DISKUZE K ČLÁNKU Boullier u McLarenu končí, ke kormidlu se dostávají De Ferran a Stella

McLaren dnes oznámil rezignaci svého závodního ředitele Erica Boulliera. Stáj na závodních okruzích nedosahuje očekávané výkonnosti. K jakým dalším personálním změnám u týmu dochází?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Boullier u McLarenu končí, ke kormidlu se dostávají De Ferran a Stella

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 149, poslední 05.07.2018 23:22 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovalo 9 lidí) 04.07.2018 15:48
A k čemu tam ten Alonso je dobrý, když celý tým… »
» uzivatel001639 (Hlasovalo 7 lidí) 05.07.2018 14:42
Konecne dobra zprava. Uz se zacina blyzkat na… »
» uzivatel001639 (Hlasovalo 7 lidí) 05.07.2018 14:57
Vysoke cile? A jake cile si mel tedy McL stanovit… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                                • Situs

                                  Situs

                                  217.31.62.XXX
                                  Tady je testované křídlo pěkně vidět [odkaz na stránku]

                                  + 0 / − 0

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                • Pikaso

                                  Pikaso

                                  62.240.164.XXX
                                  Normálně už jsem na to rezignoval, ale ty jsi mě donutil reagovat. Přečti si zpětně ty své bludy a jsem zvědav co na to řekneš. Připadáš mi jako Barbie a Can, kteří diskutují na téma stavby raketoplánu. Víš o F1 vůbec něco ???? Nechci tě urazit, ale prostě musím. To co píše jsou zoufalé výkřiky někoho kdo vůbec neví o čem mluví(píše). Tedy pokusím se ti to vysvětlit jako malému dítěti.
                                  Jsi v první třídě a učíš se psát písmenko A(F1-postavíš křídlo na vůz), Trénuješ to písmenko A aprotože si myslíš, že ti bude stačit na nácvik jeden list papíru více si jich nevezmeš, protože výroba papíru je drahá a počítáš s tím, že A zdokonalíš na maximum a budeš se učit písmeno B a nepředpokládáš, že jsi lempl a nedokážeš se to najednom listě naučit(F1- vyrobíš těch křídel třeba 6, protože běžně spotřebuješ tři a nejsi věštec, aby jsi mohl přepokládat, že jeden hloupej hrb v předposlední zatáčce zničí hned všechna křídla, navíc v dnešní F1 nemáš skoro na žádný okruh zcela identické křídlo a vývoj je tak rychlý, že je zbatečné vyrábět 50 kusů něčeho co použiješ maximálně 3krát za sezonu), No a když se to A naučíš psát, jdeš logicky k další verzi a učíš se B, ale zase si vezmeš pouze jeden list papíru.(F1- postavíš a vyrobíš nové křídlo jiné specifikace odpovídající další trati).atd. atd. C,D,E
                                  ---No a abych jenom nerejpal odpovím ti ještě jinak. Loňské křídlo použili, protože jich v továrně měli dostatečný počet právě z loňska a zcela jistě to byla daleko lepší volba než použít letošní křídlo třeba z Monaka protože to křídlo je úplně jiné a nevhodné specifikace na okruh A1 Ring, tedy dnešní RB ring.
                                  A rovnou ti odpovím i na tu hloupost ohledně vystavených 10 nebo kolika si psal křídel u M. To jsem nikdy neviděl a nevím proč by je měli někde vystavovat. Maximálně je mají někde v kamiónech a od každého druhu vytáhnou vždy jedno dokud není potřeba další. Ty mají na stojanech v garáži. Pokud tedy připustím, že nějaký tým na jeden víkend přiveze na testování 3 druhy křídel, má každý pilot na stojanu právě ta tři křídla a ne deset. Celkem tedy 2 auta x 3křídla rovná se 6. Logisticky je totiž nesmyslné mít v tak malém prostoru 5krát tu samou věc, kterou jsem schopen donést z kamiónu za deset minut. Stejně tak je nesmysl mít vyrobených 50 kusů jedné specifikace křídla, když ani nevím zda bude fungovat, nebo zda zítra nevyvinu novou lepší. Ty si taky na jeden den nekoupíš 20 rohlíků, když víš, že běžně jich sníš 5. To už je zase ekonomičnost, ale t už ti neříká zcela určitě vůbec nic, protože by jsi jinak nemohl takhle plácat. Prostě strašný a mám jednu radu. Než budeš něco psát, zkus se nad tím nejdřív zamyslet.

                                  + 4 / − 7

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                  • Ferda

                                    Ferda

                                    46.47.176.XXX
                                    Hezky ses rozepsal, ale výsledek výsledek je jako obraz od Pikasa. Ten taky věděl co chce namalovat, ale nikdo nepoznal co to je.
                                    Když někdo testuje křídlo, tak ho testuje na okruhu na který je určený. Nikdo přece nebude testovat křídlo v Monaku pro okruh jako je Monza. To znamená, že křídla které testovali na A1 Ringu jsou špatnou cestou, tudíš zmetky.
                                    Možná se najde nějaký okruh kde bude sedět, ale pak už se jedná pouze o náhodu jako hra v karty.
                                    A co se týče náhradních křídel. Neříkám, že je tým musí mít všechny sebou, když je to letecky z Anglie takový kousek. Kdyby je měli na skladě, tak věř, že během pár hodin je má Mekáč v depu, ale kde nic není ani smrt nebere.

                                    + 3 / − 3

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
                                    • Pikaso

                                      Pikaso

                                      62.240.164.XXX
                                      Tak ještě jednou, ale naposledy a doufám, že mi to redakce odpustí. Napíšu totiž jako pro blbce. Ani se nedivím, že tomu nerozumíš, protože ty sám si protiřečíš. Nebudu se rozepisovat, protože to evidentně nemá cenu Takže stručně. Tím co jsi napsal teď jsi si vlastně sám odpověděl na to zda mají dost křídel do Anglie. ANO mají, křída jsou jiná než na RB ring a jsou tedy dávno hotová. Mimochodem vlastní výroba křídla nezabere zcela určitě měsíc jak jsi psal. Čas zabírá jenom vývoj. Výroba už bere času minimum, ale za to poměrně dost peněz na to, aby si každý tým vyráběl tebou navrhované zásoby, se kterými se pak může pouze vyfotit někde v garáži,třeba hned s deseti jak tu někde tlacháš.
                                      Sečteno podtrženo, tlacháš nesmysli, protože o F1 nic nevíš, jsi línej si něco vyhledat a jenom překrucuješ co se na těchto stránkách dočteš. Toť celé tvé vědomosti o F1. I v tom jak reaguješ teď vlastně jenom papouškuješ co jsi se dočetl v mé reakci na tebe. Navíc jsi tak línej, že si ani nenajdeš, že ten pán, na kterého se odvoláváš se ve skutečnosti jmenoval Pablo Picasso a ne Pikaso.
                                      No a pro úplnost. Možná tam byl jeden zmetek, to se stává, ale podle mě to bylo jenom o maximálním riziku v nastavení světlé výšky, která prostě na tu předposlední zatáčku byla na hraně a tedy při jenom malé nepřesnosti při jejím projetí došlo buď rovnou k poškození křídla či celého nosu, nebo k narušení jeho pevnosti a poškození následně při působení obrovský tlaků. No ale to předpokládám, že už je na tebe až moc informací, takže opravdu končím.

                                      + 2 / − 7

                                      ohodnotit kladně záporně

                                      Reagovat Nahlásit
                                      • Ferda

                                        Ferda

                                        46.47.176.XXX
                                        Ano, těch Tvých zbytečných informací je na mne opravdu moc.
                                        Nízké nastavení tam měl kde kdo. Třeba z RB tam lítaly jiskry jako na Silvestra o půlnoci a Verstappen tam skákal přes obrubníky každou chvíli a nebyl sám. U ostaních týmů to bylo podobné a přesto jim křídla nedošly.
                                        Prostě u Mekáče je něco hodně špatně a vykopnutí Bulíka je toho jasným důkazem.

                                        + 3 / − 3

                                        ohodnotit kladně záporně

                                        Reagovat Nahlásit
                                        • Pikaso

                                          Pikaso

                                          217.31.62.XXX
                                          Sice jsem psal naposledy, ale poruším to. Tvé překrucování skutečností je neuvěřitelné. Tak upozorním jenom na jednu. Jak může psát vyhazov Bulíka, když v článku je, že sám podal rezignaci. Myslet si můžeš co chceš, ale nevydávej to za pravdu. Pravda podle informací je, že odešel sám a ne, že byl vyhozen. To, že v McL je něco špatně ví asi každej. Na to není potřeba upozorňovat. Kroky k nápravě se našli tak nevidím důvod, proč by jsi lhát. Osobně si myslím, že to pomůže, i když to zcela jistě nebylo jenom o EB, ale každá změna dává impuls. A to jsem neřešil ani 10 procent tvých lží, protože na další ti třeba odpověděl Limbi. McL není jenom F1 a určitě se netopí v dluzích. Jo a prosím tě, v jaké sérii McL působí s vozem GT ????

                                          + 0 / − 5

                                          ohodnotit kladně záporně

                                          Reagovat Nahlásit
            • Limbi

              Limbi

              147.228.209.XXX
              McLaren je hodně silná společnost. Fungují i mimo F1. Ano, možná teď nemá takové příjmy, ale určitě se netopí v dluzích a těch křídel tam rozsekali hodně, takže to je důvod proč došly.

              + 3 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Ferda

                Ferda

                46.47.176.XXX
                Je, ale taky je hodně velká a to není zadarmo. A když se podíváš, že se jim nedaří ani v GTéčkách ...........

                + 2 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        178.255.168.XXX
        Ano, Alonso by odešel, to byl důvod vyhoštění Hondy z mcl a jak je vidět na TR tak to byla evidentně chyba. Body co v současné době má mcl jsou zásluhou pouze alonsa, kterej jezdil evidentně hodně namotivován, aby dokázal, že vyhodit Hondu byl správný krok, ale je pouze otázkou času, než opět propadne flustraci a začne zajíždět do garáže se závadami, které nebude schopen nikdo odhalit...

        + 3 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          Tyť chtěl hodit ručník už po pár kolech na posledním místě. (Z rádiové komunikace)

          + 4 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            217.31.62.XXX
            Ručník nehodil a přivezl jim do košíku 4 body, proto Alonsa maj a snaží se ho mít i nadále. Samo můžou se vydat i cestou platiče (jako Williams), třeba by mohli naverbovat toho Latifiho a mít 20 mega k dobru. No snad touto cestou v McLarenu nikdy nepůjdou 03

            + 3 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Ferda

              Ferda

              46.47.176.XXX
              Nehodil, ale chtěl. Nakonec se zůstat vyplatilo, když tolik vozů vypadlo.
              Co není může být. Jestli takhle budou pokračovat dál, tak na platiče dříve či později stejně dojde.

              + 4 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Situs

                Situs

                217.31.62.XXX
                Chtělo to víc než jen vypadnuté vozy, a proto Alonsa maj 03 McLaren prostě prahne po kvalitních jezdcích, ne po jejich peněženkách.

                + 2 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • Pepan

                Pepan

                89.24.157.XXX
                Mají Alonsa ze dvou důvodů. I když jsou stáje nebité technikou, je zapotřebí někoho v autě, kdo co nejpřesněji popíše, jak se vůz chová a co by to asi chtělo, na což je Alonso jeden z nejlepších v poli a durhý důvod sis vlastně odpověděl sám. Vzpomeň si na porovnání Alonso x Massa u Ferrari. Oba jezdili se stejným autem a kde končil Massa a kde Alonso. A nebylo to určitě jenom tím, že Alonso měl statut jedničky. No a protože nechtějí být v pozici dnešního Williamsu, který si nabral špatné platící jezdce, proto mají Alonsa. Posun v tabulce směrem vzhůru jim jeho plat určitě vynahradí, zatímco příspěvek S(troll)a a Sirotkina určitě nepokryje propad Williamsu v pořadí. A ještě perlička na závěr - stáj McLaren má v současné době 44 bodů, z toho 38 dovezl Alonso. Proto mají Alonsa.

                + 2 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  217.31.62.XXX
                  Jen mne tak napadlo, že když je Alonso absolutní špičkou v tom, aby pomohl vytvořit nejlepší šasi: Podařilo se mu vůbec někdy s týmem super šasi vyvinout? Mám totiž pocit, že nějako záhadou byla vždy jeho konkurence v tomto lepší. 03

                  + 2 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    86.49.250.XXX
    Za Stellu jsem rád, osvědčil se už u Ferrari, jak to bude s De Ferranem těžko říct, nadruhou stranu, tohle McLaren potřebuje, člověka, který přemýšlí jinak, než je zaběhnuto v F1 a je to schopný manažer, uvidíme co bude dál, každopádně mám pocit, že Bulík rezignoval ne na výsledky, ale nátlak majtelů, ještě před týdnem ve Francii tvrdil opak a byli to majtelé, co dělali zasedání

    + 1 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    217.31.62.XXX
    No bylo na čase. Zázraky v posunu na čelo jsem nečekal, ale takoé špatné výsledky překvapily i mne. Snad jim to pomůže se zvednout.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    217.31.62.XXX
    Osobně jsem čekal že to ještě nepřijde, ale ten tlak už byl asi příliš velký, bylo třeba už upustit páru. Faktem je že to letošní auto doposud bylo zklamáním, a Goss, teď Boullier to odnesli. Za Stellu a jeho povýšení jsem docela rád, to beru pozitivně. Co se týče de Ferrana, nevím moc jak pomůže a co vlastně dělá a bude dělat. V Indy jsem to pro Alonsa docela chápal, tady nějak nevím čím přispěje v F1, spíše jsem jeho účast v McLarenu bral jako příprava na budoucí plány McLarenu v Indy. Teď se možná plán celosezonního Indy hádám posune, maximálně to bude jen s Indy500 jako v minulém roce, ale tam to bude záviset jak to bude nakonec s Alonsem příští rok. Začínám si myslet že v McLarenu ještě bude.

    + 1 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama