DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton slaví vítězství v kvalifikaci na GP Francie, která se vrací do kalendáře po dlouhé odmlce

Lewis Hamilton porazil Valtteriho Bottase o 0,118 s, čímž Mercedes připsal double v dnešní kvalifikaci na GP Francie. Kolotoč F1 se po mnohaleté odmlce vrací na do Francie, avšak na okruh Paul Ricard.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hamilton slaví vítězství v kvalifikaci na GP Francie, která se vrací do kalendáře po dlouhé odmlce

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 40, poslední 24.06.2018 16:06 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 4 lidé) 24.06.2018 10:36
Aktualizoval jsem grafy vývoje ztráty v… »
» Mansell_fan (Hlasovali 3 lidé) 23.06.2018 21:53
Ať už člověk fandí tomu či onomu, myslím že pro… »
» shazec (Hlasovali 3 lidé) 24.06.2018 01:27
Když se podívám na to jakej je rozdíl mezi… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Milan B.

    Milan B.

    88.80.244.XXX
    Strašné. Dopozeral som to len s vypnutým zvukom. Exipicionistickí komentátori neustálym táraním hlúpostí, ktorých je plný internet, dokonale kazili zážitok z toho, čo sa deje na obrazovke. Predvádzali sa asi pre búranov, ktorí nikdy nepočuli čo to je internet a nedokážu si nájsť informácie. Čakajú že ich ktosi bude otravovať priamo pri živom prenose zo športu. Preboha len nekomentujte napríklad futbal.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Nardo

    Nardo

    78.99.77.XXX
    Dve 2 veci ktoré mi dnes najviac udreli do očí...
    Mclaren...jednoducho katastrofa, ide to s ním viac a viac dole. Najhoršie je, že oni majú problém v podstate v každej oblasti nie len, že nemajú prítlak, ale ich auto navyše produkuje príliš veľký odpor. Nemajú grip, čo zase značí problém so zavesením...a nevedia ako ďalej..
    úprimne som zvedavý ako sa s tým vysporiadajú...
    Ľudia sa smejú Alonsovi za jeho výrok o najlepšom šasi, ale minulý rok boli na konci 4.-5. najlepší tím aj so slabou Hondou, takto zle na tom neboli...
    Druhá vec je výkon Kimiho Raikkonena. Úprimne, ten už v Q3 narobil túto sezónu toľko chýb, že by sa za to hanbil aj nováčik v F3 a dnes ešte aj zruinoval kolo Magnussenovi...pokiaľ ho najneskôr do konca sezóny nepošlú preč a neposadia tam Lecklerca tak je vo Ferrari asi niečo zlé...
    Snáď bude v pretekoch pršať, už sme dlho nemali daždivé preteky 13

    + 2 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • shazec

    shazec

    89.203.142.XXX
    Když se podívám na to jakej je rozdíl mezi Sauberem a Ferrari, tak sorry, ale Kimi prostě nemůže startovat 6. a Leclerc 8. Ať si nalije Kimi čistýho vína, ale tohle je ostuda.

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • g0dlike

    g0dlike

    88.103.221.XXX
    jsem fanda Ferrari....ale...Leclerc, ten je fantastickej 01 A vlastně i Sauber... moc sympatický

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.190.XXX
    Ať už člověk fandí tomu či onomu, myslím že pro jakéhokoliv opravdového fandu F1 je pohled na týmy McLaren a Williams na chvostu startovního pole hodně smutný 05

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    McLaren za tohle nelze bránit, ostudný výsledek, nevyjeli letos s dobrým autem a co je horší, jejich vývoj nejde dobrým směrem. Těžko jim radit, ale je čas zastavit se a více analyzovat jak to napravit. Nedívá se na to vůbec dobře a tohle jsem bez Hondy teda vůbec nečekal. V kvalifikaci je horší jen ten Williams, a bylo tomu tak už v Kanadě.

    Mercedes velmi silný, nový motor, a nové pneu ... jsou u Mercedesu opravdu znát, to bude zas téma.

    Leclerc neuvěřitelně 01 Na toho se ve Ferrari přiznám těším, snad najdou odvahu si ho tam vzít 03 Pro Sauber klobouček.

    Gro je na přestávku v F1, takové chyby v důležitých momentech už se daj těžko odpouštět věčně.

    Sainz pěkně proti Hulkovi, ten se tu nějak hodně trápil.

    Kimi, já nevím, možná už to má na háku, ale tohle je prostě málo.

    Body se rozdávaj až zítra, ale bude to pro McLaren těžké ještě více než obvykle. V závodě to bude jako vždy lepší, a snad zaprší a trochu to pomůže předjíždění. Tohle byla velmi špatná sobota, zbývá doufat v dobrou neděli.

    + 2 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      46.135.29.XXX
      01

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      V zásadě je divné, že se vlastně zhoršují.Je asi jisté, že nevědí co dělají a jak to rychle napravit.Možná to dělají narychlo, bez uvažení a tím se to zhoršuje,
      Když už dává rohovory Brown, kterej imho technice moc nerozumí a vyjadřuje s k tomu, tak je vidět že v Mclarenu to "doutná" možná "hoří".

      Kdo ví a to spekuluji, zda se některé věci nebojkotují....je fakt hodně divné, kdy tým který vždy uměl rychle vyvíjet, to najednou neumí a jde opačným směrem.

      Ona je otázka, zda se opět nelakuje a když slyším jak se pořád říkájí B+B že chtějí letos ještě vyvíjet, zda to nebylo přesně naopak. Jenže vysledky je k tomu donutí....
      Jak je možný, že minule má Boulier rozhovor a říká že problém je s Gripem. Díky okruhu....pomalé zatáčky. A za 14 dní z toho je Aerodynamika. Moc divné,,,,a vylezlo jen díky čokoládkám, kde dotyčný to popsal zřejmě viditelně zhola přesně a tak se musí s pravdou ven....jenomže jsme se zase nic nedozvěděli.
      Alonso hovoří opatrně, ví jak to bude....je schopen frustraci udržet, zřejmě díky tomu co mu bylo souběžně s F1 dovoleno dělat. Jako vědělo se, že díky tomu že vývoj byl oproti ostatním časově poloviční, že to uplně na špičku nebude, Jenže tohle je průšvih a místo klidu na vývoj na přiští rok, který měli 100% naplánován a tak zněl úkol, 4-5 té místo bude stačit, fanouškům dáme naději,tohle se říkat nebude, mají hodně velký problém. Eric má karmu za lhaní....a dobře mu tak.

      + 0 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        ..... Nechci teď McLaren nějak bránit, je to hrozné, ale když jsem se koukal jak si tady ve Francii relativně vedl proti týmům se stejným motorem (Renault a RB) tak ztráta na RedBull či Renault oproti Kanadě poklesla, takže sice je to nejhorší kvalifikační výsledek roku pro McLaren, ale oproti týmům se stejným motorem si vlastně polepšili. Jen tím chci říci že v šasi McLarenu pro Francii nedošlo ke zhoršení, vlastně naopak, ale to nezabránilo pro tuto trať ukázat jak špatné to je. V závodě by jsme na tom měli být jako jinde, tedy mnohem lépe, no stejně bude tentokrát asi pršet, čehož snad lépe využijeme když startujeme tak vzadu.
        Ztráta McLarenu na RedBull [odkaz na stránku]
        Ztráta McLarenu na Renault [odkaz na stránku]

        + 0 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Jasně, čísla....nerozporuji, beru.... to ale nic nemění na tom, jak to špatně vedou a vývoj nefunguje. Rozhovory Bouliera by měli vypadat zhola jinak, než probíhaly.Vždyť je z tohoto pohledu k smíchu a divím se že mu to nevadí.
          Vím že se to tak v F1 dělá , naposledy mne pobavil KEY z TR. 18
          Honda už potřebovala tolik motorů, na 8 závodů, že by měl mlčet a on přesti řekne : Motor funguje výborne, Nadšený som aj z jeho spoľahlivosti.

          Přijde Vám to kluci normální? Mně už teda ne.... a ona přijde za tohle "lhaní" karma.

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            Když se přežene ten kolorit "PR" tak je to škoda a ty informace pak člověk může jen vyhazovat oknem. Před týdnem jsem četl od Zaka jak jim vše koreluje s větrným tunelem a jak upgrady přinášejí co bylo očekáváno, no a dnes že maj problémy které v tunelu nejsou vidět a je třeba experimentovat jen na trati 17 Navíc upgrade nebyly nasazené, křídlo testované v Monaku asi selhalo. O jejich slova se pak nejde opřít, už je to jen o tom co vidíme, a tam světlo na konci tunelu zatím rozhodně není vidět.

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mansell_fan

              Mansell_fan

              37.188.151.XXX
              Tyhle chaotická prohlášení mají ovšem doslova katastrofální efekt pokud jde o sponzory. Kdo by chtěl nalévat prachy do týmu kde evidentně pravá ruka neví co dělá levá. A to se bavíme o McLarenu, o kterém se dlouhá léta mluvilo jako o nejlépe organizované stáji F1.

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • GRAHAM

                GRAHAM

                77.236.218.XXX
                Práce Rona Dennise....ač někdy to bylo hodně utažené za vlasy.Ale fungovalo to....takže proč to řešit.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              Ano to právě kritizuji.V tom politikaření měl viditelně Whitmarsh pravdu.Nakonec on tam zná uvnitř tolik lidí, že má zcela přesné informace.

              Ron Dennis musí trpět neskutečně.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      Tak na začátku sezony se to dalo ještě svést na možné komplikace se změnou dodavatele PU, ale teď už se jasně ukazuje že se McLaren motá v kruhu a neví jak z něho ven (podobně jako Williams). Ten motor Honda hodně neduhů šasi skryl, což už z ¨Renaultem kde máme porovnání tak nějak nejde. A podle mě McLaren už začíná dohánět nedostatek peněz, sice měli letos získat nějaké nové sponzory, ale je jasné že 100 mil. od Hondy to nenahradí (plus si platí motory + dostávají mén peněz od promotéra).

      Ty peníze budou zdá se těžký oříšek, Williams je letos na rozpočtu stěží 100 milionů, příští rok bude bez Martiny a bez peněz od promotéra, odhaddem může spadnout až někam k 60 milionům na sezonu a to je pod hranou přežití. FI je zadluženo minimálně 20 miliony, a od promotéra rovněž dostane méně, takže také bude raálně v případě zaplacení dluhu někde u 70 milionů na příští sezonu. A McLaren bude muset brutálně restrukturalizovat a propouštět, jinak to také neutáhne. Pokud s tím LM něco neudělá, mám strach kolik vozů uvidíme příští rok.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mansell_fan

        Mansell_fan

        37.188.151.XXX
        Jinými slovy je asi rozpočtový strop opravdu nutnost, pokud chceme mít v F1 i někoho jiného než továrny a jejich juniorky.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.141.XXX
          Nejsem proti rozpočtovému stropu, ale prioritou by mělo být narovnání příjmů od promotéra. Rozpočtový strop by nebyl nutnost, pokud by se vhodnějším způsobem rozdělovali peníze od promotéra.

          Na druhou stranu Williams měl před třiceti lety rozpočet 250-300 milionů, když k tomu přitám inflaci, tak by to v současnosti bylo kolem 400-500 milionů, to že je schopen dát dohromady stěží 100 milionů je důkazem toho na jaký okraj zájmu se u sponzorů a investorů Formule 1 dostala.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Tak proti továrnám není šance a kdo by sponzoroval něco, co nemá šanci na úspěch a píše se o něm negativně....

            Add Williams, dodnes Frank lituje, že tehdá když po něm chtěl ADRIAN NEWEY akcie (kus podílu) a on ho tvrdě odmítl. Kdyby ho Wiliams měl, je dnes jinde. Myslím že toho rozhodnutí mu nic nedat hoooodně lituje.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        IMHO to Mclaren utáhne, jen do toho vrazí v budoucnu holt méně. Pořad mají na to se vzchopit a být na 5-6 místě. Dát ale dohromady nějaké nadšení lidí v továrně, víru v sebe sama, to bude těžké. Viditelně tam mají vztahové problémy. Musí nastoupit někdo, kdo to dá "lidsky" dohromady. Pokud přiští rok nebudou výsledky na dráze, měl by opravdu "někdo" odejít.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama