DISKUZE K ČLÁNKU Aston Martin do 9 měsíců pozná, zda dokáže pro Red Bull postavit dostatečně silný motor
Automobilka Aston Martin si stanovila termín, do kdy chce určit, že dokáže pro Red Bull postavit dostatečně konkurenceschopný motor. Podle jejího výkonného ředitele Andyho Palmera na něm společně s odborníky usilovně pracuje.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Aston Martin do 9 měsíců pozná, zda dokáže pro Red Bull postavit dostatečně silný motor
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
uzivatel002995
20:59 23.05.2018 178.255.168.XXXA Cetl jsi tam take, ze Surer rikal, ze uz mel RB prejit k Honde loni? A tomu rikas co?
Rika presne to co jsem rikal, ze cas na zmenou pravidel za 2 roky je malo casu na ladeni sasi. Kdyby presel RB loni, mek by na to o rok dele. Takze je jadne, ze RB musi rozhodnout ted jinak nic di zmeny neudela. Takze bud v klidu, ze by se hlavne resilo, ktery motor je lepsi
-
-
-
uzivatel002995
21:09 23.05.2018 178.255.168.XXXJojo, Renault je takova zhrzena milenka, co si neco nalhava, asi jako ty Uz z toho odvolavani na McL, ktery bude referenci je v dnesni situaci smesny. Ale toto vsechno jsem jiz rikal. Renault na rozchodu nic neziska, snad jen, ze bude mit klid na praci a jizdy ve stredu pole. Spicka chce proste neco vic a to i odolnost na neshody s partnerem stavejici sasi
-
-
-
GRAHAM
16:12 23.05.2018 77.236.218.XXXApropo, proč by pak měl jít RB k Hondě, když kujou pikle tímhle směrem do budoucna. A má to i logiku....
Pravda už jsem někde četl, že RB by byl případně tým, který bude platit. takže by nebyl problém po dvou letech odejít.... no je to hádanka.-
uzivatel002995
16:46 23.05.2018 178.255.168.XXXPravidlo ještě nejsou a Aston bude ještě 9 měsíců přemýšlet jestli se do toho pustí nebo ne. takže kolikbude mít na vývoj spalováku a ostatních komponent 2 roky? Kolik let už vyvíjí Renault MGU-K?
Jakýkoli motor z konce letošní sezony bude už teď lepší než představí Aston za 2 roky.
A jinak je vcelku jednoduché proč chce RB přejít k Hondě i na ty dva roky. To jsou 2 možné tituly v PK-
-
uzivatel002995
17:02 23.05.2018 178.255.168.XXXZáklad byl určen a když se zjistilo v roce 16 díky Illmorovi, že základ nestojí za nic, tak se musel základ u Renaultu přepracovat a byl nám představen letos. No nový základ si drží svůj původní standard, stále je pozadu bez vyhlídek na pokrok
Jestli jsou, budou po Kanadě motory Renaultu a Hondy na stejné úrovni, tak je jasné, že trend pokroku je u Hondy lepší a Rb to vidí. Dále pokud Honda bude na konci roku o 10-20 koní lepší a má výhodu lepších možností aera u RB, což může hodit nějakou 0,1-0,2s, tak bude RB-Honda rozhodně ke špičce a titulu blíže než dnes a 2020 je to už hodně velká pravděpodobnost
Mám celkem scifi rád, protože co je dnes scifi, za pár let je často skutečnost. Viz Honda letos. Někteří zdejší "odbornící", mluvili na konci loňska o tom, že TR bude ztrácet 5s a max. rychlost bude tak o 20km/h nižší než u McL s Renaultem. A scifi se dnes stalo skutečností-
GRAHAM
17:28 23.05.2018 77.236.218.XXXZáklad pravidel motorů pro rok 2021 a proto už mohou makat na spalováku.
Ty furt jedeš Renault Milánku.... O pokrok Renaultu se nezajímej, když mu nafandíš a jen ho pomlouvaš. že ty lemtáš Redbull a pak sem jdeš něco napsat.
Elseňore, až bude Honda na úrovni Renaultu, věř že se to dozvíme....budou toho plné weby.
Milánku, RB chce výkon Mercedesu. Takže poměřuj Hondu s Mercedesem, to je Benchmark. nějakej Renault co nic neumí, dohnat a předehnat nestojí přeci vůbec za diskuzi.
-
-
-
-
-
-
-
-
uzivatel002995
16:35 23.05.2018 178.255.168.XXXSouhlas, je to standardní přístup. To že to Hondě nefungovalo neznamená, že to ostatním funguje. Renault musí mít stejný problém, protože jinak by měli spalovací proces na úrovni M a F a to nemají. Tedy můžou a tom být ještě hůře, protože třeba ten spalovací proces nerozběhli ani na jednoválci.
Na jednoválci se hlavně vyvíjí spalovací proces, protože není důležité to 6x kopírovat, tedy minimálně nebylo to důležité do doby nasazování HCCI motorů. Řízení těchto spalovacích procesů chce opravdu slušný a dlouhý vývoj .-
-
uzivatel002995
17:09 23.05.2018 178.255.168.XXXJo to asi jo, ale stejně tak Honda, která začínalo před lety s nuly a s podobnými fin. zdroji jako Renault, takže je vidět, že to ani u Hondy nemohlo být na úrovni Mercedesu. Situace se ale pomalu začíná měnit
A protože Renault ty zdroje šetřil, tak jistě pro něj dnes nemá moc smysl strkat extra peníze do stávajícího motoru. CA říkal, že je chce zmrazit, takže nechce ztrácet pravděpodobně ještě více než ztrácí letos. S tímto materiálem a přístupem to prostě na titul u RB-Renault v roce 19 a 20 nevidím a zdá se, že to tak nevidí ani Helmut. Helmut jistě čekal od letošního roku mnohem více-
GRAHAM
17:45 23.05.2018 77.236.218.XXXRenault platí nejen vývoj motorů, ale i týmu F1. A tam musel zainvestovat...defacto i motorové oddělení rozšiřoval, to bylo taky poddimenzované. To není hned...a že se mu nedařilo, to je pravda. Bylo to ale značně, značně lepší než Honda.
Honda těch financí do toho dala imho značně více....tam ale byl problém že neměla zkušenosti, výroba v JPN, tam zdroje jsou a mnohem větší než má Renault. Jenže spousty věcí je potřeba mít v Evropě a tam Honda neměla nic....taky to buduje.
Ano CA navrhuje zmražení....a nejen on. Protože on ví že Mercedes a Ferrari může dělat (je schopno ) dělat na obojím současně. zase je to o zdrojích a penězích. Logicky by měli skluz....a ten v F1 moc dohnat nejde. To už ví každej....
-
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek