Už to, že by mu uhýbal, tak by ztratil čas. Samotný souboj mu určitě taky čas vzal. A kde je psáno, že by mu Ocon definitivně ujel? Dost možná, by Ocon taky musel zvolnit, aby si nezničil gumy a Max by jezdil v úplavu a pak je otázka jak by Ocon případně reagoval na modrou vlajku. nesmíme zapomínat, že Ocon za normálních okolností je o dvě sekundy pomalejší než TOP6 a to by se taky mohlo promítnout. on mohl být Max pomalejší taky z důvodu, že při souboji s Hamiltonem spotřeboval více paliva a potřeboval trochu šetřit a na rovince, byl pak Ocon s nesmyslným DRS výrazně rychlejší. Pak ale měl předjet Maxe už na rovince a ne na brzdy a následně bojovat o ideální stopu.
Další trapárnou je, že jezdec okolo zpět má k dispozici DRS, aby s ním mohl útočit na jezdce s výrazně lepší aktuální pozicí a hlavně v jiném kole. To je snad vtip?
Všeobecně se mi nelíbí, když jezdci jako Max, Magnussen i jiní, při obraně zavírají zatáčky, jako by vedle nikdo nebyl, přestože jsou třeba jen o metr vepředu, což byl i tento případ. Ale prostě souboj mezi jezdci, kteří jsou každý v jiném kole není soubojem o pozici v závodě a v tom vidím zásadní rozdíl, což hodně lidí tady nebere v potaz a soudí jezdce, jako by proti sobě v tu chvíli závodili dva jezdci v rovnoprávným postavení.
Odvolávají se na to, že striktně v pravidlech nic takého není, ale pokud bychom to brali striktně dle pravidel, tak okamžitě po předjetí Maxe by měl dle pravidel Ocon uvolnit Maxovi cestu, protože by byl v bezprostřední blízkosti Maxe a jako jezdec s nižším počtem odjetých kol, je to jeho povinností.