel zcela na vnějším okraji dráhy, Schumi ho podjížděl a nezatočil do táhlé zatáčky. ( Ale to je snad známá situace.) Havaroval a zlomil si nohu. Opakovaný startvyšel Irvinovi, jež se dostal před Coultharda. Vedl Hakkinen, než mu uletělo kolo. Přes boxy si zajistil vítězství Coulthard před Irvinem.
                      Tolik k zápolení zmíněných aktérů. Tabulky nevypovídají vše co si domýšlíš. A je otázkou zda to co si zase domýšlím já (na základě indicií), je pravda. Jak jsem dříve uváděl, Španělsko, Francie, San Marino a do jisté míry Monako (ale tam byl odstup velký a stejně by je musel tým vyměnit, protože předjetí je nesmysl), jsou okruhy, kde kdyby se jelo na Irvina, výsledek byl jiný.
                      Srovnání Schumi-Hamík provedl Irvine, proto se k němu vyjadřuji i já. A nevím, proč najednou hledáš výmluvy, když tu jinak hýříš body a časy. Podívej se na bodové zisky Schumiho a Hamíka v letech, kdy spolu závodili na trati. Tam je to brutální Schumiho zaježdění do asfaltu Hamem až po krk. A srovnání přes Rosberga to jenom potvrzuje. Věk do toho netahej. V F1 určujíe výkonnost technika, nikoliv věk pilota. Schumi se jednoznačně vrátil pro osmý titul, tak že se na to cítil.
                      Rakousko samozřejmě chyba byla, na tom se shodneme. Jen bych řekl, že ta chyba vzešla přesně z týchž důvodů o kterých se tu už léta hádáme. Ferrari Kimiho používá k pomáhání Vettelovi, ordinuje mu prapodivné strategie, které ho dostávají na mnohem horší pozice, než které si vyjel a pak si ho ještě zvou na kobereček a chtějí po něm více bodů. Jsem přesvědčen, že už i Kimi toho měl dost a přišly na přetřes i tyto podivnosti. Proto loňská sezóna probíhala ze strany Ferrari jakoby fér. Oni si nemohli dovolit říci na rovinu pusť Vettela. A i kvalifikace probíhaly v režimu "jednou rozjíždí Kimi, následně Seb a zase Kimi, příští závod je pořadí opačné. A tady nejspíš dává smysl i ono nenatankování, které se Ferrari vrátilo hned v Monze, kdy Vettel brečel jak želva, že byl znevýhodněn v kvaldě.13
                      "Jaktože tam v kvaldě Kimiho nezařízli??? Doma, pro všechny ty tifosi!!! A přímo odsunul Vettela z PP!!!" 18 18 18
                      Všiml sis vůbec, že Raikkonen jezdil za Ferrari??? Proč by ho zařezávali??? Tifosim je jedno, zda vyhraje Ferrari 1 před Ferrari 2, nebo tomu bude naopak. Double v kvaldě získali. To jenom tobě vadilo. A jen tobě ty čachry nedávají smysl. A když by ti to smysl dávat mělo, tak napíšeš, že ten druhý byl pomalý, proto nešlo o přepuštění pozice TR, ale o normální předjetí rychlejším pilotem.
                      Zlepšení Kimiho nevidíš opět jako jediný jenom ty. Mně, když použiji stejnou fintu jako ty, vychází 11,6b na závod ku 14,9b na závod. Srovnání s Vettelem 161:116 a 149:135 jasně dokazuje evidentní zlepšení. Fór je v tom, že ty účelově vezmeš ten, pro tebe, výhodnější poměr, kterým dokazuješ své argumenty. Lichý počet závodů se těžko půlí.Ale já už s tebou párkrát diskutoval, tak že vím, čeho jsi schopný...

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        185.149.130.XXX
                        Tak jsi to celé zkouknul a v podstatě jsi potvrdil, co jsem psal.
                        Já nikde nepsal, že Schumi odstoupil, ale že měl v Austrálii technický problém. Citace:
                        "Aus 1 EI, Schumi měl tech. problém. (kvalda vždy první číslo Schumi 3.:EI 6.)"
                        Jestli tohle chceš počítat jako úspěch Irvina a férové poražení Schumiho, pak je jasné, že použiješ cokoliv, aby to nevypadalo tak tragicky. Ostatní závody jen potvrdily, co jsem psal. Jen pokaždé, když byl Irvine za Schumim, tak to považuješ za krytí zad. Ani na chvíli nepřipustíš, že když ztratil 30s, tak asi jel o dost pomaleji a rozhodně to nebylo ve chvíli, kdyby Schumi potřeboval nějak držet daleko soupeře. Na trati, kde se předjet nedá, nikdo nepotřebuje mít 30s náskok. Viz letos Ricci. 13
                        Takže sis polovinu toho komentáře mohl odpustit. Kdyby jeli na Eddieho, možná by se změnilo pořadí ve Francii. Toť vše. 12
                        V Rakousku si Ferrari nemohlo dovolit Kimimu říct, že má Seba pustit, ale hned na to v Německu si to dovolili a řádně jsi je za to setřel. Hlavně, že máš jasné a konzistentní argumenty. 12
                        A tou Monzou jsi mne doslova dojal. Tam Kimiho zaříznout nemohli, protože přece jezdí za Ferrari. A kdyby ho zařízli tak by neměli double, ale asi by měli double opačný. Jaká hrůza pro všechny tifosi. 12 Ale ve Spa si to klidně dovolili, přestože díky tomu vyhrál Mercedes místo Ferrari. To všem tifosi určitě nevadilo. 12 Hele, neměly by tvé komentáře konzistentí aspoň v tom jednom a tom samém komentáři. To tvoje "v jednom závodě jim to nevadí, v následujícím hrozně vadí" je cokoliv jiného, než konzistence. 13 O tom, jaký má smysl mu podělat kvaldu, když mu "podělali" závod, se raději ani nebudu rozepisovat.
                        A ten konec? Uznávám, že když to Německo přesuneš do druhé půlky, vyjde mu to o něco líp. Když ovšem ignoruješ to, co všechno Vettel podělal právě ve druhé půlce sezony. Díky tomu se mu přiblížil. Ale když už počítáš body na závod, neměl bys Kimimu počítat body Vettela a dělit správným počtem závodů. Tedy ne 149/10=14,9b, ale 135/11=12,3b. Pak to vypadá, že mezi Kimiho první a druhou půlkou sezony je pouhých necelých 0,7b na závod, což je asi třetina jedné pozice. To vše při tebou zvoleném poměru závodů. No jestli tomu říkáš výrazné zlepšení..... 13
                        Alo, jo. Už tě znám, takže vím, co jsi schopný vyvodit ty. Ikdyž chápu, že to dělení jsi nepodělal schválně. 03

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • odin

                          odin

                          77.240.103.XXX
                          Ano MS měl technický problém na startu. Nevím však jaký. Odstartoval pozdě a nevím, zda utavil spojku, nebo udělal jinou chybu, či zda mu odešla nějaká součástka. Zahřívací kolo odjel v pořádku, start pokazil. Ano tohle počítám. (Ty jsi také počítal špatné starty Webbera). 13
                          Ano Irvine Schumimu evidentně kryl záda a brzdil soupeře. Ostatně, jasně viditelné to bylo, hned v následujících závodech po zranění Schumiho. Zatím co Schumi vyhrál jen když měli piloti McLarenu problémy s technikou, tak Irvine je porazil v přímém souboji na trati!!! To je ta omáčka, která ti z tabulek uniká. 13
                          Přečti si znovu moji argumentaci ohledně sezóny 2018 u Ferrari. Protože jsi to evidentně nepochopil, nebo nechceš pochopit.
                          Jo a až budeš opět studovat tabulky a vyvozovat z nich nesmysly, doporučuji prostudovat důkladně pár sezón z dřívějška. Např. sezónu 1977. Tam totiž Hunt Laudu "brutálně" zajezdil v kvalifikacích, (abych použil tvoje výrazy) a přesto nebyl Laudovi žádným soupeřem v boji o titul. Tak už příště přestaň argumentovat kvalifikacemi. 13

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Mike17

                            Mike17

                            185.149.130.XXX
                            -Kdyby šlo jen o to, že Schumi zaspal start a propadl se jen o nějaké místo (jak tomu bývalo tradicí u Webbera), pak bych to bral jako jeho vinu. Ale (oprav mne, jestli se pletu) Schumi měl nějaký technický problém a propadl se na konec pole. Jestli chceš svádět vinu za techniku na Schumiho, tak se pak klidně můžeme bavit o tom, kolik z technických problémů si špatným používáním letos způsobili Kimi s Riccim, nebo Webber v roce 2013. Tuším nikdo z takovou výmluvou nepřišel. Prostě jsem uznal, že všichni 3 měli víc technických problémů. 03 Ono nakonec to stejně na drtivé převaze Schumiho nic nemění, ikdyž si to budeš počítat za vítězství Irvina nad Schumim.
                            13
                            -Budu ti argumentovat klidně tvým oblíbeným 77´. V částech sezony dominoval Mclaren (Hunt), pak přišla převaha Ferrari (Lauda) a zase naopak. To samé v roce 1999. Nejdřív vyhrálo Irvine, pak se dařilo Mclarenu, pak zase vyhrál Schumi, pak zase Mclaren....Nic zvláštního. Jestli byl Irvine lepší, měl to ukázat i v době se Schumim. A ne dojíždět 20s, 30s, nebo kolo za Schumim. Nebo porazit v přímém boji Mclaren a vyhrát poslední závod a byl mistr světa. Nemusel spoléhat na to, že vyhraje Schumi. 13
                            -Jo loňský rok jsem přešetl znova. Píšeš tam, že si nemohli dovolit říct Kimimu, ať pustí Vettela, ale v hned v Německu to udělali. Píšeš tam, že si nemohli dovolit zaříznout v kvaldě v Monze Kimiho, aby vyhrál Vettela, ale vůbec ti nevadí představa, že ho zařízli v Monze, aby vyhrál Hamilton. Pořád to smysl nedává. 20
                            -Těch příkladů, kdy je nějaká stáj lepší v kvaldě a horší v závodě je. Loni se na to téma napsalo snad stovky komentářů. I v předchozích letech. To samé v roce 1977. My se tu bavili o stájových kolezích. Tedy stejné auto. Ať se ti to líbí nebo ne, tak v kvaldě každý jede na max, nejsou tam nehody, technické problémy, týmová režie, jezdci o kolo, degradace gum atd. Čistá rychlost. Ale u příkladů, o jakých se bavíme je to jedno, Ta rychlost byla vidět i v závodech. 03

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • odin

                              odin

                              77.240.103.XXX
                              Technický problém Schumiho jsem nikde nerozporoval. Dokonce jsem to i uvedl. Jen rozporuji míru zavinění. Je to stejné, jako když v jeho druhé kariéře jezdil na chvostu s kolem ztráty na vedoucí a zajel do garáže. Podle mne logický tah a ušetření techniky. Podle tobě podobných luštičů tabulek technický problém, kvůli kterému nedokončil závod. A až se budeme dohadovat o jeho výkonnosti, tak ty tyto závody vyřadíš z posuzování, protože se vymluvíš na techniku. Ale tady vůbec nešlo o techniku, nýbrž o taktiku, která nic nemění na faktu jeho slabé výkonnosti i výsledků v těchto případech.
                              Ano Schumi své kolegy porážel drtivě, protože to kolegové měli ve smlouvách. A když Schumiho začali výkonostně ohrožovat byli vyměněni. Viz. Irvine po roce 1999, nebo Barrichello, když zatrucoval na A1Ringu a ukázal celému světu, kde by mohl končit, kdyby nemusel Schumiho pouštět před sebe, krýt mu záda a brzdit soupeře. 13
                              Sedmdesátý sedmý si prostuduj ještě jednou. Ve vyhraných kvalifikacích dominovali Andretti a Hunt. Ale šampionát vyhrál s přehledem Lauda, který ani do Japonské GP nenastoupil.
                              Žádný, že chvíli byl lepší Hunt a pak Lauda a zase Hunt. Tak to nebylo, alespoň v kvalifikacích NE.
                              Ano příkladů, kdy je někdo lepší v kvaldě a horší v závodě je spousty. Tak prosím neuváděj kvalifikace jako zásadní měřítko kvalit pilota. a uvědom si, že i v kvalifikacích existuje TR, nebo vnitrostájové dohody. O nehodách a technických problémech a pomalých jezdcích (v zaváděcích kolech, nebo dokružujících), ani nemluvě. Připadá mi, že tu F1 ani nesleduješ, když píšeš takové nesmysly. Nebo spíše (proto že tě znám, jak argumentuješ), vytěsníš nepohodlné a uvádíš jen "čistou rychlost". To opravdu nevíš o kouscích Schumiho, Rosberga v Monaku? Za co dostal minulou sezónu Vettel pentli? A co tedy bylo nenatankování Kimiho auta, když podle tebe v kvalifikacích neexistuje TR a technické problémy?
                              Je vidět, že ani druhé přečtení mého komentu k loňsku ti nepomohlo. Tak ti dám řečnickou otázku. Jak dopadne zvýhodňování dvou pilotů, když se mají střídat???

                              + 0 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • Mike17

                                Mike17

                                185.149.130.XXX
                                Napsal jsi, že si tu technickou chybu mohl způsobit sám. K tomu nemáš žádný podklad. Každopádně to byla technická chyba, žádné šetření techniky. To by byla pěkná hovadina, nemyslíš? Takže ať už jsem luštič tabulek, nebo ne, měl technický problém a jeho porážka Irvinem tím byla minimálně silně ovlivněna. Ale dobře tedy, tak se nevymlouvejme na techniku a nechme Irvinovi porážku Schumachera. 4:1 (místo 4:0) pro Schumiho. Už je Eddie lepší?
                                Schumi porážel kolegy drtivě pořád. Nikdo neměl ve smlouvě, že má dostat kolo, nebo dojet 30s za ním. Ani pro Ferrari nebylo jistě přínosem, když dvojka dojížděla daleko za jedničkou a často až za konkurencí Schumachera. Tak debilní nikdo není, že by zbytečně daroval body konkurenci. A jejich výměna? Všichni byli u Ferrari dlouho a nikdo, opakuji nikdo, Schumachera neohrožoval. Ani zdaleka. Nejlepší v tom byl ten poslední. Massa. Jak to? Toho nevyměnili. Proč nevzali nějaké nováčky, když potřebovali někoho, kdo bude jezdit kolo za ním? 13
                                Ty si prostuduj, co jsem o 77´napsal. Nepsal jsem, že se střídali ve vítězství v kvalifikacích, ale závodech. Stejně, jako se střídal Mclaren s Ferrari v roce 1999 a stejně, jako se střídalo Ferrari s Mercedesem loni. Na tom není nic divného. Děje se to pořád a Eddieho výkonnost s tím nemá nic společného. Byl jedničkou i v posledním závodě a přesto dostal na prdel od Miky i Schumiho. 13
                                Bavím se o srovnání STÁJOVÝCH KOLEGÚ. Tam jsem opravdu neslyšel (v rychlých kolech) ani jednou v rádiu, že má jezdec zpomalit, aby vyhrál kolega (to je týmová režie), nikdo během toho kola neplánuje pitstop, když už se míjí jezdec v zaváděcím kole, tak vzorově uhne (až ojedinělé na vyjímky, které se trestají), nikdo nemusí šetřit gumy, nikdo tě nenabourá a poškodí ti auto (až na vyjímky) atd. Jde tam o čistou rychlost. A ta mluví o tom, jak je který pilot rychlý.
                                ANo ty vyjímky, o kterých jsi psal existují. Ale jednomu pilotovi se stanou sotva jednou za sezonu. Takže když někdo vyhraje 16:4 s jedním problémem (třeba SPa u Kimiho), tak to svědčí dost o výkonnosti, ikdyž Kimimu to HYPOTETICKÉ vítězství přičteš. 13
                                A v tom střídání jde jen o zrychlení na jedné rovince. Dá ti 0,0?s navíc. A nikdo správnost střídání nezpochynil. Kdyby někdo chtěl Vettela protežovat nebude to dělat přes setinky v kvaldě, které ovlivní maximálně pozici na startu, ale v závodě, kdy rovnou můžeš ovlivnit body až ve chvíli, kdy si budeš jist, že to vůbec má smysl. Potápět někoho v kvaldě, když se protekčnímu může hodit pomoc je naprosto debilní nápad. Sorry. Jak se Kimiho Pole hodí, se ukázalo hned v Monze, kde díky tomu držel Hamíka skoro celý závod od vítězství. Škoda, že to neudržel, Vettel by měl o 7b menší ztrátu. Jen to ukazuje, jak hrozně hloupé by bylo, ho potopit i v Monze, kde to záhadně neudělali, jen aby protekční jednička neměla Pole (a v podstatě tím přišla i o pravděpodobné vítězství v závodě). 13
                                Jen 7x nechali dvojku dojet před jedničkou a klidně ji připravili o spoustu bodů, jen aby ho posunuli v jedné kvaldě o pár míst dozadu, aniž by z toho jednička měla aspoň minimální výhodu. Tahle matematika dává smysl jen tobě. Asi tak, jako to brutální zlepšení Kimiho v druhé půlce sezony, které nedělalo v průměru ani třetinu pozice, kterou klidně udělá jedna chybička v celých těch 10-závodech. 03

                                + 0 / − 0

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Asi není překvapením že na Vettela mám podobný pohled. Když je na čele sám tak to má celkem v kapse (když teda nezačne pršet), jakmile má kolem sebe jiné závodníky tak často toho dokáže pokazit opravdu hodně. Spojovat ho se 4 tituly ale nemám problém, auto je v 90% důležitější než jezdec tak přirovnávat Vettela rovnou k poníkovi jednoho triku je zbytečně provokativní, i když fanoušky Vettela naštve tak i tak. Tak je to možná jedno.

    Hama také považuji za mnohem talentovanějšího, ale na rozdíl od Irvina bych takto porovnání s Schumacherem moc neviděl. Schumacher s Hamiltonem v jednom týmu, bylo by to zajímavé ale Schumachera jako jednoznačného favorita bych určitě neviděl.

    No a na závěr to o nudě, něco na tom určitě je. Vyasfaltované letiště kde Vás potká při nejhorším nahodilý trest 5s pro hříšníky opravdu není nic co by přitáhlo lidi k obrazovkám. K tomu pneumatiky které se do souboje moc nehodí a máme po zábavě. Pneu věřím že se zlepší, i když jim to teda trvá, ale to s letištěm, mám obavy že už se toho nezbavíme. Tak rád bych měl kolem trati jen zdi, štěrk nebo trávu.

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • snebka

      snebka

      185.151.252.XXX
      No o té nudě. Všechny závody určitě super zábavné nejsou, ale mě loňská sezóna bavila asi nejvíc od doby co sleduji F1 pravidelně (cirka 2007). Je pravdou, že F1 byla v 90. letech divočejší než dnes. Ale bylo i hůře, což si může pamatovat sám Irvine (mrk 2002) 12

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Mě nemohoucnost déletrvajícího boje díky pneu ničí, takže se těším až jezdec po 10 kolech v těsném závěsu v tom závěsu ještě konkurenceschopně vydrží.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • dannak

          dannak

          212.47.19.XXX
          Bojim se, že to hnedtak nebude. Protože i když teď mění pravidla převážně předních křídel a možná pneumatiky, co se nezměnilo a asi v dohlednu ani nezmění, je celkově obří aerodynamický přítlak. Ten ale nevyhnutelně generuje turbulence ovlivňující pronásledovatele (jde jen o to, jak daleko/dlouho to ještě víří, resp. ovlivňuje). No a pak taky ty auta jsou teď neuvěřitelně tlustý. Což opět nepřidá jednak obratnosti a druhak výdrži pneumatik, zvlášť v dlouhých a rychlých zatáčkách.
          A asfaltový zóny mě taky štvou, ale opět, to se asi těžko změní. Jednak se to uhraje na bezpečnost, a druhak když už okruhy investovaly do úprav, kdo by to chtěl opět za spoustu peněz předělávat? :/

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama