DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull dal Ricciardovi lhůtu pro podepsání smlouvy

Klíčovým hráčem v přestupových jednáních pro příští sezónu se zdá být Daniel Ricciardo. Jezdec Red Bullu však s rozhodnutím nespěchá.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull dal Ricciardovi lhůtu pro podepsání smlouvy

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 34, poslední 27.04.2018 00:30 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jon (Hlasovali 4 lidé) 25.04.2018 15:39
Já bych tu Hondu úplně neodepisoval. Zdá se, že… »
» GRAHAM (Hlasovali 3 lidé) 25.04.2018 15:22
To už bude vědět, zda RB pojede s Renaultem a… »
» GRAHAM (Hlasoval 1 člověk) 25.04.2018 15:45
Jasně, máš pravdu....taky ji neodepisuji. Nevěřím… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                • uzivatel002995

                  uzivatel002995

                  89.111.77.XXX
                  Motorová-nemotorová a šasí co? Prostě se jen neoháněj výsledkem Renaultu v šasí RB. TR je nízkorozpočtový tým, takže to srovnání musí mít hlavu patu.

                  "nevíme co Honda testuje, může nastavit motor jak chce, třeba na plný výkon a vůbec neřeší (prozatím) kolik to vydrží závodů. Kdy to dají dokupy neví nikdo, ani oni ne..."
                  Co je tohle za nesmysl? To si tam dej spíše Renault, ten neví co dělá, což je vidět na tom jejich MGU-K. Renault netuší jak jít s výkonem nahoru celou dobu vývoje, spalovák bída a to po 2 letech vývoje, MGU-K nespolehlivé a to po 2 letech vývoje.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
            • uzivatel002995

              uzivatel002995

              89.111.73.XXX
              Zlepšení těchto motorů je o čase a o umění a to Renault má, měl, ale stále neumí a umět nebude.
              U Hondy je třeba znát pozadí posledních let a to brát v úvahu.
              S motorem Renault lze vyhrát VC pouze v autě RB, jinak ani ťuk. Kdyby přešel RB k Hondě, tak příští rok nehrozí, že lze s motorem Renault vyhrát VC, jedině snad kdyby odpadla polovina pole. Slíbený nárůst u Renaultu je stále, stále dohánějí a stále nestíhají.
              Že Renault časuje šasí a motor je totální nesmysl. Pokud by na to Renault měl, tak už by dávno RB s jejich motorem vítězil a tovární Renault by byl napohodu 4. v PK a možná by útočil na ostatní tými s TOP3.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • uzivatel002995

                uzivatel002995

                89.111.73.XXX
                "Daniel Ricciardo v aktuálnom stĺpčeku pre redbull.com priznal, že Pierrovi Gaslymu a Brendonovi Hartleymu sa za ich vzájomnú čínsku haváriu poďakoval ešte na šanghajskom letisku. Priniesla mu totiž víťazstvo."
                Ty oslavuješ haluz vítezství a pokud je závod bez SC a TR má ztrátu jakou má, tak se zmůžeš pouze na "nemotorová trať" 12

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • GRAHAM

                GRAHAM

                77.236.218.XXX
                Nesmysl, vývoj je i o financích a zdrojích a Renault na to jde postupně. I RB se nechal slyšet, že Renault do toho prozatím nechce více investovat v penezích a zdrojích. Netrvrdím že by to pak dohnali, ale tohle prostě tak je.....

                Uvidíme zda nehrozí aby motor Renault vyhrál VC. Budoucnost ukáže....

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
        • uzivatel002995

          uzivatel002995

          89.111.73.XXX
          "Na dosah třem"???
          Jsem si nějak za poslední roky a ani letos, nevšiml, že by tam byly 3 schopní motoráři na stejné úrovni. Letos to zatím vypadá, že jsou tam 2 cca stejně špičkový a 2 s cca stejnou ztrátou. Nechápu, proč neustále posouváš Renault na úroveň Ferrari a Mercedesu. Kvalda mód bída, spíše žádný, u spalováku už 2x problém s turbem včetně testů, MGU-K už skoro 2 roky staré, letos ztráta výkonu od počátku roku největší snad za celou dobu hybridní éry, přitom bez výpadku z F1 a se zkušenostma s neustálým vývojem motorů pro F1. 20 20 20

          "Honda může pouze dorovnat"??? A Renault co??? To je pro RB ztráta času, ten ani nedorovná.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • uzivatel003302

      uzivatel003302

      109.105.39.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Co předvede Honda se neví. Tam je zakopaný pes.
        On si imho dohodne, že dělat dvojku nebude. U RB zůstat je riziko. Ale je zase i hodně velká šance, že se to může u RB povézt, o tom žádná.....Ale kdo by nechtěl jezdit za Ferrari že. 11 On se potřebuje rozhodnout správně... a Honda by tam nejspiše být neměla. Za tím si stojím...

        To že Rb by k Hondě asi měl jít, s tím spouhlasím....ale ne 2019, ale až 2020. Na jistotu....bude z toho "možná" dlouhodobě těžit. O tom není sporu....

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • jiras

        jiras

        188.75.128.XXX
        Kdy mělo Ferrari naposledy dva vyrovnané špičkové jezdce? To už snad bude ke 30 letům s Mansellem a Prostem. Pak měl jednou nečekaně Massa takový "úlet" nahoru v 2008, kdy o titul přišel kvůli zpackané zastávce vyvolané crashgate a možná i kvůli Glockovi, jestli někdo chce. Jinak to byl lídr a pomocník. Že dvojka občas měla svůj den a třeba by lídra porazila je sice pěkné, ale k titulům to nepomáhá, protože to jsou schopni předvést třikrát do roka maximálně. Irvine, Barik, Massa, to nebyl ani jeden extratřída jako Schumacher, Alonso, Vettel, popř. třeba Hamilton nebo Hakkinen. Kimi jezdí chcíple co se vrátil, není takový jako v 2007.

        Ricciardo by byl trochu jiné kafe. Vettela už porazil, dvojku by neakceptoval, schopnosti prokázal a klidně by mohl být šampion. Otázkou je, jestli tuhle změnu Ferrari udělá. Byl by to obrat o 180 ° po dlouhých letech a neudělali to ani v době, kdy vyhrávali o parník, natož když je to boj o každý bod.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mansell_fan

          Mansell_fan

          37.188.187.XXX
          Od roku 2007 Ferrari nemělo ofi jedničku, Felipe i Kimi jezdili volně až do chvíle kdy bylo jasné že jeden z nich jede na titul (Raikkonen 2007, Massa 2008). 2009 taky rovina, 2010 Alonso Massa ze začátku taky, dokud si tu jedničku Alonso se svým sborem manažerů nevykřičeli. Pamatuju si jak v Austrálii (to byl myslím druhý závod) se Alonso zavzdušňoval do vysílačky že ho Felipe brzdí. Ferrari dlouho odolávalo tlaku španělského gangu, ale nakonec v Německu kapitulovali…

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama