DISKUZE K ČLÁNKU "Tohle už je příliš!" Brawn se s Lowem v otázce hmotnosti monopostů shoduje

Sportovní ředitel Formule 1 Ross Brawn souhlasí s názorem Paddyho Lowea, že v budoucnu bude třeba snížit hmotnost závodních monopostů - nyní jsou jednoduše příliš těžké.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Tohle už je příliš!" Brawn se s Lowem v otázce hmotnosti monopostů shoduje

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 9, poslední 21.03.2018 23:14 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • Jirka_1

    Jirka_1

    217.30.64.XXX
    Mají pravdu, předsedo, ale teď ještě vymyslet jak to udělat... 04

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Tak to je vymyšlené, jiné motory. 11

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Balky

      Balky

      213.81.129.XXX
      Tak zjednodušiť motor (odstrániť turbo, mgu-h, mgu-k, baterka) by sa núkalo ale výrobcovia čo do vývoju vrazili stámilióny ich pošlú do... Zúžiť pneu? čo tak ubrať ešte 3 valce a obsah tak na 0,9. 12 12 12

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Jirka_1

        Jirka_1

        217.30.64.XXX
        Ano, zahodit elektrická hejblátka a zpátky třílitrové desetiválce, to měla auta 605 kg... 04 Pak i Honda bude konkurenceschopná... 12

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      194.228.59.XXX
      Ořezat nepotřebné kraviny. Např. HALO a ten pozůstatek ploutve a ta minikřídélka. Tím máme cca 15 kg vyřešeno. 12

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lando Norris ve Velké ceně Kanady

Red Bull si stěžuje na přední křídlo McLarenu: ohýbá se až příliš

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama