DISKUZE K ČLÁNKU Sainz věří, že se McLaren loni dotkl dna a že mu vývoj u Renaultu pomůže
McLaren v sezóně 2018 podle Carlose Sainz prožil snad ty nejhorší okamžiky a letošní sezóna bude lepší. U britského tým mu má pomoci vývoj, který prošel u Renaultu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Sainz věří, že se McLaren loni dotkl dna a že mu vývoj u Renaultu pomůže
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
GRAHAM
12:19 17.01.2019 77.236.218.XXX
Jo jasně, soupeři se zlepšili o hodně a Mclaren ne. Některým taky hodně pomohlo motorové zlepšení motoru Ferrari v kvalifikaci. A holt také Mclaren nevyvíjel....takže snad se to letos projeví. Jak dalece, nezáleží jen na Mclarenu, když soupeři odvedou lepší práci , tak i když ty ji odvedeš taky slušně, nic to neznamená, jseš pořád pozadu. Takhle F1 funguje...dohnat není jednoduché, pokud není někde "strop" možného vývoje.
daaviid23
12:09 17.01.2019 90.182.169.XXX
Nějak tak. Samozřejmě že byli i níže co se týká postavení v tabulce, nicméně to bylo s motorem, který objektivně byl špatný.
Vloni měli motor, se kterým se za jistých okolností dal vyhrát závod, takže žádná výmluva a všechno šlo na Mclaren. Proto vloni podle mě našli to nové dno.
Vloni měli motor, se kterým se za jistých okolností dal vyhrát závod, takže žádná výmluva a všechno šlo na Mclaren. Proto vloni podle mě našli to nové dno.
Adi
11:50 17.01.2019 81.19.11.XXX
Renault se po výkonnostní stránce zlepšuje již 3 roky rychleji než Mercedes a cca stejně jako Ferrari. Nikdy netvrdili to, co říkají tuto zimu. Dokonce mezi lety 2015 a 2016 byli v prohlášeních velmi konzervativní a přiznali, ze nebyl nárůst výkonu. Ta prohlášení si evidentně pleteš s blabolama RB, který každou zimu tvrdil, ze Rensult jim slíbil modré z nebe a to pak nepřišlo. Což jak dobre vis nebyla pravda a Renault x krát vyvracel bláboly RB. Ale to samozřejmě RB boys nikdy nepřiznají ;) Tuto zimu je v prohlášeních R nejambicioznejsi a nevidím na tom nic špatného. Mají o dost více lidi než před par lety a investice do Viry se musí taky projevit. Letos už mají dobu hájení úplně za sebou a cokoliv jiného než vyšší výkon než Honda se spolehlivosti a výkonem velmi blízko (v kvalifikaci do 25 ps a v zavode schopny výkon) M a F bude zklamání. Avšak motor již neni ani zdaleka rozhodující faktor, tím je kombinace sasi, jezdců, motoru, spolehlivosti a práce s pneu. Cely balík Renaultu by měl díky lepšímu motoru a lepším pilotům velmi blízko RB.
daaviid23
11:20 17.01.2019 90.182.169.XXX
Tak Mclaren našel loni nové dno, o tom se asi nikdo nebude hádat.
Uvidíme kam letos vystoupají. Podle mě by bylo optimistické a vlastně i reálné cílit na páté místo. Na Renault podle mě mít nebudou, ten bude minimálně o krok vpřed ale s týmy středu pole by měli vést zajímavé souboje.
Jejich hlavní soupeři? Asi bych řekl RP, těm věřím i přes značný handicap v jedné sedačce. Dál uvidíme co předvede Haas.
Uvidíme kam letos vystoupají. Podle mě by bylo optimistické a vlastně i reálné cílit na páté místo. Na Renault podle mě mít nebudou, ten bude minimálně o krok vpřed ale s týmy středu pole by měli vést zajímavé souboje.
Jejich hlavní soupeři? Asi bych řekl RP, těm věřím i přes značný handicap v jedné sedačce. Dál uvidíme co předvede Haas.
Kaša
11:06 17.01.2019 82.142.123.XXX
Tak kdyby na tom byl McL stejně jako TR v sezoně 2019 tak bych byl zklamán.
Optimistické je kdyby byl McL těsně za top dvěmi až třemi týmy.
Realistický by byl boj ve na čele nebo ve středu pole .... a pesimistický pohled by byl na podobnou výkonnost jako měl McL v poslední třetině r.2018.
Ve středu pole to bude ale mazec ... Renault se chce od něj odpoutat, nová FI mu poslední roky kraluje a s více penězi má ještě vyšší ambice, Sauber je skvělý a profituje ze spolupráce s F - taky můžou být na špici středu; Haas v r.2018 překvapil a jestli si udrží úroveň a propojenost s F, tak si může udržet úroveň; TR bude asi těžit s většího propojené s RB, ale otázkou je Honda? Willíkům moc nevěřím, tam to pořád vidím na konec pole, ale s menším odstupem.
Největším otazníkem další sezony je jak pokročí Honda, a jestli se tedy RB propadne, udrží, a nebo dokonce zlepší. Vidím to spíše na podobnou výkonnost jako loni akorát horší spolehlivost.
... a kam do toho zapadne McL - já realisticky doufám ( v trvalý postup z Q1, a postupné dostávání se do Q3) ... a pravidelně na bodech.
Optimistické je kdyby byl McL těsně za top dvěmi až třemi týmy.
Realistický by byl boj ve na čele nebo ve středu pole .... a pesimistický pohled by byl na podobnou výkonnost jako měl McL v poslední třetině r.2018.
Ve středu pole to bude ale mazec ... Renault se chce od něj odpoutat, nová FI mu poslední roky kraluje a s více penězi má ještě vyšší ambice, Sauber je skvělý a profituje ze spolupráce s F - taky můžou být na špici středu; Haas v r.2018 překvapil a jestli si udrží úroveň a propojenost s F, tak si může udržet úroveň; TR bude asi těžit s většího propojené s RB, ale otázkou je Honda? Willíkům moc nevěřím, tam to pořád vidím na konec pole, ale s menším odstupem.
Největším otazníkem další sezony je jak pokročí Honda, a jestli se tedy RB propadne, udrží, a nebo dokonce zlepší. Vidím to spíše na podobnou výkonnost jako loni akorát horší spolehlivost.
... a kam do toho zapadne McL - já realisticky doufám ( v trvalý postup z Q1, a postupné dostávání se do Q3) ... a pravidelně na bodech.
Situs
10:32 17.01.2019 85.70.164.XXX
McLaren zveřejnil upoutávací foto na předváděčku kterou ihned stáhnul pryč. Něco tam vidět je [odkaz na stránku]
- mnohem širší airbox
- horizontální křidélka
- oblé zadní křídlo (dříve myslím měli stále jen rovné nikoliv do vany)
- CocaCola
- mnohem širší airbox
- horizontální křidélka
- oblé zadní křídlo (dříve myslím měli stále jen rovné nikoliv do vany)
- CocaCola
GRAHAM
09:38 17.01.2019 77.236.218.XXX
Jen bych upozornil, že Renault vždy výkon zvednul, jen bohužel byl jen stejně dobrej ve vylepšení jako ostatní a tím pádem se motorově nepřiblížil.
Jinak se píše, že Mclaren bude mít asi podvozek ve stylu RB, to jest "zvednutý" zadek. Zda i Aero, težko říci, na to musíme počkat.KEY by s tím měl mít zkušenosti jak to naladit, tak snad to bude fungovat.
Jinak se píše, že Mclaren bude mít asi podvozek ve stylu RB, to jest "zvednutý" zadek. Zda i Aero, težko říci, na to musíme počkat.KEY by s tím měl mít zkušenosti jak to naladit, tak snad to bude fungovat.
uzivatel003302
08:57 17.01.2019 109.105.39.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Aktuálně
Nadcházející závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
- Trénink ()
- Kvalifikace ()
-
Sobota
- Trénink ()
- Závod ()
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek