DISKUZE K ČLÁNKU Renault vysvětluje květnové ultimátum pro Red Bull
Renault po Red Bullu požaduje do konce května konečné rozhodnutí ohledně odběru pohonných jednotek pro sezónu 2019. Rakouský tým se snaží si nechat co nejdéle otevřená zádní vrátka pro možnost pozdějšího odchodu k Hondě.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Renault vysvětluje květnové ultimátum pro Red Bull
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
jon
13:55 11.05.2018 194.228.59.XXXDetaily nechme na diskuzi u chlazeného příští víkend. Tady to akorát vyvolá flame, na konci kterého stejně vzejde to, co je jasné i o 543976126 galaxií vedle. Že Nejlepší je prostě nejlepší a Honda je hnůj.
Já si prostě nemohl pomoci. Když jsem četl, že Abiteboul má stanovený termín kvůli dodavatelům součástek, pomyslel jsem na to, že se někdo zapomněl hodně silně kousnout do jazyka. Jak na to tak koukám, už se asi nakazil od Brojlera a je mu jedno, že si lidi kolem umí dát jednu k jedné. Na druhou stranu je v tom kolotoči asi lepší být sláb duchem, než aby jednomu pak praskla žilka z nervů.-
Mike17
14:19 11.05.2018 185.149.130.XXXJe zajímavý, že Hondu nějak netrápí, jestli budou vyrábět příští rok motorů 6, 12, nebo 18. Asi v těch milionech kusů ročně, jim těch pár motorů navíc, nepřijde jako neřešitelný problém.
Možná by musel Renault kvůli těm 6-ti motorům zavřít nějakou továrnu. V zemi, kde "půlka" zaměstnanců trvale stávkuje, to možné je.
Ale na to pivko a steak se vážně těším. K tomu poslouchat znalosti historie F1 od Odina a Robertina je super. Musím před nimi smeknout, neznám toho ani půku. A vypadá to, že nás bude letos víc než obvykle.-
jon
14:36 11.05.2018 194.228.59.XXXHonda má očividně lepší vazby na Autokelly. A ono je to podle mě jedno komukoli. Motorů jako takových postaví ročně takové množství, že ten zlomek, co se z nich dostane na trať je až směšný. Mercedes i Ferrari brzdí 24 hodin denně klidně 4 motory najednou. Každý má nějaký upravený díl a testují životnost. Když si spočítáš, na kolik hodin je ten motor +-dimenzovaný a kolik jich na těch brzdách oddělají, tak je těch pár kusů závodních opravdu zanedbatelný počet. A to nemluvím o tom, že každý ostrý motor má svůj duplikát, který je brzděn simultánně s ostrým a je podrobně zkoumán. Je to trochu jiná liga, než osobní auta nebo karting.
Jinak co se týká srazu. Odin hlásil něco kolem 8-mi kousků, to bude slušná účast. Také se moc těším. Teď mě tak napadá, bude tam nějaký McLarenista?-
Mike17
14:48 11.05.2018 185.149.130.XXX
Vím o 7-mi lidech, kdo je osmý netuším. Tak se možná jeden objeví. Ale on mi Odin rád udělá v otázce Mclarenu oponenta. Že by jsme se všichni na všem shodli se určitě nestane. Ale u pivka s plným žaludkem to je vždy bez emocí a "trochu" jiná diskuse, než tady. Navíc tam asi není nikdo, kdo by to bral osobně a kritiku oblíbeného týmu prožíval jako pokus o vraždu vlastního dítěte, jako je tomu občas tady.-
-
-
-
-
-
jon
12:39 12.05.2018 194.228.59.XXXNechci se v tom hnípat, ale co jsem postřehl, tak je poslední dobou embargo na diskuzi na téma McLaren = těžce za očekáváním. Ty jsi alespoň jeden z mála, který je ochoten připustit, že nebýt Alonsa, asi by jejich výkony byly letos podobně trapné, jako Hondy.
Akorát je pravda, že Mike je asi poslední z nás, který nepřešel do fáze, kdy je nám spíš McLarenu upřímně líto a už se k němu vyjadřujeme jen občas.-
Situs
13:25 12.05.2018 85.70.164.XXXJá zatím nadšený z McLarenu rozhodně nejsem, ta ztráta na lídry je moc velká Závody jsou fajn, výsledky v tabulce taky, ale ....... očekávání je větší a to čekání na lepší zítřky začíná být unavující. Mám obavy že dnes budeme na Q3 opět bez šance, silné obavy-
jon
10:54 13.05.2018 194.228.59.XXXTak to nakonec dopadlo, ale nalijme si čistého vína, zase a opět jen díky Alonsovi. Po pravdě, mám takový pocit, že v jeho rukách by včera do Q3 prošlo i STR. Upgrade očividně o ničem. Třeba se to ještě ukáže v závodě, ale vzhledem k delším jízdám z P2 to vypadá spíš na body vykoupené dalším heroickým výkonem Alonsa s notnou dávkou štěstí.
Že jsi z nich unaven - nedivím se. Já už nad nimi zlomil hůl definitivně. Brojler s Brownem krásně mluví, ale skutečnost je mezi RB a Williamsem. A lepší to asi jen tak nebude.
-
-
Mike17
13:38 12.05.2018 185.149.130.XXXDěkuji, že ses mne zastal, náčelníku (Dobytí severního pólu).
Mně bylo Mclarenu hodně líto, když Honda vyhořela. Ještě jsem chápal, že pouštěl nesmyslné cíle, když jen kopírovaly nesmyslné cíle Hondy. Ale teď už to Hondou okecat nejde. Změna motoru k radikálnímu zlepšení nevedla (pokud to nebudeme srovnávat jako Situs z dávnou dobou, kdy motor stěží dokázal dojet do cíle, ale s posledními závody s Hondou) a k tomu vyhodili člověka, který připravil šasi údajně srovnatelné s RB (tedy s lepším než měl M, F i celý zbytek pole. Takového borce bych platil zlatem a ne ho vyhazoval. To o něčem svědčí taky. Ani v Barceloně to na žádný výrazný posun nevypadá (počkám si na kvaldu, třeba překvapí). Prostě jeden nesplněný slib za druhým, jedna lež za druhou. Tak už moje lítost přešla ve skepsi a nechopnost už jim cokoliv věřit.-
jon
11:17 13.05.2018 194.228.59.XXXMě to taky zmejlilo, natož takového primitiva jako je brojler. Když už jsme u těch Cimrmanů.
S McLarenem to máme stejně. Což asi není takové tajemství, když v podstatě kritizujeme oba stále to stejné. Musím uznat, že nyní alespoň už nic neříkají. Sen v podobě dotažení RB se nekoná a jak jsme předpokládali, konat se nebude. I když možná také dojde na variantu stažení výkonnosti alá Renault Q417. STR si také pískalo, než jim Cyrilek předložil plán B.
Nejlepší šasí to bylo, ale za jakou cenu. Když tlačili Hondu do co nejmenšího motoru a nechtělo se jim to pořádně chladit a pak se divili, že to má vysokou spotřebu a je to poruchové. Hlavně, že bylo jak přihřívat polívčičku. Teď tu máme jasné srovnání s Renaultem a RB a ejhle, Renault je prohání i se sterilním Hulkem a pojančeným Sainzem. Vzpomínáš, jak jsme byli za kacíře, když jsme to po konci minulé sezóny zmínili? Musím se akorát omluvit za jeden fakt, který jsem tehdy nezmínil. Já tehdy pasoval do boje s Renaultem celý tým McLaren. Že se to zdrcne na boj Alonsa se značnou podporou "vyšší moci", to jsem netušil. Jak jsem nikdy nebyl Alonsův fanoušek a někdy mě vysloveně lezl na nervy, tak mi ho je upřímně líto. Alespoň má to trápení slušně zaplacené. I když, jak ho znám, začátkem příští sezóny očekávám emoční výbuch a skepsi i u něj. Už je to 4. rok ...
Je to docela paradox, že neschopnost McLarenu Tě dostala do fáze neschopnosti jim věřit. Kouzlo nechtěného.
Teď jsem ještě koukal na jednu věc. V poslední den testů dokázal Alonso jet o 0,5s pomaleji, než Kimi a byl třetí nejrychlejší. Kam se poděla ta rychlost? Po testech se přece říkalo, že jim deficit kilometrů nevadí a že tam ta rychlost je.
-
-
-
Mike17
13:29 12.05.2018 185.149.130.XXXKdyž se nebudu držet faktů, dej mi vědět. Zatím jsem si nevšiml. Občas používám jiné fakty než ty (místo začátku loňské sezony konec), ale snažím se jich držet.
Chápu, že tě žere, že se naše odhady z před půl roku nebo testů potrdily. Ale to není naše chyba, stěžuj si Mclarenu, že vypouštěl nesplnitelné sliby.
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek