DISKUZE K ČLÁNKU Renault do Kanady přiveze nový motor, s jeho nasazením u Red Bullu ale váhá

Renault sice má připravená a vyzkoušená vylepšení své pohonné jednotky pro Velkou cenu Kanady, možná tam z něj ale nebudou těžit oba jeho zákazníci - McLaren a Red Bull. Zvláště v tom druhém případě šéf Cyril Abiteboul váhá, zda jde o ten nejlepší nápad.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault do Kanady přiveze nový motor, s jeho nasazením u Red Bullu ale váhá

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 215, poslední 04.06.2018 10:40 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovali 4 lidé) 31.05.2018 11:52
"Vždy s týmy pracujeme jako partneři ve… »
» Mike17 (Hlasovali 4 lidé) 31.05.2018 13:09
Když hodí pořádný přítlak, bude v zatáčkách… »
» GRAHAM (Hlasovali 3 lidé) 31.05.2018 14:14
Sem nakoukl vedle....a tam to diskuzně chátrá. To… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • Petr Hloušek

        Petr Hloušek

        46.135.24.XXX
        To už ale posloucháme tři sezony, sliby sliby sliby

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          194.228.59.XXX
          McLaren fanatika neřeš. Tam se letos pořád operuje slovy velký, masivní, obrovský, neuvěřitelný, nadpozemský ... Zatím se tak dá mluvit jen o Alonsovi. Tomu by měli před fabrikou postavit sochu ze zlata a chodit se k ní klanět. Co do nasazení o kvality odvedené práce je to jasný kandidát na zaměstnance roku posledních tří let. 04

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • uzivatel002995

    uzivatel002995

    89.111.73.XXX
    Rozhodnutí je o strategii. Vyplatí se nasadit pouze určité komponenty a to proto, aby nedostali zbytečné penalizace. Je třeba minimalizovat škody.

    Vše je dáno hlavně nárůstem výkonu, pokud je bídný, nemá smysl si nechat dát penalizaci, kór u TOP týmu. Pokud by nárůst byl třeba 50 koní, což by byl hodně dobrý upgrade, tak by nový motor dostali všichni a ani by se nepřemýšlelo, protože by penalizaci dotáhli v závodě a ještě by ve spoustě závodů získali spoustu bodů.

    RB dostane od Renaultu počet koní upgradu a RB si vyhodnotí co mu to přinese v tomto závodě a dalších závodech. Není v tom nic složitého.

    Jinak je hodně hezká věta od C.Abiteboula:
    "Náš progres sa týka hlavne spaľovacieho motora, v tomto smere môžeme očakávať vyšší výkon. Práve na to sa musíme koncentrovať a budeme tak robiť celý tento rok a možno aj budúci."
    Hlavně to "možna" aj budúcí. To vypadá, že se na motor už příští rok vyse.ou a pojedou už přípravy na rok 2021. To pro RB nemůže být moc povzbudivá informace, když z toho plyne, že další 2 roky může RB na titul zapomenout.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      1. To by si měl rozhodnout RB, jestli penalizace se pokrok stojí, ne nějaký jejich dodavatel součástky.
      2. Kdyby se dal očekávat nárůst 50k, sám Renault by to neoznačil za drobný nárůst. Z předchozí 0,5s na kolo poněkud slevili. "Netradičně" 12

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        1.A kdo to bude plati Majku?
        2. Narusty na motorech nebudou nijak zásadní a to platí všude, do 0,3 vteřiny na kolo. Asi se zlepší učinnost....tím spotřeba, lehčí monopost.
        3. Renault řeší do budoucna hlavně kvalda režim...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          1. Vždyť je mají už vyrobeny, ne? RB platí dost velký balík na to, aby dostal to samé, co ostatní odběratelé ne? A že má Ricci už o jeden motor navíc, není jeho vina, pokud vím.
          2. Ano nebudou zásadní. Tak proč plácají o 0,5s. Další nesplněný slib. 03
          3. Jo, ať ho řeší.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • uzivatel002995

          uzivatel002995

          89.111.73.XXX
          2. 0,3s na kolo. No dle zpráv, že se dost pochybuje o upgradu je těch 0,3 hodně optimistých. Spíše bych to viděl, že bude zlepšení do 0,1s.
          3 Renault řeší kvalda režim celou hybridní éru a pořád nic, ikdyž neustále přes zimu slibuje. Že to řeší do budoucna nikoho nepřekvapuje 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • uzivatel002995

        uzivatel002995

        89.111.73.XXX
        1. Právě proto bude CA jednat s RB, jestli budou nový motor chtít.
        2. To byl příklad co by kdyby, byl výkon upgradu velký, nic by se neřešilo. Když je to zanedbatelné, nemá cenu nasazovat "cca stejný motor", není důvod si nechávat dát penelizaci, když tím nic nezískám.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    91.245.26.XXX
    Renault nechce plnit pravidla o dodávkách stejných motorů pro všechny? 13
    Nebo už se mu nelíbí, jak ho RB poráží na hlavu? Nic moc zpráva pro Mclaren....asi jsou zatím pro Renault neškodní 13

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      194.228.59.XXX
      Ale kušuj. Chceš říct, že Abiteboul je taky McLaren hater? 12

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • uzivatel002995

      uzivatel002995

      89.111.73.XXX
      CA jim ho chce dát, ale nechce vnucovat, kvůli slibovaným 10-15 koním a skutečným 5 koním se penalizace asi moc nevyplatí 03 Kór když spolehlivost nikdo neověřil. Pro RB by bylo ideální, aby to ověřila továrna spolu s McL, kterým o nic, resp. o bedny nejde 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      89.24.53.XXX
      Tady jde o to, že RB nedodržel smluvní termín pro souhlas nebo odmítnutí dodvání PJ pro další roky, nic jiného, tak nevidím důvod proč by měli ještě jim dávat vylepšený motor btw pravidlo zní na začátku a na konci ročníku musí mít zákazník stejný motor jako dodoavatel - na konci se zony ne během sezony vzheldem k možným omezeným novým dílům 04

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel002995

        uzivatel002995

        89.111.77.XXX
        Ty si jako vždy mimo. Jde jen o to, jestli motor bude RB chtít. CA říká, že mají 6 motorů pro všechny ty termíne 11

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          89.24.53.XXX
          ANo, protože by řekl novinářům, RB ho nedáme, protože nedodrželi termín podpisu smlouvy, bože ty jsi ale Roco 18

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          194.228.59.XXX
          Ta první věta velice pobavila a myslím, že nejsem jediný, kdo se pod ní klidně podepíše. 12

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Renault byl vždy v rozdělování upgradů velmi férový, a myslím že v tom bude pokračovat, ale je jasné že atmosféra vztahů mezi Renaultem a RedBullem velmi houstne. Pravdou je že odjetými kilometry u obou RedBullů ještě nejspíše nenastal čas měnit ICE, pak je to otázkou jak se domluví, což ale mezi RedBullem a Renaultem právě teď dost vázne a vstřícnost Renaultu k RedBullu se opravdu moc čekat nedá.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      194.228.59.XXX
      Já jen doufám, že se od nich v PK udrží McLaren dostatečně daleko. Aby se neopakovala groteska alá STR 2017 ...

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • uzivatel002995

      uzivatel002995

      89.111.77.XXX
      Prej férový 11 Ono když máš 3 týmy a jeden je hodně slušnej (RB) a dělá ti reklamu, tak jistě tento nebudeš stahovat ke dnu. Jedině RB zatím dělá slušnou reklamu Renaultu a proto ho stále chtějí, ikdyž ty si pořád vedeš to své, že ne. Ono je to i hezky vidět na tom, že Renault požaduje po RB 3 roky další spolupráce. Sám Renault tím říká, že ospravedlní více investic. Takže pokud jim RB uteče, seškrtá se rozpočet a továrna se nahoru nemusí vůbec posouvat 03
      Ale jo, férovost, závazek a Renoult už se chce zbavit RB, to dává smysl 11

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama