DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull věří, že měl na vítězství. Marko požaduje po Renaultu "rychlý a spolehlivý motor"
Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko po Renaultu žádá rychlý a spolehlivý motor. V Bahrajnu s ním nebyl spokojený poté, co Daniel Ricciardo musel odstoupit už v prvním kole. A to podle vedení týmu mohli pomýšlet na nejvyšší stupínky na pódiu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Red Bull věří, že měl na vítězství. Marko požaduje po Renaultu "rychlý a spolehlivý motor"
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
odin
18:32 12.04.2018 77.240.103.XXX
Ale vždyť jsou na tom ubulenci stejně, jako McL v minulosti. Postavili šasi, které si nerozumí s pohonnou jednotkou. A časy jsou mi zatím putbna. Pokud to jejich auto nedojede do cíle, je úplně buřt, o kolik jsou rychlejší než Mercedes, nebo Ferrari, abych srovnával s ligou na kterou je pasuješ.
odin
18:26 12.04.2018 77.240.103.XXX
Kdyby stavěl Kimi později, pak by nedojel hůře než druhý. Čili by dnes měl více bodů. Žádný SC ani VSC by ho nedostalo za Vettela. Jedině TR ve formě zastávky navíc, jak už jsme toho byli několikrát svědky.. A já si myslím, že když v Aus Kimi stavěl tak brzy, měl nejspíše druhou zastávku připravenou. VSC a SC vše změnil.
Podle mne je jeden z důvodů, proč v Bahrajnu nezajel Vettel k druhému pitstopu také kalkulace se SC. Kdy by ho vlastně poslali za oba Mergly a v případě SC by Mergly dostali zdarma Pitstop.. Vettel by o své pozice přišel.
Podle mne je jeden z důvodů, proč v Bahrajnu nezajel Vettel k druhému pitstopu také kalkulace se SC. Kdy by ho vlastně poslali za oba Mergly a v případě SC by Mergly dostali zdarma Pitstop.. Vettel by o své pozice přišel.
Mike17
15:14 12.04.2018 185.149.130.XXX
Ke Kimimu. Ano. Kdyby se Hamíkův pitstop o nějaké 2-3s protáhl, mohl celý závod Hamíka brzdit úplně stejně, jako to dělal Vettel. Jak to souvisí s tím, že Ricci jezdil evidentně rychleji?
Pořád jsi mi neřekl, co by se změnilo, kdyby stavěl Kimi později? Tedy kromě toho, že na podseknutí Hama by mu nestačilo protažení Hamíkova pitstopu o 2-3s, ale tak o 12-13s. Prosím a vynech teorii, že by musel Kimi Vettela pustit. To mohli udělat při jakékoliv strategii. V tom případě by bylo úplně jedno, jestli Kimi mění v 18, 25, nebo 40-tém kole.
Prostě podraz na Kimiho, aniž by z toho Vettel nebo Ferrari cokoliv mělo. Tradičně.
Pořád jsi mi neřekl, co by se změnilo, kdyby stavěl Kimi později? Tedy kromě toho, že na podseknutí Hama by mu nestačilo protažení Hamíkova pitstopu o 2-3s, ale tak o 12-13s. Prosím a vynech teorii, že by musel Kimi Vettela pustit. To mohli udělat při jakékoliv strategii. V tom případě by bylo úplně jedno, jestli Kimi mění v 18, 25, nebo 40-tém kole.
Prostě podraz na Kimiho, aniž by z toho Vettel nebo Ferrari cokoliv mělo. Tradičně.
Mike17
15:08 12.04.2018 185.149.130.XXX
Jo Odine. Já si totiž všiml, že RB o podia skutečně bojuje a v Austrálii dojel třetímu Kimimu na křídle, v Bahrajnu vypadal RB ještě rychleji. Ale jednoho malinkatého, ale opravdu malililinkatého detailíku sis nevšiml. Mclaren ztrácí v kvaldě přes 2s, sotva se dostává do Q2 a v závodě dostal kolo. Vím že jsi ten odborník s velkým přehledem a citem pro celkový nadhled ale rád bych tě upozornil, že na boj Mclarenu o bednu mu chybí 2s kvaldě a 1s v závodech. Vím, že jsou to nepodstatné detaily a že před Alonsem zavazí pouze 9 pilotů a k bedně stačí, když jich pouze 7 odstoupí, nebo budou mít větší problém. Tomu rozumím a stát se to může. Ale já v tom rozdíl (opravdu nepatrný) vidím a proto v podia RB věřím a u Mclarenu v dohledné době asi ne. Jo, přiznám se, je to dvojí metr.
odin
13:29 12.04.2018 46.135.28.XXX
Klidně ať si tvrdí co chtějí. Jde o tvrzení stejná, jako mají u McLarenů. Protože skutek zatím utek. Jak McLarenu, tak ubulenejm. V případě McL to vnímáš až přehnaně intenzívně, v případě RBR to popíráš. Mohl by ses kouknout na tabulku.
A jen se divím, že Kimi podle tebe brzdil v Aus. Ricciho. Vždyť jsi mi jeho strategii obhajoval jako nejrychlejší, díky níž měl útočit na vítězství??? Tak co zase plácáš za nesmysly? Nebo jsi najednou prozřel a kouknul na ten samý závod, jako jsem viděl já před 14 dny? A konečně ti dochází, že Ferrari Kimimu v Aus opět jen připravilo svojí debilní strategií problémy?
A jen se divím, že Kimi podle tebe brzdil v Aus. Ricciho. Vždyť jsi mi jeho strategii obhajoval jako nejrychlejší, díky níž měl útočit na vítězství??? Tak co zase plácáš za nesmysly? Nebo jsi najednou prozřel a kouknul na ten samý závod, jako jsem viděl já před 14 dny? A konečně ti dochází, že Ferrari Kimimu v Aus opět jen připravilo svojí debilní strategií problémy?
Mike17
11:12 12.04.2018 185.149.130.XXX
Jasně, že tvrdí, neměli by? V kvaldě ztráceli jen 0,4s a v závodě bývají pravidelně silnější. V Austrálii ztráceli v kvaldě 0,7s a Ricci dojel 7s za Vettelem a tak daleko jen proto, že ho brzdil Kimi.
Tak si vynásob 0,3s (rozdíl mezi Bahrajnem a Austrálií) x 58 kol....
K tomu přidej evidentně rychlejší strategii 2 pistopů...
Dochází, proč si věřili, nebo to budeš pořád popírat jen proto, že je nenávidíš?
Tak si vynásob 0,3s (rozdíl mezi Bahrajnem a Austrálií) x 58 kol....
K tomu přidej evidentně rychlejší strategii 2 pistopů...
Dochází, proč si věřili, nebo to budeš pořád popírat jen proto, že je nenávidíš?
Adi
10:47 12.04.2018 81.19.11.XXX
Jelikož Helmut je známý svýma kecama a polopravdama, je velmi diskutabilní myslet si, že Renault má hybridní systém z roku 2016. V tom případě má totiž s přehledem nejlepší ICE, pže jinak by takto nemohl v pohodě stíhat M + F. Každopádně jak jsem zmínil již několikrát i loni, při pohledu n výsledek TR v kontrastu s Williamsem a i FI je snad každému jasné, že momentální F1 již rozhodně není o motoru, ale hlavně o šasi, práci s pneu, pilotovi a momentální trefě nastavení. Klidne bych to srovnal s rokem 2005, kdy Renault měl až 3.-4. nejvýkonější motor a trofnu si tvrdit, že na BMW tehdy ztráceli procentuálně více než nyní na Mercedes a stejně jim dokázali nakládat i přes pul minuty na závod... Dnešní F1 je opět hlavně šasi a je dobře že máme 4 výrobce PJ, kteří si jsou takto blízko. Za sebe si přeji, aby RB odešlo k Hondě.
jon
21:15 11.04.2018 194.228.59.XXX
To už tady troubím delší dobu, že Adrian dost možná dostal na starosti STR. Přeci jen to šasí asi nebude úplně mimo, když s tou "plečkou" v útrobách totálně ponížil Mekáč na trati, která je závislá na motoru a aeru zhruba fifty-fifty.
Jestli ta forma Hondy nebyl nějaký divoký pokus/omyl alá Renault@Mexico 2017, tak bych radši v okolí Wokingu stáhl z prodeje autolana a vůbec lana celkově. Nebudeme si nalhávat, že STR má nějakou super šasí, byť jim s tím přes zimu třeba hodně pomohl Adrian. I když, je pravda, že v posledních letech se kombinace nejlepší šasí + motor Honda dost skloňuje, tak kdo ví.
Jestli ta forma Hondy nebyl nějaký divoký pokus/omyl alá Renault@Mexico 2017, tak bych radši v okolí Wokingu stáhl z prodeje autolana a vůbec lana celkově. Nebudeme si nalhávat, že STR má nějakou super šasí, byť jim s tím přes zimu třeba hodně pomohl Adrian. I když, je pravda, že v posledních letech se kombinace nejlepší šasí + motor Honda dost skloňuje, tak kdo ví.
jon
21:09 11.04.2018 194.228.59.XXX
Sorry, ale to je holý nesmysl. McLaren si to podělal hodně sám. Chtěl po Hondě minimalistický motor a byly s ním problémy. Potom se léta mluvilo o nejlepší šasí. Nehledě na fakt, že v roce 2014 měla podepsáno s McL, tak by určitě nepaktovala s RB. Jak bylo vidět v letech 2013 a 2014, McL už stejně ztrácel dech a Honda by jim musela dát motor minimálně o 50 koní silnější, než měl Mercedes, aby se byli schopni motat tam, kde by mohli RB a Ferrari škodit.
Letos má Honda větší volnost a STR se prostě podřídilo konceptu. Stejně jako se musel podřídit McLaren. Vychází z toho potom to, co realisté zde očekávali. Honda není tak špatná, pokud ji nikdo netlačí do řešení, která neumí. A McLaren má opět problém udělat na stejné platformě špičkovou šasí (stejně jako v 2013 a 2014). Uvidíme, kam se to v sezóně pohne. Je ještě brzy na to dělat závěry.
Letos má Honda větší volnost a STR se prostě podřídilo konceptu. Stejně jako se musel podřídit McLaren. Vychází z toho potom to, co realisté zde očekávali. Honda není tak špatná, pokud ji nikdo netlačí do řešení, která neumí. A McLaren má opět problém udělat na stejné platformě špičkovou šasí (stejně jako v 2013 a 2014). Uvidíme, kam se to v sezóně pohne. Je ještě brzy na to dělat závěry.
odin
18:53 11.04.2018 77.240.103.XXX
Podle mne je tohle tvé tvrzení pitomost.
Nesedí mi v tom fakt, že Honda podepsala smlouvu o dodávkách motorů nejdříve se Sauberem, která byla později zrušena. Nebýt výměny vedení u tohoto týmu, tak tvé tvrzení o STR a potažmo o RBR je zcela mimo realitu.
I když je možné, že by Honda mohla dodávat motory Sauberu i STR. Ale nevím, jak složité by bylo vyvázání se ze smlouvy STR u Ferrari, když by Ferka přišli o dodávku motorů Sauberům...
Připadlo mi, že se vše řešilo na poslední chvíli a lobovali všichni za to, aby Honda měla komu dodávat a tím i zůstala v F1.
Nesedí mi v tom fakt, že Honda podepsala smlouvu o dodávkách motorů nejdříve se Sauberem, která byla později zrušena. Nebýt výměny vedení u tohoto týmu, tak tvé tvrzení o STR a potažmo o RBR je zcela mimo realitu.
I když je možné, že by Honda mohla dodávat motory Sauberu i STR. Ale nevím, jak složité by bylo vyvázání se ze smlouvy STR u Ferrari, když by Ferka přišli o dodávku motorů Sauberům...
Připadlo mi, že se vše řešilo na poslední chvíli a lobovali všichni za to, aby Honda měla komu dodávat a tím i zůstala v F1.
Sunkael
18:02 11.04.2018 109.80.100.XXX
Existuje dokument z roku 2014, ve kterém se píše o uzavření dohody mezi RB a Hondou a tím, jak má Honda vyřadit MCL aby mohl RB dýchat na záda Ferrari a odpoutat se tak problémům s motorem Renault. Přechod k STR je zkouškou, jak doopravdy Honda zapracovala ( a jak to už dřívě udělala ale nedala najevo) a byla připravena na RB pro sezónu 2019.
uzivatel002995
11:47 11.04.2018 89.111.73.XXX
Renault i Honda jsou na tom cca stejně, nemá smysl si tady něco nalhávat. Mercedes a Ferrari jsou jinde. Příští rok je daleko. Když se podíváme na to, jaký hybridní systém z jakého roku Renault používá, tak pochybuji, že je to ten správný partner pro mistrovský RB. Přitom takových řečí loni o vývoji.
daaviid23
11:09 11.04.2018 90.182.169.XXX
Chápu RB, protože oni vidí, že by mohli konkurovat nejlepším se stejným motorem. A ten nejlepší motor pro ně není k dispozici.
Na druhou stranu je F1 komplexní soutěž a právě proto má takové jméno. Hold od 2021 se budou muset zařídit jinak.
Na druhou stranu je F1 komplexní soutěž a právě proto má takové jméno. Hold od 2021 se budou muset zařídit jinak.
Aktuálně
Nadcházející závod 30.6.2024
GP Rakouska71 kol (306.452 km)
Spielberg
-
Pátek
- 1. Trénink (13:30 - 14:30)
- Kvalifikace (17:00 - 18:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (12:30 - 13:30)
- 1. Závod (16:30)
-
Neděle
- 2. Závod (15:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek