DISKUZE K ČLÁNKU Analýza sektorů: Hamilton prolomil rekord Barcelony, motor Renault na rovinkách propadl
BARCELONA - NEJRYCHLEJŠÍ SEKTORY A MAXIMÁLNÍ RYCHLOSTI KVALIFIKACE; Jakých časů a rychlostí dosahovali piloti během kvalifikace a s jakými strategiemi nejpravděpodobněji nastoupí do zítřejší Velké ceny Španělska?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Analýza sektorů: Hamilton prolomil rekord Barcelony, motor Renault na rovinkách propadl
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Situs
13:34 13.05.2018 85.70.164.XXXJak to vidí Pirelli s dnešní strategií dle nejrychlejších:
1. SS(16) + S(25) + S(25)
2. S(35) + M(31)
3. SS(29) + M(37)
...... no víme že v Barceloně se nepředjíždí nejlépe tak bych si tipnul že to bude především S+M. 29 kol na SS si po pátku neumím představit -
-
Adi
10:01 13.05.2018 212.96.178.XXXDěkuji Petrovi za analýzy kvalifikací. Tento typ článků mám moc rád a vždy se na ně po kvalde velmi těším. Dobrá práce! :) Každopádně v přenosu jsem si všiml jiného zprevodovani u aut s PJ Renault oproti F a M... 8. Stupeň tam dávali o dost později a podle mě ho měli těžší než M a F. I to má vliv na rychlost na konci rovinky. Jinak souhlasím s airwarem, že je to zde primárně o šasi (viz Williams, FI a TR), ne o výkonu motoru. Ale už se těším na nasazení nových rekuperatoru v Kanadě. To by mohlo hlavně v kvalifikaci pomoct.-
airwar1939
11:21 13.05.2018 176.74.141.XXXPokud jde o maximálku, je dobré se podívat i na maximálku TorroRosso, jež nemá zrovna TOP šasi, a i motor je nejslabší v poli, a přesto TR je rychlejší než RB a McLaren. U RB už dlouhodobě ladí auto na větší přítlak a odpor, což v závodě tolik nevadí, protože když jsou rychlejší v zatáčkové sekci a dotáhnou se na soupeře, tak jim na rovince k předjetí pomůže DRS, ale v kvalifikaci je pak nižší rychlost víc vidět a RB se na něj rád vymlouvá.
U McLarenu mě už od roku 2013 příjde že mají příliš velký aero odpor, který je víc brzdí na rovinkách, než aby jim pomáhal v zatáčkách, což se v době když měli motor Honda dalo svést na motor, ale teď je vidět, že nemají kvalitou přítlaku na RB v zatáčkách, a na rovince jsou díky velkému odporu rovněž pomalejší.-
uzivatel003302
11:43 13.05.2018 109.105.39.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
uzivatel002995
12:53 13.05.2018 193.80.84.XXXPresne tak. Kdyz tu ztratu u Renaultu nechces videt, tak ji nevidis. Kdyby mel RB motor Mercedes tak je minimalne na urovni Mercedesu a nekdy i o 0,5s pred. RB proste ztraci diky motoru 0,5 az 1s dle okruhu. Tym Renault ale vypada ze poskocil pred McL, ten ani po aktualizaci nevykazuje zadny extra pokrok. Kdyz vezmes v uvahu jezdce, tak Alonso jiste ty 0,3s prida. TR ma sasi na urovni McL. Jezdci TR ale ztraci nejakou desetinu a motor Honda zatim tak 0,2-0,3s na Renault dle okruhu.
Alonso by dle meho mel po tomto roce prejit k Renaultu, ikdyz to zatim nevypada, ze fohani TOP3, tak se zda, ze je a pujde dlouhodobe pred Renault-
airwar1939
14:31 13.05.2018 176.74.141.XXXTakže motor Renault ztrácí na Mercedes 0,5-1 sekundu dle okruhu, a Honda na Renault jen 0,2-0,3 sekundy?
-
-
airwar1939
14:29 13.05.2018 176.74.141.XXXTakže když měla Honda o 5-10 km větší rychlost než Renault, má tedy Honda i o cca 15 koní větší výkon? Tomu říkám já vrtěti psem. -
Adi
14:39 13.05.2018 89.103.167.XXXTo je hrozná demagogie. Nebo si snad myslíš, že Honda najednou našla 50 koní a je před Renaultem? Tvá argumentace tě přesně vystihuje. Když mají auta s PJ Renault v závodě nejvyšší rychlost, což je letos celkem běžné, tak je to samozřejmě pouze díky nastavení přítlaku a DRS, když jsou vozy s PJ Renault poslední na speed trapu v Q. Je to výhradně slabým agregatem že?
-
-
-
uzivatel002995
11:23 13.05.2018 193.80.84.XXXUz loni informoval Petr, ze to pozdni razeni u McL bylo zpusobovano slabym motorem. Logicky neni oduvodnitelne davat ke slabsimu motoru tezsi prevodovku.
-
-
Petr
10:23 13.05.2018 78.157.160.XXXZkoušeli jsme to a moc velkou čtenost to nemělo. Navíc lidé díky Twitteru a oficiálnímu livetimingu mají podle mě během závodu lepší přehled, než při čtení online zpravodajství. Ale bude-li zájem, můžeme to přehodnotit. A asi bychom potřebovali i personálně posílit.-
Situs
10:41 13.05.2018 85.70.164.XXXMyslím že mu ani tak nejde o informace z online článku, ale o tu diskuzi a sdílení momentálních dojmů. Já osobně třeba při závodu do diskuze nepřispívám, to jen sleduji závod, ale někteří to maj jinak. V kvalifikaci to je jiná, tam jsou přestávky a na komentář je čas. -
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek