DISKUZE K ČLÁNKU Analýza sektorů: Hamilton prolomil rekord Barcelony, motor Renault na rovinkách propadl

BARCELONA - NEJRYCHLEJŠÍ SEKTORY A MAXIMÁLNÍ RYCHLOSTI KVALIFIKACE; Jakých časů a rychlostí dosahovali piloti během kvalifikace a s jakými strategiemi nejpravděpodobněji nastoupí do zítřejší Velké ceny Španělska?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Analýza sektorů: Hamilton prolomil rekord Barcelony, motor Renault na rovinkách propadl

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 40, poslední 13.05.2018 14:59 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovali 4 lidé) 13.05.2018 00:53
Tak se v Barceloně před chvíli pořádně rozpršelo. »
» S-fan (Hlasovali 4 lidé) 13.05.2018 09:38
Děkujeme redakci za super rozbor, konkurence by… »
» Jo (Hlasovali 3 lidé) 13.05.2018 09:52
Zdravim ,by som sa chcel spytat redakcie … »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            No, nevím jak by to vnímali nově příchozí, ale kdyby jste do textu jen napsali něco jako "shrnutí přineseme po konci závodu/kvalifikace", tak by to asi ničemu nevadilo. Třeba by to bylo k ničemu, no třeba by to přilákalo i nově příchozí kteří hledají klidnější alternativu k tomu "odpadu" vedle. Proto to podle mě uživatel "Jo" psal.

            + 0 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • uzivatel003302

        uzivatel003302

        109.105.39.XXX
        Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

        + 0 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • S-fan

    S-fan

    212.111.22.XXX
    Děkujeme redakci za super rozbor, konkurence by se měla učit. 03 01

    + 4 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.141.XXX
    To rychlostní zaostávání Renaultu a nejvyšší rychlost ForceIndia jde na vrub šasi, nikoli motorů. FI je skvělé pokud jde o rychlost, ale v zatáčkách to letos tak slavné není (prostě vyšší maximální rychlost na úkor přítlaku), a u RB a McLarenu je to letos naopak, mají více přítlaku a odporu než je třeba.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel002995

      uzivatel002995

      193.80.84.XXX
      Staci si precist vysvetleni Sainze, proc v Baku museli nasazovat male zadni kridlo oproti FI aWillimasu.
      "Renault musel postupovať inak; keďže francúzsky motor nie je natoľko silný, tím nasadil menšie zadné krídlo a takto si umelo zvyšoval maximálku na rovinke."

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.141.XXX
        Renault má až třetí motor v poli, pokud jde o výkon, ale ta ztráta na M a F je podstatně nižší než si myslíš. Z motorem který ztrácí 0,5-1 sekundu na kolo by opravdu nedokázali bojovat o vítězství či pódium.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    78.157.160.XXX
    Tak se v Barceloně před chvíli pořádně rozpršelo.

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel003439

    uzivatel003439

    84.136.18.XXX
    Nevím, ale připadá mi jestli medvídek neoprasil pro poslední kvaldu nějakým způsobem svůj oblíbený kvaldakod? Děkuji za případné názory a nesezerte mne. Cus

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Za myšlenku Tě nikdo nesežere, za chybějící interpunkci ano. Chvíli jsem uvažoval, co má medvídek společného s prasetem. 02

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel003439

        uzivatel003439

        84.136.18.XXX
        Chtěl jsem napsat neoprášil , sorry píšu z německé klávesnice a ještě nemám všechny výrazy . A občas se taky prekouknu nebo překlepnu.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        194.228.59.XXX
        Interpunkce chybí jen před spojkou jestli. To prase je důsledkem chybějící diakritiky. 03

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      194.228.59.XXX
      Jel s jejich mapou pro Q2 a Q3. Vzhledem k tomu, že náskok velké trojky je tak markantní, nemají potřebu v Q2 huntovat motor více, než je třeba. 03

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama