DISKUZE K ČLÁNKU "Brown je správný šéf, u Ferrari mi závodění v Le Mans nechtěli dovolit," odhaluje Alonso

Fernando Alonso si svou kariéru ve Formuli 1 zpestřuje účastí v jiných slavných závodech. Po loňském Indy 500 se letos objevil ve čtyřiadvacetihodinovce v Daytoně a tento víkend ho čeká Le Mans. To, co mu u Ferrari neprošlo, má u McLarenu dovoleno.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Brown je správný šéf, u Ferrari mi závodění v Le Mans nechtěli dovolit," odhaluje Alonso

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 150, poslední 18.06.2018 08:33 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 2 lidé) 17.06.2018 16:58
A já se kluci přiznám že jsem to viděl celé 11»
» daaviid23 (Hlasovali 2 lidé) 14.06.2018 09:46
Jedja, tým F1 se na 100% soustředí na F1.....to… »
» Situs (Hlasovali 2 lidé) 14.06.2018 09:52
Je jasné že zájem od některých aktivních jezdců… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • spinelesssheep

        spinelesssheep

        85.70.184.XXX
        No provoz je největší brzda a hned zkraje je nejmenší, to je pravda. Sám Naka, mimochodem sympaťák, řekl že je to hodně o štěstí, jak kdo chytne čisté kolo...a tak to prostě je. 04

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          Ten rozhovor s ním jsem taky viděl. Vlastně jak jsi říkal s těma reklamama, na tom Playeru to maj dobré v tom že si to můžeš pustit s komentáři a reklamama, nebo maj druhej kanál bez komentářů a bez raklam, což jsem i uvítal, a při reklamách přepínal.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Mimochodem aby jsme se vrátili k LM.

    Četli jste si někdo nějaký článek o pravidlech letošních LM pro LMP1? Hlavně tu část o tom, že netovární týmy nemůžou být rychlejší než Toyota? 13

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Je to slušně překroucené. O tom jsem už četl před nějakou dobou, a je tomu vlastně skutečně tak, ale je třeba koukat na to že tyhle pravidla se dělaj kvůli vyrovnanosti, je třeba hybrid a nehybrid srovnat, což nikdy nepůjde přesně. No a cílem určitě není Toyotu zazdít, to by nemělo žádný smysl. No vyrovnání kde nezaříznete někoho až moc se lehce řekne, ale strašně špatně se to dělá. Toto pravidlo vzniklo jako pojistka že by to nebylo vyváženo správně, a především pro to aby ve svých číslech nehybridy dopředu nelhaly, protože to srovnávání se dělalo na základě jejich čísel. Takže mít tam takovou pojistku kde by najednou nehybridy likvidovaly Toyotu rozdílem třídy díky tomu že dali k dispozici špatná data k posouzení má podle mě velký smysl. Však balance se upravuje nadále, ale ne proto aby Toyota prohrávala, ale aby to neměla zadarmo, jestli tohle někoho překvapuje, tak jen kvůli faktoru Alonso 14

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        90.182.169.XXX
        Balanc aby to nevypadalo blbě, protože v letech minulých dávaly hybridy ostatním i 10 sekund na kolo? A aby mohl Alonso vyprávět, jak bude bojovat kolo na kolo 10 aut o vítězství? 13

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          Vlastně jsem ti odpověděl níže, rychlost na vítězství maj, a vlastně už nějakou dobu vždy měli, ovšem přetavit to ve 24hodinovce i do vítězného konce není vůbec zaručené, a už vůbec ne pro Toyotu, a už vůbec ne tam kde je Nakajima, ten už z prvního místa odstupoval několikrát 07

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • spinelesssheep

          spinelesssheep

          85.70.184.XXX
          Myslím, že moc vřeštíš kvůli tomu. 13 Prostě má konečně ALonso nejlepší auto, ale nic to nemění na tom, že rychlostně se stále jejich posádka musí porovnat s druhou a v té druhé je rekordman tohoto okruhu. 04
          A co se týče spolehlivosti, tak tam opravdu nikdo neví. Minulý rok odstoupily 2 Toyoty ze 3 a ta třetí měla taky problémy a v jeden moment ztrácela 10 kol na Porsche. 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • daaviid23

            daaviid23

            90.182.169.XXX
            Nikdo nerozporuje souboj s druhou posádkou (pokud teda nebude TR, což už tady taky bylo 13). Já rozporuju prohlášení Fernanda, kde vyhlásil boj deseti aut o vítězství, což očividně není pravda 13 14

            A taky hejtí F1 a takový lidi nemám rád 18

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • spinelesssheep

              spinelesssheep

              85.70.184.XXX
              Ale rozporuje, na tvém oblíbeném webu se rozproudilo něco, co by se dalo označit jako "kdo si ještě nekopl do Fernanda, bude mít tenhle den další 3 nebo 4 příležitosti, tam ho dobře zneužívají. 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              85.70.164.XXX
              LMP1 je ale dobře vyrovnaná, moc se to neliší od jiných let, vlastně vůbec. Dříve to chtělo sedět v Porsche, i když Toyota v Q dokázala dominovat, jestli je letos to správné auto Toyota, no doufáme v to, ale že to vyhraje nějaký soukromník, podle mě historie ukazuje že pravděpodobnost je docela velká.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama