DISKUZE K ČLÁNKU Honda chce s Toro Rosso prošetřit proměnlivou výkonnost. Má obavy o spolehlivost?

Honda chce zanalyzovat výkonnost vozu Toro Rosso a své pohonné jednotky, aby i v dalších závodech mohla předvádět podobné výkony jako v Bahrajnu, kde dojel Pierre Gasly na čtvrtém místě.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Honda chce s Toro Rosso prošetřit proměnlivou výkonnost. Má obavy o spolehlivost?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 126, poslední 21.04.2018 13:32 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovali 5 lidé) 20.04.2018 07:12
Jestli oni náhodou neměnili pohonnou jednotku,… »
» Petr (Hlasovali 5 lidé) 20.04.2018 09:34
Ano, u McLarenu to věděli. Jiné věci nečekali … »
» spinelesssheep (Hlasovali 4 lidé) 19.04.2018 15:00
Fandové McLarenu dali Hondě času až až, nechtěj… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

spinelesssheep

spinelesssheep

85.70.184.XXX
No tak mohl jsem to dát do uvozovek, se starým samozřejmě doslova ne, ale chápal jsem to ve smyslu, že se jim podařilo nacpat motor do více méně podobného šasi bez radikálních vylepšení (pochopitelně rozměry se změnily).
Pamatuju si na prohlášení před testy.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel002995

uzivatel002995

89.111.77.XXX
A říkal to před nebo po testech? Před testy dost pochybuji, to jsme slyšeli něco o bednách a vítězstvích a po testech to věděli asi už všichni.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Jinak Brown se před sezónou nechal slyšet, že to nepůjde tak rychle, protože bude nový motor.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel002995

uzivatel002995

89.111.73.XXX
Viděl jsi ty auta vedle sebe nebo čteš jen PR týmů? Se starým autem???

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Máte pravdu oba. Mám dojem, že před testy mluvili o tom, že kvůli motoru se bude jednat o hodně změněné šasí a až během testů to potom nazvali velkým upgradem, který se stále posouvá. Nicméně je jasné, že ač to doteď neřekli přímo, je to z logiky věci dané, že základ je v loňském voze. 04

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Souhlas. Však já toto očekával a loni jsem psal, že bych se nedivil, kdyby tuto sezónu obětovali aklimatizaci s novým ústrojím a od příštího roku za to zatáhli. Po pravdě se nepídím po jejich prohlášeních všude možně, tady jich je až až. I když soudě podle Petrova přístupu možná dost selektivních.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
spinelesssheep

spinelesssheep

85.70.184.XXX
To GRAHAM:
Že jezdí se starým vozem se přiznali snad ještě před testy. Velký upgrade byl očekávaný v Austrálii,ale bohužel přišel odsun až do Barcelony. 03

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
spinelesssheep

spinelesssheep

85.70.184.XXX
Souhlasím, že bránit se tomu byla chyba, ale fakt si nevzpomínám na ten zájem od ostatních. Honda to v roce 2015 absolutně nedala a pak slibovala a slibovala a výsledky nikde.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel002995

uzivatel002995

89.111.73.XXX
McL dle mého šetří peníze, udělal jen to nutné a testoval jak před sezónou tak teď a připravuje novinky aby se posunul. Přijde mi, že na designu bočnic, přívodu vzduchu ke chladičům vidím dost inspiraci RB, takže asi pomalu kopčí, testují a vyvíjejí.
Jinak to nedává smysl, protože TR, které má poloviční rozpočet, polovinu lidí a přitom připravilo nový nos i s S-potrubím. Jak moc kdo musel předělávat zadek, je otázka, ale vnitřek musely oba.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel002995

uzivatel002995

89.111.73.XXX
Nemusí říkat, že jezdí se starým. Stačí řici s evolucí a ten opravdový pokrok teprve přijde.
Skutečnost byla ale opačná, nejdříve nás natěšili a pak v obavách všichni čekáme na upgrade, aby se zachránila situace 20

+ 0 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
PR dělají všichni. Jen vyzní trochu jinak prohlášení, že chtějí v druhé půlce pravidelně bodovat (k čemuž jim chybí několik málo desetin a trocha konzistence), nebo že chtějí v druhé půlce i vyhrávat (k čemuž jim chybí víc jak 1s, a na rozdíl od STR nepomůže vývoj motoru, který mají s RB stejný). Ikdyž chápu, že potenciál Mclarenu je asi větší, než u STR.
A s těmi informacemi to chápu. Rozumím tomu, že jich máš víc než my a všechny je pustit nemůžeš. Třeba se zvednou a špice bude vyrovnanější. Sice budu muset sklapnout a přestat rýpat, ale nemám nic proti větší zábavě. Jen se nemůžu zbavit dojmu, že ani sami šéfové Mclarenu nemají moc reálistická očekávání. Dlouhodobě. 03

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Renault je na míle za Ferrari....v penězích.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel002995

uzivatel002995

89.111.77.XXX
Nevím jak Renault, ale Honda utrácí polovinu tolik co Mercedes, má i polovinu lidí. U Renaultu je to více než u Hondy, ale rovněž to nebudou taková brutální čísla. Osobně jsem čekal velké zapojení Hondy, ale není tomu tak

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
01

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Jasný, ale je kapku hloupé dělat nějaké PR ....a pak se přiznat, že jezdím se starým vozem. To je nekvaltní PR. To by měli hodně změnit. vždyť se pak přiznali ke "sladké" lži. Je to zhola zbytečné. tenhle F1 standart by měli okamžitě opustit.

+ 3 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Slovo tragický jsem užil ve spojení s Hondou a Renaultem. Oba zmínění neutrácí v porovnání s Ferrari o moc méně a výsledky jsou v tomto ohledu slabé. U Renaultu jsem to bral vzhledem k šasí, Honda motor. 04

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Jj, je to tak....ono to je dneska móda, jsou "samozvané" demokratické strany, tady zase samozvaní realističtí diskuteří.

Ono je vůbec špatné, že je nastaven mód či standart že když někdo je 1 vteřinu za špičkou, je to dle realistů tragické. Proč? Vždyť to je nesmysl....

Co kdybychom to obrátily pánové. Ferrari utratilo pouze na výzkum a vývoj vozu pro rok 2017 přibližně 400 milionů amerických dolarů. Není ta vteřina náskoku málo? 13

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
Ano, u McLarenu to věděli. Jiné věci nečekali (třeba ty problémy v předsezónních testech a následný skluz). PR týmů nehodnotím (dělají to všichni stejně včetně STR, a nejen v F1), odpustit by si to mohli. Často se musíme/musíte spokojit jen s tím, protože o některých věcech ze zákulisí mi žel není dovoleno psát.

+ 5 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Zájem by určitě byl. Minimálně ze strany Sauberu, který tehdy měl finanční krizi. Ale to je stejně kdyby prasata mohla létat. 04
Mě spíš šlo o to, jak se McLaren dlouhou dobu vehementně bránil dodávkám jinému týmu. A to i v době, kdy se mluvilo o tom, že by zájem mohl být a Honda nebyla proti. Testování ve více stájích by jim pomohlo a mohli mít alespoň srovnání, jestli někde nejít jinou cestou. Takto to bude jednou provždy budit dojem, že za ty problémy mohou obě strany stejnou měrou. Minimálně po tom, co vidíme na začátku této sezóny. Obě strany se probudili a fungují prokazatelně lépe, než spolu.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Promiň Petře, ale to snad u Mclarenu věděli, že to všechno mění a že to nebude sranda. Mohli si zase odpustit prohlášení o tom, jak budou od Austrálie konečně závodit, jak podia budou zklamáním. Vydat prohlášení, jako vydalo STR, nikdo by si do nich nerýpal. Jestli tu vteřinu ztráty na RB dotáhnou, smeknu a omluvím se. Ale sorry, nevěřím tomu ani omylem. Zatím to jen zapadá do série slibů o blížících se vítězstvích, táhnoucích se od konce roku 2012. Pro nás některé jsou ty nekonečné sliby hodně únavné a nerýpeme proto, že by jsme Mclarenu přáli neúspěch. 03

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lewis Hamilton měl podle některých zpráv čelit sabotáži

Hamilton obětí sabotáže vlastního týmu? Policie vydala oficiální prohlášení

Fernando Alonso se pokouší pozvednout týmovou morálku

Alonso burcuje: Méně slibujme, předveďme více!

Nico Hülkenberg si pochvaloval výkon, ale s umístěním pochopitelně spokojen nebyl (Ilustrační foto)

GP ŠPANĚLSKA: Prohlášení po závodě - Verstappen září, Norris lituje, Hamilton je spokojen

Lewis Hamilton sice nevyhrál, ale připomněl své lepší dny

GP ŠPANĚLSKA: Verstappen na pro něj úspěšné trati vítězí, hrdinou dne opět Norris

Valtteri Bottas je jedním z těch, kdo si po kvalifikaci nemálo důvěřuje (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci GP Španělska: Všichni hovoří o minimálních rozdílech

Hvězda Landa Norrise stále stoupá - ve Španělsku získal druhé pole-position (ilustrační snímek)

KVALIFIKACE GP ŠPANĚLSKA: Smíšené pocity u McLarenu, Norris triumfuje, Piastri zahodil šanci

Carlos Sainz v tuenlu v závodě v Monaku

Třetí trénink byl mimořádně vyrovnaný. Nejrychlejší Sainz

Pierre Gasly se na katalánském okruhu vytáhl (ilustrační foto)

Druhý trénink kořistí Hamiltona, překvapením bezesporu Alpine

Lando Norris v závodě v Bahrajnu

První trénink pro Norrise. Alonso způsobil červenou vlajku

George Russell v GP Kanady

"Jak jsme mohli být tak hloupí?" Allison o objevu, díky kterému se teď Mercedes dotáhl na špici

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • Kvalifikace (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (12:30 - 13:30)
    • 1. Závod (16:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama