DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull se rozhodl pro Hondu, končí éru s Renaultem

Podle důvěrných zdrojů se Red Bull rozhodl přejít od roku 2019 na pohonné jednotky Hondy, což hodlá potvrdit tento týden před Velkou cenou Francie.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull se rozhodl pro Hondu, končí éru s Renaultem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 98, poslední 24.06.2018 12:00 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mr.B (Hlasovali 5 lidé) 19.06.2018 07:49
Podpora výrobce motorů, jak finanční, tak… »
» Mansell_fan (Hlasovali 4 lidé) 19.06.2018 12:26
Pokud se RB bude s Hondou dařit, bude to další… »
» uzivatel001639 (Hlasovali 4 lidé) 19.06.2018 08:08
Renault si to slusne zavaril. Placka Abiteboul… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • uzivatel001639

      uzivatel001639

      89.111.73.XXX
      Tak v Honde uz tu rovnici znaji dlouho a byly v ni vlastne vychovany. Akorat bude rozdil, ze z te rovnice vyleze aspon obcas slusny vysledek 03
      Jinak kde beres tu jistotu: dle všech indicií na konci sezóny nebude rozdíl v PJ R,F a M a H bude ztrácet jen málo"? Pokud ma RB vsechny informace jak rika Abiteboul a RB si to dobre spocital, tak tam tu jistotu rozhodne u Renaultu nevidim. Mercedes predstavi novy motor a ztrata Renaultu bude opet 30-40 koni jako lonsky rok atd. RB si jiste vse prozkoumal a videl trend vyvoje a ten ukazuje, ze pokud bude Honda na konci roku ztracet, tak to same bude ztracet Renault. U Hondy se letos uvadi, ze udelala impozantni pokrok. Takze pokud Honda pres zimu a letos pridala cca 2x az 3x vice vykonu nez Renault, tak jiste pujde stale nahoru a dotazeni Renaultu na konci roku je mnohem vice pravdepodobne nez, ze Renault dotahne spicku.

      + 2 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        81.19.11.XXX
        Kde si proboha vzal 40 ps u Mercedesu? :D To ses zasekl v r. 2015 ne? Hele Honda ve svém 4. Roce konečně začíná předvádět, že něco umí, ale zcela reálně si myslím, že RB bude mít příští rok velké problémy s tím udělat pódium, natož vyhrát. A co se přístupu Mclarenu a RB ke svým motorovým partnerům týče, tak je to asi jako nebe a dudy... Respektive kdyby Renault odváděl takovou práci jako Honda, tak ho RB hodil přes palubu po půl roce společné první sezónu. Mclaren se k Honde choval ještě velmi velmi korektně.

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001639

          uzivatel001639

          89.111.77.XXX
          McL jiz nebudu resit. To je kapitola sama pro sebe.
          40 koni? Mluvilo se o tom, ze Renault ztraci 25 koni na zacatku sezony a Honda 40 na Mercedes. Az pripravi a konecne nasadi Mercedes svou pripravovanou aktualizaci bude Renault tam kde byl za posledni roky, opet zase tech 30-40 koni pozadu. Jejich tempo vyvoje je opravdu spatne. To co ted pripravil Renault pripravilo i Ferrari. V Kanade jen diky RB a jeho sasi vypadal RB slusne, resp. to nebylo diky motoru Renault. Abiteboul neustale mluvi, ale skutek zadny a rozhodnuti RB jasne ukazuje jak se veci maji.

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Adi

            Adi

            81.19.11.XXX
            Takže na jedné z nejvíce motorových tratí v kalendáři to nebylo o motoru R, ale o šasi RB? Aha, no dobře. Vem si přášek a pak dej vědět, až budeš zase schopen diskuze.

            + 1 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • uzivatel001639

              uzivatel001639

              89.111.77.XXX
              Motorova trat neni zaklinadlo. Podivej se kde jezdi drevaci s Ferrari a Mercedes motory. Slusne sasi je zaklad at si kazdy rika co chce 03

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Mercedes měl mít vylepšený motor o 0,1 vteřiny.Aspoň to říkali....

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • johnny83

    johnny83

    193.86.226.XXX
    čekal jsem to a psal to už loni, když proběhla šaráda Mcl a TR, ale musim přiznat, že čim víc se to rozhodnutí blížilo, tim nejistější se to zdálo... myslim, že nakonec nerozhodla ani tak výkonnost, ale spíš přístup. vztah TR a Hondy zdá se klape a Honda se stále zlepšuje, dle mě už za Renaultem ani moc nezaostává

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      81.19.11.XXX
      Myslím, že bude stále větší, než mezi Renaultem a F a M.

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001639

        uzivatel001639

        89.111.77.XXX
        To ze si neco nedokazes pripustit neznamena, ze to tak nebude. Honda se nestale zdrzovala pozadavkem na maly motor kvuli zastavbe a zmenou koncepce. Pokud Honda v klidu dela na jedne koncepci, jde nahoru mnohem rychleji nez Renault.
        Kolik nasla Honda a Renault od zacatku roku 2017 vykonu? Honda ztracela na zacatku roku 2017 na Renault 60-70 koni a dnes je to cca 15. To jako cekas ze ted budou jen koukat a udrzovat odstup od Renaultu. Lze s vysokou pravdepodobnosti ocekavat, ze po dalsich upgradech v lete a ke konci roku bude Honda na stejne urovni jako Renault a na zacatku pristiho roku bude jiz pred Renaultem.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Adi

          Adi

          81.19.11.XXX
          To je jen tvé přání. Nové ERS systémy mají v létě Renaultu přidat 0,5s. HOnda udělala na ICE to, co Mercedes v r. 2014, Ferrari v zimě mezi sezónami 2015 - 2016 a Renault v Monacu 2016. Všem to přidalo 30 - 40 ps dle zručnosti. Jediný, co si tady pánové nedokážete připustit, je fakt, že R již rok a pul je v okně na boj o vítězství a jestli jste si nevšimli, tak nový R byl v race módu lepší, než M a neměl problém držt za sebou F. Honda se lepší (konečně!) a je to jen dobře, stále to tady opakuji, ale ty, Roco (tvé druhé já), Mike a jurg máte pořád nějakou úchylku kopat do Renaultu a stále ho ponižovat. Jak sám vidíš, tak přechod na jinou PJ není úplně jednoduchý (viz. Mclaren). Ale i přes to si Mclaren nejvíce meziročně polepšil a TR s Williamsem nejvíce pohoršilo.

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel001639

            uzivatel001639

            89.111.73.XXX
            Dohady nemaji cenu. Pravdu o letsonim pokroku se dozvime po lete a na konci sezony a jak to bude pristi rok se take dozvime. Takze vyckejme 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • Limbi

          Limbi

          147.228.70.XXX
          To, že bude před Renaultem se tu tradovalo (dokonce i z úst Hondy) už v roce 2015(6) 18 Ty to taky pěkně překrucuješ koukám. Požadavek na malý motor byl zavrhnut v půlce druhé sezóny McLarenu a Hondy. Navíc to nebyl požadavek, ale společné ujednání. Takovou cestu si zvolili oba partneři po diskusích. Změnu koncepce dokonce musel tlačit McLaren (který dokonce nabízel, že poskytne informace o motoru Mercedesu (uspořádání atd.)) a současně nabízel technickou pomoc. Honda vše odmítla s tím, že i to chtějí dělat po svém. Jako fanda McLarenu jsem se krmil těmi sliby od Hondy dost dlouho. Teď mají motor, který McLarenu slibovali před dvěma lety. Co z toho, že za dva roky dotáhnout třeba i Renault, když se 2021 zas budou měnit pravidla? Honda má pomalý vývoj a hlavně z počátku absolutně netušili co dělají a odmítali přijmout pomoc. Holt ego no. Nezapomeň, že tam kde je hluboká díra se dá nasypat taky víc hlíny. tím chci říct, že když má honda větší ztrátu, tak se jí ty koně hledají lépe M a F se již pohybují na výkonovém limitu a tak nemůžou dělat upgrade s 50 ps. Podobně je na tom Renault, který pokud vyřeší nové MGU-H, tak už nebude moci přinést tak extrémní nárůst výkonu.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            01 01 01

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • uzivatel001639

            uzivatel001639

            89.111.77.XXX
            To se tradovalo, ale diky nespolehlivosti Hondy to tak klidne mohlo byt. Honda v roce 2017 rikala, ze ma nizsi vykon nez v roce 2016. Z toho a ztraty jakou mela na Renault se da vycist, ze v roce 2016 na tom byly oba motory cca stejne. Neustale se mluvi o tom, ze pak uz u techto motoru vykon nahoru tolik nepujde a kazdy rok je to cca 50 koni nahore. Ono totiz nikdo nevi kde je ten vrchol.
            To co bylo mezi McL a Hondou nema cenu resit. Vse co se prezentuje je jen tvrzeni McL a skutecnost je uplne jina. McL byl a je rozvrceny, coz se dnes uz i pise a sasi je bidne. Ti akorat neco chteli a nevedeli co. To co se prezentuje, ze Honda slibovala neni pravda. McL dotlacil nekam Hondu a pak prohlasil oni nam to slibili, viz ZERO koncepce. Akorat McL zapomnel dostat slibu ze to dotahne diky sasi.

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Limbi

              Limbi

              147.228.70.XXX
              Dobře dejme tomu, že nebudem věřit McLarenu, ale proč mám tedy věřit tobě (případně Hondě). Jak víš teda ty jaká ta skutečnost je? Ano šasi McLarenu je letos bídné, ale o těch předchozích bych to zas netvrdil.A to o nějakém tlačení je zase tvoje domněnka. Pokud nepracuješ u jednoho nebo druhého týmu, pořád nevíš vůbec nic. Já to postavil na tom, že jsem celou tu ságu sledoval každý článek a snažil se číst mezi řádky. S jistotou to taky nevím, ale že by McLaren Hondu nutil k prohlášením, když jí nepřinutil přijmout ani pomoc? Nevím nevím. Honda slibovala první 2 roky jak McLarenu, tak fanouškům a McLaren jí hájil kudy chodil. V roce 2016 neměl výkon jako Renault to se zase můžeš hádat jak chceš. V roce 2016 měl McLaren velmi dobré auto, což ukázala i telemetrie, která se několikrát porovnávala. McLaren byl velmi dobrý v pomalých a středních zatáčkách a proto mu seděli tratě bez rovinek, na kterých ztrácel v maximálce i v roce 2016 celkem dost a tam se projevuje právě síla motoru. Jinak ten vrchol (výkonu) už je celkem blízko. Proto Mercedes už dělal věci jako že spaloval olej, protože konstrukčně už jsou bych řekl do 5% od max limitu. Letos navíc Mercedes údajně obětoval výkon pro spolehlivost, takže těch 50ps určitě nedal. Zvedli se o něco ostatní a dotáhli se ale Mercedes je opravdu blízko stropu.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • uzivatel001639

                uzivatel001639

                89.111.73.XXX
                Zamestnanci Hondy rikaji neco jineho nez je ofiko verze McL. Nerikam, ze maji pravdu, ale je to kosticka do stavebnice, ktera ukazuje jak to muze byt klidne jinak.
                Az nebudes verit McL tak si o 50% procent jinde, maximalky, ted s Renaukltem a drive s Hondou.
                Telemetrie neukaze pritlak ani odpor a o tom to je a to se da priohnout jak je potreba. Viz prechod na motory Renault. Jedine co tam vidim, ze nekdo ma porad sasi s velkym odporem a jezdi s velkym pritlakem

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Limbi

                  Limbi

                  147.228.70.XXX
                  Souhlas s tím odporem a přítlakem, ale auto McLarenu je úplně jiné než bylo v roce 2015/2016 kdy právě pro menší odpor postavili menší motor. To auto bylo celkově hodně útlé a hodně čisté a přesto mělo tu rychlost v zatáčkách i na výjezdech (aero efektivita), pak chyběla už síla motoru v dosažení maximální rychlosti. Bylo to vidět i z onboard záběrů, že i když Alonso jel nalepený v zatáčce za autem, tak na hranici 300km/h mu auto začalo poodjíždět i když byl za ním ve stínu. Loňské auto už bylo něco jiného, tam už McLaren nešel cestou minimálního odporu a v podstatě ztrácel jak na rovinkách tak i jinde (přesto myslím, že to nebylo úplně špatné auto) ale rok 2016 to auto nemělo nijak velký odpor si myslím. Letos bohužel se auto nepovedlo a to přiznám i já. chybí trakce a celkově vyvážení asi taky nebude nic moc do toho nízká aero efektivita.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

Verstappen si v tréninku pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama