DISKUZE K ČLÁNKU Honda chce s Toro Rosso prošetřit proměnlivou výkonnost. Má obavy o spolehlivost?
Honda chce zanalyzovat výkonnost vozu Toro Rosso a své pohonné jednotky, aby i v dalších závodech mohla předvádět podobné výkony jako v Bahrajnu, kde dojel Pierre Gasly na čtvrtém místě.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Honda chce s Toro Rosso prošetřit proměnlivou výkonnost. Má obavy o spolehlivost?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» spinelesssheep
(Hlasovali 4 lidé)
19.04.2018 15:00
Fandové McLarenu dali Hondě času až až, nechtěj… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
spinelesssheep
10:21 20.04.2018 85.70.184.XXX
No tak mohl jsem to dát do uvozovek, se starým samozřejmě doslova ne, ale chápal jsem to ve smyslu, že se jim podařilo nacpat motor do více méně podobného šasi bez radikálních vylepšení (pochopitelně rozměry se změnily).
Pamatuju si na prohlášení před testy.
Pamatuju si na prohlášení před testy.
uzivatel002995
10:16 20.04.2018 89.111.77.XXX
A říkal to před nebo po testech? Před testy dost pochybuji, to jsme slyšeli něco o bednách a vítězstvích a po testech to věděli asi už všichni.
uzivatel002995
10:12 20.04.2018 89.111.73.XXX
Viděl jsi ty auta vedle sebe nebo čteš jen PR týmů? Se starým autem???
jon
10:11 20.04.2018 194.228.59.XXX
Máte pravdu oba. Mám dojem, že před testy mluvili o tom, že kvůli motoru se bude jednat o hodně změněné šasí a až během testů to potom nazvali velkým upgradem, který se stále posouvá. Nicméně je jasné, že ač to doteď neřekli přímo, je to z logiky věci dané, že základ je v loňském voze.
![04](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/04.png)
jon
10:02 20.04.2018 194.228.59.XXX
Souhlas. Však já toto očekával a loni jsem psal, že bych se nedivil, kdyby tuto sezónu obětovali aklimatizaci s novým ústrojím a od příštího roku za to zatáhli. Po pravdě se nepídím po jejich prohlášeních všude možně, tady jich je až až. I když soudě podle Petrova přístupu možná dost selektivních.
spinelesssheep
09:55 20.04.2018 85.70.184.XXX
To GRAHAM:
Že jezdí se starým vozem se přiznali snad ještě před testy. Velký upgrade byl očekávaný v Austrálii,ale bohužel přišel odsun až do Barcelony.
Že jezdí se starým vozem se přiznali snad ještě před testy. Velký upgrade byl očekávaný v Austrálii,ale bohužel přišel odsun až do Barcelony.
![03](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/03.png)
spinelesssheep
09:51 20.04.2018 85.70.184.XXX
Souhlasím, že bránit se tomu byla chyba, ale fakt si nevzpomínám na ten zájem od ostatních. Honda to v roce 2015 absolutně nedala a pak slibovala a slibovala a výsledky nikde.
uzivatel002995
09:46 20.04.2018 89.111.73.XXX
McL dle mého šetří peníze, udělal jen to nutné a testoval jak před sezónou tak teď a připravuje novinky aby se posunul. Přijde mi, že na designu bočnic, přívodu vzduchu ke chladičům vidím dost inspiraci RB, takže asi pomalu kopčí, testují a vyvíjejí.
Jinak to nedává smysl, protože TR, které má poloviční rozpočet, polovinu lidí a přitom připravilo nový nos i s S-potrubím. Jak moc kdo musel předělávat zadek, je otázka, ale vnitřek musely oba.
Jinak to nedává smysl, protože TR, které má poloviční rozpočet, polovinu lidí a přitom připravilo nový nos i s S-potrubím. Jak moc kdo musel předělávat zadek, je otázka, ale vnitřek musely oba.
uzivatel002995
09:45 20.04.2018 89.111.73.XXX
Nemusí říkat, že jezdí se starým. Stačí řici s evolucí a ten opravdový pokrok teprve přijde.
Skutečnost byla ale opačná, nejdříve nás natěšili a pak v obavách všichni čekáme na upgrade, aby se zachránila situace
Skutečnost byla ale opačná, nejdříve nás natěšili a pak v obavách všichni čekáme na upgrade, aby se zachránila situace
![20](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/20.png)
Mike17
09:42 20.04.2018 185.149.130.XXX
PR dělají všichni. Jen vyzní trochu jinak prohlášení, že chtějí v druhé půlce pravidelně bodovat (k čemuž jim chybí několik málo desetin a trocha konzistence), nebo že chtějí v druhé půlce i vyhrávat (k čemuž jim chybí víc jak 1s, a na rozdíl od STR nepomůže vývoj motoru, který mají s RB stejný). Ikdyž chápu, že potenciál Mclarenu je asi větší, než u STR.
A s těmi informacemi to chápu. Rozumím tomu, že jich máš víc než my a všechny je pustit nemůžeš. Třeba se zvednou a špice bude vyrovnanější. Sice budu muset sklapnout a přestat rýpat, ale nemám nic proti větší zábavě. Jen se nemůžu zbavit dojmu, že ani sami šéfové Mclarenu nemají moc reálistická očekávání. Dlouhodobě.
A s těmi informacemi to chápu. Rozumím tomu, že jich máš víc než my a všechny je pustit nemůžeš. Třeba se zvednou a špice bude vyrovnanější. Sice budu muset sklapnout a přestat rýpat, ale nemám nic proti větší zábavě. Jen se nemůžu zbavit dojmu, že ani sami šéfové Mclarenu nemají moc reálistická očekávání. Dlouhodobě.
![03](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/03.png)
uzivatel002995
09:42 20.04.2018 89.111.77.XXX
Nevím jak Renault, ale Honda utrácí polovinu tolik co Mercedes, má i polovinu lidí. U Renaultu je to více než u Hondy, ale rovněž to nebudou taková brutální čísla. Osobně jsem čekal velké zapojení Hondy, ale není tomu tak
GRAHAM
09:40 20.04.2018 77.236.218.XXX
Jasný, ale je kapku hloupé dělat nějaké PR ....a pak se přiznat, že jezdím se starým vozem. To je nekvaltní PR. To by měli hodně změnit. vždyť se pak přiznali ke "sladké" lži. Je to zhola zbytečné. tenhle F1 standart by měli okamžitě opustit.
GRAHAM
09:36 20.04.2018 77.236.218.XXX
Jj, je to tak....ono to je dneska móda, jsou "samozvané" demokratické strany, tady zase samozvaní realističtí diskuteří.
Ono je vůbec špatné, že je nastaven mód či standart že když někdo je 1 vteřinu za špičkou, je to dle realistů tragické. Proč? Vždyť to je nesmysl....
Co kdybychom to obrátily pánové. Ferrari utratilo pouze na výzkum a vývoj vozu pro rok 2017 přibližně 400 milionů amerických dolarů. Není ta vteřina náskoku málo?
Ono je vůbec špatné, že je nastaven mód či standart že když někdo je 1 vteřinu za špičkou, je to dle realistů tragické. Proč? Vždyť to je nesmysl....
Co kdybychom to obrátily pánové. Ferrari utratilo pouze na výzkum a vývoj vozu pro rok 2017 přibližně 400 milionů amerických dolarů. Není ta vteřina náskoku málo?
![13](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/13.png)
Petr
09:34 20.04.2018 109.81.245.XXX
Ano, u McLarenu to věděli. Jiné věci nečekali (třeba ty problémy v předsezónních testech a následný skluz). PR týmů nehodnotím (dělají to všichni stejně včetně STR, a nejen v F1), odpustit by si to mohli. Často se musíme/musíte spokojit jen s tím, protože o některých věcech ze zákulisí mi žel není dovoleno psát.
jon
09:33 20.04.2018 194.228.59.XXX
Zájem by určitě byl. Minimálně ze strany Sauberu, který tehdy měl finanční krizi. Ale to je stejně kdyby prasata mohla létat. ![04](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/04.png)
Mě spíš šlo o to, jak se McLaren dlouhou dobu vehementně bránil dodávkám jinému týmu. A to i v době, kdy se mluvilo o tom, že by zájem mohl být a Honda nebyla proti. Testování ve více stájích by jim pomohlo a mohli mít alespoň srovnání, jestli někde nejít jinou cestou. Takto to bude jednou provždy budit dojem, že za ty problémy mohou obě strany stejnou měrou. Minimálně po tom, co vidíme na začátku této sezóny. Obě strany se probudili a fungují prokazatelně lépe, než spolu.
![04](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/04.png)
Mě spíš šlo o to, jak se McLaren dlouhou dobu vehementně bránil dodávkám jinému týmu. A to i v době, kdy se mluvilo o tom, že by zájem mohl být a Honda nebyla proti. Testování ve více stájích by jim pomohlo a mohli mít alespoň srovnání, jestli někde nejít jinou cestou. Takto to bude jednou provždy budit dojem, že za ty problémy mohou obě strany stejnou měrou. Minimálně po tom, co vidíme na začátku této sezóny. Obě strany se probudili a fungují prokazatelně lépe, než spolu.
Mike17
09:26 20.04.2018 185.149.130.XXX
Promiň Petře, ale to snad u Mclarenu věděli, že to všechno mění a že to nebude sranda. Mohli si zase odpustit prohlášení o tom, jak budou od Austrálie konečně závodit, jak podia budou zklamáním. Vydat prohlášení, jako vydalo STR, nikdo by si do nich nerýpal. Jestli tu vteřinu ztráty na RB dotáhnou, smeknu a omluvím se. Ale sorry, nevěřím tomu ani omylem. Zatím to jen zapadá do série slibů o blížících se vítězstvích, táhnoucích se od konce roku 2012. Pro nás některé jsou ty nekonečné sliby hodně únavné a nerýpeme proto, že by jsme Mclarenu přáli neúspěch.
![03](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/03.png)
Aktuálně
Nadcházející závod 30.6.2024
GP Rakouska71 kol (306.452 km)
Spielberg
-
Pátek
- 1. Trénink (13:30 - 14:30)
- Kvalifikace (17:00 - 18:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (12:30 - 13:30)
- 1. Závod (16:30)
-
Neděle
- 2. Závod (15:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek