DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull dal Ricciardovi lhůtu pro podepsání smlouvy
Klíčovým hráčem v přestupových jednáních pro příští sezónu se zdá být Daniel Ricciardo. Jezdec Red Bullu však s rozhodnutím nespěchá.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Red Bull dal Ricciardovi lhůtu pro podepsání smlouvy
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
uzivatel002995
13:10 26.04.2018 89.111.77.XXXMotorová-nemotorová a šasí co? Prostě se jen neoháněj výsledkem Renaultu v šasí RB. TR je nízkorozpočtový tým, takže to srovnání musí mít hlavu patu.
"nevíme co Honda testuje, může nastavit motor jak chce, třeba na plný výkon a vůbec neřeší (prozatím) kolik to vydrží závodů. Kdy to dají dokupy neví nikdo, ani oni ne..."
Co je tohle za nesmysl? To si tam dej spíše Renault, ten neví co dělá, což je vidět na tom jejich MGU-K. Renault netuší jak jít s výkonem nahoru celou dobu vývoje, spalovák bída a to po 2 letech vývoje, MGU-K nespolehlivé a to po 2 letech vývoje.
-
-
-
uzivatel002995
13:00 26.04.2018 89.111.73.XXXZlepšení těchto motorů je o čase a o umění a to Renault má, měl, ale stále neumí a umět nebude.
U Hondy je třeba znát pozadí posledních let a to brát v úvahu.
S motorem Renault lze vyhrát VC pouze v autě RB, jinak ani ťuk. Kdyby přešel RB k Hondě, tak příští rok nehrozí, že lze s motorem Renault vyhrát VC, jedině snad kdyby odpadla polovina pole. Slíbený nárůst u Renaultu je stále, stále dohánějí a stále nestíhají.
Že Renault časuje šasí a motor je totální nesmysl. Pokud by na to Renault měl, tak už by dávno RB s jejich motorem vítězil a tovární Renault by byl napohodu 4. v PK a možná by útočil na ostatní tými s TOP3.-
uzivatel002995
13:34 26.04.2018 89.111.73.XXX"Daniel Ricciardo v aktuálnom stĺpčeku pre redbull.com priznal, že Pierrovi Gaslymu a Brendonovi Hartleymu sa za ich vzájomnú čínsku haváriu poďakoval ešte na šanghajskom letisku. Priniesla mu totiž víťazstvo."
Ty oslavuješ haluz vítezství a pokud je závod bez SC a TR má ztrátu jakou má, tak se zmůžeš pouze na "nemotorová trať"-
-
uzivatel002995
13:54 26.04.2018 89.111.73.XXXVettel resp. Ferrari je někde jinde. To stejně jako hoši od Mercedesu má také na to, vyhrát vlastní zásluhou
-
-
-
GRAHAM
15:39 26.04.2018 77.236.218.XXXNesmysl, vývoj je i o financích a zdrojích a Renault na to jde postupně. I RB se nechal slyšet, že Renault do toho prozatím nechce více investovat v penezích a zdrojích. Netrvrdím že by to pak dohnali, ale tohle prostě tak je.....
Uvidíme zda nehrozí aby motor Renault vyhrál VC. Budoucnost ukáže....
-
-
-
-
uzivatel002995
12:52 26.04.2018 89.111.73.XXX"Na dosah třem"???
Jsem si nějak za poslední roky a ani letos, nevšiml, že by tam byly 3 schopní motoráři na stejné úrovni. Letos to zatím vypadá, že jsou tam 2 cca stejně špičkový a 2 s cca stejnou ztrátou. Nechápu, proč neustále posouváš Renault na úroveň Ferrari a Mercedesu. Kvalda mód bída, spíše žádný, u spalováku už 2x problém s turbem včetně testů, MGU-K už skoro 2 roky staré, letos ztráta výkonu od počátku roku největší snad za celou dobu hybridní éry, přitom bez výpadku z F1 a se zkušenostma s neustálým vývojem motorů pro F1.
"Honda může pouze dorovnat"??? A Renault co??? To je pro RB ztráta času, ten ani nedorovná.
-
-
-
uzivatel003302
16:25 25.04.2018 109.105.39.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
GRAHAM
17:02 25.04.2018 77.236.218.XXXCo předvede Honda se neví. Tam je zakopaný pes.
On si imho dohodne, že dělat dvojku nebude. U RB zůstat je riziko. Ale je zase i hodně velká šance, že se to může u RB povézt, o tom žádná.....Ale kdo by nechtěl jezdit za Ferrari že. On se potřebuje rozhodnout správně... a Honda by tam nejspiše být neměla. Za tím si stojím...
To že Rb by k Hondě asi měl jít, s tím spouhlasím....ale ne 2019, ale až 2020. Na jistotu....bude z toho "možná" dlouhodobě těžit. O tom není sporu.... -
jiras
18:54 25.04.2018 188.75.128.XXXKdy mělo Ferrari naposledy dva vyrovnané špičkové jezdce? To už snad bude ke 30 letům s Mansellem a Prostem. Pak měl jednou nečekaně Massa takový "úlet" nahoru v 2008, kdy o titul přišel kvůli zpackané zastávce vyvolané crashgate a možná i kvůli Glockovi, jestli někdo chce. Jinak to byl lídr a pomocník. Že dvojka občas měla svůj den a třeba by lídra porazila je sice pěkné, ale k titulům to nepomáhá, protože to jsou schopni předvést třikrát do roka maximálně. Irvine, Barik, Massa, to nebyl ani jeden extratřída jako Schumacher, Alonso, Vettel, popř. třeba Hamilton nebo Hakkinen. Kimi jezdí chcíple co se vrátil, není takový jako v 2007.
Ricciardo by byl trochu jiné kafe. Vettela už porazil, dvojku by neakceptoval, schopnosti prokázal a klidně by mohl být šampion. Otázkou je, jestli tuhle změnu Ferrari udělá. Byl by to obrat o 180 ° po dlouhých letech a neudělali to ani v době, kdy vyhrávali o parník, natož když je to boj o každý bod.-
Mansell_fan
23:46 25.04.2018 37.188.187.XXXOd roku 2007 Ferrari nemělo ofi jedničku, Felipe i Kimi jezdili volně až do chvíle kdy bylo jasné že jeden z nich jede na titul (Raikkonen 2007, Massa 2008). 2009 taky rovina, 2010 Alonso Massa ze začátku taky, dokud si tu jedničku Alonso se svým sborem manažerů nevykřičeli. Pamatuju si jak v Austrálii (to byl myslím druhý závod) se Alonso zavzdušňoval do vysílačky že ho Felipe brzdí. Ferrari dlouho odolávalo tlaku španělského gangu, ale nakonec v Německu kapitulovali…
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek