DISKUZE K ČLÁNKU Analýza sektorů: Hamilton prolomil rekord Barcelony, motor Renault na rovinkách propadl

BARCELONA - NEJRYCHLEJŠÍ SEKTORY A MAXIMÁLNÍ RYCHLOSTI KVALIFIKACE; Jakých časů a rychlostí dosahovali piloti během kvalifikace a s jakými strategiemi nejpravděpodobněji nastoupí do zítřejší Velké ceny Španělska?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Analýza sektorů: Hamilton prolomil rekord Barcelony, motor Renault na rovinkách propadl

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 40, poslední 13.05.2018 14:59 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovali 4 lidé) 13.05.2018 00:53
Tak se v Barceloně před chvíli pořádně rozpršelo. »
» S-fan (Hlasovali 4 lidé) 13.05.2018 09:38
Děkujeme redakci za super rozbor, konkurence by… »
» Jo (Hlasovali 3 lidé) 13.05.2018 09:52
Zdravim ,by som sa chcel spytat redakcie … »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Jak to vidí Pirelli s dnešní strategií dle nejrychlejších:
    1. SS(16) + S(25) + S(25)
    2. S(35) + M(31)
    3. SS(29) + M(37)
    ...... no víme že v Barceloně se nepředjíždí nejlépe tak bych si tipnul že to bude především S+M. 29 kol na SS si po pátku neumím představit 18

    + 0 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    89.24.50.XXX
    Koukáte na F2? trať otálně bez gripu, F1 bude asi velká klouzačka

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Viděl jsem, pěkně to klouzalo, gumy dostanou zabrat. Podmínky asi budou jiné, ale obávám se že Alonso má v supersoftech velký handicap.

      + 0 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    212.96.178.XXX
    Děkuji Petrovi za analýzy kvalifikací. Tento typ článků mám moc rád a vždy se na ně po kvalde velmi těším. Dobrá práce! :) Každopádně v přenosu jsem si všiml jiného zprevodovani u aut s PJ Renault oproti F a M... 8. Stupeň tam dávali o dost později a podle mě ho měli těžší než M a F. I to má vliv na rychlost na konci rovinky. Jinak souhlasím s airwarem, že je to zde primárně o šasi (viz Williams, FI a TR), ne o výkonu motoru. Ale už se těším na nasazení nových rekuperatoru v Kanadě. To by mohlo hlavně v kvalifikaci pomoct.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      78.157.160.XXX
      Díky Adi. Převodovka na to vliv mít může, ale to by zas mělo být u všech tří týmů více patrné v jiných oblastech (akcelerace).

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      Pokud jde o maximálku, je dobré se podívat i na maximálku TorroRosso, jež nemá zrovna TOP šasi, a i motor je nejslabší v poli, a přesto TR je rychlejší než RB a McLaren. U RB už dlouhodobě ladí auto na větší přítlak a odpor, což v závodě tolik nevadí, protože když jsou rychlejší v zatáčkové sekci a dotáhnou se na soupeře, tak jim na rovince k předjetí pomůže DRS, ale v kvalifikaci je pak nižší rychlost víc vidět a RB se na něj rád vymlouvá.

      U McLarenu mě už od roku 2013 příjde že mají příliš velký aero odpor, který je víc brzdí na rovinkách, než aby jim pomáhal v zatáčkách, což se v době když měli motor Honda dalo svést na motor, ale teď je vidět, že nemají kvalitou přítlaku na RB v zatáčkách, a na rovince jsou díky velkému odporu rovněž pomalejší.

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel003302

        uzivatel003302

        109.105.39.XXX
        Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

        + 0 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel002995

          uzivatel002995

          193.80.84.XXX
          Presne tak. Kdyz tu ztratu u Renaultu nechces videt, tak ji nevidis. Kdyby mel RB motor Mercedes tak je minimalne na urovni Mercedesu a nekdy i o 0,5s pred. RB proste ztraci diky motoru 0,5 az 1s dle okruhu. Tym Renault ale vypada ze poskocil pred McL, ten ani po aktualizaci nevykazuje zadny extra pokrok. Kdyz vezmes v uvahu jezdce, tak Alonso jiste ty 0,3s prida. TR ma sasi na urovni McL. Jezdci TR ale ztraci nejakou desetinu a motor Honda zatim tak 0,2-0,3s na Renault dle okruhu.
          Alonso by dle meho mel po tomto roce prejit k Renaultu, ikdyz to zatim nevypada, ze fohani TOP3, tak se zda, ze je a pujde dlouhodobe pred Renault

          + 0 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • airwar1939

            airwar1939

            176.74.141.XXX
            Takže motor Renault ztrácí na Mercedes 0,5-1 sekundu dle okruhu, a Honda na Renault jen 0,2-0,3 sekundy?12

            + 1 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Adi

              Adi

              89.103.167.XXX
              No El Senor je známý tím, že ztrátu R na M a F násobí x2 a ztrátu H na R dělí na polovinu ;) Podle něj už to měl Renault dávno zabalit a dát se na výrobu sekaček na trávu 12

              + 1 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.141.XXX
          Takže když měla Honda o 5-10 km větší rychlost než Renault, má tedy Honda i o cca 15 koní větší výkon? Tomu říkám já vrtěti psem.

          + 0 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Adi

          Adi

          89.103.167.XXX
          To je hrozná demagogie. Nebo si snad myslíš, že Honda najednou našla 50 koní a je před Renaultem? Tvá argumentace tě přesně vystihuje. Když mají auta s PJ Renault v závodě nejvyšší rychlost, což je letos celkem běžné, tak je to samozřejmě pouze díky nastavení přítlaku a DRS, když jsou vozy s PJ Renault poslední na speed trapu v Q. Je to výhradně slabým agregatem že?

          + 0 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • uzivatel002995

      uzivatel002995

      193.80.84.XXX
      Uz loni informoval Petr, ze to pozdni razeni u McL bylo zpusobovano slabym motorem. Logicky neni oduvodnitelne davat ke slabsimu motoru tezsi prevodovku.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Jo

    Jo

    88.105.170.XXX
    Zdravim ,by som sa chcel spytat redakcie ,neuvazujete robit kvalifikaciu a preteky on line?Chodim na konkurenciu ale tam sa to neda niekedy citat.(nevadi mi opacny nazor ale to hejtovanie)

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      78.157.160.XXX
      Zkoušeli jsme to a moc velkou čtenost to nemělo. Navíc lidé díky Twitteru a oficiálnímu livetimingu mají podle mě během závodu lepší přehled, než při čtení online zpravodajství. Ale bude-li zájem, můžeme to přehodnotit. A asi bychom potřebovali i personálně posílit.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Myslím že mu ani tak nejde o informace z online článku, ale o tu diskuzi a sdílení momentálních dojmů. Já osobně třeba při závodu do diskuze nepřispívám, to jen sleduji závod, ale někteří to maj jinak. V kvalifikaci to je jiná, tam jsou přestávky a na komentář je čas.

        + 2 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          78.157.160.XXX
          No tak že bychom třeba zveřejnili jenom nadpis bez textu, ať máte kde přispívat? Ono to pak asi blbě vypadalo pro nezasvěcené a nově příchozí či kolemjdoucí.

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • S-fan

            S-fan

            212.111.22.XXX
            To je podle mě dvousečné. V průběhu závodu lidi reagují pod emocema a často napíšou něco co ani nemyslí vážně nebo to působí divně. Za nějaké zhoršení diskuzí bych to tady nedával a počkal si až po závodě až to opadne. 07

            + 1 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama