DISKUZE K ČLÁNKU Sainz věří, že se McLaren loni dotkl dna a že mu vývoj u Renaultu pomůže

McLaren v sezóně 2018 podle Carlose Sainz prožil snad ty nejhorší okamžiky a letošní sezóna bude lepší. U britského tým mu má pomoci vývoj, který prošel u Renaultu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Sainz věří, že se McLaren loni dotkl dna a že mu vývoj u Renaultu pomůže

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 34, poslední 18.01.2019 19:37 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovalo 6 lidí) 17.01.2019 12:09
Nějak tak. Samozřejmě že byli i níže co se týká… »
» Adi (Hlasovali 3 lidé) 17.01.2019 11:50
Renault se po výkonnostní stránce zlepšuje již 3… »
» GRAHAM (Hlasovali 3 lidé) 17.01.2019 12:00
Motorové dno. 03 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Jo jasně, soupeři se zlepšili o hodně a Mclaren ne. Některým taky hodně pomohlo motorové zlepšení motoru Ferrari v kvalifikaci. A holt také Mclaren nevyvíjel....takže snad se to letos projeví. Jak dalece, nezáleží jen na Mclarenu, když soupeři odvedou lepší práci , tak i když ty ji odvedeš taky slušně, nic to neznamená, jseš pořád pozadu. Takhle F1 funguje...dohnat není jednoduché, pokud není někde "strop" možného vývoje.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
V kvalifikaci to rozhodující faktor pořád byl. Tam je bolest Renaultu, snad to vyřeší....

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Nějak tak. Samozřejmě že byli i níže co se týká postavení v tabulce, nicméně to bylo s motorem, který objektivně byl špatný.
Vloni měli motor, se kterým se za jistých okolností dal vyhrát závod, takže žádná výmluva a všechno šlo na Mclaren. Proto vloni podle mě našli to nové dno.

+ 6 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Motorové dno. 03

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

81.19.11.XXX
Jedna k zamyšlení. Jestli to loni byl pro McLaren dno, tak by nazvali roky 2015 a 2017?

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

81.19.11.XXX
Renault se po výkonnostní stránce zlepšuje již 3 roky rychleji než Mercedes a cca stejně jako Ferrari. Nikdy netvrdili to, co říkají tuto zimu. Dokonce mezi lety 2015 a 2016 byli v prohlášeních velmi konzervativní a přiznali, ze nebyl nárůst výkonu. Ta prohlášení si evidentně pleteš s blabolama RB, který každou zimu tvrdil, ze Rensult jim slíbil modré z nebe a to pak nepřišlo. Což jak dobre vis nebyla pravda a Renault x krát vyvracel bláboly RB. Ale to samozřejmě RB boys nikdy nepřiznají ;) Tuto zimu je v prohlášeních R nejambicioznejsi a nevidím na tom nic špatného. Mají o dost více lidi než před par lety a investice do Viry se musí taky projevit. Letos už mají dobu hájení úplně za sebou a cokoliv jiného než vyšší výkon než Honda se spolehlivosti a výkonem velmi blízko (v kvalifikaci do 25 ps a v zavode schopny výkon) M a F bude zklamání. Avšak motor již neni ani zdaleka rozhodující faktor, tím je kombinace sasi, jezdců, motoru, spolehlivosti a práce s pneu. Cely balík Renaultu by měl díky lepšímu motoru a lepším pilotům velmi blízko RB.

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Tak Mclaren našel loni nové dno, o tom se asi nikdo nebude hádat.
Uvidíme kam letos vystoupají. Podle mě by bylo optimistické a vlastně i reálné cílit na páté místo. Na Renault podle mě mít nebudou, ten bude minimálně o krok vpřed ale s týmy středu pole by měli vést zajímavé souboje.
Jejich hlavní soupeři? Asi bych řekl RP, těm věřím i přes značný handicap v jedné sedačce. Dál uvidíme co předvede Haas.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Pěkný...díky. Otázkou je, aby to nebyla jen vzhledová "návnada"....

Jinak pokud sehnal Žak CocaColu, tak klobouk dolů....

11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Já bych si tipnul že v kvalifikaci si RB možná polepší, ale v závodě to zase bude naopak. Ale spekuluji....ono co si budeme povídat, díky změně aera, není jisté pro nikoho nic.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kaša

Kaša

82.142.123.XXX
Tak kdyby na tom byl McL stejně jako TR v sezoně 2019 tak bych byl zklamán.
Optimistické je kdyby byl McL těsně za top dvěmi až třemi týmy.
Realistický by byl boj ve na čele nebo ve středu pole .... a pesimistický pohled by byl na podobnou výkonnost jako měl McL v poslední třetině r.2018.

Ve středu pole to bude ale mazec ... Renault se chce od něj odpoutat, nová FI mu poslední roky kraluje a s více penězi má ještě vyšší ambice, Sauber je skvělý a profituje ze spolupráce s F - taky můžou být na špici středu; Haas v r.2018 překvapil a jestli si udrží úroveň a propojenost s F, tak si může udržet úroveň; TR bude asi těžit s většího propojené s RB, ale otázkou je Honda? Willíkům moc nevěřím, tam to pořád vidím na konec pole, ale s menším odstupem.
Největším otazníkem další sezony je jak pokročí Honda, a jestli se tedy RB propadne, udrží, a nebo dokonce zlepší. Vidím to spíše na podobnou výkonnost jako loni akorát horší spolehlivost.
... a kam do toho zapadne McL - já realisticky doufám ( v trvalý postup z Q1, a postupné dostávání se do Q3) ... a pravidelně na bodech.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
McLaren zveřejnil upoutávací foto na předváděčku kterou ihned stáhnul pryč. Něco tam vidět je [odkaz na stránku]
- mnohem širší airbox
- horizontální křidélka
- oblé zadní křídlo (dříve myslím měli stále jen rovné nikoliv do vany)
- CocaCola 03

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

77.48.94.XXX
takže budeme mít v poli vlastně dvě auta obdobné ( ne-li stejné ) šasi a aero koncepce se dvěma různými motory?!? no tak to by byla živná půda pro zdejší obsáhlé diskuse na téma Renault vers. Honda !!! 11

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Jen bych upozornil, že Renault vždy výkon zvednul, jen bohužel byl jen stejně dobrej ve vylepšení jako ostatní a tím pádem se motorově nepřiblížil.

Jinak se píše, že Mclaren bude mít asi podvozek ve stylu RB, to jest "zvednutý" zadek. Zda i Aero, težko říci, na to musíme počkat.KEY by s tím měl mít zkušenosti jak to naladit, tak snad to bude fungovat.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel003302

uzivatel003302

109.105.39.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

  • Pátek

    • Trénink ()
    • Kvalifikace ()
  • Sobota

    • Trénink ()
    • Závod ()
  • Neděle

    • Závod (22:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama