DISKUZE K ČLÁNKU Sainz moc velký posun vpřed s McLarenem v roce 2019 nečeká

Jezdec Carlos Sainz příští rok neočekává, že by si měl s McLarenem, do něhož přestupuje z Renaultu, ve startovním poli příliš polepšit. Myslí si, že bude bojovat nejspíš o stejné pozice jako letos.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Sainz moc velký posun vpřed s McLarenem v roce 2019 nečeká

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 61, poslední 10.11.2018 18:47 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Když si člověk uvědomí, že McL nedokázal postavit solidní vůz ani s honosnou dotaci 100 000 000 od Hondy v době kdy byl tým ještě poměrně stabilizovaný, tak bych moc velké zázraky neočekával.
    Na druhou stranu přicházejí změny v aero které můžou některé týmy trochu přibrzdit, takž nějaká šance na drobné zlepšení tu ještě je.

    + 4 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Ono s motorem, který musíš neustále měnit, to jest nemůžeš toliko testovat a ještě má výkonový deficit jak hrom, se není čemu divit.

      + 4 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        McL o svém šasi tvrdil něco zcela jiného.

        + 4 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          Nevím dle čeho soudíš že s Hondou neměli solidní šasi. Letos se k špatné práci přiznali, je velmi pravděpodobné že maj na víc s motorem Renault než letos ukázali, takže uvidíme.

          + 5 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Ano tvrdil že ho nemá špatné a že je v TOP 3 , v dané době... Když ti chybí 100 koní, ERS taky slabší nejde nic moc vymyšlet že...monopost funguje jako balíček, bez motoru je to špatný.

          + 3 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Honda McLarenu neplatila 100 mil. na vývoj šasi, měl pouze zadarmo motory + příspěvek na plat Alonsa. A McL postavil solidní vůz, patřil mezi špičku - píšeš hlouposti. Balík jako celek solidní nebyl, ale jaký asi mohl být s takovou poruchovostí a výkonem motoru, který ztrácel cca 100 koní?

      + 5 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Letos mají stejný motor jako třetí nejlepší tým a potácí se na dně startovního pole. Kde se tak najednou ztratila kvalita šasi se kterou se loni tak vychloubali. Vlastně ještě i letos do prvních testů.

        + 5 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • daaviid23

          daaviid23

          90.182.169.XXX
          Každý rok přeci není stejný, navíc pokud měnili motor. Sice (zase hloupě) tvrdili, že to není problém, ale všem rozumně uvažujícím muselo být jasné, že to problém být může.

          Na druhou stranu pokud ale ani příští rok nepostaví dobré šaši po tom co odpískali celý letošní vývoj, tak to bude poslední hřebík do rakve báje o nejlepším šasi. ( nejspíš i pro reputaci celého Mclarenu)

          + 4 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.141.XXX
        Někdy v roce 2017 jsem jak na Skysport slyšel ale i v zahraničních médiích četl že roční příspěvek Hondy je 60 milionů liber... ale může to být kec, stejně jako 90% informací co se dá o Formuli 1 přečíst.

        Druhá věc je kvalita šasi McLarenu v roce 2017. Opracvdu mě nenapadá jediný rozumný důvod proč věřit tomu že McLaren v roce 2017 postavil špičkové šasi, když v roce 2013, 2014 a 2018 postavil totální střep. Jakto, že se jim najednou podařilo postavit tak skvělé šasi? A jakto, že ho za rok tak brutálně zprasili? Naopak dokážu dost přesně pochopit PR tvrzeni McLarenu o super šasi, zvláště když hrajete o sponzory.

        To, že se pohybuješ v prostředí Formule 1 a můžeš hovořit z lidmi z Formule 1 ještě neznamená, že ti ti lidi nebudou lhát.

        + 4 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.141.XXX
          Tak to je celkem pozitivní informace, protože do Španělska jeho kvalitu zhoršovali.

          + 2 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Hormón

          Hormón

          31.192.70.XXX
          Letos nestihaji tovarnu Renault. To mluvi za vse. Ostatni je jen hledani vymluv. Sainz vypada, ze vi vice, nez tu nekteri chteji slyset

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Když se soupeř zlepší z roku na rok o více než ty, logicky to tak může být....

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          109.81.245.XXX
          Co ty víš o inženýrech a lidech, které znám, a jaké s nimi mám vztahy, že si je troufáš ohodnotit jako lháře? Kvalita toho vozu šla jasně vidět na datech a uznávali to i soupeři a lidé, kterým se to do krámu nehodilo, o žádné PR nešlo. Stačilo se podívat na pár analýz jejich výkonů a normálnímu člověku to bylo jasné. To, že některé roky tým postaví auto dobré a jiné špatné, je v F1 úplně normální. Pravdu bych rozhodně nehledal u anonymního diskutéra.

          + 9 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • airwar1939

            airwar1939

            176.74.141.XXX
            Žiji v tomhle světě příliš dlouho, abych věřil všemu co bylo řečeno a napsáno. To není o znalosti konkrétních osob, ale o prohlášeních lidí od McLarenu, které zde byly opakovaně prezentovány, a jaká byla viditelná realita.

            Připomenu jen ty nejznámější: rok 2014: "motor Honda má stejný výkon jako motor Mercedes, příští rok budeme vyhrávat závody, v roce 2016 budeme bojovat o titul", nebo rok 2017: "s naším šasi a s motorem Renault zrychlíme minimálně o jednu sekundu na kolo a budeme minimálně bojovat o pódium".

            + 3 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • airwar1939

            airwar1939

            176.74.141.XXX
            To by se museli všich letos zrychlit asi o 2-2,5 sekundy oproti McLarenu. Věřím tomu, že jednomu či dvoum týmům se to může podařit, ale aby se to podařilo hned osmi z deseti?

            + 1 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Promiň Petře, ale když nelžou, tak jak to chceš pojmenovat? Neznalost, nesoudnost, PR kecy? Těch prohlášení, jak to s nimi vypadá, nebo bude vypadat, čteme každý rok spousty a všechny doteď byly totálně mimo (nadsázka). Airwar Ti některá i popsal.
            Pokud jde o loňské šasi, tak možná bylo lepším průměrem, ale nic nenaznačuje, že bylo špičkové. Žádný brutální rozdíl mezi technickými a motorovými okruhy se nekonal. I v těch nejtechničtější dostával od RB přes 1s na kolo. Zatímco RB s podobným výkonovým deficitem na špici dokázal na některých okruzích ztrátu i vymazat. A to šasi RB zrovna v první polovině loňského roku zrovna špičkové nebylo. Ani neustálé narážky na nejhorší top speed se nakonec ukázaly jako mimo. Takže možná měl lepší šasi, než týmy středu, ale na nejlepší týmy to evidentně nestačilo. Když to srovnám s letoškem, tak je rozdíl mezi okruhy podobný a v top speedu také nijak výrazně neposkočili. Je evidentní, že letošní šasi je o něco horší, ale žádná čísla nenaznačují nějaký brutální rozdíl.
            Není důvod, aby ses nad tím rozčiloval. Máme snad právo na názor a ten nemusí být stejný s Tvým. Pravdu mít nemusíme, ale to evidentně nemají šasto ani u Mclarenu. Jinak by jsme na závodech viděli jiné výkony. 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

  • Pátek

    • Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:30 - 23:14)
  • Sobota

    • Závod (18:00 - 19:00)
    • Kvalifikace (22:00 - 23:00)
  • Neděle

    • Závod (22:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama